^^Belle^^ Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #1582 Skrevet 2. mai 2010 Han er kjemperå i Spun, så ja du MÅ se! Det er en av yndlingsfilmene mine! Jeg er veldig stolt av meg selv om dagen fordi jeg har blitt flink til å trene! Og jeg må si, du får mer igjen for det enn du må gi, for du blir i bedre form samtidig som du får såå god samvittighet! Det ér ofte et ork å dra, men etter en times tid så er du ferdig og slipper å tenke at "jeg burde ha..". Også skriver jeg logg, og den henger på kjøleskapet sånn at jeg kan se hvor flink (eller ikke-flink) jeg har vært! Der skriver jeg også om jeg har gått en lengre tur Så spennende å kanskje bygge hus!! Lykke til med jakten på tomt! Edit: Postet før jeg var ferdig... Oi, da SKAL jeg se den i kveld. Fikk ikke sett den i går, for boken min var så gøy. Jeg tenkte jeg skulle gå tur (=trim) til treningssenteret i dag og melde meg inn sånn at alt er klart til i morgen. Da skal jeg virkelig begynne har jeg bestemt meg for. Gleder meg også egentlig, for jeg vet at så snart jeg har vært der er par ganger så synes jeg det er gøy. Vi har også faktisk blitt enige (vi som aldri klarer å bli enige om noe som helst ) om hvilket hus vi vil bygge. *ramler småbrisen innom* Hvor er KGs alkomåler når man trenger den?
^^Belle^^ Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #1583 Skrevet 2. mai 2010 Hadde en kjempekoselig kveld i går. Jeg satt mest bare og koste meg under teppet med Belle de Jour toern. Er ferdig nå, så nå begynner ''Prosjekt: Les ferdig boktårnet på nattbordet.'' Generation Kill er førstemann ut. :rødme: Ellers lite planer for dagen. Jeg tenkte å ta meg en tur til treningssenteret ganske snart for å melde meg inn. Da regner jeg med at alt er klart til i morgen og MRL etter jobb. :happy: Søster kommer muligens på besøk i kveld. Da blir det filmkveld og kos. Jeg må også rydde litt i dag. Leiligheten ser helt bomba ut. :dåne: Men jeg må få ''ånda'' som vi sier her. Altså, jeg må få lysten. Det er uansett lenge igjen av dagen i dag, så vi håper på det beste.
^^Belle^^ Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #1584 Skrevet 2. mai 2010 Hvorfor i alle dager går jeg inn på IKM-listene her inne? Sukk. Nå er det en som har blitt gravid i PP2. PP2!!!!! Ikke det at jeg unner vedkommende det altså (for det gjør jeg), men jeg blir bare så oppgitt og trist og lei for at ''alle'' klarer å bli gravide bare de leer litt på stortåa. Når skal det bli vår tur egentlig? Æsj. Drittlister. Jeg får vel konkludere med at jeg er en ''emotional cutter'' som Carrie Bradshaw sier. Blæ.
Devilina Skrevet 2. mai 2010 #1586 Skrevet 2. mai 2010 Ja huff.... sånne lister må du holde deg unna.... holdt meg bare til IVF siden her jeg, da er man i samme greie og kan grine og le omhverandre.... mens andre trenger bare å vaske undertøye sammen for at det skal klaffe. Det ordner seg for snille jenter til slutt
Mazilla Skrevet 2. mai 2010 #1587 Skrevet 2. mai 2010 (endret) (I fare for å bli tatt ille opp..) Det er jo ikke undertøyvaskernes feil at det går så lett da.. Men som Devilina sier er nok det lureste å holde seg unna de listene. Deres tur kommer den og! Endret 2. mai 2010 av Mazilla
^^Belle^^ Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #1588 Skrevet 2. mai 2010 Ja huff.... sånne lister må du holde deg unna.... holdt meg bare til IVF siden her jeg, da er man i samme greie og kan grine og le omhverandre.... mens andre trenger bare å vaske undertøye sammen for at det skal klaffe. Det ordner seg for snille jenter til slutt Æsj, ja. Men jeg klarer liksom ikke å la være. Men en dag må det jo klaffe for oss også. Det håpet har jeg ikke gitt opp enda. (I fare for å bli tatt ille opp..) Det er jo ikke undertøyvaskernes feil at det går så lett da.. Men som Devilina sier er nok det lureste å holde seg unna de listene. Deres tur kommer den og! Nei, selvsagt er det jo ikke deres feil. Jeg kunne gitt halve armen min jeg, for å være i deres sko. Det er vel bare mest meg selv og min kropp jeg er sur på egentlig, for det er jo bare dens feil. Ingen andre. Jeg skal prøve å holde meg unna...
^^Belle^^ Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #1590 Skrevet 2. mai 2010 tilbake til Pingting. --- Nå har jeg meldt meg på MRL i morgen. Tror det skal bli gøy. Håper bare ikke hodepinen fortsetter - den er enda ikke borte. :slår: Nå skal jeg kose meg med Generation Kill, lunsj og den nyeste episoden av Fairy Tail. Belle out.
Muffin! Skrevet 2. mai 2010 #1591 Skrevet 2. mai 2010 Flink du er som har meldt deg inn på treningssenter og meldt deg på time. Jeg tenker også sånn at jeg bør gå dit relativt ofte for å få ned prisen per besøk. Lykke til med prosjektet Les Ferdig Boktårnet på Nattbordet™
pusilus Skrevet 2. mai 2010 #1593 Skrevet 2. mai 2010 Jeg har med viten og vilje holdt meg unna IKM listene siden en gang i høst jeg, kun for å skåne meg selv Mazilla , MRL er nok mage-rumpe-lår.
^^Belle^^ Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #1594 Skrevet 3. mai 2010 Flink du er som har meldt deg inn på treningssenter og meldt deg på time. Jeg tenker også sånn at jeg bør gå dit relativt ofte for å få ned prisen per besøk. Lykke til med prosjektet Les Ferdig Boktårnet på Nattbordet™ Jeg også synes jeg er litt flink altså. Jeg har aldri betalt noe særlig for treningssentre (har alltid fått det enten gratis eller for en slikk og ingenting gjennom jobber) så jeg har aldri heller hatt noen motivasjon for å trene mye. Men fytti så dyrt det egentlig er. 489 kr/mnd eller noe. Det kan ta sin tid gitt. Men er nede i 13 stk nå da. Hva er MRL? Mage-rumpe-lår. Perfekt for meg som har kondis på minussiden. Jeg har med viten og vilje holdt meg unna IKM listene siden en gang i høst jeg, kun for å skåne meg selv Mazilla , MRL er nok mage-rumpe-lår. Jeg har ikke vært innom i dag faktisk. Men så er jeg jo litt sadomasochistisk på akkurat det punktet da. Spørs om jeg klarer å holde meg unna. :gjeiper:
Pingting Skrevet 3. mai 2010 #1595 Skrevet 3. mai 2010 Du er såå flink! *viser* >------(^^)------< Ha en fin mandag!
^^Belle^^ Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #1596 Skrevet 3. mai 2010 Vondt i eggstokkene mine igjen i dag. Da er nok ''EL'' på vei. Jeg har jo egentlig ikke EL da, siden jeg går på gamlemorspray. Jeg fikk sett Spun i går. Dæven Kokos, har du flere sånne filmer på lager eller? Det må være en av de særeste filmene jeg noen gang har sett, men jeg likte den veldig godt. Ingen hodepine i dag, så nå er jeg klar for trening etter jobb. Jeg spiste også 4 måltider + mellommåltid i går. Det har ikke skjedd siden...aldri? Og jeg spiste 2 skiver til frokost i dag. Jeg måtte riktignok tygge dobbelt så mye som ellers, men jeg fikk dem ihvertfall ned. Dagens positivliste: - Trening - 1,5 uke til langhelg - 2 uker til uttak :rødme: (egentlig ikke så positivt i seg selv, fordi ''au'' og , men innsetting blir bra!) - Ny måned = ny hunk på mannekalenderen min :happy:
^^Belle^^ Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #1597 Skrevet 3. mai 2010 Du er såå flink! *viser* >------(^^)------< Ha en fin mandag! Oi, den var jo kjempesøt. Får sende en tilbake jeg da. :sol: :sol: :sol:
Mazilla Skrevet 3. mai 2010 #1598 Skrevet 3. mai 2010 489 i måneden?? :dåne: Betaler 550 for et helt år jeg.. Skjønner at trening kommer til å bli en betraktelig større utgift når jeg er ferdig med å studere! Fordelen er jo at med den heftige prisen må man jo trene.. Jeg er forresten helt gåen på bakbeina enda etter en ny styrkeøvelse på lørdag. Lykke til med MRL!
pusilus Skrevet 3. mai 2010 #1599 Skrevet 3. mai 2010 Gamlemorspray , herlig. Mon tro om tørre albuer er en bivirkning på den :klø: * løper og smører seg* Nå er det ikke lenge til du blir nålepute du heller
^^Belle^^ Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #1600 Skrevet 3. mai 2010 489 i måneden?? :dåne: Betaler 550 for et helt år jeg.. Skjønner at trening kommer til å bli en betraktelig større utgift når jeg er ferdig med å studere! Fordelen er jo at med den heftige prisen må man jo trene.. Jeg er forresten helt gåen på bakbeina enda etter en ny styrkeøvelse på lørdag. Lykke til med MRL! Ja, jeg vet. Det er helt sinnsykt. Og vi som faktisk har en treningssal nede i kjelleren også. Men altså, grunnen er at jeg ikke klarer å motivere meg til egentrening. Og prisen er jo en ekstra motivasjon. Tusen takk. Tror det skal gå greit. Med litt modifikasjoner da. Har en kneskade som aldri blir bra, så knebøy er bare au. Gamlemorspray , herlig. Mon tro om tørre albuer er en bivirkning på den :klø: * løper og smører seg* Nå er det ikke lenge til du blir nålepute du heller Man blir jo på en måte gamlemor da. Jeg har så mange merkelige bivirkninger jeg, at jeg burde hatt en logg. Den aller verste er at jeg klør noe innmari under føttene. Jeg er utrolig kilen, så jeg klarer ikke å klø tilbake. Det er litt kjipt. Nålepute på torsdag!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå