Sequax Skrevet 28. april 2010 #1561 Skrevet 28. april 2010 Jeg også! Har vel fem bøker jeg driver med nå... :rødme: Og ser man én animeserie ferdig først ? Inte!!
Pingting Skrevet 28. april 2010 #1562 Skrevet 28. april 2010 (endret) Jeg har bare studiebøker jeg orker å lese nå... Har du sett filmen til Hitchiker's da? Endret 28. april 2010 av Pingting
pusilus Skrevet 28. april 2010 #1563 Skrevet 28. april 2010 Jeg holder vel egentlig på med tre bøker, og har 10- 15 som ligger på vent Jeg har lovet meg selv å ta meg sammen snart..
^^Belle^^ Skrevet 29. april 2010 Forfatter #1564 Skrevet 29. april 2010 (endret) Sånn er jeg også. Nå har jeg nettopp lest ut en, så da er jeg nede i bare tre. Jeg også! Har vel fem bøker jeg driver med nå... :rødme: Og ser man én animeserie ferdig først ? Inte!! Jeg holder vel egentlig på med tre bøker, og har 10- 15 som ligger på vent Jeg har lovet meg selv å ta meg sammen snart.. Muffin, Sequax og pusilus! Det er godt å høre at det ikke bare er meg som er vinglete. *sjekker bokelskere.no* Jeg holder på med 14 bøker for øyeblikket. :dåne: Snart 13 da, men da begynner jeg jo bare på en ny en. Og 11 stk som ligger på vent. Og animeserie, skal vi se...7 stk på en gang. Litt mindre manga, bare 5 eller noe. :gjeiper: Jeg har bare studiebøker jeg orker å lese nå... Har du sett filmen til Hitchiker's da? Åh, jeg er så glad for at jeg er ferdig med skolen altså. Jeg har sett filmen ja. Simon Pegg er jo bare genial. Så joda, den liker jeg veldig godt. Endret 29. april 2010 av ^^Belle^^
^^Belle^^ Skrevet 29. april 2010 Forfatter #1565 Skrevet 29. april 2010 Det ble kino i går. Iron Man 2 altså. Jeg fikk dratt med meg mamma og søster, noe som alltid er koselig. Ikke helt deres type film (men SÅ min ), men jeg tror de koste seg allikevel. Ellers lite som skjer for tiden. Det blir mattetime etter jobb i dag og ellers skal jeg bare rydde og lese. Og se America's Next Top Model dersom den er kommet ut. Ja, jeg er en realityhore. Dagens positivliste: - Husarbeid med Harry Potter på øret - Mattegeeking - Fint vær til helgen - 1,5 dag til helg
Småkjekset Skrevet 29. april 2010 #1566 Skrevet 29. april 2010 Så Iron Man 2 i går jeg også Artig film, men jeg fant ut at jeg ikke er noe fan av Mickey Rourke
^^Belle^^ Skrevet 29. april 2010 Forfatter #1567 Skrevet 29. april 2010 Så Iron Man 2 i går jeg også Artig film, men jeg fant ut at jeg ikke er noe fan av Mickey Rourke Hææææææ? Jeg synes han er helt fantastisk jeg. Han ser jo helt forferdelig ut, men god det er han.
Småkjekset Skrevet 29. april 2010 #1568 Skrevet 29. april 2010 Likte ikke rollen han spilte, synes han var for slem Satser på at jeg får mer sansen for han etter hvert Så han i the wrestler for en stund siden, og der likte jeg han mye bedre.
^^Belle^^ Skrevet 29. april 2010 Forfatter #1569 Skrevet 29. april 2010 Likte ikke rollen han spilte, synes han var for slem Satser på at jeg får mer sansen for han etter hvert Så han i the wrestler for en stund siden, og der likte jeg han mye bedre. Du er nå søt også da. Jeg har ikke sett The Wrestler. Så absolutt ikke min type film. :gjeiper:
honning Skrevet 29. april 2010 #1570 Skrevet 29. april 2010 Jeg holder på med 14 bøker for øyeblikket. :dåne: Snart 13 da, men da begynner jeg jo bare på en ny en. Og 11 stk som ligger på vent. 14 bøker!! Hvordan klarer du å holde styr på alle??
Kokos Skrevet 29. april 2010 #1571 Skrevet 29. april 2010 Hei Bare innom for å si at jeg fortsatt titter innom, men er veldig dårlig til å skrive om dagen! Jeg digger Mickey Rourke i Spun, der spiller han heller ikke en kjempesympatisk rolle. Men han gjør rollen bra! Må forresten anbefale filmen Spun på det sterkeste! Svensk regissør og flere skandinaviske referanser i filmen (Vikingarna, Satyricon). Masse andre morsomme detaljer også, men kanskje for spesielt interesserte. :gjeiper: Straks helg, så GOD HELG!
^^Belle^^ Skrevet 30. april 2010 Forfatter #1572 Skrevet 30. april 2010 (endret) 14 bøker!! Hvordan klarer du å holde styr på alle?? Ehm...de ligger alle i et tårn på nattbordet mitt. Det er så vidt jeg klarer å se vekkerklokken min. Hei Bare innom for å si at jeg fortsatt titter innom, men er veldig dårlig til å skrive om dagen! Jeg digger Mickey Rourke i Spun, der spiller han heller ikke en kjempesympatisk rolle. Men han gjør rollen bra! Må forresten anbefale filmen Spun på det sterkeste! Svensk regissør og flere skandinaviske referanser i filmen (Vikingarna, Satyricon). Masse andre morsomme detaljer også, men kanskje for spesielt interesserte. :gjeiper: Straks helg, så GOD HELG! Oi, jeg digger jo Patrick Fugit fra Almost Famous (og den der Cirque du Freak - som egentlig var teit, men han godeste Patrick var veldig morsom). Den skal jeg prøve å se i helgen. Den virker jo kjempekul! God helg til deg også! Endret 30. april 2010 av ^^Belle^^
Pingting Skrevet 30. april 2010 #1573 Skrevet 30. april 2010 Tror nok jeg skal klare å overtale J til å se Iron Man 2 i helga! Ha en fin fredag, Belle! Det er en ordre! *se bestemt ut*
^^Belle^^ Skrevet 30. april 2010 Forfatter #1574 Skrevet 30. april 2010 Tror nok jeg skal klare å overtale J til å se Iron Man 2 i helga! Ha en fin fredag, Belle! Det er en ordre! *se bestemt ut* Så gøy! Jeg må true min kjære med kniv jeg, for å få ham med på kino. Det skal jeg. :happy:
^^Belle^^ Skrevet 30. april 2010 Forfatter #1575 Skrevet 30. april 2010 Fredag. Endelig. Merker jeg enda er trøtt etter helgens strabaser. Derfor har jeg absolutt ingen planer denne helgen. Jeg skal bare lese, se film og serier og rydde litt her og der. Herlig! Men først skal jeg på Europris og kjøpe litt bokser og diverse. Jeg måtte nemlig bruke makaroniboksen til matboks i dag. Altså, all makaronien vår ligger på en tallerken på kjøkkenet. Jeg skal også begynne på sprøyten på torsdag, så jeg får vel komme meg til apoteket i morgen. De har meldt fint vær, så jeg tenkte jeg skulle gå til byen og få litt trim. Dagens positivliste: - Sofakos - Gåtur i finværet - Tanken på road trip til høsten - Finvær
^^Belle^^ Skrevet 30. april 2010 Forfatter #1576 Skrevet 30. april 2010 Nå har jeg laget meg en profil på vektklubben.no og jeg fikk mildt sagt sjokk over kalorimengden min per dag. :dåne: På onsdag fikk jeg i meg 860 kalorier, og de fleste av dem er popcornet jeg spiste på kino. Man skulle jo trodd jeg var bare skinn og bein, men det er heller motsatt. Jeg er vel normal, med litt å ta i her og der. Plussen kommer av hormonkiloene som jeg jo nå vil ha vekk. Er det rart jeg aldri har energi? Derfor har denne dagboken offisielt blitt til en treningsdagbok også. Her må noe gjøres altså, jeg kan jo ikke fortsette sånn. Målet blir da altså å bli sunn (spise grønnsaker og alt det der ), trene litt og bli litt strammere i fisken. Egentlig ikke noe uoppnåelig mål, så lenge jeg klarer å holde piffen i lengre enn et par dager, som jo har en tendens til å dabbe av. Jeg vurderer også å melde meg inn i et treningssenter, og håper at den skyhøye månedsprisen er med på å motivere meg enda litt ekstra. Det er uansett bare et par treninger som skal til før jeg ikke ser på det som et ork. Saltreninger er jo egentlig kjempegøy - bare man kommer seg til treningsstudioet. Såem, joda. Det var dagens lyspæreøyeblikk.
Pingting Skrevet 30. april 2010 #1577 Skrevet 30. april 2010 Se her, ja! Flinkebellen Det aller, aller besteste tipset ever er å finne en treningsform som er gøy. Noe du kan leve med. Dansing, boksing, kampsport, aerobic, sykling etc. Jeg har jo ellipsen min og anime på laptopen. Trening skal være gøy! (og litt pes av og til, men det kommer du ikke unna, altså)
^^Belle^^ Skrevet 30. april 2010 Forfatter #1578 Skrevet 30. april 2010 Se her, ja! Flinkebellen Det aller, aller besteste tipset ever er å finne en treningsform som er gøy. Noe du kan leve med. Dansing, boksing, kampsport, aerobic, sykling etc. Jeg har jo ellipsen min og anime på laptopen. Trening skal være gøy! (og litt pes av og til, men det kommer du ikke unna, altså) Mhm. Veldig enig. Man gidder ikke dersom man ikke synes det er gøy. MRL synes jeg er kjempegøy. Og så tror jeg jeg skal begynne på yoga. Tenk om det hadde fantes (funnes? finnes? ) pesfri trening? Paradis på jord. :happy: ------------- Koselig fredagskveld. Er nettopp ferdig med Belle de Jour-boken og jeg tror jeg må begynne på toern med en gang. Da blir vel listen stående på 14 da. Hadde en sunn middag i dag. Fullkornsris, stekte grønnsaker og en halv boks kyllingskinke. Kjempegodt! Merket forresten veldig godt at jeg har fått i meg en del mer mat enn vanlig for jeg spiste ikke middag før klokken 6 i dag. Og jeg som pleier å være utsultet klokken halv 4. 1200 kalorier i dag. I morgen skal jeg klare å komme opp i 1500, som er normalen etter hva jeg har forstått. Forbrenningen min trenger en jump-start etter å ha vært på sparebluss (med sporadiske chips- og popcornfyll) altfor lenge. Butikkene er stengt i morgen. Kanskje jeg heller skal gå til solstudio?
^^Belle^^ Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #1579 Skrevet 1. mai 2010 Skikkelig slapp-av-lørdag i dag. Veldig herlig, hadde det bare ikke vært for at jeg har så sinnsykt skallebank - som jo er grunnen til at jeg har hatt en skikkelig slapp-av-lørdag. Tror nesesprayen har en den av skylden, for jeg har tatt unormalt mye paracet i det siste. Tror uansett jeg må krype til paracetboksen altså, jeg kan jo ikke ha det sånn resten av kvelden. Jeg har lest, surfet på nettet, betalt regninger, sovet og sett på tv-serier. Nå skal jeg lage meg litt kveldsmat og ellers gjøre akkurat det samme resten av kvelden som jeg har gjort hele dagen. Tror også jeg skal prøve meg på Spun, som Kokos anbefalte. Vi har forresten oppdaget en potensiell boligtomt her i området. Det har jo seg sånn at vi prøver å få solgt leiligheten, men det tar jo så sabla lang tid. Dersom vi ikke har fått solgt innen august/september skal vi leie den ut i stedet for. Poenget mitt er at vi har råd til å kjøpe tomt mens vi eier leiligheten, men vi har ikke råd til å kjøpe et helt hus ekstra. Og dersom vi skal bygge hus i stedet for å kjøpe, så tar vi jo opp byggelån - som ikke trenger å bli betalt på før huset er ferdig. Vi skal se på tomtene som er ledige når min kjære kommer hjem. Håper vi finner noe fint!
Kokos Skrevet 1. mai 2010 #1580 Skrevet 1. mai 2010 (endret) Oi, jeg digger jo Patrick Fugit fra Almost Famous (og den der Cirque du Freak - som egentlig var teit, men han godeste Patrick var veldig morsom). Den skal jeg prøve å se i helgen. Den virker jo kjempekul! God helg til deg også! Han er kjemperå i Spun, så ja du MÅ se! Det er en av yndlingsfilmene mine! Jeg er veldig stolt av meg selv om dagen fordi jeg har blitt flink til å trene! Og jeg må si, du får mer igjen for det enn du må gi, for du blir i bedre form samtidig som du får såå god samvittighet! Det ér ofte et ork å dra, men etter en times tid så er du ferdig og slipper å tenke at "jeg burde ha..". Også skriver jeg logg, og den henger på kjøleskapet sånn at jeg kan se hvor flink (eller ikke-flink) jeg har vært! Der skriver jeg også om jeg har gått en lengre tur Så spennende å kanskje bygge hus!! Lykke til med jakten på tomt! Edit: Postet før jeg var ferdig... Endret 1. mai 2010 av Kokos
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå