Gå til innhold

Spire! Hvor er du?

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:Nikke:

Og så kan vi godt hoppe over kommende helg :jepp: Da skal jeg nemlig jobbe.

:riste: Nei takk. For jeg skal ikke jobbe. Så det så. :fnise:

Innom en snartitt! :romeo:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fikk jeg trent. :hoppe: Eller, ikke trent per definisjon da, men gått tur. Jeg får så lyst til å komme meg ut når det er så fint vær, så jeg fant ut at jeg skulle gå til solstudioet. Det er ca en halvtimes gåtur én vei, i rask gange. Så jeg kjente det ihvertfall litt i beina. Herlig!

Min kjære kom hjem klokken 3 i natt. Jeg fikk sove kanskje en time til sammen etter det, så er en smule trøtt i dag. Men 40 kopper kaffe (det føles ihvertfall sånn :bond: ) hjelper godt på. :fnise:

I dag skal jeg og bror ha vår ukentlige tv-kveld. Ellers skal jeg bare slappe av og kose meg med min kjære.

Dagens positivliste:

- :briller2:

- TV-kveld :popcorn:

- :sol: :sol: :sol: :sol: :sol: :sol:

- Kjærestekos :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at mannen har kommet hjem :) Da går det greit å fungere uten så mye søvn i noen dager, det er i allefall min erfaring ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmpf, jeg vil også ha kaffe, men det er dumt å drikke noe varmt med bedøvet munn :dry:

Hurraaaah, for hjemkomne gubbemenner, og turgåing (det teller som trening, for tenk!) og sol! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt å ha mannen hjemme igjen :)

Hurra for kaffe! Hva skulle man gjort uten en kopp kaffe på morgenen :klø:

Kos deg med din kjære, bror og tv'en i kveld :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at mannen har kommet hjem : ) Da går det greit å fungere uten så mye søvn i noen dager, det er i allefall min erfaring ; )

:jepp: Kjempegodt!

Hmpf, jeg vil også ha kaffe, men det er dumt å drikke noe varmt med bedøvet munn :dry :

Hurraaaah, for hjemkomne gubbemenner, og turgåing (det teller som trening, for tenk!) og sol! :strix :

:troest: Håper det går bedre med deg.

*jippi* Jeg teller turgåing som trim. :sjenert: Jeg blir jo svett så. :Nikke:

Så godt å ha mannen hjemme igjen : )

Hurra for kaffe! Hva skulle man gjort uten en kopp kaffe på morgenen :klø :

Kos deg med din kjære, bror og tv'en i kveld :kose :

:fnise: Ja, hva i alle dager skulle man gjort? Det er ikke så lenge siden jeg lærte meg å drikke kaffe faktisk. Så jeg drikker pinglekaffe da (med melk oppi).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg og min kjære ut og spise. Det må bli noe sunt for min del, for jeg måtte skvise meg oppi en gammel bukse i dag. :dåne: Merker godt at jeg er oppblåst (bukseknapp, hva er det? Her går vi med den på vidt gap :skratte: ), samt at jeg har lagt på meg litt siden jeg startet på hormoner i fjor sommer. Men hva gjør vel det når det er så vint vær, og gålysten er på topp? :fnise: Tror kanskje det bare er greit at vi ikke skal på ferie i sommer. Da kan jeg jobbe med bikinikroppen helt frem til november. :ler:

Dagens positivliste:

- Kvalitetstid med min kjære :yvonne:

- Gåtur til solstudio :briller2:

- Naruto :strix:

- En uke til Hamburg :reise:

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naruto-fans er gærne, ihvertfall de av den yngre generasjonen. Jeg så en hel gjeng med fjortiser på Outland som hadde helt vanlig (emo)klær + sånne streker i fjeset. :ler:

(nesten så man har lyst til å lure seg opp bak dem og hyle BANKAI! :hoho:)

Kjekt med bikinikropp-utsettelse, da :ler: Men tenk om du har stor mage i november da, hmmm? Fin tanke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naruto-fans er gærne, ihvertfall de av den yngre generasjonen. Jeg så en hel gjeng med fjortiser på Outland som hadde helt vanlig (emo)klær + sånne streker i fjeset. :ler:

(nesten så man har lyst til å lure seg opp bak dem og hyle BANKAI! :hoho:)

Kjekt med bikinikropp-utsettelse, da :ler: Men tenk om du har stor mage i november da, hmmm? Fin tanke. :)

:skratte: Ser det for meg. Men jeg liker det skikkelig godt altså. Veldig morsomt. :jepp: Og jeg lover deg at jeg ikke kommer til å bli en gal Naruto-fjortis med værhår.

Ja, håperhåperhåper. Det er vel derfor jeg har utsatt treningen hele tiden. For jeg tenker det ikke er noen vits i å stresse med å bli trent for så å la det bli ødelagt når jeg blir gravid. For kjenner jeg meg selv rett kommer jeg til å bli tjukk som en bolle. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinglekaffe er godt det også da :) Begynte der jeg også, men nå er den ren....

De hormonkiloene altså...jobber stadig med å få bort dem jeg også :( Målet mitt er sommeren og bryllupet da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, jeg fant nettopp ut at det er en sushitype som heter shikai maki. Mon tro om det finnes en bankai maki også? *fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pinglekaffe er godt det også da : ) Begynte der jeg også, men nå er den ren....

De hormonkiloene altså...jobber stadig med å få bort dem jeg også : ( Målet mitt er sommeren og bryllupet da :sjenert :

Jeg har jo utviklet meg da, for jeg begynte med et tonn med sukker i kaffen. :fnise: Nå synes jeg bare det smaker helt rart. :lol:

Æsj, ja. De sniker seg innpå. :ler:

Hahaha, jeg fant nettopp ut at det er en sushitype som heter shikai maki. Mon tro om det finnes en bankai maki også? *fnis*

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg kjempeflink og bestilte ikke den vanlige pommes frites'en da vi var ute og spiste. :hoppe: Det ble heller kylling, poteter og masse grønnsaker. *litt stolt*

Jeg hoppet også over gåturen i går og var heller med min kjære på fotballkamp. Vi vant!

Gåturen skal jeg og søster gjøre i dag, etter at jeg har vært mattelærer for første gang. :redd:

Dagens positivliste:

- Glee :nigo:

- Gåtur i regnværet (og vulkanstøvet :fnise: ) :regn:

- iPod :digge:

- Snart helg :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, skal du være mattelærer? Mulig det er noe jeg ikke har fått med meg, men hvor/hvorfor? Spennende og, da :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, skal du være mattelærer? Mulig det er noe jeg ikke har fått med meg, men hvor/hvorfor? Spennende og, da :Nikke:

Datteren til sjefen min har problemer med matte (1.klasse på videregående) og spurte meg om jeg hadde lyst til å hjelpe. Jeg er jo veldig glad i matte og svarte ja. Så etter jobb i dag kommer hun hjem til meg. Er litt nervøs, men regner med det går greit. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går så bra så! Og gjør du ikke det så får du skylde på henne. *rølp*

:fnise:

:fnise: Har printet ut litt regler og sånn nå, så føler meg passe forberedt. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mattelæringen i går gikk tålig bra tror jeg. Hun sa ihvertfall at det hjalp, så da stoler vi på det. :fnise: Målestokk derimot klarte jeg ikke å forklare på en bra måte, så det får vi ta neste gang. Noen som har tips til å forklare på en enkel måte?

Det ble ikke noen gåtur i går heller. :sjenert: Etter at studenten min ( :fnise: ) hadde gått var jeg så trøtt at jeg ikke orket. Sover så utrolig dårlig for tiden at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. :bond:

Ingen store og spennende planer for helgen egentlig. I morgen skal jeg og bror til farmor og farfar på ''dugnad''. De barnebarna som kunne være med skal hjelpe litt ute i hagen og sånn. Egentlig mest for kos. Ser jo nå at både yr.no og pent.no sier at det skal pøsregne. :dry:

Ellers blir det bare avslappings. Min kjære skal på gutteparty til kompis og jeg har store planer om å ta igjen tapt søvn. :fnise: Og så skal jeg lage fylte horn. :jepp:

Jeg er også litt i tvil om hvordan syklusen min blir nå når jeg teknisk sett er i overgangsalderen. :klø: Man skal få en blødning før man begynner på sprøytene (som egentlig skulle ha vært neste uke), men siden jeg skal gå to ekstra uker på sprayen lurer jeg på om det er helt random når ''mensen'' kommer. Det jeg vil frem til er jo at jeg hadde IKM i går. Jeg er jo aldri sent ute i forhold til syklusen min, så jeg lurer på om jeg har en grunn til å få opp forhåpningene mine. Hmm. :bond:

I tillegg begynner Hamburg-turen vår å se mørk ut. Vi reiser jo neste fredag, og vulkanskyen bør være borte til da, men jeg kjenner jeg begynner å bli en smule nervøs allikevel.

Dagens positivliste:

- Helg :bolledeig:

- God niste :sikle:

- Mannekalenderen min :happy: (som har fått meg gjennom mang en kjedelig arbeidsdag :ler: )

- Helg :briller2: (det faktum at det er helg snart fortjener to punkt. Nemlig!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...