Pingting Skrevet 10. april 2010 #1481 Del Skrevet 10. april 2010 PS, Pingting; jeg tar en ert med wasabi utenpå ingefæren rett på makien....NAM! Blasfemi!!! *paragrafrytter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. april 2010 Forfatter #1482 Del Skrevet 10. april 2010 Så godt at hormonene virker på deg, men synd med slike smerter da : ( Vet ikke hvordan de kjennes, men på pergokurene får jeg så vondt rundt eggløsning at det er vondt å både gå og sette seg ned :ler : Så koselig å ha så godt forhold til søsknene sine da, virker som om dere har det supert sammen : ) Ha en fin helg :kose : Det kan minne om EL-smerter ja. Jeg er på en måte skikkelig øm i eggstokkene. Ingen bedre måte å forklare det på. Bror og søster er mine beste venner. Jeg hadde aldri klart meg uten dem. :rødme: Men det er vel uunngåelig å bli knyttet til hverandre når man går gjennom det som vi har. Nå fikk jeg lyst på sushi....skal spise masse i Japan til høsten!! Jeg må innrømme at jeg er litt pysete da, og foretrekker California maki....( ja, jeg veit :fy_fy : ) PS, Pingting; jeg tar en ert med wasabi utenpå ingefæren rett på makien....NAM! God morgen til Belle!! : ) Ser ut som du har en koselig helg ? :biggrin : Jeg har en kjempekoselig helg så langt ihvertfall. Det er jo så fint vær!! Blasfemi!!! *paragrafrytter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. april 2010 Forfatter #1483 Del Skrevet 10. april 2010 Fytti søren for et nydelig vær vi har i dag. Derfor har jeg gått til sentrum - et kvarters spasertur én vei - og browset gjennom de 3 bokhandlerne vi har her i byen. Det var rett før jeg kjøpte denne boken for den så så fin ut, men det er måte på hvor selvskadersk jeg kan bli. http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_grine.gif' alt=':grine:'> I stedet kjøpte jeg Ringdrotten. Jepp, dere ser ikke feil. Det er Ringenes Herre på god, gammeldags nynorsk. Gleder meg! I kveld har jeg planer om en fransk filmkveld med meksikansk mat. Jeg skal prøve meg på crispy chicken fajitas og kose meg med Taxi-filmene. *herlig* Dagens positivliste: - Ny bok :happy: - Strålende vær - Sjølukt og måkeskrik - Det faktum at jeg ikke er like dårlig som søster, som ligger på gjesterommet og spyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 10. april 2010 #1484 Del Skrevet 10. april 2010 Fin liste Slike smerter du beskriver er ikke noe god, I know, hadde slike el-smerter fra mai til desember i fjor Ikke godt Håper du får en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. april 2010 Forfatter #1485 Del Skrevet 10. april 2010 Fin liste Slike smerter du beskriver er ikke noe god, I know, hadde slike el-smerter fra mai til desember i fjor Ikke godt Håper du får en fin kveld Bare vent. På mandag er det din tur. Neida, sprayen er ikke noe problem synes jeg. Litt smerter må man tåle. --- Dæven, Ringdrotten er merkelig. Nå har jeg riktignok lest den på bokmål før, men allikevel. Kjempesært å lese noe som faktisk ligner på min dialekt, det skjer jo aldri. Nå snakker jeg om hobbitene som snakker normalisert dialekt fra Ål i Hallingdal. Jeg så faktisk ordet ''løgne'' som betyr morsomme, merkelige eller rare. Trodde det var et ord som var forbeholdt oss på Sør-Vestlandet. Sitat: ''Ikkji at Brennbukkadn i Bukkland bu i sjølve Gamalskogje, men dei era eit sært slag, må tru. Dei surre omkring med båta på dei digre elven - og det er kji som det ska vera. Ikkji å undrast på at det gjekk gale, si e.'' :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. april 2010 Forfatter #1486 Del Skrevet 10. april 2010 Jeg kjeder meg + play.com = dårlig kombinasjon. Har nå kjøpt meg: * The Hitchhiker's Guide to the Galaxy - Douglas Adams * Intimate Adventures of a London Call Girl - Belle de Jour * Further Adventures of a London Call Girl - Belle de Jour og forhåndsbestilt Dead in the Family - Charlaine Harris PS! For dere som liker Sex og Singelliv; se Intimate Adventures of a London Call Girl-serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 10. april 2010 #1487 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Skal nok overleve de smertene jeg ja , har god erfaring med vodter Det er jo for en god sak denne gangen, så da blir det nok litt letter for sinnet også Endret 10. april 2010 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. april 2010 #1488 Del Skrevet 10. april 2010 * The Hitchhiker's Guide to the Galaxy - Douglas Adams VERDENS BESTE BOK! (Ok, en av mange ) Driver stadig å planlegger å laste den ned på lydbok, har funnet en versjon som er lest av Stephen Fry, om du kjenner til ham. Bare må være genialt. Har du en fin lørdagskveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. april 2010 Forfatter #1489 Del Skrevet 10. april 2010 Skal nok overleve de smertene jeg ja , har god erfaring med vodter Det er jo for en god sak denne gangen, så da blir det nok litt letter for sinnet også huff, ja, vondter er vi vant med her i gården. Men joda, man har gulroten å tenke på gjennom det hele. Ellers hadde jeg aldri klart det. VERDENS BESTE BOK! (Ok, en av mange ) Driver stadig å planlegger å laste den ned på lydbok, har funnet en versjon som er lest av Stephen Fry, om du kjenner til ham. Bare må være genialt. Har du en fin lørdagskveld? Jeg har sett filmen, men ikke lest boken. Har hatt lyst til å lese den kjempelenge og gleder meg. Den jeg har kjøpt er en samlebok med 4 av Hitchhiker-bøkene. Stephen Fry har jeg hørt om ja. Er jo han som har fortellerstemmen i filmen også. Kjempekult. Jeg har en kjempefin lørdagskveld. Jeg lider valgets kval om hva jeg skal se. Doctor Who, The Unit, Taxi, Banlieue 13 eller Neon Genesis Evangelion. :klø: Eller kanskje jeg bare skal legge meg i senga og lese Ringdrotten? *hmm* PS! Eplebiter med smeltet sjokolade. :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. april 2010 Forfatter #1490 Del Skrevet 11. april 2010 *koser seg med nybakte kanel-i-svingene* :happy: Ellers har jeg en herlig søndag. Har surfet litt på nett en stund, og har planer om å lage meg middag så snart det siste brettet er ferdig stekt. Ha en strålende søndag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 11. april 2010 #1491 Del Skrevet 11. april 2010 Åh, jeg vil og ha! Kan jeg få en? Kan jeg få en? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 11. april 2010 #1492 Del Skrevet 11. april 2010 Høres ut som en super søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. april 2010 Forfatter #1493 Del Skrevet 11. april 2010 Åh, jeg vil og ha! Kan jeg få en? Kan jeg få en? *prøver å dytte inn en bolle i usb-uttaket* Høres ut som en super søndag Kjempeherlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 11. april 2010 #1494 Del Skrevet 11. april 2010 Den kom ikke frem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. april 2010 Forfatter #1495 Del Skrevet 12. april 2010 Den kom ikke frem *hmm* Da får jeg prøve igjen når jeg kommer hjem. Kanskje det funker bedre dersom jeg putter en bolle i CD-romen? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. april 2010 Forfatter #1496 Del Skrevet 12. april 2010 Ny uke, nye muligheter. Ikke noe spennende som skjer her for tiden. Smertene har forsvunnet litt og litt - selv om jeg kjenner dem en gang i blant. Nå er det store klagemomentet magen min. Jeg hadde endelig fått tilbake min flate mage, etter fryseforsøket sist gang, men nå har den poppet ut igjen. Jeg er så oppblåst at jeg ikke klarer å sitte med bukseknappen igjen. :gjeiper: Men forhåpentligvis blir magen værende slik (og større) i 10 måneder til. Dagens positivliste: - Solbriller klokken 7 om morgenen - Min kjære kommer hjem i natt :rødme: - - Kanel-i-svingene til dessert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 12. april 2010 #1497 Del Skrevet 12. april 2010 Ny uke, nye muligheter. Ikke noe spennende som skjer her for tiden. Smertene har forsvunnet litt og litt - selv om jeg kjenner dem en gang i blant. Nå er det store klagemomentet magen min. Jeg hadde endelig fått tilbake min flate mage, etter fryseforsøket sist gang, men nå har den poppet ut igjen. Jeg er så oppblåst at jeg ikke klarer å sitte med bukseknappen igjen. :gjeiper: Men forhåpentligvis blir magen værende slik (og større) i 10 måneder til. Dagens positivliste: - Solbriller klokken 7 om morgenen - Min kjære kommer hjem i natt :rødme: - - Kanel-i-svingene til dessert for solbriller og kjæresten som kommer hjem Kjedelig å være oppblåst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. april 2010 Forfatter #1498 Del Skrevet 12. april 2010 for solbriller og kjæresten som kommer hjem Kjedelig å være oppblåst og . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 12. april 2010 #1499 Del Skrevet 12. april 2010 Noen andre enn meg som synes helgen burde vært lenger? * lerser prosedyrer * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. april 2010 Forfatter #1500 Del Skrevet 12. april 2010 Noen andre enn meg som synes helgen burde vært lenger? * lerser prosedyrer * Helgen kunne godt ha vart i enda en dag ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå