Lucky? Skrevet 31. mars 2010 #1421 Del Skrevet 31. mars 2010 Så deilig at det ser lyst ut på å bli kvitt leiligheten da Håper hun får solgt huset sitt kjapt! Deilig med lite planer i påsken da, godt å ha mange dager fri uten altfor mye opplegg Godt å kunne ta dagene som de kommer og bare nyte noen dager borte fra jobb og mas Håper lørdagens fyllekule blir siste på leeenge, men klart noen glass på ferie skal man unne seg Nå er det snart påskeferie for deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 31. mars 2010 #1422 Del Skrevet 31. mars 2010 Stikker innom med en kjapp påskehilsen! Typisk at dere måtte jobbe når som det var planlagt ferie er selv på jobb, men i dag merker jeg at arbeidslysten er heller laber God påske når den tid kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 31. mars 2010 #1423 Del Skrevet 31. mars 2010 Løsningsorientert som jeg er, har jeg allerede funnet ut hvordan dere får løst dette problemet. Dere kan kjøpe huset hennes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #1424 Del Skrevet 31. mars 2010 Så deilig at det ser lyst ut på å bli kvitt leiligheten da : ) Håper hun får solgt huset sitt kjapt! Deilig med lite planer i påsken da, godt å ha mange dager fri uten altfor mye opplegg : ) Godt å kunne ta dagene som de kommer og bare nyte noen dager borte fra jobb og mas ; ) Håper lørdagens fyllekule blir siste på leeenge, men klart noen glass på ferie skal man unne seg ; ) Nå er det snart påskeferie for deg også :strix : Ja, jeg håper det går i orden. Det er kjempeherlig å ikke ha noe spesielt planlagt. Liker det jeg. Jaaaa! :vinke : Stikker innom med en kjapp påskehilsen! Typisk at dere måtte jobbe når som det var planlagt ferie :kjefte : er selv på jobb, men i dag merker jeg at arbeidslysten er heller laber :fnise : God påske når den tid kommer! :klem : Æsj, ja, det er kjempetypisk. Menmen, jeg får jo veldig mye tid til KG siden jeg er på jobb da. Løsningsorientert som jeg er, har jeg allerede funnet ut hvordan dere får løst dette problemet. Dere kan kjøpe huset hennes! :ler : Det har jeg allerede spurt om. Altså, hvor huset er. Og det er ikke der vi har lyst til å slå oss ned. Det var litt teit synes jeg. Ellers kunne vi jo bare byttet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 31. mars 2010 #1425 Del Skrevet 31. mars 2010 Kjedelig å måtte jobbe når man egentlig skulle hatt fri. Men det var jo bra det ikke ble så ille, og som du sier så ble det jo litt KG-tid. Syns det er herlig å være lat når man har fri, så det du skrev om å krype under dyna med lap'en hørtes ut som noe jeg kanskje kopierer når jeg kommer hjem etterpå. Og sovedyr? Me too. Spennende med en aktuell kjøper da. Håper hun for solgt fort. Håper du får en kjempefin påske. Kos deg med din kjære. Og du får ta den helt ut på lørdag da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #1426 Del Skrevet 31. mars 2010 Kjedelig å måtte jobbe når man egentlig skulle hatt fri. Men det var jo bra det ikke ble så ille, og som du sier så ble det jo litt KG-tid. Syns det er herlig å være lat når man har fri, så det du skrev om å krype under dyna med lap'en hørtes ut som noe jeg kanskje kopierer når jeg kommer hjem etterpå. Og sovedyr? Me too. Spennende med en aktuell kjøper da. Håper hun for solgt fort. Håper du får en kjempefin påske. Kos deg med din kjære. Og du får ta den helt ut på lørdag da. Jeg har MYE KG-tid i dag. Har ingenting å gjøre skjønner du. Er bare på jobb fordi fagarbeiderne er på jobb. Men da får jeg surfe litt her og der. Har blant annet kjøpt meg beskyttelse til iPoden, for den blir skrapete bare man ser litt stygt på den. Lap i senga er himmelsk. :rødme: Ha en kjempefin påske du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 31. mars 2010 #1427 Del Skrevet 31. mars 2010 Godt å høre det er flere enn meg som drar med seg laptopen i senga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #1428 Del Skrevet 31. mars 2010 Godt å høre det er flere enn meg som drar med seg laptopen i senga. Det er bare kjempeherlig. Men føler meg veldig som en slask da. Spesielt dersom jeg tilbringer hele dagen der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 2. april 2010 Forfatter #1429 Del Skrevet 2. april 2010 Bare innom en liten tur, på min late dag. De siste dagers begivenheter: - Anime (Samurai Champloo :rødme: ) - Apotek (jeg trakk kølapp nr 50, de var kommet så langt som til 27) - Film - Kinamat - Bok - Sofa Såem, joda. I dag skal vi på middagsbesøk til svigers og muligens på kino med vennepar. I morgen blir det party-party og hæla i taket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 2. april 2010 #1430 Del Skrevet 2. april 2010 Deilig med late dager da det hører påska med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 3. april 2010 #1431 Del Skrevet 3. april 2010 Hvordan hadde dere det i Paris? Jeg bare ELSKER den byen. :rødme: Takk for mye skryt forresten. Blir helt jeg. Jeg hadde aldri klart dette uten vennene mine. Heldigvis blir de aldri lei av min berg- og dalbane av følelser. Paris var nydelig, med en smak av vår, 10-11 grader og sol Mye vandring gatelangs og gikk faktisk an å sitte ute hvis man var litt godt påkledd Så det var herlig! Det er vel sånt ekte venner er for, å ha noen å beklage seg til når livet er dritt... Og noen og le med når det er bra selvfølgelig Kjedelig at du har måttet jobbe endel når det var planlagt at du skulle ha fri da. Så det stod noe om Hamburg, når skal dere dit? Herlig å få seg en storbytur av og til Fortsatt god påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. april 2010 #1432 Del Skrevet 5. april 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. april 2010 Forfatter #1433 Del Skrevet 6. april 2010 Deilig med late dager da :nigo : det hører påska med :kaklehone : Kjempedeilig! Paris var nydelig, med en smak av vår, 10-11 grader og sol : ) Mye vandring gatelangs og gikk faktisk an å sitte ute hvis man var litt godt påkledd : ) Så det var herlig! Det er vel sånt ekte venner er for, å ha noen å beklage seg til når livet er dritt... Og noen og le med når det er bra selvfølgelig : ) Kjedelig at du har måttet jobbe endel når det var planlagt at du skulle ha fri da. Så det stod noe om Hamburg, når skal dere dit? Herlig å få seg en storbytur av og til : ) Fortsatt god påske! : ) Årh, jeg ELSKER Paris. Men det kan jo godt komme av at jeg snakker språket og har bodd 1,5 time unna. Jeg hadde aldri klart dette uten vennene mine. :rødme: Vi skal til Hamburg den 23.april. Min kjære skal springe maraton. :dåne: Jeg vet egentlig ikke hva det er å finne på i Hamburg, men har kjøpt meg en guidebok nå, så må lese litt før vi reiser. :vinke : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 6. april 2010 #1434 Del Skrevet 6. april 2010 Hamburg, ja ? Ut på tur!! Kult å reise selv om det bare er til "nestennabolandet" Tyskland! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. april 2010 Forfatter #1435 Del Skrevet 6. april 2010 Da var påsken over for denne gang. Egentlig litt herlig å komme seg tilbake på jobb igjen. Resten av påsken min har vært kjempedeilig. På fredag var vi på kino og så I Love You Phillip Morris (Jim Carrey som homo? Det funker faktisk! ) før vi tok oss et par øl på byen. På lørdag var vi på fest hos kompis og på søndag og i går var det 1000% avslappings i sofaen som gjaldt. Jeg så ferdig en helt FANTASTISK miniserie i går, Generation Kill heter den. For dere som likte The Hurt Locker; denne er perfekt for dere. På en litt mer overfladisk side: Alexander Skarsgård har hovedrollen. Dagens positivliste: - Ikea - Generation Kill ''the book'' (ja, jeg bestilte den nå nettopp ) - Småplanlegging av USA-tur til høsten - Å finne ut at en 3-ukers tur til USA ikke trenger å bli så dyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. april 2010 Forfatter #1436 Del Skrevet 6. april 2010 Hamburg, ja ? Ut på tur!! Kult å reise selv om det bare er til "nestennabolandet" Tyskland! Jada, det skal bli gøy å reise altså. Men det hadde bare vært så mye mer spennende å reise til Praha. Eller Riga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. april 2010 Forfatter #1437 Del Skrevet 6. april 2010 Oi, jeg glemte jo å si det aller viktigste: Jeg tok mitt første pfffft i nesen i dag morges. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. april 2010 #1438 Del Skrevet 6. april 2010 HURRAH! for pfffft! (stavet jeg det riktig? ) Og IKEA. Og reising. Jeg kom plutselig på at jeg skal jo på tur neste mnd, haha - tenk å glemme sånt! Kjøpte du mye tull på IKEA? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. april 2010 Forfatter #1439 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) HURRAH! for pfffft! (stavet jeg det riktig? ) Og IKEA. Og reising. Jeg kom plutselig på at jeg skal jo på tur neste mnd, haha - tenk å glemme sånt! Kjøpte du mye tull på IKEA? Pfffft er riktig ja. Vi har ikke vært på Ikea enda. Skal i morgen. Vi får prøve å ikke kjøpe så mye tull da, siden vi egentlig ikke har plass til noe mer. Og fordi vi snart (forhåpentligvis) skal flytte. Men vi skal ihvertfall kjøpe nytt salongbord og et stort bilde til å ha på soverommet. Men kjenner jeg meg rett blir det vel en del tull også. Hvor skal du hen da? Endret 6. april 2010 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. april 2010 #1440 Del Skrevet 6. april 2010 Var litt usikker på antallet f'er. Fant ikke noe om det på Språkrådet sine sider IKEA er farlig da - man går inn med en liste med ting man skal ha, så glemmer man å kjøpe alt det, men kommer ut med en vogn full av ting man ikke visste at man trengte. Jeg kan kjøpe leiligheten deres jeg, så får dere flytte. Jeg har... *sjekke lommeboka* 114,50. Det holder vel? er nedgangstider nå vettu, så dere bør ikke ha urealistiske forventninger. Vi skal en liten tur til Krakow. Kjenner jeg gjengen rett blir det vel bare fyll og rølp, det passer meg egentlig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå