^^Belle^^ Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #1401 Del Skrevet 29. mars 2010 Fikk nettopp en tekstmelding fra svigermor om at moren til kjæresten hennes er død. Samtidig som han ble bestefar for andre gang. Jeg tror det er noe i det altså, at noen dør når noen ble født. Jeg fikk for eksempel et nytt søskenbarn da pappa døde. Litt creepy å tenke på. *grøss* På et litt hyggeligere punkt: muffinsene mine ble en suksess. I dag har jeg faktisk planer om å gå utenfor døren. Jeg skal endelig få fikset meg både nytt pass, nytt bankkort og nytt førerkort. Ja, jeg vet jeg er utrolig treig. Det nærmer seg ett år siden vi giftet oss og jeg har fremdeles mitt gamle navn. Nå begynner det å bli en smule forvirrende når jeg skal bestille flybilletter å sånt, så jeg tenkte at det var på tide. Ellers tenkte jeg å handle inn til hele uken. Og så skal jeg bare slappe av og ikke gjøre noenting i dag. Som vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #1402 Del Skrevet 29. mars 2010 Da er jeg endelig hjemme igjen. Har vært ute og fartet i nesten 3 timer nå. Og de 3 timene har inneholdt 90% venting. :dåne: Men nå har jeg ihvertfall fått fikset alt. Om enn med verdens styggeste bilde på bankkortet mitt. Nå har jeg store planer om å legge meg godt til rette i sengen, med dataen på fanget, og ikke komme ut igjen før det er mørkt ute. Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #1403 Del Skrevet 29. mars 2010 *AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRGH* Såem, jada. Jeg skal på jobb i morgen og på onsdag. Det forbanna prosjektet jeg jobber på, eller egentlig det forbanna firmaet vi jobber for har skylden. Jeg har sagt klart og tydelig i fra til alle sammen at vi ikke kom til å bli klar innen fristen deres og at vi skulle ta oss fri i påsken. Vi har blitt nedprioritert og tilsidesett gjennom hele prosjekttiden vår, men nå når det plutselig bare er en uke til de skal være ferdige, nei da skal de plutselig bry seg om hvordan det går med vårt arbeid. Jeg er så sint at jeg faktisk sitter her og gråter. DA er jeg sint da. Sånn. Utblåsning ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 29. mars 2010 #1404 Del Skrevet 29. mars 2010 For noen idioter! Ødelegge påsken din på den måten! MAKAN!! Håper du får noen fine dager innimellom, da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 29. mars 2010 #1405 Del Skrevet 29. mars 2010 Æsj så kjedelig å måtte jobbe når man er innstilt på å ha fri da Håper du har fått kost deg litt på fridagen din i dag uansett da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #1406 Del Skrevet 29. mars 2010 For noen idioter! Ødelegge påsken din på den måten! MAKAN!! Håper du får noen fine dager innimellom, da!! Æsj så kjedelig å måtte jobbe når man er innstilt på å ha fri da Håper du har fått kost deg litt på fridagen din i dag uansett da Takk jenter. Egentlig er det ikke selve ferieødeleggelsen jeg blir mest sur på (selv om det også er utrolig kjipt), det er måten de håndterer det hele på. Og så er jeg så redd for at jeg kommer til å bli stemplet for den som har gjort noe galt siden det er mitt prosjekt. Selv om jeg selv mener jeg har gjort rett og at det er de som har hatt kommunikasjonssvikt et sted. Æsj, gruer meg til i morgen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 29. mars 2010 #1407 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) nei, hva er det jeg leser? Møkkajobb! Skal jeg komme og kjefte på dem Belle, skal jeg? Hmm? *hente balltreet* Endret 29. mars 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #1408 Del Skrevet 29. mars 2010 nei, hva er det jeg leser? Møkkajobb! Skal jeg komme og kjefte på dem Belle, skal jeg? Hmm? *hente balltreet* Ja, kan du det? :slår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 29. mars 2010 #1409 Del Skrevet 29. mars 2010 ...blir litt langt å reise da. Kan jeg skrive trusselmail i stedet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 29. mars 2010 #1410 Del Skrevet 29. mars 2010 Makan til folk og en god klem til deg Det går nok kjempe bra i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #1411 Del Skrevet 29. mars 2010 ...blir litt langt å reise da. Kan jeg skrive trusselmail i stedet? Ja, det kan du. Mailen er: [email protected] Makan til folk og en god klem til deg Det går nok kjempe bra i morgen Huff, håper det. *engstelig* --- Må vel kanskje begynne å tenke på å komme meg i seng også. Siden jeg skal tiiidlig opp i morgen. Men det kan jo bli en smule vanskelig, i og med at jeg har sovet til klokken 10 i dag, i tillegg til en middagslur på et par timer. Soverdyr? Jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #1412 Del Skrevet 30. mars 2010 Ja, så satt jeg her på jobb da. Uten noe å gjøre. Det ble ikke så fælt som jeg trodde i dag morges. Nå er alt blitt klart opp og det er ''water under the bridge''. Ellers ingen planer i dag. Som vanlig. Eller jo, jeg skal få kjøpt inn nesesprayen i dag. Men jeg skal ringe til sykehuset og høre hvor lenge gamle sprayer holder. Jeg har jo mye igjen i flaskene fra forrige gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #1413 Del Skrevet 30. mars 2010 Fytti helvete, det snør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #1414 Del Skrevet 30. mars 2010 Huff som jeg spammer dagboken min for tiden. Nå skulle jeg bare innom og skryte litt over at jeg har fått kjøpt meg iPod classic med 160 GB lagringsplass. ...og klage litt over snøen som laver ned og aldri stopper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. mars 2010 #1415 Del Skrevet 30. mars 2010 Den snøen kan bare dra dit pepper´n gror Jeg våknet til kvit bakke i dag, akkurat det jeg håpte på Heldigvis ble det mildere utover dagen og nå er det like mange bare plasse som i går Ny iPod gralla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 30. mars 2010 #1416 Del Skrevet 30. mars 2010 Bra arbeidsdagen ikke ble som ille som fryktet! Er selv den eneste på jobb i morgen pga. prosjekt for en masete kunde. Jeg hører disse som snakker om denne påskeferien og synes det høres så idyllisk ut.. Angående snø - Jeg har lært at det er BRA med snø nå, fordi den er såpass våt at den forsvinner fort og tar med seg litt av den snøen som ligger fra før. Kanskje ikke så mye trøst for deg Belle, der var vel snøen borte? God påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 30. mars 2010 #1417 Del Skrevet 30. mars 2010 God påske! *misunnelig på ipod* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #1418 Del Skrevet 31. mars 2010 Den snøen kan bare dra dit pepper´n gror :kjefte : Jeg våknet til kvit bakke i dag, akkurat det jeg håpte på :sprettoy : :riste : Heldigvis ble det mildere utover dagen og nå er det like mange bare plasse som i går : ) Ny iPod :hoppe : gralla. Helt enig. Nå er vi passe lei snø. Bra arbeidsdagen ikke ble som ille som fryktet! :jepp : Er selv den eneste på jobb i morgen pga. prosjekt for en masete kunde. :sukk : Jeg hører disse som snakker om denne påskeferien og synes det høres så idyllisk ut.. :fnise : Angående snø - Jeg har lært at det er BRA med snø nå, fordi den er såpass våt at den forsvinner fort og tar med seg litt av den snøen som ligger fra før. :Nikke : Kanskje ikke så mye trøst for deg Belle, der var vel snøen borte? God påske! :klemmer : Æsj, det er ikke alltid like gøy altså. Men for meg er det egentlig helt greit å gå på jobb fordi jeg blir så ubeskrivelig lat når jeg har ferie. Men jeg skal ikke lyve da, det hadde vært helt herlig å ha 10 dager sammenhengende fri. Her var snøen helt borte, det var tørt på veiene og våren begynte å komme. Men heldigvis var den så våt, og med god hjelp fra mye i natt er den borte nå. God påske! :klemmer : *misunnelig på ipod* God påske til deg også! Jeg er så glad for at jeg endelig kjøpte den. Nå har jeg fått fylt opp alt jeg ikke hadde plass til på den gamle 8 GB min. Tool for eksempel. :rødme: Og Prodigy. Heeeele diskografien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #1419 Del Skrevet 31. mars 2010 Siste dag på jobb før ferie. En gang til. I dag kommer min kjære hjem. Vi har absolutt ingen planer for påsken egentlig, annet enn at jeg skal i bursdagsfest til kompis på lørdag. Min kjære avventer litt fordi han skal til England på utdrikningslag neste uke. Han er forlover og skal ta brudgommen (og venner selvsagt) med på fotballkamp og sånn. Dette blir forresten min første dråpe alkohol siden nyttårsaften. Og forhåpentligvis min siste fyllekule før sånn februarisj neste år. :rødme: Jeg skal slække ned på hysteriske-Belle denne gangen og kanskje drikke noen glass vin mens vi er i Hamburg. Dagens positivliste: - iPod på jobb - Ferie - Min kjære kommer hjem - Snøen er borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #1420 Del Skrevet 31. mars 2010 Oi, jeg glemte jo å fortelle dere om samtalen med megleren vår i går. Altså, vi hadde jo visning forrige uke og da kom det en dame som var veldig gira. Leiligheten vår var visstnok perfekt for henne og datteren, og akkurat det hun så etter. Vi har to bad med dusj skjønner dere. Cluet er da at hun må selge huset før hun kan kjøpe. Og dersom hun får solgt ganske fort, da kommer hun mest sannsynligvis til å kjøpe leiligheten vår. Håper at det går i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå