Gå til innhold

Spire! Hvor er du?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Har ikke så mye tid akkurat nå, men ville bare innom for å si at jeg ruger på 1 stk Eggbert 2.0! :strix:

Jaaaaa :strix:

Denne gangen skal alt gå perfekt ;)

:klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har ikke så mye tid akkurat nå, men ville bare innom for å si at jeg ruger på 1 stk Eggbert 2.0! :strix:

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, så FANTASTISK!!!! Gratulerer så masse !!! :dagens-rose::klem:

Skrevet
Så herlig :strix :

Åh JEJ! :hoppe : :strix :

Jaaaaa :strix :

Denne gangen skal alt gå perfekt ; )

:klemmer :

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, så FANTASTISK!!!! Gratulerer så masse !!! :dagens-rose : :klem :

Å, dere er så herlige. :rødme:

Altså, et 6-delt egg er satt inn og testedato er 15.03. :redd: Er litt skuffet over at ikke begge eggene klarte seg, men vi tar til takke med det vi kan få. :fnise:

Nå er jeg på vei til å bli en psycho kakebakende husmor igjen kjenner jeg :sjenert: , og har skrevet ut kjempemange oppskrifter fra det søte liv. I går bakte jeg bananbiter som ble kjempegode. :sikle: Synes det er så gøy å prøve noe nytt. I helgen skal jeg prøve meg på eple- og kanelmuffins med crumble.

I dag skal vi i atter et familieselskap, jeg skal begynne å strikke genser til meg selv (med gooood hjelp fra mamma :lol: ) og ellers bare slappe av. Jeg skulle ha vært på trening i dag, men velger heller å være forsiktig. Har jo sexforbud i 1 uke og regner med å ta treningspause like lenge. :ler:

Dagens positivliste:

- Eggbert 2.0 :hjerte:

- Nytt strikketøy :happy:

- Bananbiter :sikle:

- Jeg måtte bruke solbriller på vei til jobb i dag :briller2:

- Bakelysten er tilbake :kokk:

Skrevet

Så supert! :strix:

Skjønner godt at du vil være forsiktig. Ta det rolig du, og lag mye godt til lille Eggbert 2.0, ev. dere selv. :lol:

Skrevet

Ja, ta det rolig nå og pass på lille Eggbert 2.0!! :babygutt:

Skrevet
Så supert! :strix :

Skjønner godt at du vil være forsiktig. Ta det rolig du, og lag mye godt til lille Eggbert 2.0, ev. dere selv. :lol :

:fnise: Jeg får skylde på at det er Eggbert som er sulten. :lol:

Ja, ta det rolig nå og pass på lille Eggbert 2.0!! :babygutt :

Jeg skal det. :jepp:

:blomst :

Takk for :blomst: ! :nigo:

Skrevet

Å, grattis så masse!!!! :strix: :strix: Håper alt går bra med eggbert 2.0! Heier masse på han!! :duskedame:

Skrevet

Hvis dette funker og det blir en gutt, kommer du til å kalle ham Eggbert da? Jeg synes det. Unike navn er i skuddet nå, vettu. :fnise:

Ogeeeeeh, 6-delt? Hæ? *uvitende*

Det søte liv er en fantastisk side. Jeg har laget Hvit sjokoladeterte med lime flere ganger, den er helt utrolig god!

Skrevet

Hurra for Eggbert 2.0!!! :hoppe::smilyblomst:

Skrevet

Er lenge siden jeg har vært innom her, og gjett om jeg ble glad da jeg leste dette!!! :strix:

Håper alt går bra med lille Eggbert 2.0 :rødme:

Mange :klemmer:

Skrevet

Lurt av deg å bare være hjemme og ta vare på deg selv og ruge :nigo:

Måtte 15.03. bli en lykkedag!!! (Da skal jeg på min første UL også)

Ha en fiiin kveld :klemmer:

Skrevet

Så spennende! :strix: Håper tida flyr frem til 15., selv om sjansen for det motsatte sikkert er mer sannsynlig.. :fnise:

Skrevet
Å, grattis så masse!!!! :strix : :strix : Håper alt går bra med eggbert 2.0! Heier masse på han!! :duskedame :

:nigo:

Hvis dette funker og det blir en gutt, kommer du til å kalle ham Eggbert da? Jeg synes det. Unike navn er i skuddet nå, vettu. :fnise :

Ogeeeeeh, 6-delt? Hæ? *uvitende*

Det søte liv er en fantastisk side. Jeg har laget Hvit sjokoladeterte med lime flere ganger, den er helt utrolig god!

:ler: Eggbert it is. Tenkte å kanskje kalle ham Eggbert Elias. :klø:

Den der delingen av egget har jeg ingen peiling på egentlig. Men det at egget hadde delt seg i løpet av natten var et godt tegn. :vetikke:

Det søte liv er min bibel. :hjerte:

Hurra for Eggbert 2.0!!! :hoppe : :smilyblomst :

:hoppe:

Er lenge siden jeg har vært innom her, og gjett om jeg ble glad da jeg leste dette!!! :strix :

Håper alt går bra med lille Eggbert 2.0 :rødme :

Mange :klemmer :

Næh, det var et sjeldent syn. :klem:

Huff, jeg også. *engstelig*

Lurt av deg å bare være hjemme og ta vare på deg selv og ruge :nigo :

Måtte 15.03. bli en lykkedag!!! (Da skal jeg på min første UL også)

Ha en fiiin kveld :klemmer :

Jeg klager egentlig ikke. Liker å være hjemme jeg. :fnise:

Å næh, så gøy. :hoppe: Da satser vi på at jeg får positiv test og du får høre hjertelyd. :hjerte:

Så spennende! :strix : Håper tida flyr frem til 15., selv om sjansen for det motsatte sikkert er mer sannsynlig.. :fnise :

:lol: Det er vel mer sannsynlig med det motsatte ja. :fnise:

:bolledeig :

:jepp:

Skrevet

*sukk* Endelig fredag. :hoppe: Det er lenge siden jeg har telt ned dagene så mye som jeg har gjort denne uken. Død og fordervelse på dritthormonpiller. :slåss:

Vi har ingen planer i helgen egentlig. Kanskje min kjære tar seg en tur ut på byen i morgen, noe jeg så absolutt ikke misunner ham. :fnise: Jeg har planer om å :veslejenta: hele helgen. :sjenert:

I dag skal jeg en tur på kjøpesenteret for å bytte en bukse og for å kjøpe meg en korg til strikketøyet mitt. *føler seg som en bestemor :fnise: * Det er vel det eneste. Jo, og så skal jeg bake eplemuffins. Ihvertfall i løpet av helgen. :ler:

Dagens positivliste:

- Det er helg :hoppe:

- Eggbert 2.0 :rødme:

- Døsing på sofaen :veslejenta:

- God bok og gode filmer :hjerte:

Skrevet

*grynt* Hvor satt jeg kaffen min? *sovner i dagboka til Belle*

:kaffekopp: Se der var den ja! Vet ikke hvorfor jeg har satt den inn her inne, jeg er visst litt trøtt. *tar kaffen og går*

Skrevet

Jeg har to flettekorger til hekle- og strikkeprosjektene mine , og bestemor er jeg absolutt ikke :snurt:

:ler:

:strix: for Eggbert 2.0 :strix:

Skrevet

God morgen og god helg !

Sola skinner og Eggbert godgjør seg i livet til Belle! Hvis Eggbert viser seg å være jente....blir det Eggbertine, da ? Eller Eggberta ? Du kan jo også vri på det hvis det blir gutt og kalle ham for Eggbertram.... :fnise:

Skrevet
*grynt* Hvor satt jeg kaffen min? *sovner i dagboka til Belle*

:kaffekopp : Se der var den ja! Vet ikke hvorfor jeg har satt den inn her inne, jeg er visst litt trøtt. *tar kaffen og går*

:fnise: Halv 10 er vel litt i tidligste laget for deg? :lol:

Jeg har to flettekorger til hekle- og strikkeprosjektene mine , og bestemor er jeg absolutt ikke :snurt :

:ler :

:strix : for Eggbert 2.0 :strix :

:ler: Søster måtte bare himle med øynene da jeg sa jeg skulle kjøpe korg, for hun mener jeg er skikkelig bestemor allerede. :sjenert:

God morgen og god helg !

Sola skinner og Eggbert godgjør seg i livet til Belle! Hvis Eggbert viser seg å være jente....blir det Eggbertine, da ? Eller Eggberta ? Du kan jo også vri på det hvis det blir gutt og kalle ham for Eggbertram.... :fnise :

Eggberta likte jeg. :jepp::fnise:

Her har det forresten vært to snø''stormer'' siden klokken 6 i dag morges. :roll: Nå er jeg bare skikkelig klar for vår!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...