Gå til innhold

Spire! Hvor er du?

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Kjærestetillegget er ONDT! ...men nå skal det sies at veier mindre nå enn jeg gjorde da jeg var sammen med exen. Hah.

Pøh, det andre positive med vinteren er at man kan sette seg på vindusplass på kafé og sitte og se ut på alle menneskene som går rart :lol:

Huff, ja. Jeg flyttet sammen med min kjære samtidig som jeg begynte å studere. Ikke en god kombinasjon. :fnise: Men nå har vi vært sammen så lenge at det har gått seg til og jeg har havnet på en (nesten) trivselsvekt. Så lenge man ikke tar hormonøkningen med inni det da. :dry:

:ler: Jeg også går rart når det er snø. :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elsker jul ! Og peiskos er jo også et pluss med vinteren ; ) Vinter er helt ok fram til jul, men når den er ferdig er jeg klar for vår..hehe

Jeg går opp og ned fem kilo hele tiden....Kan jeg ikke bare gå dem ned og binde dem fast der på noe vis ???????????? Føler meg alltid gusten og bælfeit på vinteren av en eller annen grunn... :gjeiper:

Jul er det beste som finnes. :hjerte: Nesten da. Peiskos er gøy, så lenge man har peis selvsagt. :roll:

Jeg går vel egentlig ikke så veldig mye opp og ned, bortsett fra nå når jeg går på hormoner. Heldigvis for det. :fnise: Men jo, jeg føler meg alltid helt dritt på vinteren. Alt blir liksom så mye bedre når det er varmt og fint ute. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg på isen får Bambi til å se ut som Sonia Henie, for å si det sånn...

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

BTW, Pingen...kjente igjen signaturen din i går...Dexter season 3, ne ?

Endret av Sequax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Ser det for meg. :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

BTW, Pingen...kjente igjen signaturen din i går...Dexter season 3, ne ?

Stemmer! Fantastiske serien, og fantastiske (eeeh?) Masuka. :happy:

:skratte: Ser det for meg. :happy:

Det funker bare ikke, altså. Sklir og veiver med armene og banner. Men det hjelper litt å bo på studentby med masse internasjonale studenter, jeg kan med glede konstantere at jeg i det minste ikke er verre enn afrikanerne. Hah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Jeg hadde ultrahøye hæler på meg på lørdag. Ikke et vakkert syn. :riste:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Jeg hadde ultrahøye hæler på meg på lørdag. Ikke et vakkert syn. :riste:

Åh, det mest fantastiske å se er jo sånne damer som ikke klarer å stavre på hæler en gang! Typ: hoftene kommer gående en meter foran resten av kroppen. Utrolig fascinerende :fnise:

Edit: æææh, ikke at jeg foreslo at du er sånn. Altså.

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer! Fantastiske serien, og fantastiske (eeeh?) Masuka. :happy:

Digger Dexter ! Kongeserie ! Nå har jeg kommet til der hvor Masuka er litt snurt fordi de ikke kom på konferansen hans...og plutselig kom Pingting-sitatet !! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

! Typ: hoftene kommer gående en meter foran resten av kroppen. Utrolig fascinerende :fnise:

:skratte:

Du får sagt det !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det mest fantastiske å se er jo sånne damer som ikke klarer å stavre på hæler en gang! Typ: hoftene kommer gående en meter foran resten av kroppen. Utrolig fascinerende :fnise:

Edit: æææh, ikke at jeg foreslo at du er sånn. Altså.

:fnise: Det går fint. Tror jeg klarer å gå veldig fint på vanlig føre altså, men på 10cm is og sludd, MED platå OG åpen tå, da er det jammen meg ikke lett. :sjenert: (Ikke spør meg hvorfor jeg ikke tok på meg noen skikkelige sko og byttet når jeg kom innendørs :klaske: )

Digger Dexter ! Kongeserie ! Nå har jeg kommet til der hvor Masuka er litt snurt fordi de ikke kom på konferansen hans...og plutselig kom Pingting-sitatet !! :fnise:

*minner seg selv på at det kanskje er på tide å begynne på Dexter igjen, hadde det bare ikke vært for jævla dritt-Deb som ikke kan skuespille og som ødelegger hele serien :sur: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Det går fint. Tror jeg klarer å gå veldig fint på vanlig føre altså, men på 10cm is og sludd, MED platå OG åpen tå, da er det jammen meg ikke lett. :sjenert: (Ikke spør meg hvorfor jeg ikke tok på meg noen skikkelige sko og byttet når jeg kom innendørs :klaske: )

*minner seg selv på at det kanskje er på tide å begynne på Dexter igjen, hadde det bare ikke vært for jævla dritt-Deb som ikke kan skuespille og som ødelegger hele serien :sur: *

Enig ! Hu er fæl !!! Har du forresten lagt merke til at a ikke har panne ???!! Minste panna på jord !! :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig ! Hu er fæl !!! Har du forresten lagt merke til at a ikke har panne ???!! Minste panna på jord !! :klaske:

Hun er ultrafæl. *grøss* En så bra serie som Dexter, og så ansetter de henne??? :blink: Det må nok være fordi hun er/var kjæreste med regissøren. :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er ultrafæl. *grøss* En så bra serie som Dexter, og så ansetter de henne??? :blink: Det må nok være fordi hun er/var kjæreste med regissøren. :dry:

Ja...da veit vi at regissøren ikke har noe til overs for panner, i alle fall.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja...da veit vi at regissøren ikke har noe til overs for panner, i alle fall.... :fnise:

:fnise: Eller skuespillerprestasjoner. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What!? Og jeg som liker henne så godt?

Tydeligvis bare jeg som har god smak her. *liksomsnurt* :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
What!? Og jeg som liker henne så godt?

Tydeligvis bare jeg som har god smak her. *liksomsnurt* :snurt:

:overrasket: Seriøst? Eller er det bare jeg som har ironiantennene inntrukket for øyeblikket. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deb er fæl, rett og slett. Irriterende og liksom såååå tøff, da, liksom. Banner og står i... :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nehei, helt seriøs! Liker henne jeg, synes hun gjør en troverdig karakter!

Men som vi ble enige om tidligere: hver sin smak ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her inne har det vært travelt i dag :fnise:

Måtte bare innom og se hvordan det står til før opptininga. Jeg har troa på at det går bra, og at Eggbert2.0 blir den perfekte eggberten. 1.0-versjonene er som regel aldri helt feilfrie uansett :ler:

Kommer til å tenke masse på deg i morgen, og krysser fingrene for at alt går bra med opptiningen :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...