Gå til innhold

Spire! Hvor er du?

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Nå står de til tørking! Måtte sniksmake på ett knekkebrød! GODT! Herlighet, den oppskriften her en mye bedre enn den andre jeg prøvde. Smaker bedre, lettere å spre på plata, setter seg ikke fast i papiret... woho!

De var litt svidd bakerst på brettet. Ovnen til J steker litt ujevnt, sikkert derfor. Men det går bra!

Lykke til med Ghost in the Shell. Alle sier den er så utrolig bra, men jeg gav den faktisk opp... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra! Jeg synes det er kjempegode. Det er det eneste jeg spiser som niste faktisk. :fnise:

Ja, det er derfor jeg tenkte jeg skulle se den. Trenger litt avbrekk fra Ghibli-søthet. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*momsmomsmoms*

Kjempegode! :happy:

Men litt svidde... :sjenert:

Så bra. :sikle: Det ble visst ikke knekkebrødlaging på meg i dag gitt. :sjenert: Det ble heller pasta og New York, I Love You hos søster (som er like glad i Shia LaBeouf som jeg er :fnise: ). :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra. :sikle: Det ble visst ikke knekkebrødlaging på meg i dag gitt. :sjenert: Det ble heller pasta og New York, I Love You hos søster (som er like glad i Shia LaBeouf som jeg er :fnise: ). :rødme:

Du har sær smak :ler:

Hørtes ut som er kjempekoselig kveld da! ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sær smak :ler:

Hørtes ut som er kjempekoselig kveld da! ^^

:hakeslepp: Sær? :fnise: Shia LaBeouf er jo bare dritgod. På alle måter. :lur: :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hakeslepp: Sær? :fnise: Shia LaBeouf er jo bare dritgod. På alle måter. :lur: :happy:

*google bilde-søker* Joa, jeg ser jo poenget... men nei. For min del. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke, nye muligheter. Eller noe sånn. I morgen er D-dagen her, hvor vi får vite hvordan tiningen av Eggbert*2 har gått. Kjenner jeg er litt nervøs og veldig pessimistisk. :sjenert: Tenker at siden vi har hatt så uflaks innen babylaging til nå, så har vi vel det når det gjelder tining også. :dry: Jaja, min kjære kommer hjem i dag ( :bolledeig: ) og han klarer nok å positivisere meg opp litt. :fnise:

Ellers ingen planer. Jeg kjenner hormonene for fullt nå - begynte på cyclogest i går :spy: - og har lagt på meg 3 kg på et par dager. :dåne: Er så oppblåst at buksene mine såvidt passer nå. *dritt* I tillegg er jeg sur, gretten og stuptrøtt hele tiden. Min kjære gleder seg sikkert kjempemye til å komme hjem. :fnise:

Jeg får prøve meg på en positivliste i dag også:

- Lyyyyyst ute på vei til jobb i dag :sol:

- Min kjære kommer hjem i dag :lur::humpe::sengekos: (ja, det er lenge siden nå :ler: )

- 1 dag til D-dagen :redd:

- Det er, teknisk sett, vår :hoppe:

- København neste uke :skaal: (<--- alkoholfri)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*google bilde-søker* Joa, jeg ser jo poenget... men nei. For min del. :fnise:

:fnise: Men hvor hadde verden vært dersom alle hadde hatt lik smak? :lol: Uansett om du liker utseendet eller ei, han er en dritgod skuespiller i det minste. Synes jeg ihvertfall. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh wow, høres ut som om du har nok å henge deg opp i for tiden, oppblåsthet, pulings og eggser. :fnise:

Herlighet, jeg skjønner at du er nervøs nå. Jeg kan ikke så mye om dette her - hva er det som skjer etter at du har fått satt inn eggene?

Oh nei, veldig greit at ikke alle har samme smak. Hvis ikke jeg var den eneste med sær smak da, da kunne jeg svømt i mannfolk. Men det vil jeg jo egentlig ikke - er nok styr med den ene jeg har :fnise:

:rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, Belle !

Spennende å følge med på hvordan det går med " Eggbert2 "...( så søtt navn... :fnise: ) Dumt at du føler deg oppblåst og trøtt, men det er kanskje en vanlig bivirkning ?

Ha en herlig dag ! Nå er det vååååååååååååååååååååår ! :snø: :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh wow, høres ut som om du har nok å henge deg opp i for tiden, oppblåsthet, pulings og eggser. :fnise :

Herlighet, jeg skjønner at du er nervøs nå. Jeg kan ikke så mye om dette her - hva er det som skjer etter at du har fått satt inn eggene?

Oh nei, veldig greit at ikke alle har samme smak. Hvis ikke jeg var den eneste med sær smak da, da kunne jeg svømt i mannfolk. Men det vil jeg jo egentlig ikke - er nok styr med den ene jeg har :fnise :

:rødme :

Her i heimen er det nok å henge fingrene i ja. :lol:

Vel, først må de tine eggene. Der er det bare 50-60% sjanse for at de klarer seg. Gjør de det ikke må jeg vente til neste syklus. Etter vellykket tining blir de satt inn og vi vet 14 dager etterpå om jeg er gravid eller ei.

:fnise: Helt enig. Så lenge jeg har funnet han jeg synes er finest i hele verden er jeg fornøyd. :rødme:

God morgen, Belle !

Spennende å følge med på hvordan det går med " Eggbert2 "...( så søtt navn... :fnise : ) Dumt at du føler deg oppblåst og trøtt, men det er kanskje en vanlig bivirkning ?

Ha en herlig dag ! Nå er det vååååååååååååååååååååår ! :snø : :dry :

Eggbert 2.0? :ler: Ja, det er en veldig vanlig bivirkning. Pillene jeg går på har jeg aldri tatt før, så jeg har aldri opplevd å være SÅ trøtt før, men oppblåsthet er jeg veldig vant med. :filer:

Å ja. Vår! :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i heimen er det nok å henge fingrene i ja. :lol:

Vel, først må de tine eggene. Der er det bare 50-60% sjanse for at de klarer seg. Gjør de det ikke må jeg vente til neste syklus. Etter vellykket tining blir de satt inn og vi vet 14 dager etterpå om jeg er gravid eller ei.

:fnise: Helt enig. Så lenge jeg har funnet han jeg synes er finest i hele verden er jeg fornøyd. :rødme:

Eggbert 2.0? :ler: Ja, det er en veldig vanlig bivirkning. Pillene jeg går på har jeg aldri tatt før, så jeg har aldri opplevd å være SÅ trøtt før, men oppblåsthet er jeg veldig vant med. :filer:

Å ja. Vår! :dry:

Har du prøvd mat med mindre karbohydrater mot oppblåsthet ? Det hjelper på meg ! Når jeg holder meg til et kosthold lavt på karbo ( ja, begynner på nytt hver uke, så jeg snakker om man-ons..;) )er magen rolig og flat. Men med eeeeeen gang jeg spiser litt brød eller sukker bryter lufthelvetet ut....Har flere ganger lurt på om jeg har en skikkelig intoleranse for både hvete og sukker...Etter en go'helg med masse godt å spise popper det opp kviser, jeg får tørr hud og magen står som en ballong...Hvorfor kutter jeg det ikke ut for godt ? Det er jo så godt, jo..... :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du prøvd mat med mindre karbohydrater mot oppblåsthet ? Det hjelper på meg ! Når jeg holder meg til et kosthold lavt på karbo ( ja, begynner på nytt hver uke, så jeg snakker om man-ons..;) )er magen rolig og flat. Men med eeeeeen gang jeg spiser litt brød eller sukker bryter lufthelvetet ut....Har flere ganger lurt på om jeg har en skikkelig intoleranse for både hvete og sukker...Etter en go'helg med masse godt å spise popper det opp kviser, jeg får tørr hud og magen står som en ballong...Hvorfor kutter jeg det ikke ut for godt ? Det er jo så godt, jo..... :sjenert::fnise:

:fnise: Hvorfor er det sånn at alt som er godt ikke er bra for deg? :klø:

Nei, har ikke prøvd det, men tviler på at det bedrer seg. Jeg merker jo med én gang jeg begynte på medisinene at magen poppet ut og jeg så (og ser enda) 3 måneder gravid ut. :fnise: Dessuten klarer jeg ikke å slutte med brød. :snurt: Brød og knekkebrød består av halvparten av alt jeg spiser i løpet av en dag. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Hvorfor er det sånn at alt som er godt ikke er bra for deg? :klø:

Nei, har ikke prøvd det, men tviler på at det bedrer seg. Jeg merker jo med én gang jeg begynte på medisinene at magen poppet ut og jeg så (og ser enda) 3 måneder gravid ut. :fnise: Dessuten klarer jeg ikke å slutte med brød. :snurt: Brød og knekkebrød består av halvparten av alt jeg spiser i løpet av en dag. :gjeiper:

Da er det helt sikkert medisinene som er hovedgrunnen...Jeg prøver å være flink og spise minimalt med karbo i løpet av dagen, men det hender jeg tar meg rugsprø til frokost :) I dag har jeg spist kokt egg..........Har en kjole som jeg desperat vil passe inn igjen i til sommeren, men kjærestetillegget holder et knugende grep om bilringene og vil rett og slett ikke slippe....ÅÅÅ, den magen, den magen !!!! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det helt sikkert medisinene som er hovedgrunnen...Jeg prøver å være flink og spise minimalt med karbo i løpet av dagen, men det hender jeg tar meg rugsprø til frokost :) I dag har jeg spist kokt egg..........Har en kjole som jeg desperat vil passe inn igjen i til sommeren, men kjærestetillegget holder et knugende grep om bilringene og vil rett og slett ikke slippe....ÅÅÅ, den magen, den magen !!!! :sukk:

:troest: Ikke noe gøy.

Men det hadde sikkert ikke skadet noen om jeg hadde kuttet ned på karboen da. :fnise: Men som sagt så merker jeg ikke noe til oppblåsthet utenom når jeg går på medisiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:troest: Ikke noe gøy.

Men det hadde sikkert ikke skadet noen om jeg hadde kuttet ned på karboen da. :fnise: Men som sagt så merker jeg ikke noe til oppblåsthet utenom når jeg går på medisiner.

Vinter gir meg luft, tørr hud, dårlig hårklipp ( burde vært hos frisøren for leeeenge siden, men det er jo så dyyyyrt )muskelknuter.......blærg. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinter gir meg luft, tørr hud, dårlig hårklipp ( burde vært hos frisøren for leeeenge siden, men det er jo så dyyyyrt )muskelknuter.......blærg. :gjeiper:

I hear that! :Nikke: Det eneste positive med hele vinteren er jul. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærestetillegget er ONDT! ...men nå skal det sies at veier mindre nå enn jeg gjorde da jeg var sammen med exen. Hah.

Pøh, det andre positive med vinteren er at man kan sette seg på vindusplass på kafé og sitte og se ut på alle menneskene som går rart :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hear that! :Nikke: Det eneste positive med hele vinteren er jul. :fnise:

Elsker jul ! Og peiskos er jo også et pluss med vinteren ;) Vinter er helt ok fram til jul, men når den er ferdig er jeg klar for vår..hehe

Kjærestetillegget er ONDT! ...men nå skal det sies at veier mindre nå enn jeg gjorde da jeg var sammen med exen. Hah.

Pøh, det andre positive med vinteren er at man kan sette seg på vindusplass på kafé og sitte og se ut på alle menneskene som går rart :lol:

Jeg går opp og ned fem kilo hele tiden....Kan jeg ikke bare gå dem ned og binde dem fast der på noe vis ???????????? Føler meg alltid gusten og bælfeit på vinteren av en eller annen grunn... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...