Gå til innhold

Spire! Hvor er du?

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Fjortisdepresjon :fnise:

Merkelige kroppen. Men så spennende da! :hoppe:

:Nikke: Jeg hadde en helt forferdelig fjortisdepresjon i går, som varte i ca...4 timer? :fnise: Disse depresjonene pleier som regel å dukke opp før/under/etter mensen, så jeg burde jo ha sett sammenhengen. Men midt under en fjortisdepresjon er det ikke så lett. :ler:

Kjempemerkelig, men gøy når ting skjer så fort. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare en ting som hjelper mot det...

SJOKOLADE!

:sjenert: Jeg spiser ikke sjokolade. Men har spist litt kjeks i dag, det hjalp litt. :fnise:

Men tror jeg begynner å bli syk og at det er derfor jeg føler meg helt rævva. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere hva? Nå er det nok med klaging og dritt fra meg. Jeg trenger litt positivitet i hverdagen og stjeler derfor pusilus sine fine lister og begynner å lage dem selv. :jepp:

Onsdag:

- Morgenkløe på ryggen av min kjære :hjerte:

- Kino :popcorn:

- Så langt ingen bivirkninger av pillene :fnise:

- Tanken på eventuell Hove-sommer :digge:

- Tanken på sommer. Punktum. :sol:

- Latterkrampe på jobb :skratte:

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, jeg har vært altfor dårlig til å skrive her i det siste (har fulgt med da :sjenert: )

Måtte :fnise: litt av uttrykket "fjortisdeperasjon"... Tror jeg har det av og til jeg og :ler:

Bra du finner små, positive ting å glede deg over i hverdagen :) Sånne lister tenker jeg jeg bør lage av og til også... kanskje jeg skal begynne nå ;)

Nå er det ikke så lenge til innsetting heller! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner på progynova i morgen, skal inn til slimhinnekontroll neste fredag, 26.02, og innsetting i uke 9, 1-3.mars.

Utrolig merkelig syklus dette her. Har ikke kjent noe som helst til mensen, annet enn at jeg forstår nå i ettertid hvor fjortisdepresjonen min i går kom fra. :fnise:

Så gøy at du er igang igjen da og at det snart blir innsetning :strix:

Merkelig syklus :klø: men godt fjortisdepresjonen :ler: har en god grunn til å være hos deg da ;)

Fin positivliste :tommelsmil: Ingenting er som en god latterkrampe nei, er så deilig det :)

Ha en fin kveld :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott du er i gang med pillene :hoppe: det er ikke lenge til mars og innsetting :)

Hadde en fjortisdepresjon i går jeg også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er som skriver glad-liste midt i fjortisdepresjonen :kose: Morsomt ord det forresten :fnise:

Håper alt er tipp topp i morgen igjen, og at du har kosa deg på kino i kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg har vært altfor dårlig til å skrive her i det siste (har fulgt med da :sjenert : )

Måtte :fnise : litt av uttrykket "fjortisdeperasjon"... Tror jeg har det av og til jeg og :ler :

Bra du finner små, positive ting å glede deg over i hverdagen : ) Sånne lister tenker jeg jeg bør lage av og til også... kanskje jeg skal begynne nå ; )

Nå er det ikke så lenge til innsetting heller! :hoppe :

:ler: Fjortisdepresjon er når alt er teit og dumt og jeg føler meg tykk og stygg. :sjenert: Tror nok alle har det en gang i blant.

:hoppe: Innsetting og mindre enn 2 uker! :bolledeig:

Så gøy at du er igang igjen da og at det snart blir innsetning :strix :

Merkelig syklus :klø : men godt fjortisdepresjonen :ler : har en god grunn til å være hos deg da ; )

Fin positivliste :tommelsmil : Ingenting er som en god latterkrampe nei, er så deilig det : )

Ha en fin kveld :kose :

Kjempegøy når ting går fort. :Nikke:

3 dager fra eller til kan kanskje ikke høres så ille ut (ihvertfall for deg med monstersykluser :kose: ), men for meg er det kjemperart. Til og med før jeg begynte på p-piller hadde jeg klokkerett syklus. :vetikke:

Så flott du er i gang med pillene :hoppe : det er ikke lenge til mars og innsetting : )

Hadde en fjortisdepresjon i går jeg også ; )

Ikke lenge til i det hele tatt. :hoppe:

:kose: Håper den er over nå!

Åh, glad-for-lister er så fint!

hva skal du se på kino? : )

Vi så Percy Jackson. Jepp, for andre gang. :flau: Min kjære hadde nemlig så lyst til å se den, og det gjorde ikke meg noe å se den igjen. :fnise:

Flink du er som skriver glad-liste midt i fjortisdepresjonen :kose : Morsomt ord det forresten :fnise :

Håper alt er tipp topp i morgen igjen, og at du har kosa deg på kino i kveld :klemmer :

Bedre i dag. :Nikke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blærk. Da var jeg halvveis ut av fjortisdepresjonen min. Kino hjalp veldig i går. Det gjorde også trøsten fra min kjære. :rødme:

Huff, tror ikke jeg har fortalt dere om den kommende helgens strabaser. :dåne: Vi skal nemlig på hyttetur. Akkurat som om vi ikke har nok snø her vi er. :dry: Uansett, jeg har rett og slett gruet meg til denne helgen, men nå tror jeg det kan bli koselig allikevel. Det er hele familien til min kjære, på farens side, med søsken og kjærester og hele pakka som skal på hytta. Det er jo kjempekoselig. Så lenge jeg slipper ut i snøen. :fnise:

Jeg har også bestemt meg for å droppe alkoholen på grunn av at vi er i gang med et nytt forsøk. Jeg vil ikke jinxe forsøket mer enn hva kroppene våre allerede gjør. Jeg vet jeg er litt hysterisk, men jeg klarer bare ikke å la være. :sjenert:

Dagens liste:

- Trening i kveld :trene:

- 1,5 dag til helg :hoppe:

- Biltur med min kjære opp til hytta :reise:

- Svær bonus på lønnsslippen i morgen :flekke:

- Fremdeles tanken på Hove-sommer :digge:

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra du er på vei ut av fjortisdepresjonen :tommel:

Det er alt annet enn artig når det står på.

Lurer forresten på om du kan sende over litt av bonusen du får på lønningen :pls:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyttetur blir sikkert bra! Og sikkert fornuftig å droppe alkoholen, hvis ting ikke funker så er det sikekrt lett å skylde på "jeg burde ikke ha gjort ditt og datt", selv om det egentlig ikke har så mye med saken å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du er på vei ut av fjortisdepresjonen :tommel :

Det er alt annet enn artig når det står på.

Lurer forresten på om du kan sende over litt av bonusen du får på lønningen :pls :

:riste: Det er helt forferdelig når man er midt oppi det hele. Blærk.

Jeg kan sende litt gjennom CD-romen? Eller kanskje USB-overføring? :skratte:

Hyttetur blir sikkert bra! Og sikkert fornuftig å droppe alkoholen, hvis ting ikke funker så er det sikekrt lett å skylde på "jeg burde ikke ha gjort ditt og datt", selv om det egentlig ikke har så mye med saken å gjøre.

Det er nettopp det jeg tenker. Jeg vil liksom ikke ha noe å skylde på dersom ting går rett i dass. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:haar: Iiiiik!!! Sånn følelse fikk jeg rundt halv 4 i går. Det hadde nemlig ringt en fyr til min kjære og ville se leiligheten. Veldig gøy det altså, hadde det bare ikke vært for at leiligheten så helt bomba ut. :sjenert: Så det ble panikkrydding etter jobb i går. :fnise:

Han som kom var forresten den perfekte kjøperen. *drømme* Det har seg slik at leiligheten vår ikke har noen særlig utsikt, men at vår er finere og større enn de som har fin utsikt. Og han som kom var ungkar, ung og forhåpentligvis mer opptatt av å ha to bad enn en fin utsikt. :ler: Håperhåperhåperhåper at vi får solgt. :hoppe:

Ellers ble det trening på meg i går. En halvtimes powerwalk/jogging på tredemøllen. Ikke noe særlig å skryte av, men siden kondisen min er helt på bånn synes jeg det er en bra start. :sjenert:

Dagens optimist-liste:

- Det er freeeedag! :romeo:

- Det merkes at dagene blir lysere :sol:

- Snarvisitt til Oslo og venninne om en måned :skravle:

- Fremdeles ingen bivirkninger av pillene :hoppe:

- Komle til middag i dag :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med den potensielle kjøperen da. :hoppe: Håperhåperhåper sammen med deg. :)

:duskedame: Lurt å ikke starte for hardt med trening. :Nikke:

Kos deg på hyttetur i helgen. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med den potensielle kjøperen da. :hoppe: Håperhåperhåper sammen med deg. :)

:duskedame: Lurt å ikke starte for hardt med trening. :Nikke:

Kos deg på hyttetur i helgen. :klemmer:

:hoppe: Kjempespennende!

Vi skal storkose oss. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:haar::hakeslepp: Nå er det en som har lagd en post om at hun er så skuffet over at kjønnet på babyen hennes er likt de to andre barna. :kjefte:

Kjenner jeg blir helt varm inni meg. :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...