^^Belle^^ Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #921 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Ghibli-filmer! :rødme: Det er deilig med sånne slappe-av-kvelder av og til altså! Håper du får en så avslappa kveld at du nesten havner i koma! Det har jeg planer om! Frem til i går var jeg Ghibli-jomfru, men jeg liker jo veldig godt manga da, så jeg er på en måte kjent med sjangeren. Fikk sett både Princess Mononoke og Spirited Away. Nå er planen Howl's Moving Castle. Det ble en kjempeherlig kveld. Endret 7. februar 2010 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuni Skrevet 7. februar 2010 #922 Del Skrevet 7. februar 2010 Frem til i går var jeg Ghibli-jomfru, men jeg liker jo veldig godt manga da, så jeg er på en måte kjent med sjangeren. Fikk sett både Princess Mononoke og Spirited Away. Nå er planen Howl's Moving Castle. Det ble en kjempeherlig kveld. Åå, du må se My neighbor Totoro, min favoritt Ghibli Les om den her http://www.imdb.com/title/tt0096283/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. februar 2010 #923 Del Skrevet 7. februar 2010 Totoro er så fin! Jeg ble så sjarmert av den at jeg har kjøpt meg tøfler med de susuwatari/støvåndene på. Og Ponyo på klippen ved havet er minst like fin! Jeg har ikke sett Princess Mononoke og Spirited Away, men har sistnevnte på harddisken. Og Grave of the Fireflies, men den tør jeg ikke helt å se, for alle sier den er så trist. Har du en fin søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #924 Del Skrevet 8. februar 2010 Åå, du må se My neighbor Totoro, min favoritt Ghibli :Nikke : Les om den her http://www.imdb.com/title/tt0096283/ :klem : Jeg har den på dataen. Har lastet ned en ''pakke'' med så og si alle Ghibli filmer i. Totoro er så fin! Jeg ble så sjarmert av den at jeg har kjøpt meg tøfler med de susuwatari/støvåndene på. Og Ponyo på klippen ved havet er minst like fin! Jeg har ikke sett Princess Mononoke og Spirited Away, men har sistnevnte på harddisken. Og Grave of the Fireflies, men den tør jeg ikke helt å se, for alle sier den er så trist. Har du en fin søndag? Ponyo har jeg ikke i ''pakken'' min. Ikke Grave of the Fireflies heller. :klø: Ser jo nå, når jeg googler Ghibli at jeg mangler en del: Grave of the Fireflies Horus: Prince of the Sun Lupin III: Castle of Cagliostro Night of Taneyamagahara Panda! Go Panda! Pom Poko Ponyo on the Cliff by the Sea Princess Mononoke var en fantasisk nydelig film. Eller, alle filmene er jo nydelige da, men den var noe utenom det vanlige. Nesten så jeg fikk over hvor utrolig pen den var. Jeg hadde en herlig søndag. Jeg og bror så Howl's Moving Castle og Ninja Scroll (som visstnok er den mestselgende anime filmen gjennom tidene) i går. Og fy søren så mye dårligere filmene blir når de er dubbet. Ninja Scroll altså. Selv om jeg kan tenke meg at Howl's Moving Castle er okay på engelsk, siden Christian Bale har stemmen til Howl. :rødme: Ellers fikk jeg komle av mamma ( ) og jeg sov halve dagen. Fordi helgen min var så travel liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #925 Del Skrevet 9. februar 2010 Huff, livet mitt er så ensformig for tiden at det nesten ikke er vits å skrive noe i dagboken. I går hang jeg meg på bror og kompiser for filmkveld, samt stekt komle da jeg kom hjem fra jobb. I dag blir det nesten det samme: taco og tv-kveld med bror. Mamma er nemlig i syden, og siden jeg også er alene lager jeg og bror middag sammen. Det er så utrolig mye gøyere å lage middag til flere enn bare seg selv. ...og det var min uke så langt. Veldig begivenhetsløs og rutinefylt. Jeg har forresten ikke fått brev fra sykehuset enda, med info og resept. Jeg får ringe dersom det ikke kommer om et par dager. Ha en strålende tirsdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuni Skrevet 9. februar 2010 #926 Del Skrevet 9. februar 2010 Huff, livet mitt er så ensformig for tiden at det nesten ikke er vits å skrive noe i dagboken. I går hang jeg meg på bror og kompiser for filmkveld, samt stekt komle da jeg kom hjem fra jobb. I dag blir det nesten det samme: taco og tv-kveld med bror. Mamma er nemlig i syden, og siden jeg også er alene lager jeg og bror middag sammen. Det er så utrolig mye gøyere å lage middag til flere enn bare seg selv. ...og det var min uke så langt. Veldig begivenhetsløs og rutinefylt. Jeg synes det der hørtes kjempeherlig ut! En strålende tirsdag til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #927 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg synes det der hørtes kjempeherlig ut! En strålende tirsdag til deg også! Det er kjempeherlig. Det er bare det at det sikkert er dødskjedelig å høre om, siden det ikke er noe spennende som skjer her i gården for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #928 Del Skrevet 10. februar 2010 Gårsdagen: taco, tv og bok. Såem, ikke noe nytt her i gården. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. februar 2010 #929 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Høres veldig deilig ut! Har du noen større og mer spennende planer for denne dagen? Endret 10. februar 2010 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #930 Del Skrevet 10. februar 2010 Høres veldig deilig ut! Har du noen større og mer spennende planer for denne dagen? Det blir vel noenlunde det samme. Bare det at jeg skal hjem til leiligheten i dag i stedet for å sove hos mamma. Men det blir taco, tv og bok i dag også. Og muligens en gåtur. Dersom jeg gidder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 10. februar 2010 #931 Del Skrevet 10. februar 2010 Bra du koser deg. Er ikke så mye spennende som skjer i andres dagbøker heller. Det skrives jo om hverdagslige ting. Det kan jo ikke skje så mye nytt og spennende hele tiden heller. Det blir nok likevel spennende lesing her fremover, først med graviditeten, og så livet med en smårolling, eller to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. februar 2010 #932 Del Skrevet 10. februar 2010 Er da ikke noe gæærnt med taco, TV og bok! Og av og til er det veldig fint med begivenhetsløse uker, da skjer det ihvertfall ikke noe dårlig. Også får man tid til å tenke litt. Hvis man vil, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #933 Del Skrevet 10. februar 2010 Bra du koser deg. : ) Er ikke så mye spennende som skjer i andres dagbøker heller. Det skrives jo om hverdagslige ting. Det kan jo ikke skje så mye nytt og spennende hele tiden heller. Det blir nok likevel spennende lesing her fremover, først med graviditeten, og så livet med en smårolling, eller to. ; ) Du har jo selvsagt helt rett. Jeg håper uansett at ting begynner å skje snart, spesielt ting som en graviditet. :rødme: Er da ikke noe gæærnt med taco, TV og bok! :jepp : Og av og til er det veldig fint med begivenhetsløse uker, da skjer det ihvertfall ikke noe dårlig. Også får man tid til å tenke litt. Hvis man vil, da. Taco, tv og bok er jo kjempeherlig. Jeg har fått mye tid til å tenke, ja. Jeg har for eksempel begynt å stresse med neste innsetting og at det kanskje krasjer med Københavnturen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #934 Del Skrevet 11. februar 2010 I går ble det taco, tv, bok ooooog fotballtrening! Det var kjempegøy, selv om jeg er ekstremt rusten. Er supergangsperr i dag, og gruer meg noe innmari til i morgen. Forhåpentligvis kommer jeg meg ut av sengen. Uansett, det gikk veldig bra synes jeg. Kondisen var grei, men jeg kjente at jeg trenger å bygge opp muskler i både lår og ankler før jeg er tilbake til min gamle fotballform. Kneet streika littegranne, men heldigvis er jeg ''beggefotet'' så det gikk fint å skifte over på venstrefoten etter hvert. I dag blir det spaghetti, tv og bok. Som om det er noe nytt. Jeg sover hjemme hos mamma i dag, for jeg må hjelpe bror med å vaske klær til han reiser på lørdag ( ). Ja, han er ubrukelig. Ha en strålende torsdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 11. februar 2010 #935 Del Skrevet 11. februar 2010 Morsomt med fotball! (jeg har kombinert ballskrekk og null kontroll på armer og bein, tror jeg skal holde meg unna ) ha en knakelibrakfantastisk torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #936 Del Skrevet 11. februar 2010 Morsomt med fotball! (jeg har kombinert ballskrekk og null kontroll på armer og bein, tror jeg skal holde meg unna ) ha en knakelibrakfantastisk torsdag! Vet du hva? Jeg heller har ingen koordinasjon, spesielt når det gjelder aerobic og sånn, men med fotball går det helt fint. Merkelig nok. Ingen her i dag. Det ligner vel mer på dette: :snø: , og senere i dag blir det . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 11. februar 2010 #937 Del Skrevet 11. februar 2010 Synes det er koselig å lese om dagene dine jeg, hverdagen er vel ikke noe mer spennende hos oss andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #938 Del Skrevet 11. februar 2010 Synes det er koselig å lese om dagene dine jeg, hverdagen er vel ikke noe mer spennende hos oss andre Du er nå søt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 11. februar 2010 #939 Del Skrevet 11. februar 2010 Dagen bør jo ikke ha så mye innhold for å være fin da Liker best de dagene med lite innhold og mye tid til meg selv jeg Moro med fotball da Spilt i mange år selv jeg, men er noen år siden nå... bare vært med på sånne småcuper som er her jeg bor innimellom nå i det siste Merker godt at formen ikke er som den var Kos deg med spagetti, tv og bok og ikke minst brors klesvask Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 11. februar 2010 #940 Del Skrevet 11. februar 2010 Hei Belle Det er deilig med dager hvor det skjer lite syns jeg også. Her blir det samme som deg; middag, tv og bok i kveld Og kanskje litt strikking... Morro å komme igang med fotball da, selv om man er litt rusten. På en måte føles den gangsperren litt godt også, for man kjenner at man har trena bra Håper du får en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå