Draum Skrevet 25. januar 2010 #861 Del Skrevet 25. januar 2010 Det var jammen billigere enn jeg trodde også, så nå tror jeg at jeg også skal prøve noe slikt neste syklus. Hater å måtte tolke EL-tester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 25. januar 2010 #862 Del Skrevet 25. januar 2010 Bestilt fra billigtester eller? Jeg sliter også med å forstå de andre testene, så her i gården går det bare i cb digital, den er helt super og umulig å ta feil av resultatet Håper den fungerer for deg også! Høres ut som om du har hatt en super helg da Skjønner godt at du gleder deg til en rolig helg til helgen Flink du er til å finne på ting sammen med broren din da Lillebror eller storebror? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #863 Del Skrevet 26. januar 2010 Lykke til! : ) : ) : ) Livstegn fra meg.. Ikke så kg aktiv for tida, men er nå innom en gang i blant. Hp det går deres vei denne gangen! :duskedame : :klemmer : Livstegn er alltid velkomment. Nå skal det være leeeenge til neste gang du kan drikka alkohol igjen ja :Nikke : Smart at du kjøpte digitale el-tester denne gangen siden du har hatt problemer med de andre. Det var mye billigere enn jeg også trodde at de ville være også. Håper virkelig at du finner el denne gangen da, så ikke hele denne pp blir bortkasta. Det kan den jo ikke bli, for vi skal få tvillinger :rope : Det ordner seg nok :kose : Heeelt enig! Jeg hadde sett for meg at de kostet 200 kr for en test jeg, så jeg ble positivt overrasket. Det skal sies at de var på tilbud da, fra 249 til 199. Selvsagt skal vi få tvillinger! Det var jammen billigere enn jeg trodde også, så nå tror jeg at jeg også skal prøve noe slikt neste syklus. Hater å måtte tolke EL-tester. billige-tester.no :rødme: Bestilt fra billigtester eller? Jeg sliter også med å forstå de andre testene, så her i gården går det bare i cb digital, den er helt super og umulig å ta feil av resultatet : ) Håper den fungerer for deg også! Høres ut som om du har hatt en super helg da : ) Skjønner godt at du gleder deg til en rolig helg til helgen :ler : Flink du er til å finne på ting sammen med broren din da : ) Lillebror eller storebror? :kose : billigetester ja. Er så utrolig fornøyd med dem. :rødme: Æsj, den MÅ bare fungere. Jeg vil ikke vente enda en syklus. Lillebror. 6 år yngre enn meg, så han er babyen min, selv om han er blitt 19 år allerede. Har både en lillebror og en lillesøster, som begge to er mine beste venner. Det er liksom vanskelig å unngå tror jeg, når man opplever noe så fælt som vi har, spesielt i så ung alder. Bror var jo bare 11 år da pappa døde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #864 Del Skrevet 26. januar 2010 Svært lite å rapportere i dag. Jeg hadde ''the mother of'' tv-kvelder i går og gjorde ikke annet enn å lage middag. Min kjære hadde ryddet både i stuen og på kjøkkenet da jeg kom hjem i går. Så nå slipper jeg heldigvis det. Kun soverom*2 og bad*2 igjen. I dag blir det middag hos mamma, tv-kveld med bror og enten ryddings eller muffinsbakings når min kjære er på trening. Ha en strålende tirsdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 26. januar 2010 #865 Del Skrevet 26. januar 2010 Så deilig med tid til å bare kose seg sammen med de man er glad i. Lykke til med testing. Selvfølgelig skal det gå på denne syklusen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 27. januar 2010 #866 Del Skrevet 27. januar 2010 Det er veeeldig mange kvelder jeg heller ikke gjør annet enn å lage middag. Blir litt for sløv iblant.. Ha en fin onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #867 Del Skrevet 27. januar 2010 Så deilig med tid til å bare kose seg sammen med de man er glad i. Lykke til med testing. Selvfølgelig skal det gå på denne syklusen. Kjempedeilig! Selvsagt. --- Det ble ryddings i går. *flink Belle* Nå gjenstår bare støvsuging og soverom*2. I dag skal jeg og venninne som jeg ikke ser så ofte (hun som giftet seg rett etter oss for dere som har lest bryllupsdagbok ) ha en skikkelig kosekveld. Vi skal handle middag og knask sammen, og bare sitte hjemme hos oss og sladre og kanskje se en film. Skal bli kjempekoselig. Ha en strålende onsdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 27. januar 2010 #868 Del Skrevet 27. januar 2010 Hei! Du har jo bok du og! Spirebok! Dere har kommet på et ganske "avansert" nivå ser jeg. Følger gjerne med hvis jeg får lov, blir bare mer og mer spennende det der med barn, merker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #869 Del Skrevet 27. januar 2010 Hei! Du har jo bok du og! Spirebok! Dere har kommet på et ganske "avansert" nivå ser jeg. Følger gjerne med hvis jeg får lov, blir bare mer og mer spennende det der med barn, merker jeg Jeg har spirebok vet du. Og ja, avanserte er vi blitt. Det skal du få lov til vet du, bare koselig det. Har du også litt rasling i eggstokkene kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 27. januar 2010 #870 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg har spirebok vet du. Og ja, avanserte er vi blitt. Det skal du få lov til vet du, bare koselig det. Har du også litt rasling i eggstokkene kanskje? Rasling!? Det er en hel turnertropp nedi der, tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuni Skrevet 27. januar 2010 #871 Del Skrevet 27. januar 2010 Rasling!? Det er en hel turnertropp nedi der, tror jeg *kjenne seg igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #872 Del Skrevet 28. januar 2010 Rasling!? Det er en hel turnertropp nedi der, tror jeg :ler : :skratte : *kjenne seg igjen* :sjenert : Det er bare å sette i gang. Og forhåpentligvis går det myyyye raskere for dere enn for oss. ------------- Da var det snart helg, igjen. Jeg og venninne koste oss kjempemye i går, med taco, et fjell med snop og The Last Templar (basert på Raymond Khuorys bok). Herlig å bare sitte og sladre om alt og ingenting. Min kjære var også så snill at han gikk på besøk til kompis slik at vi fikk være for oss selv. I kveld blir det bananmuffinsbaking og knekkebrødbaking. I morgen blir det enten kosekveld med venninne eller kosekveld med søster og venninner. Det skal uansett bli en rolig helg har jeg bestemt, og har allerede takket nei til fest på lørdag. Da skal jeg og min kjære ha skikkelig kvalitetstid sammen, for det er lenge siden det. :rødme: Jeg har forresten bestemt meg for å prøve meg på fotball igjen. Jeg ble nemlig skadet for 7 år siden og det er ingen som har funnet ut av hva det er. Frustrerende, jeg vet. Derfor tenker jeg at jeg kan ihvertfall prøve. Det er jeg og dama til kompis av min kjære som skal gå sammen, alltid gøy å ha selskap. Er jeg heldig blir jeg kanskje enda mer skadet i kneet og de kan fikse det. Ha en strålende torsdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. januar 2010 #873 Del Skrevet 28. januar 2010 Det er bare å sette i gang. Og forhåpentligvis går det myyyye raskere for dere enn for oss. Neihei, for jeg er kjempeübersuperfornuftig og skal bli ferdig med utdannelsen og jobbe litt først! Arkeologi er nok desverre et sånt fag hvor det er karriereselvmord å være vekk i ett år når man er nyutdanna. Sukk. Morsomt med fotball, da! Jeg er en katastrofe på fotballbanen, men så har jeg aldri helt kontroll på armer og bein heller da Men... baker du knekkebrød? Oi! Hvordan gjør du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuni Skrevet 28. januar 2010 #874 Del Skrevet 28. januar 2010 Det er bare å sette i gang. Og forhåpentligvis går det myyyye raskere for dere enn for oss. Jeg har faktisk det i bakhodet. Tar det absolutt ikke for gitt at vi bare blir gravide sånn uten videre og i mitt hode trenger vi derfor goood tid. Ingen vits i å vente til alt annet er på plass og SÅ måtte vente til det klaffer. Men det er i mitt hodet og (dessverre?) er jeg avhengig av et annet menneske for å få det til Men vi regner jo med et det klaffer for dere hvert øyeblikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #875 Del Skrevet 28. januar 2010 Neihei, for jeg er kjempeübersuperfornuftig og skal bli ferdig med utdannelsen og jobbe litt først! Arkeologi er nok desverre et sånt fag hvor det er karriereselvmord å være vekk i ett år når man er nyutdanna. Sukk. Morsomt med fotball, da! Jeg er en katastrofe på fotballbanen, men så har jeg aldri helt kontroll på armer og bein heller da Men... baker du knekkebrød? Oi! Hvordan gjør du det? Ja, det kan jeg jo tenke meg. Kjipt uansett da, spesielt dersom du virkelig vil ha barn. Jeg har spilt fotball ''hele mitt liv'' jeg, altså siden jeg var 6 år frem til jeg var 18 og ble skadet. Er nok veldig rusten, men det kommer seg forhåpentligvis etter hvert. Jeg skal prøve for første gang i dag. Mamma har gjort det, og kona til en kollega har gjort det, med stort hell (det var av ham jeg fikk oppskriften). Det er jo egentlig bare 7-8 ulike sorter frø blandet sammen og som stekes. Kjempegode er de, og 1000 ganger mer mettende enn vanlige knekkebrød. Jeg har ikke oppskriften her, men kan legge den ut i kveld/i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #876 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg har faktisk det i bakhodet. Tar det absolutt ikke for gitt at vi bare blir gravide sånn uten videre og i mitt hode trenger vi derfor goood tid. Ingen vits i å vente til alt annet er på plass og SÅ måtte vente til det klaffer. Men det er i mitt hodet og (dessverre?) er jeg avhengig av et annet menneske for å få det til Men vi regner jo med et det klaffer for dere hvert øyeblikk! *sukk* Man vet jo aldri om det tar lang tid eller ei. Heldigvis klaffer det innen ett år for de fleste. Det er vel ganske vesentlig at det andre mennesket er med på å få det til. :rødme: Hååååper det. *drømme seg bort* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. januar 2010 #877 Del Skrevet 28. januar 2010 Ja, det kan jeg jo tenke meg. Kjipt uansett da, spesielt dersom du virkelig vil ha barn. Jeg har spilt fotball ''hele mitt liv'' jeg, altså siden jeg var 6 år frem til jeg var 18 og ble skadet. Er nok veldig rusten, men det kommer seg forhåpentligvis etter hvert. Jeg skal prøve for første gang i dag. Mamma har gjort det, og kona til en kollega har gjort det, med stort hell (det var av ham jeg fikk oppskriften). Det er jo egentlig bare 7-8 ulike sorter frø blandet sammen og som stekes. Kjempegode er de, og 1000 ganger mer mettende enn vanlige knekkebrød. Jeg har ikke oppskriften her, men kan legge den ut i kveld/i morgen. Det er greit å vente litt med barn egentlig, ønsket er ikke SÅ stort (eh, enda). Selv om J gjerne skulle hatt noen, helst i morgen (han er endel eldre enn meg og da, så det er ikke så rart. Satser på at svømmerne hans beholder futten i en stund til). Håper da virkelig det klaffer for dere snart!!! Jeg er jo helt ny i den dagboka her - hva er planene for dere fremover? Du må legge ut oppskrift på knekkebrød, det hørtes kjempegodt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 28. januar 2010 #878 Del Skrevet 28. januar 2010 Frustrerende at man ikke vet hvor lang tid babylaging kommer til å ta. Særlig for en som er planleggingsfreak som meg. Men det er jo absolutt deres tur nå! Å bake knekkebrød hørtes spennende ut. Og så gøy hvis du kan spille fotball igjen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #879 Del Skrevet 28. januar 2010 Det er greit å vente litt med barn egentlig, ønsket er ikke SÅ stort (eh, enda). Selv om J gjerne skulle hatt noen, helst i morgen (han er endel eldre enn meg og da, så det er ikke så rart. Satser på at svømmerne hans beholder futten i en stund til). Håper da virkelig det klaffer for dere snart!!! Jeg er jo helt ny i den dagboka her - hva er planene for dere fremover? Du må legge ut oppskrift på knekkebrød, det hørtes kjempegodt ut! :jepp : Min kjære er akkurat lik. Han begynte å ville ha barn for 5-6 år siden han. *sukk* Jeg også. Planen fremover er fryseforsøk. Jeg skal til kontroll førstkommende mandag. Da får jeg vite når jeg skal begynne å EL-teste. Jeg regner med at innsetting blir rundt neste mandag igjen. Dette er altså vårt 2. IVF-forsøk. Eller, vi har hatt uttak en gang hvor vi fikk fryst 4 egg, så vår 2. innsetting blir det. Jeg skal gjøre det. Frustrerende at man ikke vet hvor lang tid babylaging kommer til å ta. Særlig for en som er planleggingsfreak som meg. :fnise : Men det er jo absolutt deres tur nå! :Nikke : Å bake knekkebrød hørtes spennende ut. Og så gøy hvis du kan spille fotball igjen da. :ball : Jeg er også kontrollfreak, men har blitt plent nødt til å innse at det ikke går an å kontrollere babylaging. Gleder meg til å prøve igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #880 Del Skrevet 28. januar 2010 Knekkebrød: 2 dl av hver av følgende: - grovt sammalt rug - lettkokte havregryn - havrekli - kruskakli - sesamfrø - solsikkefrø - linfrø 2 ts salt 7 dl vann Rør sammen og fordel ut over 2 store stekeplater. Skjær opp i biter med pizzaskjærer før steking (mye enklere enn å knekke dem etter steking. Selvsagt. ). Stek på 180 grader varmluft i 45 min. Tørk på 100 grader varmluft i 45 min. (Ha ovnsdøren åpen til tempen har sunket til 100 grader) Gleder meg til å prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå