Gå til innhold

Spire! Hvor er du?

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Uff, det var leit Belle. :klem: Vi satser på full klaff på neste forsøk. :jepp:

Håper du får en fin jul likevel - og at du har fått den fineste gaven av alle neste jul. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff, håpet virkelig det skulle klaffe for dere denne gangen :sukk: Men neste gang da går det, det vet jeg :jepp: Ellers så må dere prøve å nyte julen og alle dens goder som en liten trøst ;)

Mange varme jule :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Var jo ikke slik det skulle gå da :( Håper dere får en fin jul tross alt... Godt at du kan få innsetning i vanlig syklus neste gang og at dere slipper å vente så lenge på neste forsøk :)

Ha en fin jul og kos deg masse :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig kjedelig Belle :hug:

Synes at denne babylagingsprosessen er urettferdig fra ende til annen :sukk:

Vi får krysse fingrene og be på våre knær :pls: om at 2010 blir året vårt :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig synd at ikke det klaffet! :( Håper dere greier å kose dere noenlunde i julen likevel, selv om jeg veldig godt skjønner at dere er triste og synes dette er urettferdig nå! Det er heldigvis ikke så lenge til dere kan gjøre neste forsøk, vi får satse på at det klaffer da! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: alle sammen!

Dere er så søte. :klem:

Har kommet meg litt ''ovenpå'' i dag. Fikk deppet fra meg i går (med McDonald's uten dårlig samvittighet og litt shoppingterapi :fnise: ) så føler meg mye bedre i dag. Selv om min kjære har reist. :trist: Kjørte ham til bussen i dag klokken 6 og har vært på jobb siden halv 7. :overrasket: Jaja, uansett feriemodus nå, så litt KG-tid skader ikke. :sjenert:

Jeg har enda ikke fått mensen og kjenner absolutt ingenting til den heller. Min kjære er fast bestemt på at det kanskje gikk allikevel, selv om han måtte innrømme at det ser mørkt ut med de tre totalt negative testene som ligger på badet. :ler: En idé som har begynt å forme seg i hodet på oss (ufrivillig - jeg vil ikke få opp håpet for at det så blir knust igjen..) er at kanskje jeg har de samme problemene med graviditetstester som med EL-tester? At jeg ikke klarer å få den positiv selv om jeg vet at jeg har EL. :vetikke: Nei, jeg får vente litt før jeg lar meg tro på den teorien. Ikke vet jeg om det er en fysisk mulighet heller. :ler:

I dag har jeg halv dag, så nå er det ferie om et par timer. :hoppe: Senere i dag (etter en liten middagslur :sjenert: ) skal jeg møte bestevenninne (en av de to jeg er så heldig å ha :hjerte: ) som endelig er hjemme til jul. Vi skal kjøpe presang til annen bestevenninne som kommer hjem på søndag, og helt sikkert sladre mye. :fnise: I kveld skal jeg inn til mamma og sove der. I morgen er det julaften og det ser ENDELIG ut til at vi får en hvit jul! :bolledeig: Det har vi ikke hatt siden 97 visstnok (informasjonskilden er facebook-statusoppdateringer, så sikkert er det ikke :ler: ).

Ha en strålende lille-julaften alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du får en flott jul på tross av de dumme negative testene.. Jeg syns du virker veldig moden og sterk som tar dette så bra som du gjør!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en flott jul på tross av de dumme negative testene.. Jeg syns du virker veldig moden og sterk som tar dette så bra som du gjør!!

:klemmer :

Joda, julen blir helt sikkert flott den. Nå er det snart Tre Nøtter Til Askepott! :hoppe:

:klem:

:gullengel:

:hjerte : :tree : GOD JUL! :tree : :hjerte :

:hug :

God jul til deg også Muffin! :klem:

God jul, Belle! :nisse:

Og deg også Nuni! :kose:

----------

da var det julaften og atter en negativ test. Mensen er ikke kommet enda og jeg begynner seriøst å lure på om det er noe på ferde. Men, som søster sier, nå er det jul og da skal vi bare koooose oss. :fnise: Så jeg skal prøve å slutte å spekulere om både det ene og det andre og bare nyte julaften.

Planen for dagen er: Askepott klokken 11, grøt klokken 1, besøke graven klokken 4 og mat etter det en gang. Gleder meg til å kjenne lukten av pinnekjøtt i hele huset. :rødme:

Mamma går forresten rundt og tripper på grunn av at hun er så nysgjerrig på hva hun får av oss søsken. :ler: Hun har nemlig den største gaven av dem alle, og blir forvandlet til et barn på julaften fordi hun er så nysgjerrig. :fnise: Vi har forresten kjøpt trillekoffert til henne. :gave:

Ellers har jeg ingen planer for julen. Jeg gidder ikke å gå ut 2.juledag (nå er det jo ikke sikkert om jeg faktisk kan det heller - må få mensen først :dry: ) og jeg har bare lyst til å benke meg foran dataen/TVen og ikke gjøre noenting på nyttårsaften. *sukk* Forhåpentligvis blir ''det sosiale humøret'' mitt litt bedre i løpet av et par dager. Jeg skal forresten jobbe i romjulen også. Tenker litt som det at siden min kjære uansett ikke er hjemme kan jeg jo likegodt bare jobbe. Tror kanskje det er en litt sånn følelse jeg har for nyttårsaften også. Første nyttårsaften uten min kjære siden vi ble sammen. :trist: Men, jeg skal ikke klage! Julen er det beste som finnes og jeg skal bare smiiiile og være glad! :strix:

Det kommer trolig oppdateringer på hvordan hele mensen/testingen går. :fnise: Ha en strålende julaften alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hum.. så merkelig at du ikke har fått mensen enda. Får jo håper at den ikke kommer , og at du er så heldig at du er gravid!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe::gravid:

Ønsker deg en nydelig høytid!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Belle! Håper du har hatt ei fin jul, og at du har fått kosa deg masse. Har fremdeles ikke mensen kommet? Har tenkt på deg i jula, og håper det er håp tross negative tester :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hum.. så merkelig at du ikke har fått mensen enda. Får jo håper at den ikke kommer , og at du er så heldig at du er gravid!!! :hoppe : :hoppe : :hoppe : :gravid :

Ønsker deg en nydelig høytid!! :klemmer :

:jepp: Veldig merkelig. Spesielt fordi jeg aldri er sent ute. Jaja, nå er mensen kommet allikevel så...

Hei Belle! Håper du har hatt ei fin jul, og at du har fått kosa deg masse. Har fremdeles ikke mensen kommet? Har tenkt på deg i jula, og håper det er håp tross negative tester :klemmer :

Det ble mye kos og littegranne depping. :sjenert: Mensen kom selvsagt på julaften. :klaske:

----

Som sagt, mensen kom allikevel. Jeg var egentlig veldig forberedt på det, men ble uansett littegranne skuffet. Den meldte altså sin ankomst på julaften, etter 4 negative tester siden 22.12. :fnise: Jeg klarte da uansett å kose meg i julen. :Nikke:

Jeg har egentlig ikke gjort på så mye. Jeg fikk Super Mario til Wii'en til jul, så det ble naturlig nok litt Mario-spilling. :fnise: Ellers har jeg bare slappet av og lest mye. Fikk Det Tapte Symbol av Dan Brown - veldig spennende.

Nå har jeg endelig kommet meg hjem til leiligheten (har sovet hos mamma siden lille julaften) og nyter roen og freden. Har spilt litt Mario (les: mye Mario :sjenert: ) og nå tenkte jeg at jeg skulle se noen episoder av FairyTail (japansk tegneserie :hjerte: ) før jeg antageligvis sovner på sofaen. Akkurat som om jeg ikke har sovet nok de siste dagene. :ler:

Fikk forresten brev fra sykehuset rett før ferien også. Planen er da altså følgende: jeg skal ringe neste gang jeg får mensen (det blir rundt 20.januar). Da skal jeg til UL på dag 10-11 og deretter begynne på EL-tester - som forhåpentligvis blir positive en eller annen gang :bond: Ca. 3-4 dager etter positiv test tiner de opp eggene og putter dem inn. Så får vi håpe at vi har bedre lykke neste gang. :hjerte:

Nei, nå må jeg gå og gjøre ingenting. :ler: Ha en strålende lørdagskveld alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra å lese at du har hatt ei fin jul trass at mensen kom og negative tester. Det ser ut som at du takler det veldig bra, og så er det godt å vite at det ikke er lenge til neste forsøk. Da blir ditt neste forsøk ikke så lenge etter mitt første :)

Ha ei fin romjul, Belle! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Så dumt det ikke gikk da, bedre lykke neste runde!! :duskedame :

Hørtes ut som du har hatt en koslig jul uansett, det er bra. : )

Kos deg i romjula! :klemmer :

Neste gang SKAL det gå bra! :hoppe:

Høres ut som du har noen fine dager. : )

Godt det ikke blir så lenge til neste forsøk da. Da skal alt gå bra. :Nikke :

Helt enig, neste gang går det bra. Håper vi... :sjenert:

Bra å lese at du har hatt ei fin jul trass at mensen kom og negative tester. Det ser ut som at du takler det veldig bra, og så er det godt å vite at det ikke er lenge til neste forsøk. Da blir ditt neste forsøk ikke så lenge etter mitt første : )

Ha ei fin romjul, Belle! :kose :

Jeg prøver ihvertfall å takle det bra. Selv om julaften ble litt merkelig på grunn av både at mensen kom og at min kjære ikke var der. Men, vi må være positive og bare håpe at det går på neste forsøk. Tenk om vi hadde fått ''tvillinger'' honning. :fnise: Da blir det høst-poder på oss begge. :rødme:

--------

Da var første del av ferien over. Har en veeeeldig rolig dag på jobb i dag (sjefen gikk nettopp og jeg sitter igjen alene :ler: ). Da blir det KG-tid. :tommelopp:

Jeg hadde en helt fantastisk rolig helg. Sovnet på sofaen på lørdag og våknet ikke opp før kl. 7 på søndags morgen. :overrasket:

Ellers var jeg, søster og bror på McDonald's igår. Det var herlig etter mye tung mat i julen. :flau: Ellers gjorde jeg ikke så veldig mye.

I dag blir det middag hos tante etter jobb, og julaften II med de to bestevenninnene mine hjemme hos meg etter det igjen. Det er så sjelden vi alle tre er samlet på én plass, så det gleder jeg meg veldig til. :hoppe:

Det sosiale humøret mitt er på vei oppover forresten, og nå forbereder jeg meg på å drikke meg snøblind på nyttårsaften. :skratte: Noe positivt må jo komme ut av at jeg ikke er gravid. :ler: Neida, jeg skal være forsiktig - har jo ikke smakt alkohol på over en måned. Jeg lurer forresten på hvordan det blir å drikke uten å snuse. :overrasket::bond:

Nei, nå må jeg få gjort noe nyttig her. Ha en strålende mandag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en god jul, selv om mensen kom og din kjære var på jobb..

Mye å glede deg til har du også :strix: , og neste gang går det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver ihvertfall å takle det bra. Selv om julaften ble litt merkelig på grunn av både at mensen kom og at min kjære ikke var der. Men, vi må være positive og bare håpe at det går på neste forsøk. Tenk om vi hadde fått ''tvillinger'' honning. :fnise: Da blir det høst-poder på oss begge. :rødme:

Jeg heier for at vi får "tvillinger"!! :duskedame: Høst-poder hadde vært helt fantastisk :rødme:

Jeg forstår godt at julaften ble merkelig for deg. Kjedelig at mensen kom uten at du hadde armkroken til din kjære å krype inn i. Det er virkelig godt med den støtta fra mennene :Nikke:

Lurer på om jeg også skal drikke meg snøblind på nyttår :ler: Det er jo tross alt veldig lenge til neste gang vi skal drikke etterpå da (håper alt jeg kan for det hvertfall).

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en god jul, selv om mensen kom og din kjære var på jobb..

Mye å glede deg til har du også :strix : , og neste gang går det :jepp :

Neste gang skal det gå! Jeg og honning skal jo få tvillinger. :fnise:

Jeg heier for at vi får "tvillinger"!! :duskedame : Høst-poder hadde vært helt fantastisk :rødme :

Jeg forstår godt at julaften ble merkelig for deg. Kjedelig at mensen kom uten at du hadde armkroken til din kjære å krype inn i. Det er virkelig godt med den støtta fra mennene :Nikke :

Lurer på om jeg også skal drikke meg snøblind på nyttår :ler : Det er jo tross alt veldig lenge til neste gang vi skal drikke etterpå da (håper alt jeg kan for det hvertfall).

:klemmer :

Egentlig en hvilken som helst pode hadde vært fantastisk! :fnise: Men tvillinger skal bli!

:Nikke: Snøblindhet på nyttår, og edruhet 9 måneder etterpå. :rødme: Jeg har jo vært nonne i 2 måneder nå, uten noen uhumskheter å kose meg med. Men jeg må innrømme at det er deilig å ikke være avhengig av snusen altså. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...