Gå til innhold

Spire! Hvor er du?

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Når er det du kan teste forresten? *nysgjerrig*

:dåne: Gruer meg egentlig noe helt forferdelig til neste uke. :bond:

Jeg skal teste dagen før deg :) , men jeg lurer på om jeg må tjustarte litt :sukk:

Holder på å bli helt sprø!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal teste dagen før deg : ) , men jeg lurer på om jeg må tjustarte litt :sukk :

Holder på å bli helt sprø!!!

Årh, så spennende! :hoppe: Jeg vet ikke om jeg tør å tjuvstarte jeg. :bond: Min kjære hadde visst drømt om dette her og ville at jeg skulle teste i går. Det var litt i tidligste laget synes jeg. :fnise:

Hvordan føler du deg da? Har du de samme symptomene og/eller bivirkningene som meg?

Men helt enig med deg altså, det er til å bli gal i hodet av! :murvegg:

----

I går fikk vi kjøpt rammer til alle bryllupsbildene vi skal gi bort, og jeg fikk pakket inn mesteparten av julegavene. :5: Ellers var det en herlig rolig kveld (som vanlig :fnise: ). Vi gjør ikke akkurat de store sprellene i løpet av en normal uke. :sjenert:

Forresten, vi fikk også kjøpt kinobilletter til Avatar på fredag. :hoppe: Gleder meg!

I dag blir det kakebaking med mamma og tv-serie titting med bror som endelig er kommet hjem etter 9 uker på det store hav. :hjerte:

Ikke så mye som skjer i mitt liv for tiden altså. :fnise:

Ha en strålende onsdag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jammen spennende!! Håper virkelig alt går bra!!

Og du - jeg tror det er heeelt normalt å ikke finne på så mye sprell midt i uka. Vi gjør i hvert fall ikke det! I går lagde vi vafler og jeg leste House of Night (lurer på om vi er kommet omtrent like langt forresten, jeg er ca en fjerdedel uti bok 4. Digger de bøkene!!).

Ha en fin dag!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jammen spennende!! Håper virkelig alt går bra!!

Og du - jeg tror det er heeelt normalt å ikke finne på så mye sprell midt i uka. Vi gjør i hvert fall ikke det! I går lagde vi vafler og jeg leste House of Night (lurer på om vi er kommet omtrent like langt forresten, jeg er ca en fjerdedel uti bok 4. Digger de bøkene!!).

Ha en fin dag!! :klem:

:fnise: Det var godt å høre at det ikke bare er oss som er ''kjedelige''.

Jeg tror jeg er en tredjedel uti bok 4, så da er vi ikke så langt unna hverandre. :ler: Og ja, de er kjempespennende! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det høres ut som du har noen koselige dager jeg. :) Kan jo ikke fly rundt hele tiden heller.

Må si det er veldig spennende med de symptomene dine. Håper virkelig det er en BabyBelle der inne! :duskedame: Tror det er veldig mange flere enn deg og din kjære som er spente på testdagen din. :fnise:

Kos deg på julelunsj. (Du er vel kanskje der nå, du.) :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Årh, så spennende! :hoppe: Jeg vet ikke om jeg tør å tjuvstarte jeg. :bond: Min kjære hadde visst drømt om dette her og ville at jeg skulle teste i går. Det var litt i tidligste laget synes jeg. :fnise:

Hvordan føler du deg da? Har du de samme symptomene og/eller bivirkningene som meg?

Men helt enig med deg altså, det er til å bli gal i hodet av! :murvegg:

Uff, jeg hadde alle de samme symptom-bivirkningene som deg helt til i går, men nå er de plutselig borte! :sukk:

Nå begynner jeg å tro at dette ikke har gått bra i det hele tatt...

Er veldig glad for at det er travelt på jobb om dagen, sånn at jeg har noe annet å tenke på. Tenk å være hjemmeværende og bare gå og vente :sjenert:

Prøver å holde motet oppe og bare glede meg til jul! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det høres ut som du har noen koselige dager jeg. : ) Kan jo ikke fly rundt hele tiden heller.

Må si det er veldig spennende med de symptomene dine. Håper virkelig det er en BabyBelle der inne! :duskedame : Tror det er veldig mange flere enn deg og din kjære som er spente på testdagen din. :fnise :

Kos deg på julelunsj. (Du er vel kanskje der nå, du.) :klemmer :

Vi koser oss sammen i hverandres selskap. Det er vel det som er viktig. :rødme:

En BabyBelle hadde vært helt fantastisk. :dåne:

Ja her er det jaggu spennende :hoppe : Jeg heier videre :duskedame : :duskedame : :duskedame : :duskedame : :duskedame :

Takk for :duskedame: Ananan! :klem:

Uff, jeg hadde alle de samme symptom-bivirkningene som deg helt til i går, men nå er de plutselig borte! :sukk :

Nå begynner jeg å tro at dette ikke har gått bra i det hele tatt...

Er veldig glad for at det er travelt på jobb om dagen, sånn at jeg har noe annet å tenke på. Tenk å være hjemmeværende og bare gå og vente :sjenert :

Prøver å holde motet oppe og bare glede meg til jul! :skratte :

:klø: Merkelig! Men vi håper da uansett at det bare er våre overanalyserende hjerner som, ja, overanalyserer alt. :fnise: Håper alt går bra med deg. :troest:

Jeg tror jeg hadde DØDD dersom jeg hadde måttet gått hjemme og trø. :dåne: Uheldigvis er det ikke så veldig travelt på jobb for tiden - jeg har jo tid til å henge her inne littegrann. :flau:

Glede seg til jul? Selvsagt! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk: I natt har jeg hatt kjempevondt i magen. Jeg kjenner fremdeles litt stikninger i venstre eggstokk (eller rundt omkring der et sted :ler: ), akkurat slik jeg hadde etter uttak. Hva betyr det egentlig? :bond: :bond: :bond: Æsj, nå er jeg lei av å vente. En uke har aldri gått så sent som denne har (jeg gikk rundt hele gårsdagen og trodde det var torsdag og gledet meg til fredag og helg i dag :klaske: ), og hvordan helgen skal gå har jeg ingen anelse på. :murvegg:

Jaja, vi har en del å gjøre frem til- og denne helgen da. Heldigvis! :fnise: I dag skal jeg være med bror og ''holde ham i hånden'' mens han får julepresangtatovering fra meg og søster. Vi skal også handle inn resten av julegavene.

I morgen blir det kino, på lørdag blir det pinnekjøtt og kosekveld med vennepar og på søndag blir det en liten minijulaften med julekaker og kaffe for min kjære, med svigermor og mamma.

Håper tiden flyr avgårde frem til tirsdag, og at He Who Must Not Be Named (aka mensen) ikke viser trynet sitt her i gården. :kjefte:

I går bakte jeg og mamma til den store gullmedaljen. :5: Vi er endelig ferdige med julebaksten, og det ble: pleskener, pepperkaker, kakemenn, kransekakestenger, delfiakake, krumkaker og bondekaker (sjekk ut detsoteliv.no - de var helt utrolig gode :sikle: ). Jeg prøver meg også muligens på peppernøtter til søndag. :spise:

Ha en strålende torsdag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du koser deg om dagene :) Selv om jeg har full forståelse for at du blir utålmodig... Men bra å ha noe å gjøre på da, så går forhåpentligvis dagene fortere :) Stikninger kan vel være graviditetssymptom? Tenk hvis du er gravid da, verdens beste julegave :)

Jeg fikk og lyst å sette i gang å bake nå... Foreløpig har jeg bare laget verdens beste cookies :) Mmmm... men skal nok lage pepperkaker, kakemenn og kokosmakroner også i løpet av uken frem mot julaften :)

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du koser deg om dagene : ) Selv om jeg har full forståelse for at du blir utålmodig... Men bra å ha noe å gjøre på da, så går forhåpentligvis dagene fortere : ) Stikninger kan vel være graviditetssymptom? Tenk hvis du er gravid da, verdens beste julegave : )

Jeg fikk og lyst å sette i gang å bake nå... Foreløpig har jeg bare laget verdens beste cookies : ) Mmmm... men skal nok lage pepperkaker, kakemenn og kokosmakroner også i løpet av uken frem mot julaften : )

Ha en fin dag! :klem :

Stikninger kan være symptom ja. Men det kan vel også være absolutt ingenting. Såem, jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. De pillene jeg går på nå har nemlig akkurat de samme bivirkningene som gravidsymptomer (kan være alt fra morgenkvalme til oppblåsthet) så jeg tør liksom ikke å tro noe som helst selv om jeg har flusst med gravidsymptomer. Tenk om det bare er bivirkninger? :bond:

Kakemenn er ikke jeg så glad i, men kokosmakroner er jo bare :sikle: !

:klem:

:klappe : for all kakebakingen :sikle :

Du belle, bruker dere perlesukker og mandler på plesknene?

Tror jeg må klappe litt av meg selv også. :fnise: Det er ikke så ofte vi får gjort så mye! *imponert*

Vi har ingenting på plesknene, men perlesukker hørtes veldig godt ut! :jepp: Vi har sukker og mandler på serinakakene da, men det lagde vi ikke i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jeg håper helga di går fort, for nå er det jo snart testing på deg!!! :hoppe: Å fytti så spent jeg er. Du må jo være nervevrak :fnise:

Ha ei flott helg, Belle!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså Belle.... :sjenert: har du ikke snik testet litt engang??

Er spent på hvordan det går for deg jeg!!

XXXXX for deg!!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pleier forresten ikke å bruke 'pynt' på plesknene vi heller, jeg kom bare over oppskriften på detsoteliv.no ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har hatt en fin helg :) Jeg vet at pillene kan gi graviditetssymptomer, og jeg skjønner at du ikke vil gi deg selv altfor store forhåpninger, men i og med at dere er unge og friske er det vel ganske stor sannsynlighet for å lykkes :) Jeg så i allefall på dr. Phil et par hvor han hadde dårlige svømmere (bare 1 av 200 som ikke var deformerte tror jeg), og da var det rundt 70% sjanse for å lykkes på første prøverørsforsøk i følge legen som var der... Men det der har vel dere fått mer info om enn meg ;) Jeg krysser alt jeg har i allefall! :klemmer: Er spent nå altså :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jeg håper helga di går fort, for nå er det jo snart testing på deg!!! :hoppe : Å fytti så spent jeg er. Du må jo være nervevrak :fnise :

Ha ei flott helg, Belle!! :klemmer :

:vinke: 1 stk. nervevrak present. :bond:

Jeg er også spent på deres vegne! :hoppe : :hoppe : Håper du har en kjempefin helg som går fort, fort, fort!

:klem :

Helgen var fin, men den gikk ikke så fort... :sjenert:

Håper dere får tidenes julegave :strix :

*spent*

:hug :

*spent* her også. :bond: :bond:

Altså Belle.... :sjenert : har du ikke snik testet litt engang??

Er spent på hvordan det går for deg jeg!!

XXXXX for deg!!!

: )

Jo, sniktestet i går, kommer tilbake til resultatet (selv om det er ganske obvious hvordan det gikk da... :sukk: )

Pleier forresten ikke å bruke 'pynt' på plesknene vi heller, jeg kom bare over oppskriften på detsoteliv.no ; )

Aha, okei da. Men jeg syntes perlesukker hørtes veldig godt ut jeg. Vi får prøve det til neste år.

Håper du har hatt en fin helg : ) Jeg vet at pillene kan gi graviditetssymptomer, og jeg skjønner at du ikke vil gi deg selv altfor store forhåpninger, men i og med at dere er unge og friske er det vel ganske stor sannsynlighet for å lykkes : ) Jeg så i allefall på dr. Phil et par hvor han hadde dårlige svømmere (bare 1 av 200 som ikke var deformerte tror jeg), og da var det rundt 70% sjanse for å lykkes på første prøverørsforsøk i følge legen som var der... Men det der har vel dere fått mer info om enn meg ; ) Jeg krysser alt jeg har i allefall! :klemmer : Er spent nå altså :hoppe :

Vi fikk vite at det var 40-50 % sjanse for at det funket. Selv om både lege og sykepleiere var ekstremt optimistiske på grunn av at alt var perfekt.

Men, vi får se i morgen. :jepp:

Offisiell testedag i morgen! :hoppe : Mer nervepirrende enn dette blir det vel neppe :gjeiper :

Krysser alt jeg har og heier på dere! :duskedame :

Huff, er helt nervevrak her jeg sitter. :bond: Både gruer og gleder meg til i morgen. *engstelig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...