Gå til innhold

Spire! Hvor er du?

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

:vinke: alle sammen! (orker ikke å sitere, da kommer smileypolitiet på besøk :ler: )

Oppdatering:

Det gikk veldig bra! 15 egg ut og rekord for dagen. :5: Selv om jeg var litt overstimulert da (det normale er 8-10 tror jeg). Selve uttaket var bare barnemat i forhold til hva jeg hadde forestilt meg. Det var ikke vondt, bare ...ubehagelig på en måte. Jeg kjente jo at han var oppi der og pirka, og fikk litt vondt da han var enten aller lengst oppe eller aller lengst til venstre, men sånn alt i alt så var det ikke noe å grue seg til. Lokalbedøvelsen var vondere. :ler: Pillene derimot... :dåne: Jeg ble så ør og svimmel av dem at jeg ble skikkelig kvalm og måtte hjem og sove av meg rusen - i 4,5 timer! :overrasket::fnise:

For å oppsummere var det pillene og etterpå som var verst. Jeg hadde litt vanskeligheter med å gå i går, men i dag er det myyye bedre.

Så, i morgen klokken halv 2 er det innsetting. :hoppe: Teste kan vi gjøre 22.12 fikk vi beskjed om. Årh, disse to ukene kommer til å snegle seg avgårde. :dåne: Heldigvis er det midt i førjulsstria, så vi har mye vi skal ha gjort. :tommelopp:

Ha en strålende tirsdag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skulle egentlig bare lese noen få innlegg, men endte opp med å lese hele dagboken :sjenert: Noen sider har jeg bare skyndtet meg gjennom (det ble så spennende!), men jeg er iallefall up to date tror jeg :lol: Så utrolig flott at det gikk så bra i går! Dette blir kjempespennende! Krysser alt jeg har av fingre og tær for at dere får verdens beste julegave :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 egg er jo kjempebra, og så bra at du ikke fikk vondt! Jeg var litt motsatt av deg, kjente ikke noe til pillene, men syntes det gjorde kjempevondt...

Håper alt går bra til innsetting og at vi begge får værdens beste julegave!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å lese at alt gikk bra i dag, og 15 egg er jo utrolig bra! :hoppe:

Det er beroligende å se at det ikke trenger å være så ekstremt vondt også ;)

Masse masse lykke til med innsettinga i morgen. Håper at alt går på skinner for deg framover nå, og at de to neste ukene går veldig fort. Er godt at dere har jula å tenke på og forberedelser som får tankene littegrann bort fra ruginga :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå dette er spennende Belle! :hoppe:

Det er så sjelden jeg er innom her om dagen, men dette er utrolig spennende å følge med på :jepp: Jeg håper virkelig det klaffer for dere og at dere får tidenes beste julegave :Nikke:

Time will tell, jeg krysser i hvert fall alt jeg har for dere!

:duskedame: Heier for baby! :duskedame:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det gikk fint i dag. Åh, dette er spennende! :hoppe: Tida går nok fort frem til testing ettersom det er jul. :) Krysser og håper for dere. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: alle sammen! Tror aldri dagboken min har vært så populær før. :fnise:

Det gikk utrolig bra igår! 1 stk PERFEKT egg satt inn. :rødme: Og 4 andre egg på frys. Da slipper jeg uttak på en stund! :hoppe: Så, vi er utrolig fornøyde begge to. Sitat Belle-mannen: ''my boys can swim :5: ''. :skratte: 7 av 15 egg ble befruktet, og 5 av dem var brukende. :hjerte:

Det gjorde ikke vondt i det hele tatt, og vi fikk til og med et ultralydbilde av egget. :fnise:

Nå er det bare å vente til 22.10. Tror egentlig det kommer til å gå tålig fort. Nå er det jo snart helg, og da er det jo bare 1 uke til jeg kan teste. :strix:

Ellers svært lite som skjer for tiden. Vi skal kjøpe inn mesteparten av julegavene til helgen...og that's it. :fnise: Jo, vi skal hente juletre på søndag. :tre: Men da er det slutt på spennende sprell for oss. :ler:

Ha en strålende torsdag alle sammen! :klem:

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi :duskedame: Ikke lenge til du kan teste heller!

Egentlig bra at du fikk gjøre det nå like før jul når det i hvert fall ikke er noe problem å ha nok annet å tenke på! :jepp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt fantastisk, Belle! :hoppe:

Så bra at innsettingen gikk bra, og 4 på frys :duskedame: Da trenger du ikke uttak igjen før etter 5.ungen jo :fnise: Hehe, neida. Men veldig bra resultat uansett, og nå er det bare å se fram til jul og satse på positivt resultat 22.desember så dere får verdens beste julegave :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...