Gå til innhold

Spire! Hvor er du?

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Venter spent på oppdatering ; )

Nå kommer oppdateringen. :nigo:

Uttak på mandag og innsetting på onsdag. :dåne: :redd::bond: Kjenner at jeg har helt vondt i magen på grunn av dette, både fordi jeg gruer meg, fordi jeg gleder meg og fordi jeg ikke helt hva jeg skal tro og tenke om det hele.

Doktoren sa at eggene mine så kjempefine ut. Forhåpentligvis er gullegget ett av dem. :hjerte: Han anbefalte meg også å ta svineinfluensavaksinen, så da skal jeg få fikset det i morgen. Greit å ha det gjort også.

I dag er siste dagen med både spray og sprøyter, i morgen skal jeg ta eggløsningssprøyte (nøyaktig 1,5 døgn før uttak) og på mandag skal jeg dope meg ned på piller. :fnise: Jeg blir da altså sykemeldt fra mandag til onsdag. Huff, har så veldig dårlig samvittighet overfor jobben min også, og føler at jeg lyver noe helt forferdelig. :sjenert: Jeg skal uansett si det til sjefen dersom det ikke funker på dette forsøket.

Så, på mandag klokken 11 blir det uttak på meg. :redd: Håper min så og si ikke-eksisterende erfaring med sterke piller går i min favør denne gangen og at jeg ikke kjenner noe som helst. :ler:

Innsettingen blir altså på onsdag, 10. desember. Da kan jeg vel teste på julaften tror jeg. :hoppe: :dåne:

Ellers ingen planer i helgen. I dag blir det vasking og rydding til den store gullmedaljen - det ser ut som et bomba horehus hjemme hos oss for tiden. :flau: På søndag skal vi spise middag hos svigermormor og muligens hente juletre hos onkelen min. Min kjære reiser jo ut på lille julaften, så vi må få satt opp treet og pyntet det litt før vi pleier i år. :tree: Jeg gleder meg forresten ikke til å nøste opp juletrelysene. Større floke enn det har jeg sjelden sett. :klaske:

Jeg fikk også kjøpt meg ny data i går. Tok den billigste jeg fant, for jeg trenger den ikke til annet enn å se på serier og film. Da blir det nok litt trykking på den også i løpet av helgen. Jeg må også få overført sanger, bilder og filmer som jeg har på jobbdataen som jeg vil beholde. Det kan ta sin tid, for det eneste vi har er en 4 GB minnepinne. :skratte: Kanskje vi bør gå til innkjøp av en ekstern harddisk? :fnise:

Ha en strålende fredag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende!!! :hoppe: :hoppe:

Krysser fingrene for at du får verdens beste julegave på julaften! :nigo:

Jaaaa, kjempespennende! :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Belle :)

Måtte innom å sjå kor de gjekk me dej, å jaggu mej va ikkje her gode nyheite :danser: :danser:

Ej håpa å ej skal krysse de ej he å krysse for at spiren sitte, å at du fe verdens beste julegåve :hjerter::hjerter::hjerter:

Ej ga opp i dagbok her inne, då ej blei en smule hekta på babyverden. :sjenert: Kanskje me sjåast der? :roll:

Uansett... Tvitvi på innsettinga Belle.. :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom på at du hadde falt ut av mine innlegg, og så kommer jeg inn her og finner så spennende nyheter! :hoppe: Hurra for uttak og innsetting, krysser alt som krysses kan!

Håper helgen din er fin! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Nå har jeg fulgt med på dagboken din en stund, for vi ligger nesten helt likt an. Jeg er i gang med første IVF, med uttak på fredag og forhåpnetligvis innsetting på mandag. Er kvalm og svimmel av nervøsitet!

Lykke til med uka som kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doktoren sa at eggene mine så kjempefine ut. Forhåpentligvis er gullegget ett av dem. :hjerte: Han anbefalte meg også å ta svineinfluensavaksinen, så da skal jeg få fikset det i morgen. Greit å ha det gjort også.

I dag er siste dagen med både spray og sprøyter, i morgen skal jeg ta eggløsningssprøyte (nøyaktig 1,5 døgn før uttak) og på mandag skal jeg dope meg ned på piller. :fnise: Jeg blir da altså sykemeldt fra mandag til onsdag. Huff, har så veldig dårlig samvittighet overfor jobben min også, og føler at jeg lyver noe helt forferdelig. :sjenert: Jeg skal uansett si det til sjefen dersom det ikke funker på dette forsøket.

Så, på mandag klokken 11 blir det uttak på meg. :redd: Håper min så og si ikke-eksisterende erfaring med sterke piller går i min favør denne gangen og at jeg ikke kjenner noe som helst. :ler:

Innsettingen blir altså på onsdag, 10. desember. Da kan jeg vel teste på julaften tror jeg. :hoppe: :dåne:

:hoppe: for kjempefine egg!! Håper virkelig at gullegget er en av de ja.

Så ekstremt spennende dette er. Kommer til å tenke masse på deg i morgen. Jeg kom ikke på at man er sykemeldt dagen etter uttaket også. Sjefen min er klar over at vi skal igang med ivf, men han vet ikke når, og jeg tror kanskje at jeg heller ikke vil si til han når første forsøk blir. Jeg syns ikke at du trenger å ha dårlig samvittighet over å være så mye borte fra jobben, og du kan jo uansett forklare det i ettertid ;)

Tenk at testedag blir julaften da :rødme: :lur:

Masse, masse lykke til i morgen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! :hoppe: Lykke til! Håper virkelig dere får verdens beste julegave. :rødme:

Håper helgen har vært fin. :klemmer:

(og ja, ekstern harddisk kan være verdt å investere i. :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Belle : )

Måtte innom å sjå kor de gjekk me dej, å jaggu mej va ikkje her gode nyheite :danser : :danser :

Ej håpa å ej skal krysse de ej he å krysse for at spiren sitte, å at du fe verdens beste julegåve :hjerter : :hjerter : :hjerter :

Ej ga opp i dagbok her inne, då ej blei en smule hekta på babyverden. :sjenert : Kanskje me sjåast der? :roll :

Uansett... Tvitvi på innsettinga Belle.. :duskedame :

:vinke: Så gøy å se deg her inne igjen! :klem: Og så bra å se at alt går bra med deg og spire. :hjerte:

Oj, oj, oj så utrolig spennende :dåne :

Krysser fingrene :pls :

God helg :klemmer :

:dåne: :dåne: :dåne: <----- sånn føler jeg meg nå. :fnise:

Kom på at du hadde falt ut av mine innlegg, og så kommer jeg inn her og finner så spennende nyheter! :hoppe : Hurra for uttak og innsetting, krysser alt som krysses kan!

Håper helgen din er fin! :klemmer :

:vinke: Så gøy å se deg her også!

Kjempespennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Nå har jeg fulgt med på dagboken din en stund, for vi ligger nesten helt likt an. Jeg er i gang med første IVF, med uttak på fredag og forhåpnetligvis innsetting på mandag. Er kvalm og svimmel av nervøsitet!

Lykke til med uka som kommer!

:vinke: Så gøy med nytt besøk her inne. Det er ikke ofte. :ler:

Jeg også er så nervøs og gruer meg sånn til i dag ( :overrasket: ) at jeg ikke vet helt hvor jeg skal gjøre av meg. :bond:

Gøy med andre som er på samme timeplan som oss. Skal følge med deg også - dersom du har dagbok da. :jepp:

PS! Du må skaffe deg dagbok. :fnise:

:hoppe : for kjempefine egg!! Håper virkelig at gullegget er en av de ja.

Så ekstremt spennende dette er. Kommer til å tenke masse på deg i morgen. Jeg kom ikke på at man er sykemeldt dagen etter uttaket også. Sjefen min er klar over at vi skal igang med ivf, men han vet ikke når, og jeg tror kanskje at jeg heller ikke vil si til han når første forsøk blir. Jeg syns ikke at du trenger å ha dårlig samvittighet over å være så mye borte fra jobben, og du kan jo uansett forklare det i ettertid ; )

Tenk at testedag blir julaften da :rødme : :lur :

Masse, masse lykke til i morgen! :klemmer :

Man er jo sykemeldt dagen etter dagen etter uttaket også. :overrasket: Tror aldri jeg har vært borte fra jobben så lenge. :sjenert: (ja, jeg er geek og elsker jobben min :ler: ) Jaja, min kjære skal innom med sykemeldingen i dag - da slipper jeg og ringe og lyve gjennom tennene enda en gang. :sukk: Liker virkelig ikke det altså...

Anywho, nå er jeg så nervøs at jeg ikke klarer å sove lengre. :bond:

Så spennende! :hoppe : Lykke til! Håper virkelig dere får verdens beste julegave. :rødme :

Håper helgen har vært fin. :klemmer :

(og ja, ekstern harddisk kan være verdt å investere i. :fnise : )

Det hadde bokstavelig talt vært verdens beste julegave. :Nikke:

(det gikk forresten fint med bare minnepennen. Jeg brukte riktignok en halv dag... :skratte: )

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er D-dagen her og jeg er så nervøs at jeg ikke får sove lengre.

Klokken halv 10 skal min kjære levere spermprøve og klokken 10 skal jeg ta tablettene mine. De var visst såpass sterke at jeg ikke kan kjøre selv, så min kjære skal komme hjemom og hente meg. Heldigvis bor vi bare 2 minutter unna sykehuset. :ler:

Helgen har faktisk gått veldig fort, selv om vi ikke har gjort noe som helst. Eggløsningssprøyten var helt forferdelig forresten. *grøss* Sprøytespissene på pennen jeg har brukt til Puregon har vært så tynne at de på en måte har glidd inn helt av seg selv. EL-sprøyten var jo minst dobbelt så tykk. :overrasket: Jeg måtte faktisk trykke den gjennom huden. *grøss* Jeg kjenner ihvertfall at den funker, for puppene mine er så ømme at jeg så vidt klarer å ha BH på meg. :ler:

Det ble ikke noe vaksine på meg i helgen. Slo det litt bort etter å ha diskutert med min kjære. Vi er ikke villige til å risikere noe som helst (selv om det ikke er noe som er bevist ang. vaksine og IVF enda). Da får heller min kjære ta en dersom det skulle klaffe på første forsøk.

Jeg kommer tilbake senere med oppdatering på hvordan det gikk. :Nikke: Ha en strålende mandag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøvde å sitere her, men er litt ny på disse greiene :-)

Jeg ble ikke så sløv av de pillene som jeg hadde trodd. Var oppe og gikk og var helt med. Syns bare at alt var veldig greit :-D

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, nå er det spennende her!!! Håper alt har gått bra i dag, og at det viste seg å ikke være noe å grue seg for!! Håper dere får ut masse fine egg!!!!

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spent på deres vegner jeg nå at jeg er litt :bond:

Lurer på hvor dette skal ende når vi starter opp selv :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spent på deres vegner jeg nå at jeg er litt :bond:

Lurer på hvor dette skal ende når vi starter opp selv :sjenert:

Ja så spent er jeg også!! Håper at det gikk veldig bra i dag, og at eggene dine var perfekte!! *Krysser fingrene alt jeg kan*

Veldig spent på en oppdatering her nå :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne: Så spennende!!! :hoppe: Håper på FULL KLAFF!! :strix:

Selv har jeg også "innsetting" :sjarmor: i disse dager, så har IKM på bittelillejulaften - krysser fingrene for en suuuper julegave til oss begge!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Masse lykke til på onsdag!! Spent på å høre hvordan det gikk idag..

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...