Muffin! Skrevet 9. oktober 2009 #521 Del Skrevet 9. oktober 2009 Herlig å lese at livet er bra om dagen. Du har mye å glede deg til framover da. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 11. oktober 2009 #522 Del Skrevet 11. oktober 2009 Innom med en søndagsklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #523 Del Skrevet 12. oktober 2009 Herlig å lese at livet er bra om dagen. Du har mye å glede deg til framover da. God helg! Livet er hææærlig! Innom med en søndagsklem Da får du en mandagsklem tilbake! ---- I dag er det visning! :bond: Håper, håper, håper det går bra. *engstelig* Ellers, jeg har hatt en travel helg i helgen gitt. På torsdag var, som sagt, jeg, søster og venninne på shopping og kinarestaurant. Det samme var vi på fredag (kinarestaurant ble byttet ut med McDonald's *fy* ) og på lørdag var det shopping med søster og mamma (McDonald's ble byttet ut med pizza *dobbeltfy* ). Så det har blitt mye shopping på meg i det siste, men jeg skal ikke klage i det hele tatt. På lørdag var jeg med på lagfest med min kjære (opprykksfest ) og det ble heisatur på byen. I går var jeg ikke mye høy i hatten da jeg skulle begynne å vaske gulv og tørke støv. Meeen, det gikk da det også på et vis. Denne uken har jeg ikke så veldig mye planlagt egentlig. Vi skal få tatt blodprøvene som trengs før første samtale med sykehuset og det blir blåtur med jobben min på lørdag. Noe å glede seg til med andre ord. Ha en strålende mandag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 12. oktober 2009 #524 Del Skrevet 12. oktober 2009 Lykke til med visningen!!! Håper det kommer masse folk og byr masse penger!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 12. oktober 2009 #525 Del Skrevet 12. oktober 2009 Lykke til med visningen! Høres ut som en bra helg! Shopping er ikke dumt. Nå er det bare tre uker igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuni Skrevet 12. oktober 2009 #526 Del Skrevet 12. oktober 2009 Krysser fingre for visningen!! Er lite her om dagen, men følger fortsatt med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 13. oktober 2009 #527 Del Skrevet 13. oktober 2009 Spent på hvordan det gikk med visningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #528 Del Skrevet 14. oktober 2009 Lykke til med visningen!!! Håper det kommer masse folk og byr masse penger!! Lykke til med visningen! Høres ut som en bra helg! Shopping er ikke dumt. Nå er det bare tre uker igjen! Krysser fingre for visningen!! Er lite her om dagen, men følger fortsatt med! Spent på hvordan det gikk med visningen Hei alle sammen! Visningen gikk veldig fint tror jeg. Var et par-tre stykker innom, og ihvertfall én som var veldig interessert. Megleren skulle ringe henne i dag, så vi krysser fingrene. Men, er egentlig veldig skeptisk til at vi får solgt denne gangen. Leiligheten vår er dyr, og det er ikke akkurat det beste markedet i byen for tiden. Meeen vi får se hvordan det går. Ellers har vi begynt å tenke litt på hva i huleste vi skal gjøre når vi får solgt. :klø: Vi vil ikke kjøpe noe før det skjer, så spesielt dersom vi skal bygge hus må vi jo finne oss et annet sted i mellomtiden. Hvor skal vi gjøre av alle tingene våre? Men, som mamma sier, det får vi ta når den tid kommer. Ellers, mindre enn 3 uker til første time på sykehuset nå. Jeg var hos legen i går for å ta de blodprøvene som trengs, min kjære skal i dag. Godt å ha det gjort i god tid i forveien. I dag skal vi på middag hos mamma, for bror reiser på jobb i morgen og skal være borte i 2 hele måneder. Jeg er jo veldig vant med at de jeg er glad i er bortreist (sjømanns- og plattformfamilie), men 2 måneder er lenge altså. Jaja, når han kommer hjem igjen er det jo plutselig jul! Ha en strålende tirsdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 14. oktober 2009 #529 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg har også lurt litt på hvordan folk gjør det praktiske rundt å selge huset/leiligheten og kjøpe et nytt bosted. Men dere finner nok ut av det. Spennende om hun kjøper den da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 14. oktober 2009 #530 Del Skrevet 14. oktober 2009 Lengesiden jeg var innom hos deg nå, men det ser ut til at livet smiler til deg og det er bra Vet dere noe mer om salget av leiligheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #531 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg har også lurt litt på hvordan folk gjør det praktiske rundt å selge huset/leiligheten og kjøpe et nytt bosted. Men dere finner nok ut av det. Spennende om hun kjøper den da. Er du heldig, finner du jo den perfekte boligen og får flytte inn akkurat når du må flytte ut av det du har solgt. Lettere sagt enn gjort kanskje? Lengesiden jeg var innom hos deg nå, men det ser ut til at livet smiler til deg og det er bra Vet dere noe mer om salget av leiligheten? Livet smiler og alt er braaaaa. Vi vet ikke noe mer, nei. Megleren sa at han skulle ringe til damen to dager etter visningen, mer vet vi ikke. Kanskje han gir oss beskjed i dag da? Uansett, jeg er ikke så veldig optimistisk til dette her. Men, som min kjære sier, vi har jo ikke dårlig tid så vi får bare ta det som det kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 15. oktober 2009 #532 Del Skrevet 15. oktober 2009 Ta det som det kommer dere, men det er jo spennende lell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #533 Del Skrevet 16. oktober 2009 Ta det som det kommer dere, men det er jo spennende lell Veldig spennende! --- Vi hørte ikke noe fra megleren i går, så da ble det nok ingen bud denne runden. Jaja, da får vi ta det neste gang. I dag er det fredag ( ) og endelig helg igjen. Denne uken har gått så utrolig fort, hvor er den blitt av? :klø: Meeeen, da er det jo bare to jobbuker igjen til legetime. I helgen skal vi ut med jobben min. Det er så gøy når vi får ta med oss følge, det skjer ikke ofte - selv om vi ganske så ofte er ute med jobben. Er gøy at min kjære blir bedre kjent med de jeg jobber med. Ellers har vi ikke så mange planer. Kanskje bowling i dag? Eller bare ligge som to slakt på hver sin sofa? Det blir uansett en herlig helg. Ha en strålende fredag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 16. oktober 2009 #534 Del Skrevet 16. oktober 2009 Er greit når man har tid til å ta det som det kommer. Må være fælt å stresse med noe sånt. Kos deg i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #535 Del Skrevet 19. oktober 2009 Er greit når man har tid til å ta det som det kommer. Må være fælt å stresse med noe sånt. Kos deg i helgen! Helt enig. Er derfor vi ikke kommer til å kjøpe noe før vi får solgt. Jeg orker rett og slett ikke det stresset. Vi koste oss veldig mye i helgen. På fredag var vi ute og spiste. Etterpå ble det to slakt på sofaen gitt... Det var veldig gøy å være ute med jobben min, men nå skal jeg ikke drikke på lengelengelenge. :dåne: Jeg er så lei av å våkne opp bakfull hver søndag. *grøss* Så, bakfull = dolly-mat, popcorn og maaaange timer med film og/eller tv-serier. Forresten...nå er det bare to uker til vi skal på sykehuset! Gleder meg noe helt forferdelig. Ikke til selve legetimen, men til å være i gang. Årh, det skal bli så herlig! Ha en strålende mandag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 19. oktober 2009 #536 Del Skrevet 19. oktober 2009 Bare to uker!! :hoppe: Det er ikke lenge til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 19. oktober 2009 #537 Del Skrevet 19. oktober 2009 Kun to uker igjen til dere er i gang, tenk det da :rødme: Var på i helgen jeg også Lenge til neste gang her også, ikke artig med tre timer i bil dagen der på Men dæven så kjekt vi hadde det når det stod på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuni Skrevet 19. oktober 2009 #538 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jippi for at det bare er 2 uker til dere er i gang!! Ønsker deg en kjempefin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #539 Del Skrevet 20. oktober 2009 Bare to uker!! :hoppe : :hoppe : Det er ikke lenge til det :nigo : :hoppe: Kun to uker igjen til dere er i gang, tenk det da : rødme: Var på i helgen jeg også Lenge til neste gang her også, ikke artig med tre timer i bil dagen der på : riste: Men dæven så kjekt vi hadde det når det stod på :skya : Sist gang jeg var ute med jobben hadde vi 8 timers biltur dagen derpå. :dåne: ALDRI MER! Og det er alltid gøy når det står på! :duskedame : Jippi for at det bare er 2 uker til dere er i gang!! :duskedame : Ønsker deg en kjempefin uke! Gleder meg!!! ---- Jeg har forresten andre gode nyheter, annet enn at det bare er to uker til D-dagen...min kjære er ikke permittert lengre! Nå får han endelig det han har jobbet for i flere år nå: 2-4 ordning (2 uker på og 4 uker hjemme...ja, jeg vet jeg er bortskjemt. ) Så nå kan vi endelig begynne å planlegge ting igjen. Ellers blir det en skikkelig avslapningsuke på meg. I går var søster på besøk og det ble Shia LaBeouf-kveld. Har en liten mistanke om at det blir det ikveld også... Ha en strålende tirsdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. oktober 2009 #540 Del Skrevet 20. oktober 2009 Så helig at det blir ordnings på mennen sin jobb *misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå