Devilina Skrevet 8. august 2009 #461 Del Skrevet 8. august 2009 Nå må vi snart få oppdatering fra Belle igjen Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. august 2009 Forfatter #462 Del Skrevet 10. august 2009 Hei alle sammen! Da var jeg endelig tilbake. Vet ikke helt om mine usle oppdateringer fra dag til dag fortjener alle disse forventningene deres, men jeg takker og bukker da allikevel. Nå er hverdagen her igjen. Vi kom hjem fra Italia i går, og jeg må bare si: borte bra, men hjemme best. Vi hadde det helt fantastisk på ferie. Sicilia var ikke helt som forventet, men allikevel veldig bra, og Roma var bare helt nydelig! Vi fikk sett alt som var å se (og litt til - en uke i Roma ble litt mye syntes vi), Roma må bare være den fineste byen i verden. :rødme: Da vi kom hjem i går kveld satte vi oss godt til rette i sofaen og satte på Engler og Demoner. Det var så gøy å kjenne igjen absolutt alle stedene de var på. Med tanke på prøvingen, så er vi fremdeles i - fasen. Jeg fikk mensen, én dag for tidlig (veeeeldig gøy med mensen midt i Roma og sightseeing *blæh* ) og vi har bare gitt helt opp på at det skal klaffe av seg selv. Mine nyinnkjøp på kondomeriet var veldig bra forresten. Ble ihvertfall gøyere å , selv om vi ikke har så store forhåpninger. Nå blir det heller nedtelling til første samtale på sykehuset. Det er da vel ikke såååå lenge til 4. november? Forresten, dere som har fulgt med i bryllupsdagboken min: bryllupet til venninnen min som ikke var så veldig venninnete med tanke på at hun ikke kom i kirken og sånn---> vårt bryllup var 1000 ganger bedre enn deres. *mwoahahaHAHAHA* Vi lagte selvsagt veldig stor vekt på at gjestene skulle ha det gøy, mens de ikke tenkte på gjestene sine i det hele tatt. Så lenge de fikk det som de ville var de fornøyde. Så suck on that! PS! Jeg er egentlig veldig snill altså.... I dag er det tilbake på jobb igjen. Litt herlig også, spesielt været. I dag er det rundt 15 grader på min kant av landet og jeg nyyyyter det. Nå er jeg så drittlei av å gå og svette dagen lang at litt frisk, norsk fjelluft ikke er å forrakte. Tror jeg blir drittlei av 15 grader og overskyet om noen dager igjen og vil tilbake til varmen. Dette ble fryktelig langt, så jeg tror jeg avslutter her. Ha en strålende mandag alle sammen! og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. august 2009 Forfatter #463 Del Skrevet 10. august 2009 Da var signaturen min fikset også. Det er faktisk bare rett under 3 måneder igjen. Den tiden skal bare fly av gårde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 10. august 2009 #464 Del Skrevet 10. august 2009 Velkommen hjem igjen. Herlig at dere hadde en så flott bryllupsreise. Vi så også Engler og demoner etter vi hadde vært i Roma. Åh, Roma. :rødme: for deres flotte bryllup, og "venninnen" din sitt kjedelige. Det er viktig å tenke på at gjestene skal ha det fint i bryllupet. *telle ned til 4. november sammen med deg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuni Skrevet 10. august 2009 #465 Del Skrevet 10. august 2009 Forresten, dere som har fulgt med i bryllupsdagboken min: bryllupet til venninnen min som ikke var så veldig venninnete med tanke på at hun ikke kom i kirken og sånn---> vårt bryllup var 1000 ganger bedre enn deres. *mwoahahaHAHAHA* Godter meg på dine vegne! Kos å høre at det har hatt det fint, og det er deilig å være så lenge borte at det er godt å komme hjem Er sånn det skal være! 4. november er absolutt ikke lenge til, den tiden kommer til å fly avgårde. Tenk så spennende det blir framover Enig i at været som er nå er helt ypperlig å være tilbake på jobb i.. Var skikkelig heldig med ordentlig godvær i helgen - perfekt med sol når vi har fri og gråvær når vi må være inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 10. august 2009 #466 Del Skrevet 10. august 2009 Trylletrylle så tida går fooort!! (tryllestøv <--) Så deilig med bryllupsreise til Roma og Scicilia (helt umilig å stave!!) Ja - og så kan jeg garanter at du fort blir lei av grått og 15 grader, så jeg foreslår at vi tar en kollektiv sol-dans!! :kaklehone: :sol: :danser: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baillie Skrevet 10. august 2009 #467 Del Skrevet 10. august 2009 Titt tei! Da har jeg våknet til liv igjen, og ser at her har det skjedd litt av hvert! Ser at til og med bryllupsreisa er unnagjort! Uff...jeg har gått glipp av mye, men har desto mer å lese her Godt å høre at dere har koset dere masse på tur Sånn skal det være. Ser at det skjer mye på prøve fronten og. Spennende og litt godt, vil jeg tru, at det blir tatt litt tak i. Så vet dere at det skjer noe. Og som en annen nevnte, så vil tida fly avgårde. Kanskje ikke til å begynne med, men plutselig så er det 4. november Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. august 2009 Forfatter #468 Del Skrevet 11. august 2009 Velkommen hjem igjen. :hug : Herlig at dere hadde en så flott bryllupsreise. :strix : Vi så også Engler og demoner etter vi hadde vært i Roma. Åh, Roma. :rødme : :hoppe : for deres flotte bryllup, og "venninnen" din sitt kjedelige. :fnise : Det er viktig å tenke på at gjestene skal ha det fint i bryllupet. :Nikke : *telle ned til 4. november sammen med deg* :klemmer : Takk for så fin velkomst! Det var akkurat det vi trengte etter mye stress. Herlig! Det var noe av det viktigste i vårt bryllup, at gjestene koste seg altså. Vi prøvde jo å få en så fin dag som mulig, for alle sammen. Hva er ellers vitsen med å bruke mangfoldige tusen kroner på en eneste dag? :ler : Godter meg på dine vegne! Kos å høre at det har hatt det fint, og det er deilig å være så lenge borte at det er godt å komme hjem :jepp : Er sånn det skal være! 4. november er absolutt ikke lenge til, den tiden kommer til å fly avgårde. Tenk så spennende det blir framover :jepp : Enig i at været som er nå er helt ypperlig å være tilbake på jobb i.. Var skikkelig heldig med ordentlig godvær i helgen - perfekt med sol når vi har fri og gråvær når vi må være inne :biggrin : Godt å høre at noen er med på godtingen. Tiden kommer helt sikkert til å gå kjempefort, den pleier som regel det. Vips! så er det november. Det er kjempeherlig å være på jobb når det er stygt vær ute, enig i det! Ingenting er så kjedelig som å sitte inne på et kontor og se ut på sol og sommer. Trylletrylle så tida går fooort!! :strix : (tryllestøv <--) Så deilig med bryllupsreise til Roma og Scicilia (helt umilig å stave!!) Ja - og så kan jeg garanter at du fort blir lei av grått og 15 grader, så jeg foreslår at vi tar en kollektiv sol-dans!! :kaklehone : :kaklehone : :kaklehone : :sol : :sol : :sol : :danser : :danser : :danser : Takk for tryllestøv! Er akkurat det jeg trenger for å komme meg gjennom de neste månedene. Det er nok ikke lenge til jeg er lei av gråværet her hjemme tror jeg. Så da danser jeg soldansen med deg! Titt tei! :hallo : Da har jeg våknet til liv igjen, og ser at her har det skjedd litt av hvert! Ser at til og med bryllupsreisa er unnagjort! Uff...jeg har gått glipp av mye, men har desto mer å lese her ; ) :fnise : Godt å høre at dere har koset dere masse på tur :kose : Sånn skal det være. Ser at det skjer mye på prøve fronten og. Spennende og litt godt, vil jeg tru, at det blir tatt litt tak i. Så vet dere at det skjer noe. Og som en annen nevnte, så vil tida fly avgårde. Kanskje ikke til å begynne med, men plutselig så er det 4. november : ) :kose : Så herlig å se at alt er fint med deg. Det har skjedd veldig mye på veldig kort tid her i huset. Typisk at alt samler seg opp til midt i den verste bryllupstiden. :dåne: Men nå er alt i orden og ting har kommet på rett kjøl igjen. Det er veldig herlig å vite at vi får hjelp. Og jeg er veldig glad for at det er min kjære det er noe ''galt'' med, og ikke meg. Da hadde det blitt utallige hormonkurer før vi i det hele tatt hadde blitt satt opp på prøverør. Så nå er vi egentlig litt lettet, og skuffelsen blir ikke så stor hver gang mensen kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. august 2009 Forfatter #469 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Bah, hormonene raser, det regner apekatter, leiligheten ser ut som et bombet horehus og min kjære har vondt i halsen (da er selvfølgelig verdens ende nær ). Ikke en bra dag i dag, gitt. Endret 12. august 2009 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 12. august 2009 #470 Del Skrevet 12. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 12. august 2009 #471 Del Skrevet 12. august 2009 og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 13. august 2009 Forfatter #472 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) og Takk for og begge to! Det går litt bedre i dag. Vi fikk ryddet en del hjemme i går, så nå slipper jeg å ha dårlig samvittighet for at jeg er for trøtt til å rydde...eller gjøre noe som helst. Hormonpillene gjør meg trøtt, sint, trist og gir meg skallebank. Gleder meg sånn til jeg er ferdig med dem. *sukk* Ellers går alt bare finfint egentlig. I går var mamma innom, jeg har ikke sett henne på en hel måned - noe som er utrolig lenge til å være oss. I dag blir det kino med en kompis, The Taking of Pelham 123. Håper den er bra. Jeg elsker Denzel Washington, og når han er med skal det ikke så mye til før filmen er bra. Krysser fingrene for det. Ha en fin torsdag alle sammen! Forresten, jeg MÅ bare fortelle dere det. Bestefar på 74 år har komt seg inn på facebook. En imponerende bragd synes jeg, han som nettopp har lært seg hvordan han leser tekstmeldinger. Endret 13. august 2009 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 13. august 2009 #473 Del Skrevet 13. august 2009 Wow - sprek bestefar!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. august 2009 Forfatter #474 Del Skrevet 14. august 2009 Wow - sprek bestefar!! Han er bare verdens beste. ----- Filmen i går var kjempebra, anbefales på det sterkeste! Nå er jeg endelig ferdig med pillene mine for denne måneden. Så nå er det slutt på spontane utbrudd av sinne overfor min kjære, heldigvis. Ellers er det svært lite som skjer i mitt liv for tiden. Fest på lørdag er vel det eneste spennende jeg har å se frem til. I kveld blir det en rolig kveld på sofaen, det skal bli herlig. Neste uke har jeg EL, samtidig som at svigerfar har spurt min kjære om han ville være med å male hytten neste uke. Akkurat nå er vi litt sånn: ''men det funker jo ikke uansett, så du kan jo like godt reise.'' Bah, nå er jeg så LEI! Nå er det faktisk 1 år og 11 måneder siden vi sluttet med prevensjon. Jaja, vi har da timen i november til å se frem til. Ha en strålende fredag og helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 15. august 2009 #475 Del Skrevet 15. august 2009 Håper du har en koselig helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. august 2009 Forfatter #476 Del Skrevet 17. august 2009 Håper du har en koselig helg. Det har jeg! ---------- Da var helgen over, og nok en uke står for tur. På fredag gjorde vi på ingenting - og det var superdeilig. Tror jeg sovnet klokken halv 11 eller noe i den duren, jeg var rett og slett helt utslitt. På lørdag våknet jeg tidlig og møtte mamma og søster i byen for litt shopping og kafé-tur. Deretter bar det rett til kompis på fest. Tror jeg drakk litt vel mye, for i går var jeg ikke mye høy i hatten. Da ble det to filmer med søster, Dolly-pizza og bare avslapping på sofaen. Så, alt i alt, jeg har hatt en herlig helg. Bare så dumt at det var så stygt vær. På lørdag regnet det absolutt hele dagen, ikke noen opplett i det hele tatt. Tror nok sommeren er over for denne gang, gitt. I går begynte EL-smertene å titte hodet frem. Ikke så veldig gøy med tanke på at jeg var veldig bakfull i tillegg. Så nå blir det fullt - kjør denne uken. Ha en flott mandag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 17. august 2009 #477 Del Skrevet 17. august 2009 Heeeei belle Og velkommen hjem Så gøy at el er her nå Da slenger jeg fra meg babystøv til dere og for at denne gangen blir det baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 17. august 2009 #478 Del Skrevet 17. august 2009 Innom og prøver å heie fram en spire hos deg Håper på at det klaffer denne PP for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 17. august 2009 #479 Del Skrevet 17. august 2009 Inne og heier litt!! :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 18. august 2009 Forfatter #480 Del Skrevet 18. august 2009 :vinke : Heeeei belle ; ) Og velkommen hjem ; ) Så gøy at el er her nå :hoppe : Da slenger jeg fra meg babystøv til dere og :duskedame : for at denne gangen blir det baby ; ) :kose : Takk for det og takk for ! Innom og prøver å heie fram en spire hos deg :duskedame : Håper på at det klaffer denne PP for dere! :klemmer : Takk for ! Inne og heier litt!! :duskedame : :duskedame : :duskedame : Med all denne heiingen, MÅ det jo bare skje noe. ------ Det ble ikke noe på oss i går. Min kjære fant ut at han skulle på kamp i nabobyen, og så fant han ut at de ville ta seg noen øl etter kampen. Natten ble visstnok tilbragt i bilen til kompis. Jaja, vi får ta det igjen i dag. Urk, jeg begynner å bli syk. Håper det bare blåser over av seg selv, og at jeg ikke blir så sengeliggende som jeg var i juletider. Blæ, å være syk er noe av det kjedeligste som finnes. Min kjære ringte meg nå nettopp og la ut i det vide og det brede om at jeg var verdens beste kjæreste (eller, nå er det jo kone. Glemmer ut det jeg... ) osv osv. Da hadde visst dama til kompis blitt så hysterisk over at de ikke kom hjem i går at min kjære måtte roe henne ned. Tror det gikk opp for ham at han har det veldig fint hos meg, uten sjalusi-utbrudd og kjefting og smelling for hver minste lille ting. Ha en strålende tirsdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå