pusilus Skrevet 21. juli 2009 #441 Del Skrevet 21. juli 2009 Det gikk bra hos legen. Heldigvis! Min kjære har nok bare en liten infeksjon i kroppen ett eller annet sted, så han ble satt på penicillinkur. I går hadde jeg noen mensensmerter ute av denne verden. Det merkelige er at jeg ikke har mensen, eller skal ha mensen på 2 uker. Er det noen andre som har hatt slike smerter i sammenheng med EL? For det må jo bare være det det er. Eller? :klø: Litt forvirret her i gården for tiden. Det er så merkelig å ikke kjenne igjen sin egen kropp lengre, men slik går det vel når den er høy på hormoner. Så bra at det gikk godt hos legen Jeg har hatt EL-smerter av en annen verden Ikke like ille alle gangene heldigvis, spesiellt de to siste gangene har de overgått menssmertene mine. Vondt å sette seg ned, vondt å gå, det river og sliter i livmoren. Det aller beste er å ligge sammenkrøllet med varmeflasken på magen. Føler meg ikke akkuret i toppslag til å lage noen akkurat da nei ( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #442 Del Skrevet 22. juli 2009 Så bra det gikk bra med din kjære hos legen! Og så flott at helveteskuren var langt fra like ille denne gangen. Kos dere med fremover. Jeg er utrolig lettet. Har bekymret meg for dette i en måneds tid nå, så det er godt at det er overtstått og at alt er bra. Ååh, så bra at det bare var en penicillinkur som skulle til for mannen din Det blir kjempespennende å følge med på deg fremover Vet ikke om jeg skrev det i den andre dagboken din, men jeg leste bryllupshistorien og det hørtes heelt fantastisk ut Håper du koser deg som nygift! Kjempebra! Veldig spent selv jeg. Men sannsynligvis skjer det ikke noe før november (første samtale) og ingen graviditet før ihvertfall langt uti 2010. Nå har jeg liksom slått meg til ro med at det kommer til å bli sånn, da slipper jeg ihvertfall å bli skuffet. Selv om jeg helt sikkert kommer til å bli skuffet hver gang mensen kommer uansett. Så bra at det gikk godt hos legen Jeg har hatt EL-smerter av en annen verden Ikke like ille alle gangene heldigvis, spesiellt de to siste gangene har de overgått menssmertene mine. Vondt å sette seg ned, vondt å gå, det river og sliter i livmoren. Det aller beste er å ligge sammenkrøllet med varmeflasken på magen. Føler meg ikke akkuret i toppslag til å lage noen akkurat da nei ( Det var godt å høre. Ikke at du har hatt vondt altså, men at jeg ikke er helt gal. Har aldri hatt noen lignende smerter (utenom mensen selvsagt) så jeg visste ikke hva jeg skulle tro. Og nei, man får jammen meg ikke lyst til å ha sex når de smertene melder seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 22. juli 2009 #443 Del Skrevet 22. juli 2009 Hvis du stenger bryllupsdagboka får jeg følge med her fra nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 22. juli 2009 #444 Del Skrevet 22. juli 2009 Har ikke helt fått med meg ting jeg... men hva slags hestekur opplegg har det vært snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phineas Skrevet 22. juli 2009 #445 Del Skrevet 22. juli 2009 for at Bellemann var frisk! Eller, hvertfall friskere enn det du var bekymret for Ang EL-smerter, jeg kjenner det hver eneste måned jeg, når jeg har EL... Og jeg går ikke på noen kur engang... Så det er godt mulig at den kuren din har gjort slik at du kjenner det bedre.. Og det er jo egentlig litt greit kanskje? Da vet du jo at du har EL.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #446 Del Skrevet 23. juli 2009 Hvis du stenger bryllupsdagboka får jeg følge med her fra nå! :nigo : Har ikke helt fått med meg ting jeg... men hva slags hestekur opplegg har det vært snakk om? Pergo. Det er vel ikke akkurat noen hestekur for de fleste, men for meg har det vært helt jævlig. *grøss* Sopp, ballongtiss, gråting, sinne, you name it. :bolledeig : :hoppe : for at Bellemann var frisk! Eller, hvertfall friskere enn det du var bekymret for : ) Ang EL-smerter, jeg kjenner det hver eneste måned jeg, når jeg har EL... Og jeg går ikke på noen kur engang... Så det er godt mulig at den kuren din har gjort slik at du kjenner det bedre.. Og det er jo egentlig litt greit kanskje? Da vet du jo at du har EL.. ; ) Jeg er utrolig lettet nå! Egentlig er det veldig greit at jeg kjenner det. Da vet jeg ihvertfall at jeg har EL - selv om jeg ikke klarer å få positiv EL uansett hva jeg gjør. Bare så kjipt at det er SÅ vondt liksom. Synes det er nok med vondt i magen en uke i måneden, nå er det to. ----------- I dag er siste dagen før ferie! Jeg jobbet overtid i går for å kunne ta avspasering i morgen, bare for å få en litt lengre ferie. Vi reiser til Italia på søndag, klokken halv 7 på morgenen, 1,5 times kjøretur herfra. :dåne: I tillegg skal vi i bryllup på lørdag, så det blir nok veldig lite søvn den natten der ja. Kanskje det er like greit. Vi skal jo reise i over 12 timer den dagen og er ikke fremme på Sicilia før klokken 8 på kvelden. Men jeg er så utrolig glad i å reise, at det skal gå fint. En god bok og batteri på iPoden er alt som skal til. I dag blir det er tur ut på fylla (hvorfor skjer det alltid noe gøy disse to ukene etter EL? :klø: ) med bestevenninne og kjæresten som bor i Oslo. Gleder meg veldig. Jeg var så utrolig misunnelig da jeg så bildene fra nachspielet til bryllupet vårt. Alle våre venner samlet på én plass, i tillegg til franskmenn-venner. Det er noe som bare skjer én gang i vårt liv (garantert), og så fikk vi ikke være med. Jaja, vi får ta et lite mini-bryllupsnachspiel i dag. I går fikk vi pakken vi bestilte fra...*kremt* kondomeriet *kremt* Veldig gøy! Det er så herlig å være ute av den rutinen vi var i en god stund. Da blir det ikke noe stress å ''måtte'' ha sex lengre. Ellers, EL i dag. Kjenner veldig godt til den akkurat nå, selv om jeg er neddopet med ibux. Håper det ikke blir verre ihvertfall. Ha en strålende torsdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 23. juli 2009 #447 Del Skrevet 23. juli 2009 Krysser fingrene for at det blir klaff denne måneden! Ble litt skremt av å høre om hvor ille det var for deg å ta Pergo... Frykter at jeg kommer til å ende opp med å måtte ta det selv, og håper veldig at jeg slipper billigere unna.. Godt at det ikke var like ille på den andre runden din i hvert fall! Så heldig du er som skal til Italia.. Det er et nydelig land!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #448 Del Skrevet 23. juli 2009 Krysser fingrene for at det blir klaff denne måneden! Ble litt skremt av å høre om hvor ille det var for deg å ta Pergo... Frykter at jeg kommer til å ende opp med å måtte ta det selv, og håper veldig at jeg slipper billigere unna.. Godt at det ikke var like ille på den andre runden din i hvert fall! Så heldig du er som skal til Italia.. Det er et nydelig land!! Det hadde vært helt fantastisk. Jeg tror ikke jeg er noe særlig gjennomsnittlig når det gjelder bivirkninger da. De fleste kjenner lite eller ingenting. Forresten, en god bivirkning jeg har fått er at jeg er varm hele tiden. Jeg er egentlig en frostpinne, men nå kan jeg bruke t-skjorter på jobb og jeg klarer ikke å sove med dyne, må kun ha et lite teppe. Så et bittelite lyspunkt er det ihvertfall. Gleder meg ihjel til Italia! Bare 3 dager igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 23. juli 2009 #449 Del Skrevet 23. juli 2009 Litt varme hadde vært en fin bivirkning for meg og! Jeg fryser også veldig lett - vet at en viss person er litt lei av istapp-tær som sniker seg inn under hans dyne for å tine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #450 Del Skrevet 23. juli 2009 Litt varme hadde vært en fin bivirkning for meg og! Jeg fryser også veldig lett - vet at en viss person er litt lei av istapp-tær som sniker seg inn under hans dyne for å tine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemora Skrevet 23. juli 2009 #451 Del Skrevet 23. juli 2009 Ville bare innom å ønske dere god tur til Italia Kos dere masse, så gleder jeg meg til å få høre om alt dere har gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 23. juli 2009 #452 Del Skrevet 23. juli 2009 Goooood tur til Italia! Kos dere masse! (Sier det nå i tilfelle jeg ikke rekker innom de to neste dagene.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 24. juli 2009 #453 Del Skrevet 24. juli 2009 God tuuuur Kommer til å savne deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mca Skrevet 24. juli 2009 #454 Del Skrevet 24. juli 2009 Ville bare ønske deg god tur:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 25. juli 2009 #455 Del Skrevet 25. juli 2009 Litt varme hadde vært en fin bivirkning for meg og! Jeg fryser også veldig lett - vet at en viss person er litt lei av istapp-tær som sniker seg inn under hans dyne for å tine... Du er nok ikke den eneste med istapp-tær Yndlingsvarmeplassen min er knehasene til kjære Ikke alltid jeg blir like godt mottatt ******* Håper dere har en fin tur i Italia Belle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 29. juli 2009 #456 Del Skrevet 29. juli 2009 Har lest om dagen deres i bryllupsdagboken din, hørtes ut som en nydelig dag! Kos dere masse, masse på Sicilia! jeg har såå lyst å reise dit! Så jeg er misunnelig selv om vi kom hjem for bare 2 uker siden, spesielt med tanke på været her... usj... Håper det klaffer i denne PP-en! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 1. august 2009 #457 Del Skrevet 1. august 2009 *spor* Ååå så heldige som er i Italia.. Tenker dere koser dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 1. august 2009 #458 Del Skrevet 1. august 2009 KOM HJEEEEM :)savner deg litt her nå. Nå som det er så dårlig vær er jeg jo her hele tiden Dere valgte iallfall rett tidspunkt å reise på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuni Skrevet 3. august 2009 #459 Del Skrevet 3. august 2009 Gleder meg til å høre hvordan dere har hatt det på tur! Er litt kjedeligere på KG uten dine oppdateringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 6. august 2009 #460 Del Skrevet 6. august 2009 Nå må vi snart få oppdatering fra Belle igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå