Lucky? Skrevet 5. oktober 2010 #2281 Del Skrevet 5. oktober 2010 Uff ikke noe kjekk lesing Krysser alt jeg har for at lille spiren klorer seg fast Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. oktober 2010 #2282 Del Skrevet 5. oktober 2010 Krysser alt jeg og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #2283 Del Skrevet 5. oktober 2010 Takk for fingerkryssing jenter. Jeg har ikke blødd noe mer enn den ene gangen, annet enn brune rester gjennom hele dagen i går. Jeg frykter det verste, for nå kjenner jeg ingenting i magen lengre. Det kan jo bety ingenting, men jeg vil ikke få forhåpningene mine opp unødig. Puppene er fremdeles like vonde, noe som er et bra tegn. Ryggen er også like vond, noe som kan bety begge deler. Jeg har bestemt meg for å ringe inn i morgen tidlig og få en blodprøve. Da vet jeg ihvertfall etterpå. Jeg blir helt gal av å ikke vite, og svinger mellom trist fordi jeg tror det er over (og av å tenke på å begynne på en ny runde) og håpefull fordi jeg tror det har gått bra. I dag skal jeg få bror-terapi med middag og tv-serier. :rødme: Det skal bli herlig å få tankene over på noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. oktober 2010 #2284 Del Skrevet 5. oktober 2010 Huff huff... Jeg (og mange med meg) hadde også en tidlig blødning, men det viste seg at det ikke var noe farlig. Så jeg *krysser* alt jeg har for at det samme gjelder deg!!! Jeg klarte ikke å vente på blodprøvene, så jeg endte med å bestille time til ultralyd på Volvat for å få vite med én gang. Nå vet jeg ikke hvor du bor og om du har mulighet til noe tilsvarende, men hvis du har, så er det vel anvendte kroner!! Fortsatt lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #2285 Del Skrevet 5. oktober 2010 Huff huff... Jeg (og mange med meg) hadde også en tidlig blødning, men det viste seg at det ikke var noe farlig. Så jeg *krysser* alt jeg har for at det samme gjelder deg!!! Jeg klarte ikke å vente på blodprøvene, så jeg endte med å bestille time til ultralyd på Volvat for å få vite med én gang. Nå vet jeg ikke hvor du bor og om du har mulighet til noe tilsvarende, men hvis du har, så er det vel anvendte kroner!! Fortsatt lykke til!! Takk for betryggende ord. Er det ikke så tidlig at det ikke er noe vits i ultralyd da? Er akkurat 5 uker i dag. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 5. oktober 2010 #2286 Del Skrevet 5. oktober 2010 Det er nok litt tidlig i forhold til å se hjerteslag enda vil jeg tro.. Ring å hør med de som tar ultralyd kanskje..? Håper du har hatt en helt utfarlig blødning! Krysser fingrene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. oktober 2010 #2287 Del Skrevet 5. oktober 2010 Å ja, det er kanskje litt tidlig.. Jeg var ca 7 uker da jeg hadde min blødning, og da kunne de se hjertet slå. Men det har vel ikke kommet i gang allerede i uke 5 tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #2288 Del Skrevet 5. oktober 2010 Det er nok litt tidlig i forhold til å se hjerteslag enda vil jeg tro.. Ring å hør med de som tar ultralyd kanskje..? Håper du har hatt en helt utfarlig blødning! Krysser fingrene.. Å ja, det er kanskje litt tidlig.. Jeg var ca 7 uker da jeg hadde min blødning, og da kunne de se hjertet slå. Men det har vel ikke kommet i gang allerede i uke 5 tror jeg... Ja, det er det jeg også tenker. For i forbindelse med IVF får vi tidlig UL (ca uke 7), men på grunn av jobb skal jeg ikke inn før uke 8. Nå har jeg ihvertfall fått bestilt meg blodprøve i morgen og på fredag, så er det bare å smøre seg med tålmodighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 5. oktober 2010 #2289 Del Skrevet 5. oktober 2010 Dette var trist å høre, håper alt står bra til med spiren! For min del har jeg opplevd begge deler, har hatt SA (men da blødde jeg mye og omtrent like lenge som mens, om ikke litt lengre) og jeg blødde i svangerskapet som gikk bra (men da mindre, men allikevel friskt blod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #2290 Del Skrevet 5. oktober 2010 Dette var trist å høre, håper alt står bra til med spiren! For min del har jeg opplevd begge deler, har hatt SA (men da blødde jeg mye og omtrent like lenge som mens, om ikke litt lengre) og jeg blødde i svangerskapet som gikk bra (men da mindre, men allikevel friskt blod) Det inntrykket fikk jeg av sykepleier også. At dersom jeg blødde mer enn den ene gangen var det mest sannsynligvis en SA, og at dersom jeg ikke gjorde det burde jeg komme inn til blodprøve. Men man kan jo ikke være sikker uansett hvordan det er da, så vi får bare håpe på det beste og forvente det verste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. oktober 2010 #2291 Del Skrevet 5. oktober 2010 Belle vennen Krysser alt jeg kan for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #2292 Del Skrevet 6. oktober 2010 Enda litt gammelt blod i dag morges. Nå er ihvertfall blodprøven tatt, så får vi smøre oss med tålmodighet frem til fredag, selv om jeg ser veldig mørkt på det akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 6. oktober 2010 #2293 Del Skrevet 6. oktober 2010 Gammelt blod er som du sier gammelt! Jeg hadde en liten blødning i uke 9, og da varte det gamle brune blodet i nesten fire dager.. Det ble bare tynnere og tynnere. Det tar sikkert litt tid før det renses ut. Håper fredagen kommer fort med gode nyheter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. oktober 2010 #2294 Del Skrevet 6. oktober 2010 Nå skal ikke jeg uttale meg for skråsikkert siden jeg ikke er prøver, men jeg har da virkelig inntrykk av at nytt og friskt blod er MYE skumlere enn gammelt blod? Synes alle skriver det i diverse tråder om blødninger? :klø: Håper det ordner seg. Virkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. oktober 2010 #2295 Del Skrevet 6. oktober 2010 At det kommer litt mer gammelt blod etter en sånn blødning tror jeg er ganske normalt. Det fikk i hvert fall jeg beskjed om, med formaning om at det skulle jeg ikke bekymre meg for! Legen sa at blødningen kom av noe hormonelle svingniger, og var helt ufarlig. Hun sa at de fleste som aborterte hadde smerter, har du hatt det da, Belle?? Huff, jeg mener ikke å evt gi deg falske forhåpninger, men jeg håper bare så veldig for din del at det skal ha gått bra allikevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 6. oktober 2010 #2296 Del Skrevet 6. oktober 2010 Krysser fingrene for dere, Belle, og håper på positivt svar på fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 6. oktober 2010 #2297 Del Skrevet 6. oktober 2010 Uffda... Dette var ikke noe koselig å lese! Krysser fingrene for at prøvesvarene er som ønsket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 6. oktober 2010 #2298 Del Skrevet 6. oktober 2010 Krysser fortsatt fingrene, og håper og tror at alt er fint med Babybelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #2299 Del Skrevet 7. oktober 2010 Takk for enda flere betryggende ord. Er ikke akkurat hyggelig lesning, dagboken min for tiden. Vet ikke helt hva jeg skal tenke akkurat nå. Det ene sekundet føler jeg at det skal gå bra og det andre sekundet føler jeg at det skal gå dårlig. Min kjære spør meg stadig om jeg føler meg gravid enda, men jeg har jo aldri følt meg gravid egentlig. Jeg har bare følt det som om mensen er rett rundt hjørnet hele tiden - noe som ikke er gøy akkurat nå. Av og til føler jeg en kvalmebølge komme, men kanskje det bare er ønsketekning? Jeg har også hetetokter ut av denne verden (sitter i shorts og t-skjorte i en ellers medium temperert stue), men det kan bare være fordi jeg er syk. Nei, det er jo ingenting annet å gjøre enn å vente til i morgen. Rundt 2 skulle jeg ringe inn for å høre resultatet. *hjelp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. oktober 2010 #2300 Del Skrevet 7. oktober 2010 Takk for enda flere betryggende ord. Er ikke akkurat hyggelig lesning, dagboken min for tiden. Døh, du skriver ikke dagbok for at det skal være hyggelig da - du skriver dagbok for at du skal kunne lufte BÅDE fine og triste ting, sant? Sikkert kjempelett å tolke alt i positiv eller negativ retning i din situasjon. Synes du er tøff jeg, jeg hadde blitt gal. Tøffebelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå