Sequax Skrevet 3. oktober 2010 #2261 Del Skrevet 3. oktober 2010 Næh, egentlig ikke. Det går i det samme gamle egentlig, som vondt i korsryggen, menssmerter i magen og vonde (og større? ) pupper. Jeg har plutselig fått vondt i skambeinet..akkurat som om noen har tatt knyttneven og kjørt den rett på beinet...:dåne: Kjempefint hus!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #2262 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg har plutselig fått vondt i skambeinet..akkurat som om noen har tatt knyttneven og kjørt den rett på beinet...:dåne: Kjempefint hus!! Uæææh, det hørtes ikke godt ut. Jeg har faktisk hatt litt stikkinger der jeg også, men ikke så mye som du da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. oktober 2010 #2263 Del Skrevet 3. oktober 2010 Her har dere skravlet mens jeg har vært borte ja :dåne: Jeg ble både kvalm og svimmel av å lese om rift og betennelse i øyet *Tander på øyeproblematikk* Håper virkelig det går bra Her vokser også puppene , har hatt en real opprydning i undertøysskuffen (det trengtes) og nå har jeg fire bh-er som passer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #2264 Del Skrevet 3. oktober 2010 Her har dere skravlet mens jeg har vært borte ja :dåne: Jeg ble både kvalm og svimmel av å lese om rift og betennelse i øyet *Tander på øyeproblematikk* Håper virkelig det går bra Her vokser også puppene , har hatt en real opprydning i undertøysskuffen (det trengtes) og nå har jeg fire bh-er som passer. Øyet har det bare fint. Æhh, så da er det ikke bare meg som overdriver. Jeg har nemlig ikke så veldig mye pupper å ta av jeg da, og nå har jeg begynt å merke at de er litt i veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. oktober 2010 #2265 Del Skrevet 3. oktober 2010 Er ikke noe velutrustet med store pupper fra før jeg heller, noe som ligger til familien. Ene kusinen min ringte hjem til moren sin noen uker ut i graviditeten og sa "mamma je har fått pupper " Så jeg tenker når jeg skal annonsere graviditeten for kusine, så kommer jeg bare til å si at jeg har endelig fått pupper jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #2266 Del Skrevet 3. oktober 2010 Er ikke noe velutrustet med store pupper fra før jeg heller, noe som ligger til familien. Ene kusinen min ringte hjem til moren sin noen uker ut i graviditeten og sa "mamma je har fått pupper " Så jeg tenker når jeg skal annonsere graviditeten for kusine, så kommer jeg bare til å si at jeg har endelig fått pupper jeg også Det hørtes ut som en plan. Vi skal bli jenter med store pupper. Woohoo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. oktober 2010 #2267 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jupp det skal vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. oktober 2010 #2268 Del Skrevet 3. oktober 2010 Fjåsebøtter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 3. oktober 2010 #2269 Del Skrevet 3. oktober 2010 Ikke verst at dere har blitt enige om navn da. Spennende. Og gratulerer med hus-avgjørelsen! Veldig fint hus. Babybelle øker både matlysten og bh-størrelsen ser jeg. Tipper forresten din kjære koste seg på kamp i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. oktober 2010 #2270 Del Skrevet 3. oktober 2010 For et fint hus!!! Der får dere god plass til Babybelle og alle vennene hans/hennes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 3. oktober 2010 #2271 Del Skrevet 3. oktober 2010 Utrolig fint hus! Jeg og fikk lyst på! Hehe... Men tviler på at jeg og mannen noen gang kommer til å flytte så langt fra byn at vi får plass til å bygge noe sånt... Så koselig at dere har blitt enige om navn Vi er allerede enige også, men kan jo hende vi ombestemmer oss når det faktisk skjer... Jeg fikk jobben forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. oktober 2010 #2272 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hadde det enda vært bare puppene og magen som vokste!! Føler at jeg har et ekstra spekklag rundt hele meg..JEG ER INNHYLLA I ET SPEKKTEPPE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #2273 Del Skrevet 4. oktober 2010 Myyyye blod i dag morges. Litt brunt blod nå. Snakket med sykepleier som sa at dersom det ikke kommer noe mer skal jeg ta blodprøve på onsdag og på fredag for å se om jeg fremdeles er gravid. Faen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 4. oktober 2010 #2274 Del Skrevet 4. oktober 2010 Krysser fingrene for deg Belle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. oktober 2010 #2275 Del Skrevet 4. oktober 2010 Krysser fingrene for deg. Forhåpentligvis er det ikke noe store, skumle greier - det er da flere som opplever blødninger og at det går bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 4. oktober 2010 #2276 Del Skrevet 4. oktober 2010 Krysser fingrene for deg Belle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 4. oktober 2010 #2277 Del Skrevet 4. oktober 2010 Krysser fingrene for deg Belle, og håper at det bare er svake slimhinner eller noe i den duren :pls: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 4. oktober 2010 #2278 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Huff da vennen, noe så skummelt Krysser alt jeg har for at det går bra Endret 4. oktober 2010 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 4. oktober 2010 #2279 Del Skrevet 4. oktober 2010 Ånei. Krysser alt jeg har for at alt er bra med lille spire. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 4. oktober 2010 #2280 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Huff... Ikke kjekt å lese at du har fått blødninger! Krysser som de andre fingrene for at det har gått bra likevel... Mener å ha lest at rundt 1/3 opplever blødninger i svangerskapet uten at noe viser seg å være gale... Så får håpe du inngår i den statistikken! Endret 4. oktober 2010 av _lene_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå