Gå til innhold

Spire! Hvor er du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Næh, egentlig ikke. Det går i det samme gamle egentlig, som vondt i korsryggen, menssmerter i magen og vonde (og større? :overrasket: ) pupper.

Jeg har plutselig fått vondt i skambeinet..akkurat som om noen har tatt knyttneven og kjørt den rett på beinet...:dåne:

Kjempefint hus!! :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har plutselig fått vondt i skambeinet..akkurat som om noen har tatt knyttneven og kjørt den rett på beinet...:dåne:

Kjempefint hus!! :jepp:

Uæææh, det hørtes ikke godt ut. Jeg har faktisk hatt litt stikkinger der jeg også, men ikke så mye som du da. :troest:

Skrevet

Her har dere skravlet mens jeg har vært borte ja :dåne:

Jeg ble både kvalm og svimmel av å lese om rift og betennelse i øyet :spy: *Tander på øyeproblematikk* Håper virkelig det går bra :kose:

Her vokser også puppene :overrasket: , har hatt en real opprydning i undertøysskuffen (det trengtes) og nå har jeg fire bh-er som passer.

Skrevet

Her har dere skravlet mens jeg har vært borte ja :dåne:

Jeg ble både kvalm og svimmel av å lese om rift og betennelse i øyet :spy: *Tander på øyeproblematikk* Håper virkelig det går bra :kose:

Her vokser også puppene :overrasket: , har hatt en real opprydning i undertøysskuffen (det trengtes) og nå har jeg fire bh-er som passer.

Øyet har det bare fint. :Nikke:

Æhh, så da er det ikke bare meg som overdriver. :fnise: Jeg har nemlig ikke så veldig mye pupper å ta av jeg da, og nå har jeg begynt å merke at de er litt i veien. :fnise:

Skrevet

Er ikke noe velutrustet med store pupper fra før jeg heller, noe som ligger til familien. Ene kusinen min ringte hjem til moren sin noen uker ut i graviditeten og sa "mamma je har fått pupper :hakeslepp::overrasket: " Så jeg tenker når jeg skal annonsere graviditeten for kusine, så kommer jeg bare til å si at jeg har endelig fått pupper jeg også ;)

Skrevet

Er ikke noe velutrustet med store pupper fra før jeg heller, noe som ligger til familien. Ene kusinen min ringte hjem til moren sin noen uker ut i graviditeten og sa "mamma je har fått pupper :hakeslepp::overrasket: " Så jeg tenker når jeg skal annonsere graviditeten for kusine, så kommer jeg bare til å si at jeg har endelig fått pupper jeg også ;)

:fnise: Det hørtes ut som en plan. Vi skal bli jenter med store pupper. Woohoo! :hoppe:

:fnise:

Skrevet

Ikke verst at dere har blitt enige om navn da. Spennende. :) Og gratulerer med hus-avgjørelsen! Veldig fint hus. :jepp:

Babybelle øker både matlysten og bh-størrelsen ser jeg. :fnise: Tipper forresten din kjære koste seg på kamp i dag. ;)

Skrevet

For et fint hus!!! Der får dere god plass til Babybelle og alle vennene hans/hennes!

Skrevet

Utrolig fint hus! :) Jeg og fikk lyst på! Hehe... Men tviler på at jeg og mannen noen gang kommer til å flytte så langt fra byn at vi får plass til å bygge noe sånt...:sjenert:

Så koselig at dere har blitt enige om navn :hjerte: Vi er allerede enige også, men kan jo hende vi ombestemmer oss når det faktisk skjer...

Jeg fikk jobben forresten! :hoppe:

Skrevet

Hadde det enda vært bare puppene og magen som vokste!! Føler at jeg har et ekstra spekklag rundt hele meg..JEG ER INNHYLLA I ET SPEKKTEPPE!!! :overrasket:

Skrevet
:sukk: Myyyye blod i dag morges. Litt brunt blod nå. Snakket med sykepleier som sa at dersom det ikke kommer noe mer skal jeg ta blodprøve på onsdag og på fredag for å se om jeg fremdeles er gravid. Faen!
Skrevet

Krysser fingrene for deg Belle! :klem:

Skrevet

:hug:

Krysser fingrene for deg. Forhåpentligvis er det ikke noe store, skumle greier - det er da flere som opplever blødninger og at det går bra?

Skrevet

Krysser fingrene for deg Belle, og håper at det bare er svake slimhinner eller noe i den duren :jepp:

:pls: :pls: :pls:

:klemmer:

Skrevet (endret)

Huff da vennen, noe så skummelt :troest:

Krysser alt jeg har for at det går bra :pls::hug:

Endret av pusilus
Skrevet

Ånei. Krysser alt jeg har for at alt er bra med lille spire. :Nikke:

:klemmer:

Skrevet (endret)

Huff... Ikke kjekt å lese at du har fått blødninger! :( Krysser som de andre fingrene for at det har gått bra likevel... Mener å ha lest at rundt 1/3 opplever blødninger i svangerskapet uten at noe viser seg å være gale... Så får håpe du inngår i den statistikken! :klemmer:

Endret av _lene_

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...