Gå til innhold

Spire! Hvor er du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Rift på pupillen!? :blink:

BUWÆÆÆÆH!

Signerer! :omg:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kjære snuser på fest, noe jeg selvfølgelig mobber han for! :ler :

For meg som aldri har snuset så virker det helt bisarr, så jeg er nok ganske irriterende og lite forståelsesfull på dette området. :fnise :

Synes du kan kjøpe den navneboka jeg! :jepp : Dere skal jo få barn en gang og sannsynligheten for at dere får barn i relativt nær framtidig er overhengende stor. :fnise :

Men full forståelse for tankegangen, jeg kommer til å være helt på samme måte selv, så har ingenting jeg skulle sagt egentlig. :gjeiper :

Åhh, jeg skulle ønske jeg kunne snuse på fest. *savn* Men som sagt så tør jeg ikke, for det var rett og slett et helvete å slutte og det orker jeg ikke å gå gjennom en gang til. :ler: Men det er jo forståelig at du er lite forståelsesfull når du ikke vet hvor utrolig godt det er med snus. :hoho:

Ja, jeg tror jeg kommer til å kjøpe den. Men akkurat når, det er vel et annet spørsmål. :sjenert:

Rift på pupillen!? :blink :

BUWÆÆÆÆH!

Jaaaa. :bond: Helt forjævlig. Legen på legevakten tok en q-tips inn på øyet mitt. FLERE GANGER! *grøss*

Skrevet

Dagens øyedom: hull i hornhinnen og betennelse ikke bare på overflaten med innover i øyet også. :haar: Så nå har jeg fått meg øyedråper og stikker hjem fra jobb litt tidligere. Ha en fin torsdag alle sammen! :klem:

Skrevet

Så herlige nyheter å komme hjem til! :strix:

GRATULERER så mye med graviditeten! :bolledeig:

Er så glad på deres vegne! Endelig var det deres tur. :klemmer:

Det med øyet hørtes ikke noe særlig ut. God bedring! :kose:

Skrevet

God bedring :klem:

Håper at øye blir bedre av øyedråpene :jepp:

Skrevet

Lister meg inn her og gratulerer så mye med graviditeten! :) Må føles utrolig godt etter lang tid med prøving.. GRATULERER igjen!! :strix:

Skrevet

Sagt det før og sier det igjen:

BUWÆÆÆÆÆÆÆH!!!

God bedring! :klemmer:

Skrevet

-Jeg tror heller jeg ville skrevet de navnene jeg synes var fine over i en notatbok/dagbok/album, hvor jeg kunne samlet både det, erfaringer i svangerskapet, UL-bilder og etterhvert ting og tang fra babyens første levetid, og så gi den til barnet i konfirmasjonsgave eller til 18-årsdagen, f.eks. Men det er nå bare min mening da! :fnise:

Jeg har ei bok jeg har fått av mamma med masse rare ting jeg sa og gjorde da jeg akkurat hadde begynt å snakke, og fremover til omtrent når jeg begynte på skolen. Synes det er kjempekoselig å lese i den! :rødme:

Men det er klart, det er jo enklere å kjøpe et navneleksikon da.. :ler:

Herregud som jeg babler her! :flau:

Skrevet

Hull i hornhinnen og betennelse langt innover :( Det hørtes ikke noe godt ut :troest:

God bedring :kose:

Skrevet

-Jeg tror heller jeg ville skrevet de navnene jeg synes var fine over i en notatbok/dagbok/album, hvor jeg kunne samlet både det, erfaringer i svangerskapet, UL-bilder og etterhvert ting og tang fra babyens første levetid, og så gi den til barnet i konfirmasjonsgave eller til 18-årsdagen, f.eks. Men det er nå bare min mening da! :fnise:

Jeg har ei bok jeg har fått av mamma med masse rare ting jeg sa og gjorde da jeg akkurat hadde begynt å snakke, og fremover til omtrent når jeg begynte på skolen. Synes det er kjempekoselig å lese i den! :rødme:

Men det er klart, det er jo enklere å kjøpe et navneleksikon da.. :ler:

Herregud som jeg babler her! :flau:

Åh, det var jo en kjempefin idé! :jepp: Men jeg vil ha meg bok også. :sur::fnise:

---

Takk for god bedringer og gratulasjoner alle sammen! :klem:

Skrevet

I dag skal jeg hjem. :bolledeig: Gleder meg til å se min kjære igjen i kveld. Da tror jeg jeg kommer til å begynne å stortute igjen. :fnise:

Ellers er alt bra her. Øyet er myyyye bedre enn i går og kvalmen er borte. Jeg syntes egentlig det var litt ''gøy'' å være kvalm eg. :sjenert: Bror måtte bare le da jeg sa det. :fnise:

Ingen planer i helgen annet enn en mulig kino i morgen og ellers bare skikkelig kvalitetstid med min kjære. :rødme:

Ha en fin fredag alle sammen og en god helg dersom jeg ikke titter innom! :klem:

Skrevet

Mitt kg fravær har visst vært en suksess her inne ;) gratulerer så masse Belle, endelig var det deres tur :strix:

Kos deg masse i helgen sammen med din kjære :rødme:

Skrevet

Kos deg mye med din kjære i helgen :rødme:

Skrevet

Jaa, så god idé! Da har man noe å pusle med hele veien, og ender opp med noe man kan kikke på i mange, mange år :jepp:

Kos deg masse med mannen og babybelle i helgen!! :klem:

Skrevet

Mitt kg fravær har visst vært en suksess her inne ; ) gratulerer så masse Belle, endelig var det deres tur :strix :

Kos deg masse i helgen sammen med din kjære :rødme :

:fnise: Du får stikke bort hver gang det er noen som har sin D-dag for det funket visst som fy. :ler:

Kos deg mye med din kjære i helgen :rødme :

:jepp: Det har jeg gjort.

Goood helg og kos deg med manne :kose :

Takketakk, det samme til deg! :klem:

Kos deg med din kjære. :hjerte :

:jepp:

Jaa, så god idé! Da har man noe å pusle med hele veien, og ender opp med noe man kan kikke på i mange, mange år :jepp :

Kos deg masse med mannen og babybelle i helgen!! :klem :

Enig. :Nikke:

Åh, babybelle. :rødme: Jeg tror ikke jeg kommer til å tro det før jeg faktisk får se at det er noe inni der. :happy:

Skrevet

:fnise: Du får stikke bort hver gang det er noen som har sin D-dag for det funket visst som fy. :ler:

:jepp: Det har jeg gjort.

Takketakk, det samme til deg! :klem:

:jepp:

Enig. :Nikke:

Åh, babybelle. :rødme: Jeg tror ikke jeg kommer til å tro det før jeg faktisk får se at det er noe inni der. :happy:

Å, det er så SPENNENDE!!! Noen flere graviditetssymptomer ? :)

Skrevet

Nå er mannen på fotballkamp, da blir det KG-tid på meg. :fnise: Vi har kost oss veldig mye i helgen og har faktisk fått gjort litt av hvert. På fredag diskuterte vi navn faktisk... :sjenert: Veldig tidlig enda da, men vi har funnet frem til ihvertfall 1 guttenavn og 2 jentenavn som vi er enige om. Egentlig en big deal for oss, for vi er aldri enige om noe som helst. :fnise: Og så er jeg jo klar over at vi må fysisk se krapylet før vi gir det navn, men det er fremdeles gøy å være på diskusjonsstadiet. :jepp:

På lørdag var vi på kino og så Nokas, som viste seg å være overraskende bra. Vi bodde jo i Stavanger på den tiden så vi føler jo at vi har et veldig sterkt bånd til det som skjedde. *uvirkelig*

I dag har vi faktisk bestemt oss for hvilket hus vi vil ha. :hoppe: Det ble dette , men med litt modifikasjoner selvsagt. Det blir jo uansett ikke gjort noe før etter at vi er tilbake fra USA da, men det er herlig å endelig ha bestemt seg. :happy:

Ellers er formen grei. Jeg er utrolig trøtt, har konstant skallebank (noe som visstnok er et symptom), begynner å bli tett i nesen, har skikkelige ''mensensmerter'' i nedre mageregion og er sulten som en ulv. :sjenert: Her i stad spiste jeg ikke bare min porsjon med Dronning Maud, men mannens også. Og nå praktisk talt roper restene av pommes fritesene på meg borte fra kjøkkenet. :fnise:

Resten av kvelden skal jeg koooose meg med Chuck, Glee og alle de andre hundre seriene jeg har gått glipp av mens jeg var borte. :happy:

Skrevet

Å, det er så SPENNENDE!!! Noen flere graviditetssymptomer ? :)

Næh, egentlig ikke. Det går i det samme gamle egentlig, som vondt i korsryggen, menssmerter i magen og vonde (og større? :overrasket: ) pupper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...