Sequax Skrevet 30. september 2010 #2241 Skrevet 30. september 2010 Rift på pupillen!? BUWÆÆÆÆH! Signerer!
^^Belle^^ Skrevet 30. september 2010 Forfatter #2242 Skrevet 30. september 2010 Min kjære snuser på fest, noe jeg selvfølgelig mobber han for! :ler : For meg som aldri har snuset så virker det helt bisarr, så jeg er nok ganske irriterende og lite forståelsesfull på dette området. :fnise : Synes du kan kjøpe den navneboka jeg! :jepp : Dere skal jo få barn en gang og sannsynligheten for at dere får barn i relativt nær framtidig er overhengende stor. :fnise : Men full forståelse for tankegangen, jeg kommer til å være helt på samme måte selv, så har ingenting jeg skulle sagt egentlig. :gjeiper : Åhh, jeg skulle ønske jeg kunne snuse på fest. *savn* Men som sagt så tør jeg ikke, for det var rett og slett et helvete å slutte og det orker jeg ikke å gå gjennom en gang til. Men det er jo forståelig at du er lite forståelsesfull når du ikke vet hvor utrolig godt det er med snus. Ja, jeg tror jeg kommer til å kjøpe den. Men akkurat når, det er vel et annet spørsmål. Rift på pupillen!? :blink : BUWÆÆÆÆH! Jaaaa. Helt forjævlig. Legen på legevakten tok en q-tips inn på øyet mitt. FLERE GANGER! *grøss*
^^Belle^^ Skrevet 30. september 2010 Forfatter #2243 Skrevet 30. september 2010 Dagens øyedom: hull i hornhinnen og betennelse ikke bare på overflaten med innover i øyet også. Så nå har jeg fått meg øyedråper og stikker hjem fra jobb litt tidligere. Ha en fin torsdag alle sammen!
Muffin! Skrevet 30. september 2010 #2244 Skrevet 30. september 2010 Så herlige nyheter å komme hjem til! GRATULERER så mye med graviditeten! Er så glad på deres vegne! Endelig var det deres tur. Det med øyet hørtes ikke noe særlig ut. God bedring!
Småkjekset Skrevet 30. september 2010 #2245 Skrevet 30. september 2010 God bedring Håper at øye blir bedre av øyedråpene
siebaeo Skrevet 30. september 2010 #2246 Skrevet 30. september 2010 Lister meg inn her og gratulerer så mye med graviditeten! Må føles utrolig godt etter lang tid med prøving.. GRATULERER igjen!!
Pingting Skrevet 30. september 2010 #2247 Skrevet 30. september 2010 Sagt det før og sier det igjen: BUWÆÆÆÆÆÆÆH!!! God bedring!
Mazilla Skrevet 30. september 2010 #2248 Skrevet 30. september 2010 -Jeg tror heller jeg ville skrevet de navnene jeg synes var fine over i en notatbok/dagbok/album, hvor jeg kunne samlet både det, erfaringer i svangerskapet, UL-bilder og etterhvert ting og tang fra babyens første levetid, og så gi den til barnet i konfirmasjonsgave eller til 18-årsdagen, f.eks. Men det er nå bare min mening da! Jeg har ei bok jeg har fått av mamma med masse rare ting jeg sa og gjorde da jeg akkurat hadde begynt å snakke, og fremover til omtrent når jeg begynte på skolen. Synes det er kjempekoselig å lese i den! :rødme: Men det er klart, det er jo enklere å kjøpe et navneleksikon da.. Herregud som jeg babler her!
Lucky? Skrevet 30. september 2010 #2249 Skrevet 30. september 2010 Hull i hornhinnen og betennelse langt innover Det hørtes ikke noe godt ut God bedring
^^Belle^^ Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #2250 Skrevet 1. oktober 2010 -Jeg tror heller jeg ville skrevet de navnene jeg synes var fine over i en notatbok/dagbok/album, hvor jeg kunne samlet både det, erfaringer i svangerskapet, UL-bilder og etterhvert ting og tang fra babyens første levetid, og så gi den til barnet i konfirmasjonsgave eller til 18-årsdagen, f.eks. Men det er nå bare min mening da! Jeg har ei bok jeg har fått av mamma med masse rare ting jeg sa og gjorde da jeg akkurat hadde begynt å snakke, og fremover til omtrent når jeg begynte på skolen. Synes det er kjempekoselig å lese i den! :rødme: Men det er klart, det er jo enklere å kjøpe et navneleksikon da.. Herregud som jeg babler her! Åh, det var jo en kjempefin idé! Men jeg vil ha meg bok også. --- Takk for god bedringer og gratulasjoner alle sammen!
^^Belle^^ Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #2251 Skrevet 1. oktober 2010 I dag skal jeg hjem. Gleder meg til å se min kjære igjen i kveld. Da tror jeg jeg kommer til å begynne å stortute igjen. Ellers er alt bra her. Øyet er myyyye bedre enn i går og kvalmen er borte. Jeg syntes egentlig det var litt ''gøy'' å være kvalm eg. Bror måtte bare le da jeg sa det. Ingen planer i helgen annet enn en mulig kino i morgen og ellers bare skikkelig kvalitetstid med min kjære. :rødme: Ha en fin fredag alle sammen og en god helg dersom jeg ikke titter innom!
Ananan Skrevet 1. oktober 2010 #2252 Skrevet 1. oktober 2010 Mitt kg fravær har visst vært en suksess her inne gratulerer så masse Belle, endelig var det deres tur Kos deg masse i helgen sammen med din kjære :rødme:
Småkjekset Skrevet 1. oktober 2010 #2253 Skrevet 1. oktober 2010 Kos deg mye med din kjære i helgen :rødme:
Kokos Skrevet 1. oktober 2010 #2256 Skrevet 1. oktober 2010 -Jeg tror heller jeg ville skrevet de navnene jeg synes var fine over i en notatbok/dagbok/album, hvor jeg kunne samlet både det, erfaringer i svangerskapet, UL-bilder og etterhvert ting og tang fra babyens første levetid, og så gi den til barnet i konfirmasjonsgave eller til 18-årsdagen, f.eks. Men det er nå bare min mening da! Jaa, så god idé! Da har man noe å pusle med hele veien, og ender opp med noe man kan kikke på i mange, mange år Kos deg masse med mannen og babybelle i helgen!!
^^Belle^^ Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #2257 Skrevet 3. oktober 2010 Mitt kg fravær har visst vært en suksess her inne ; ) gratulerer så masse Belle, endelig var det deres tur :strix : Kos deg masse i helgen sammen med din kjære :rødme : Du får stikke bort hver gang det er noen som har sin D-dag for det funket visst som fy. Kos deg mye med din kjære i helgen :rødme : Det har jeg gjort. Goood helg og kos deg med manne :kose : Takketakk, det samme til deg! Kos deg med din kjære. :hjerte : Jaa, så god idé! Da har man noe å pusle med hele veien, og ender opp med noe man kan kikke på i mange, mange år :jepp : Kos deg masse med mannen og babybelle i helgen!! :klem : Enig. Åh, babybelle. :rødme: Jeg tror ikke jeg kommer til å tro det før jeg faktisk får se at det er noe inni der. :happy:
Sequax Skrevet 3. oktober 2010 #2258 Skrevet 3. oktober 2010 Du får stikke bort hver gang det er noen som har sin D-dag for det funket visst som fy. Det har jeg gjort. Takketakk, det samme til deg! Enig. Åh, babybelle. :rødme: Jeg tror ikke jeg kommer til å tro det før jeg faktisk får se at det er noe inni der. :happy: Å, det er så SPENNENDE!!! Noen flere graviditetssymptomer ?
^^Belle^^ Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #2259 Skrevet 3. oktober 2010 Nå er mannen på fotballkamp, da blir det KG-tid på meg. Vi har kost oss veldig mye i helgen og har faktisk fått gjort litt av hvert. På fredag diskuterte vi navn faktisk... Veldig tidlig enda da, men vi har funnet frem til ihvertfall 1 guttenavn og 2 jentenavn som vi er enige om. Egentlig en big deal for oss, for vi er aldri enige om noe som helst. Og så er jeg jo klar over at vi må fysisk se krapylet før vi gir det navn, men det er fremdeles gøy å være på diskusjonsstadiet. På lørdag var vi på kino og så Nokas, som viste seg å være overraskende bra. Vi bodde jo i Stavanger på den tiden så vi føler jo at vi har et veldig sterkt bånd til det som skjedde. *uvirkelig* I dag har vi faktisk bestemt oss for hvilket hus vi vil ha. Det ble dette , men med litt modifikasjoner selvsagt. Det blir jo uansett ikke gjort noe før etter at vi er tilbake fra USA da, men det er herlig å endelig ha bestemt seg. :happy: Ellers er formen grei. Jeg er utrolig trøtt, har konstant skallebank (noe som visstnok er et symptom), begynner å bli tett i nesen, har skikkelige ''mensensmerter'' i nedre mageregion og er sulten som en ulv. Her i stad spiste jeg ikke bare min porsjon med Dronning Maud, men mannens også. Og nå praktisk talt roper restene av pommes fritesene på meg borte fra kjøkkenet. Resten av kvelden skal jeg koooose meg med Chuck, Glee og alle de andre hundre seriene jeg har gått glipp av mens jeg var borte. :happy:
^^Belle^^ Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #2260 Skrevet 3. oktober 2010 Å, det er så SPENNENDE!!! Noen flere graviditetssymptomer ? Næh, egentlig ikke. Det går i det samme gamle egentlig, som vondt i korsryggen, menssmerter i magen og vonde (og større? ) pupper.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå