Lilywhite Skrevet 27. september 2010 #2181 Del Skrevet 27. september 2010 Ååååh, så glad jeg ble når jeg leste dette! Hadde ikke tilgang til å logge inn på KG da, så sendte deg PM på Face Dette er såååå fortjent, gleder meg noe vanvittig på deres vegne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. september 2010 Forfatter #2182 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Dere er så gode. Blir helt overveldet her. _lene_: jeg har fått med meg meldingen din på fb, men fikk rett og slett ikke tid til å svare deg. Nå har jeg fått tatt mesteparten av ringerunden. Alle foreldre vet det, mine søsken, bestefar, svigermormor, to kompiser av min kjære (det ene venneparet skal ha baby i februar så det blir bare 4 mnd forskjell. Gøy.) og mine to bestiser. :rødme: Endret 28. september 2010 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 28. september 2010 #2183 Del Skrevet 28. september 2010 GRATULERER!!!! Her triller gledestårene på deres vegne, fy søren som jeg håpet det var dette som skulle stå her! Dette var helt vidunderlige nyheter, Belle, åh som dere fortjener denne kjempeoppturen!! Tenk, en bitteliten Babybelle, eller kanskje to.. :babysmokk: Så fantastisk! Og fortell, hvordan reagerte din kjære? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. september 2010 #2184 Del Skrevet 28. september 2010 Tenk, en bitteliten Babybelle, eller kanskje to.. :babysmokk: Så fantastisk! Og fortell, hvordan reagerte din kjære? Sweet lord, det kan jo bli to!? Jeg forlanger forresten at den/de blir født på bursdagen min. Siden du har termin i juni. Hvordan er det med deg Belle? Begynner det å sige inn, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 28. september 2010 #2185 Del Skrevet 28. september 2010 Å, HERREGUUUUUUUUUD!!! FOR NOEN NYHETER Å KOMME HJEM TIL!!!!!! GRATULERER SÅ UTROLIG MYE!!!!!! Jeg kunne ikke vært gladere på dine vegne!!! Denne dagen kommer til å bli helt strålende, FOR BELLE ER GRAVIIIIIIIIIIIIID!!!!!!! HURRAAAAAAAAAAA!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. september 2010 Forfatter #2186 Del Skrevet 28. september 2010 :bolledeig : GRATULERER!!!! Her triller gledestårene på deres vegne, fy søren som jeg håpet det var dette som skulle stå her! :hoppe : Dette var helt vidunderlige nyheter, Belle, åh som dere fortjener denne kjempeoppturen!! Tenk, en bitteliten Babybelle, eller kanskje to.. :babysmokk : :babysmokk : Så fantastisk! Og fortell, hvordan reagerte din kjære? :nigo : Takk. Ja, herregud, tenk om det er to? Jeg sendte ham et bilde av testen som han ikke så før jeg snakket med ham (fordi han sov). Det var noe à la dette: ''Nei. Tuller du? Nei. Du tuller nå?'' Det er nok like surrealistisk for ham som for meg, fordi vi har ventet så lenge på det og vips! så er dagen her. Sweet lord, det kan jo bli to!? :blink : :opplyser : Jeg forlanger forresten at den/de blir født på bursdagen min. Siden du har termin i juni. Hvordan er det med deg Belle? Begynner det å sige inn, eller? :klemmer : Ja, det kan det. Jeg også har bursdag i juni. Jeg har visst termin rundt 9.juni (pusilus har termin på bursdagen min forresten). Treffer jeg blink da? Årh, alt er bare strålende. Jeg kjenner det litt i ryggen, magen og puppene, men det er bare SÅ verdt det. Jeg tror litt mer på det for hver dag som går. Å, HERREGUUUUUUUUUD!!! FOR NOEN NYHETER Å KOMME HJEM TIL!!!!!! GRATULERER SÅ UTROLIG MYE!!!!!! :klemmer : Jeg kunne ikke vært gladere på dine vegne!!! Denne dagen kommer til å bli helt strålende, FOR BELLE ER GRAVIIIIIIIIIIIIID!!!!!!! HURRAAAAAAAAAAA!!!!! :bolledeig : Det var jo akkurat det jeg håpet på, at du kom hjem til gode nyheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. september 2010 #2187 Del Skrevet 28. september 2010 Åååå, for en fantastisk nyhet!!!! Gratulerer så mye!!!! Nå ble jeg veldig, veldig glad på dine vegne!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. september 2010 #2188 Del Skrevet 28. september 2010 Ikke bra nok. Jeg har bursdag en uke før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 28. september 2010 #2189 Del Skrevet 28. september 2010 Takk. Ja, herregud, tenk om det er to? Jeg sendte ham et bilde av testen som han ikke så før jeg snakket med ham (fordi han sov). Det var noe à la dette: ''Nei. Tuller du? Nei. Du tuller nå?'' Det er nok like surrealistisk for ham som for meg, fordi vi har ventet så lenge på det og vips! så er dagen her. Ja, det kan det. Jeg også har bursdag i juni. Jeg har visst termin rundt 9.juni (pusilus har termin på bursdagen min forresten). Treffer jeg blink da? Årh, alt er bare strålende. Jeg kjenner det litt i ryggen, magen og puppene, men det er bare SÅ verdt det. Jeg tror litt mer på det for hver dag som går. Det var jo akkurat det jeg håpet på, at du kom hjem til gode nyheter. De BESTE nyhetene!!! Hva skjer framover nå ? Skal du på tidlig UL for å se om du har flere småbeller/bøller inni magen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 28. september 2010 #2190 Del Skrevet 28. september 2010 Årh, alt er bare strålende. Jeg kjenner det litt i ryggen, magen og puppene, men det er bare SÅ verdt det. Jeg tror litt mer på det for hver dag som går. Kjenner du det hele tiden eller bare av og til?? Jeg blir utrolig fort sliten i korsryggen, men uten om det kjenner jeg det bare nå og da i magen og puppene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 28. september 2010 #2191 Del Skrevet 28. september 2010 Leste om dette i en annen dagbok, så måtte inn og gratulere! Så utrolig bra! Jeg hadde også termin 9 juni (2010 da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 28. september 2010 #2192 Del Skrevet 28. september 2010 åhhhhh gratulerer så mye Belle! :rødme: Rørt til tårer på dine vegner, sååååååå herlig! Ja, tenkt.. det skjer faktisk nå. Ønsker deg uendelig mye lykke til på veien fremover nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. september 2010 Forfatter #2193 Del Skrevet 28. september 2010 Takk jenter. Sequax: Jeg skal inn til kontroll 25.oktober. Da er jeg 8 uker på vei. pusilus: Jeg også blir kjempefort sliten i korsryggen. I tillegg har jeg på en måte mensensmerter i magen, altså stikninger i eggstokkene. Eller noe. Det kjenner jeg nesten hele tiden. Og så vondt i puppene. Men de kjenner jeg ikke dersom jeg ikke tar på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 29. september 2010 Forfatter #2194 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg begynner å bekymre meg for USA-turen vår. Hvordan er egentlig reglene for så lange flyreiser når man er gravid? :klø: Jeg vil jo helst ikke gjøre noe som kan skade bøllefrøet... I tillegg reiser jeg jo minst annenhver uke til jobb - selv om det er flyturer under 1 time. Hjelp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 29. september 2010 #2195 Del Skrevet 29. september 2010 Sjekk flyselskapet, det varierer! De fleste innenlandsreiser kan du dra på rimelig nært opp til termin mener jeg å huske, mens det ofte er 4-6 uker før termin som er grensa på utenlandsreiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boobla Skrevet 29. september 2010 #2196 Del Skrevet 29. september 2010 Heeeeeiii!! Så i dagboken til pusilus at du hadde blitt gravid. Måtte inn å se! Gratulere så mye Ser dere har strevd lenge.. Ble helt rørt da jeg leste i dagboken din. Dette er virkelig velfortjent!! Det må være en helt fantastisk følelse.. Kos deg videre med magen Vi har også begynt veien mot ivf osv.. Det gir et stort håp å lese om dere Håper du kommer å strør litt babystøv i boken min, nå den tid kommer. (Lærte nettopp at det er bare gravide som gjør det, hehe) Lykke til videre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 29. september 2010 Forfatter #2197 Del Skrevet 29. september 2010 Sjekk flyselskapet, det varierer! De fleste innenlandsreiser kan du dra på rimelig nært opp til termin mener jeg å huske, mens det ofte er 4-6 uker før termin som er grensa på utenlandsreiser. Jepp, vet om de reglene der. Jeg er jo bare 8 uker på vei når vi skal til USA, så jeg tenkte mer på de ''uskrevne reglene'' kanskje. :klø: Altså, hva er trygt? Hva anbefales? Hva anbefales ikke? Det er vel kanskje bare legen som kan svare på det. Heeeeeiii!! Så i dagboken til pusilus at du hadde blitt gravid. Måtte inn å se! Gratulere så mye Ser dere har strevd lenge.. Ble helt rørt da jeg leste i dagboken din. Dette er virkelig velfortjent!! Det må være en helt fantastisk følelse.. Kos deg videre med magen :gravid : Vi har også begynt veien mot ivf osv.. Det gir et stort håp å lese om dere :hjerte : Håper du kommer å strør litt babystøv i boken min, nå den tid kommer. (Lærte nettopp at det er bare gravide som gjør det, hehe) Lykke til videre... :bolledeig : Så koselig med nytt besøk. Det er helt fantastisk ja. Men det har ikke helt gått opp for oss egentlig. Så spennende for dere da. Jeg krysser fingrene for dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 29. september 2010 #2198 Del Skrevet 29. september 2010 Hei, Belle! Det anbefales visst ikke å fly i første trimester...er det noen mulighet for å utsette reisen til du er i andre trimester ? Da skal det visst være trygt! Kom nettopp hjem fra USA selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 29. september 2010 Forfatter #2199 Del Skrevet 29. september 2010 Hei, Belle! Det anbefales visst ikke å fly i første trimester...er det noen mulighet for å utsette reisen til du er i andre trimester ? Da skal det visst være trygt! Kom nettopp hjem fra USA selv! Æsj, jeg finner så utrolig mye ulik informasjon når jeg undersøker litt. Noen sier det ikke er noe problem i det hele tatt, mens andre fraråder det. Jeg tror nok jeg får ringe sykehuset i morgen for å høre med dem. Jeg har jo så utrolig lyst til å reise, men jeg prioriterer selvsagt frøet over en ferietur. Da tror jeg rett og slett vi må avlyse hele turen, for det kan bli vanskelig å utsette den. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 29. september 2010 #2200 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Skjønner at det tar litt tid før det synker inn når dere har ventet så lenge! Jeg har hørt at det ikke er noe farlig å fly når man er gravid, eneste er at de fleste flyselskaper nekter det etter 6. måned eller noe pga faren for å føde i luften. Men nå er jo ikke jeg noen lege, så sikkert bedre å snakke med en som er utdannet innen feltet Skjønner du er engstelig for at noe skal skje siden dere har strevet så lenge for dette, men tror det er ufarlig Kjenner flere som har flydd både i 1. og 2. trimester. Cypress var jo i USA i begynnelsen av sitt svangerskap, så du kan jo høre med henne Jeg tror jeg ville tatt sjansen på at det gikk bra, men hør med legen din hvis du er usikker Endret 29. september 2010 av _lene_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå