^^Belle^^ Skrevet 27. september 2010 Forfatter #2161 Del Skrevet 27. september 2010 :dåne: To tester - én i går og én i dag - har bekreftet det. JEG ER GRAVID!!!!!!!!!!!! Det har liksom ikke gått helt opp for meg enda. Etter 3 års prøving, 4 IVF og litervis med tårer og bekymringer har vi endelig klart det. Herreguuud, jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. I går, da ''Schwanger 2-3'' lyste mot meg (tyskkjøpte tester ) brøt jeg sammen i krampegråt og bare gråt og gråt i 5 minutter før jeg fikk summet meg til å ringe min kjære. Ellers har jeg fått sagt det til mamma (som også begynte å stortute), søster og bror. I dag tror jeg jeg skal ringe til bestis og bestis. Ha en strålende mandag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 27. september 2010 #2162 Del Skrevet 27. september 2010 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Sitter på sofaen med dataen i fanget og stortuter nå (godt at kjære ikke ser meg ) Endelig Belle Det tar nok en stund før det synker inn på ordentlig, jeg sliter fremdeles med å tro og titter til stadighet på bilder av testen Nå ble jeg så glad så glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 27. september 2010 #2163 Del Skrevet 27. september 2010 Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. september 2010 #2164 Del Skrevet 27. september 2010 Hææ??!??! :dåne: Så fantastisk!!! Gratulerer!!! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 27. september 2010 #2165 Del Skrevet 27. september 2010 NÆÆÆÆÆÆ! Gratulerer, gratulerer, gratulerer!!! :hugs: Åh, dette har dere SÅ fortjent! *ble kjemperørt og prøver å snufse stille sånn at ikke hele lesesalen hører det* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 27. september 2010 #2166 Del Skrevet 27. september 2010 Så fantastiske nyheter det var her Gratulerer så uendelig mye!!! Dette er så vell fortjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 27. september 2010 #2167 Del Skrevet 27. september 2010 Hei Belle! Så utrolig koselig å lese at du endelig har blitt gravid, blir helt rørt jeg! Jeg har jo vært her på forumet noen år, og husker at du har prøvd lenge, så dette var herlige nyheter! GRATULERER SÅ MASSE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 27. september 2010 Forfatter #2168 Del Skrevet 27. september 2010 Tusen takk jenter. Dere er kjempegode å ha. Jeg skal få lagt inn bilde av den vakre, positive testen når jeg kommer hjem til helgen. :rødme: Har forresten snakket med sykehuset nå. Jeg skal inn til kontroll 25.oktober, da er jeg akkurat 8 uker på vei. :dåne: 4 uker nå altså. Jeg vet ikke helt akkurat hva de skal kontrollere, men de skal ihvertfall finne ut når jeg har termin. Det blir jo en gang i juni. Å herreguuud, dette skjer faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 27. september 2010 #2169 Del Skrevet 27. september 2010 Nå har ikke jeg fulgt deg før, men syns det er en fantastisk nyhet at du er gravid etter å ha prøvd så lenge. Gratulerer så mye til dere begge to Belle, og måtte den lille spiren klore seg fast og spire og gro frem til juni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 27. september 2010 #2170 Del Skrevet 27. september 2010 Åh Belle!! Nå begynte jeg også å grine her!! Gratulerer så utrolig mye!!! Deilig at alt gikk som det skulle denne gangen, og tenk at det kommer ut en Babybelle om noen måneder!! Helt fantastisk!!! Stoooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ranunkel Skrevet 27. september 2010 #2171 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Ojoj, Gratulerer så masse! Jeg er helt ny her inne, og oppdaget prøverdagboken din i går (lurer på om jeg skal lage en selv) - og i dag står det at du endelig er gravid etter flere års prøving! Knips, fra en dag til neste forandrer livet seg Klem Endret 27. september 2010 av ranunkel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 27. september 2010 #2172 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Etter å først ha funne fram til pusilus si dagbok, så ser eg jammen at du også har blitt gravid - så då måtte eg sjølvsagt leita fram di dagbok også. Så fantastisk når personar som har prøvd så lenge, endelig får full klaff! Gratulerer så kjempemykje med ein liten spire i magen din! Det var veldig fortent. Endret 27. september 2010 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 27. september 2010 #2173 Del Skrevet 27. september 2010 GRATULERER! Noe så supermegafantastisk! Hurra hurra hurra! Såå deilig å lese dette, det er deg så utrolig vel unt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 27. september 2010 #2174 Del Skrevet 27. september 2010 Gratulerer så masse! Så inne på IKP september tråden at du ENDELIG hadde lyktes! For en deilig følelse det må ha vært å sett resultatet av testen! Ønsker deg masse lykke til med spiren som nå skal vokse og gro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 27. september 2010 #2175 Del Skrevet 27. september 2010 Leste inne hos pusilus at du er gravid og måtte innom og titte. Gratulerer så masse! Må være en fantastisk følelse (og sikkert uvirkelig) å endelig lykkes etter så lang tid. Lykke til i tiden framover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 27. september 2010 #2176 Del Skrevet 27. september 2010 Så fantastiske nyheter Gratulerer såååå mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 27. september 2010 #2177 Del Skrevet 27. september 2010 Alle med prøverør skal ha kontroll tidlig, er vist en litt større fare for at egget kan feste seg feil, så da vil man sjekke om alt ser bra ut. Da ser du jo også om hjertet slår, noe som er en KJEMPE bra ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 27. september 2010 #2178 Del Skrevet 27. september 2010 De vil nok sjekke om det er en eller to også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ebitt Skrevet 27. september 2010 #2179 Del Skrevet 27. september 2010 Supre nyheter Belle Lykke til Å kanskje er det to i en smell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 27. september 2010 #2180 Del Skrevet 27. september 2010 Ååå så nydelige nyheter. :rødme: Har fått meg meg at dere har prøvd leeeeeenge! Dette er helt på sin plass Gratulerer så mye Belle! Jeg håper du får 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå