Gå til innhold

Spire! Hvor er du?

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

:fnise :

:klemmer :

:kyss:

Én natt? Skal du ha en våkenatt, du da? :klø :

:ler: Nææh, tror jeg dropper den. :erter:

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise: Men det gikk jo veldig bra med deg da. :hoppe: Håper det går like bra med meg. :rødme:

:pls: jeg krysser alt jeg kan for at Eggbert og Eggbertine har festet seg :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke:

Men hvis du helst vil bare ha en krysser jeg fingrene for det ;)

Næh, egentlig hadde det vært greit med to. Da trenger vi ikke stresse så mye med søskenforsøk ihvertfall. :jepp:

-----

Traaaaavel dag på jobb i dag. :bond: Å jobbe i en beksvart tunnel, helt alene = ikke så gøy. :riste: Da blir det full guff med techno på ipoden, kun for å få opp stemningen litt. :fnise:

Dagen i morgen blir mest sannsynligvis like travel og med like mye tunnelarbeid. :dåne: Jeg skal bli glad når denne uken er over altså. Puh.

Planer for kvelden: :veslejenta: og så :natti: . Spennende, eller hva? :sjenert:

Ha en fin fredagskveld alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sukk: Skikkelig vondt i eggstokkene og korsryggen i dag. Det kan vel bare bety én ting? :kjefte:

Det kan bety noe annet også. Krysser fingrene alt jeg kan her. *håpehåpe* :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: Dere har jo selvsagt rett. Men det er så vanskelig - utifra tidligere erfaring - å se positivt på det... jaja, vi får håpe på det beste.

Nå tar jeg helg. Endelig! :dåne: Ingen internett i leiligheten i helgen, så dere får ha en strålende helg alle sammen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg har ikke skrevet her på en god stund, for jeg sjekker stort sett KG på skolen, og da er det så stress å logge inn et nytt sted... Men jeg følger med! :) Og akkurat nå krysser jeg alt jeg har for at det har gått bra denne gangen! :) Murringer og vondt i korsryggen kan jo være graviditetssymptom også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...