Gå til innhold

Spire! Hvor er du?

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mye å tenke på for tiden. Mye som foregår oppe i hodet mitt... Men 2 stk perfekte eskimoer satt inn i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg! Titter innom dagboka di igjen. Gratulerer med tomt!! Så spennende!

Jeg så at du leser Riftwar-sagaen. Fantastiske bøker, ikke sant? Empire-trilogien var det første jeg noen gang leste i fantasy-sjangeren, og etter det var jeg hekta!! Så hvis du ikke har lest den, så vil jeg anbefale den på det sterkeste!

Lykke til med innsetting! :klemmer:

:vinke: Gøy med nye ansikter. :jepp:

Riftwarsagaen er helt fantastisk ja. :hjerte: Har bare lest en og en halv bok da, men digger det så langt ihvertfall. Skal definitivt lese de andre seriene hans også, for jeg liker veldig godt hvordan han skriver.

---

Dere er så søte alle sammen. :grine: Blir helt rørt her jeg sitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig forvirret for tiden og vet ikke helt hva jeg skal tenke om saker og ting. Jeg lever i min egen boble og har definitivt ikke godt av å jobbe hjemmefra så mye som jeg har gjort i det siste. Min kjære tar skade av det, venner tar skade av det og familie tar skade av det. :sukk: Allikevel trives jeg så utrolig godt og kommer til å synes det er trist å forlate dem når jeg er ferdig der (mest sannsynligvis i utgangen av oktober). :bond: Jeg klarer ikke å engang være så glad som jeg burde være over at tiningen gikk helt perfekt og at jeg nå ruger på to fiiine egg (i tillegg til at vi har enda to på frys). Hva er det som skjer med meg?

Andre ting som har skjedd disse merkelige ukene:

- Leiebil er bestilt til USA-tur

- Vi har funnet favoritthuset

- Mitt favorittband nr. 2 (A Perfect Circle) skal helt uforventet ha gjenforeningskonserter (etter 6 år uten et pip) på vestkysten i USA. Når vi er der.

- Vi har fått disp til å bygge. Det tok 2 dager, i motsetning til 8-9 måneder som visstnok er normalen.

Ser dere? Jeg har så mye å være glad for. Hvorfor sitter jeg da bare her med en lunken følelse for alt? :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi du er redd for å glede deg for tidlig over ting, antar jeg... Plutselig våkner du, og innser hvor flott alt er! :strix:

Krysser fingrene for at de perfekte eggene trives i sitt nye hjem! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig "eskimoene" har vett til å klamre seg fast nå!

Så kanskje du blir flerbarnsmor når du først blir mamma?

Jeg krysser i allefall fingrene for at det går bra denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott hus :) Heldige dere var som fikk dips til å bygge etter to dager da, vi måtte vente på svar i 10 måneder vi :sjenert:

Så flott at tiningen og innsetningen har gått så fint da :tommelsmil: Krysser alt jeg har for at eskimoene klamrer seg fast :pls: :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med to eskimoer inn Belle :klemmer:

Gleden kommer etterhvert skal du se ;) , det er sikkert litt overveldende at det er så mye som går seg til på en gang :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Belle!

Jeg skjønner godt at du lever i ei boble jeg. Det er skummelt å glede seg for mye over ting når du har hatt motgang i prøvinga så langt, og da er det bedre å være litt "lunken" til det hele :kose:

Veldig bra at dere har fått byggeløyve hvertfall, og det var et utrolig flott hus! Håper du kan slippe løs glede om ikke alt for lenge nå. Det fortjener du virkelig :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig at det gikk så fint med innsettingen! :nigo:

Og så bra dere har fått byggetillatelse! Og så utrolig fint hus! :hoppe:

Jeg tror også at det kan være litt mye for deg på en gang nå, og at ting kanskje ikke synker helt inn. Og motgangen i prøvingen gjør nok at du er litt reservert, og ikke tør glede deg helt ennå. Men gleden kommer nok skal du se. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer i med de andre at det sikkert bare er så mye som skjer at det er vanskelig å ta inn alt! Hvis spiren sitter nå, så er jo det toppen av kransekaka. :fnise: Kanskje det er nettopp det som er oppskriften?

Jeg fleiper fordi jeg er sikker på at følelsen forsvinner, og at du etterhvert kan glede deg over alle de flotte tingene som skjer!

Ta én ting av gangen, og kos deg :)

Og du... Konserten som er på vestkysten når dere er der! Seriøst! Hvor kult er ikke det?! Det er drømmen min, å se yndlingsbandet (som er fra California) - i California.. :hjerte:

Håper du får en kjempefin helg og at den kjette følelsen gir seg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi du er redd for å glede deg for tidlig over ting, antar jeg... Plutselig våkner du, og innser hvor flott alt er! :strix :

Krysser fingrene for at de perfekte eggene trives i sitt nye hjem! :klemmer :

Du har en fin måte å se det på. :rødme: Håper det er sånn det er. :jepp:

Håper virkelig "eskimoene" har vett til å klamre seg fast nå!

Så kanskje du blir flerbarnsmor når du først blir mamma?

Jeg krysser i allefall fingrene for at det går bra denne gangen!

:fnise: Egentlig så håper vi litt på tvillinger, for da slipper vi å gå gjennom dette enda en gang. Men det sier vi nå da... :ler: (Velkommen til dagboken min forresten!)

Så flott hus : ) Heldige dere var som fikk dips til å bygge etter to dager da, vi måtte vente på svar i 10 måneder vi :sjenert :

Så flott at tiningen og innsetningen har gått så fint da :tommelsmil: Krysser alt jeg har for at eskimoene klamrer seg fast :pls : :pls :

Ja, det ble visst dessverre litt for flott for oss. :sjenert: Men vi har funnet mange andre vi kunne tenke oss da. :nigo:

Gratulerer med to eskimoer inn Belle :klemmer :

Gleden kommer etterhvert skal du se ; ) , det er sikkert litt overveldende at det er så mye som går seg til på en gang :hug :

Jeg satser på at det er sånn det er. :Nikke:

Hei Belle!

Jeg skjønner godt at du lever i ei boble jeg. Det er skummelt å glede seg for mye over ting når du har hatt motgang i prøvinga så langt, og da er det bedre å være litt "lunken" til det hele :kose :

Veldig bra at dere har fått byggeløyve hvertfall, og det var et utrolig flott hus! Håper du kan slippe løs glede om ikke alt for lenge nå. Det fortjener du virkelig :klemmer :

Ja, jeg føler meg veldig reservert, for vi har liksom ikke opplevd så mye medgang det siste året. :sjenert: Men jeg satser på at hjernen min finner ut at det er på tide å slippe jubelen løs snart. :fnise:

Herlig at det gikk så fint med innsettingen! :nigo :

Og så bra dere har fått byggetillatelse! Og så utrolig fint hus! :hoppe :

Jeg tror også at det kan være litt mye for deg på en gang nå, og at ting kanskje ikke synker helt inn. Og motgangen i prøvingen gjør nok at du er litt reservert, og ikke tør glede deg helt ennå. Men gleden kommer nok skal du se. :klemmer :

Ja, vi får håpe på det. Jeg tror jo også det da, men er redd for å glede meg for mye. :sjenert:

Stemmer i med de andre at det sikkert bare er så mye som skjer at det er vanskelig å ta inn alt! Hvis spiren sitter nå, så er jo det toppen av kransekaka. :fnise : Kanskje det er nettopp det som er oppskriften?

Jeg fleiper fordi jeg er sikker på at følelsen forsvinner, og at du etterhvert kan glede deg over alle de flotte tingene som skjer!

Ta én ting av gangen, og kos deg : )

Og du... Konserten som er på vestkysten når dere er der! Seriøst! Hvor kult er ikke det?! Det er drømmen min, å se yndlingsbandet (som er fra California) - i California.. :hjerte :

Håper du får en kjempefin helg og at den kjette følelsen gir seg! :klem :

:fnise: Det samme har jeg sagt selv. Da vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg. :dåne:

Ja, det er utrolig kult! :strix: Hvem er det du liker da? *nysgjerrig*

Håper ting går bra her :klem :

:jepp: Ting går veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg tilbake igjen. Fremdeles litt reservert, men jeg har begynt å glede meg litt over husbygging nå. USA gleder jeg meg ihjel til! :hoppe:

Den siste uken har faktisk vært veldig fullbooket. Vi har hatt besøk av bror, jeg har besøkt ''gamlejobben'' og vært på heldagsseminar med dem, jeg besøkte venninne i nytt hus, vi har skrevet kontrakt på tomten og vi besøkte vennepar i går og hadde take-away og spillkveld. :hjerte: Jeg og min kjære var også på biltur i går og tittet på ulike hus. Vi tok mange bilder og følte oss SKIKKELIG stalkers. :fnise:

I dag reiser jeg tilbake på jobb og får ikke se min kjære før 23.oktober! :overrasket::grine: Det skal bli en laaang måned. I mellomtiden får jeg bare vente på testedato (26.september), jobbe, jobbe og jobbe. Jeg har heldigvis ikke hatt noen særlige bivirkninger av medisinene denne gangen annet enn litt hormonelle utbrudd avogtil. :sjenert:

I dag skal vi spise middag og mamma før jeg reiser. De bygget nytt hus for et par år siden, og som den gode kontrollfriken mamma er har hun laget en kjempefin liste til oss over hvor mye de brukte på graving, betong osv. :rødme: Uten at vi har spurt om det selvsagt. *sukk* Hva skulle jeg gjort uten mamma? :fnise:

Nei, nå må jeg vel pakke litt og gjøre meg klar. Ha en kjempefin søndag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må si jeg er litt misunnelig på USA turen, dere kommer til å få en flott tur det er jeg sikker på :Nikke: Jeg begynner å få litt USA abstinenser, det begynner å bli en stund siden jeg har vært der nå..

Når er det dere reiser?

Jeg er også litt hormonell for tiden :dåne: Kjære "mobbet" meg litt for noe jeg sa, og jeg føk opp og kjeftet på han :kjefte: Han fikk litt småsjokk siden jeg vanlig vis ikke er noe hormonell av meg :ler:

God søndag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg er litt misunnelig på USA turen, dere kommer til å få en flott tur det er jeg sikker på :Nikke : Jeg begynner å få litt USA abstinenser, det begynner å bli en stund siden jeg har vært der nå..

Når er det dere reiser?

Jeg er også litt hormonell for tiden :dåne : Kjære "mobbet" meg litt for noe jeg sa, og jeg føk opp og kjeftet på han :kjefte : Han fikk litt småsjokk siden jeg vanlig vis ikke er noe hormonell av meg :ler :

God søndag :klemmer :

Gleder meg veldig mye. :jepp: Vi reiser 29.oktober, så nesten bare én måned igjen! :strix:

:fnise: Jeg har også fått noen utbrudd nå og da, kun pga filleting. Men min kjære tar det veldig fint da, og i tillegg er jeg flink til å be om unnskyldning rett etterpå. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også litt hormonell for tiden :dåne: Kjære "mobbet" meg litt for noe jeg sa, og jeg føk opp og kjeftet på han :kjefte:

Jeg... jeg gjør sånn selv om jeg ikke er gravid eller hormonell eller noesomhelst, jeg... :sjenert::lol:

Ha en supermandag, Belle! :hoppe::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg veldig mye. :jepp: Vi reiser 29.oktober, så nesten bare én måned igjen! :strix:

:fnise: Jeg har også fått noen utbrudd nå og da, kun pga filleting. Men min kjære tar det veldig fint da, og i tillegg er jeg flink til å be om unnskyldning rett etterpå. :sjenert:

Oj, det er ikke lenge til tur :hoppe: Så artig.

Det var ikke noe å fyke opp for egentlig, men han sa fint unnskyld og gjorde det hele godt med litt kos, massasje og lovnad om at han ikke skulle gjøre slikt igjen mens jeg går på medisiner ;) Håper jeg får lov til å gå på de i en åtte ukers tid til :jepp: , da blir de iallefall overlappet av alle graviditets hormonene :ler:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...