Gå til innhold

Spire! Hvor er du?

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Utroooolig travelt for tiden. Er på jobb denne uken også, men jeg kan jo si at det blir innsetting neste tirsdag. :nigo: Slimhinnen så veldig fin ut (jeg tror nok jeg ramlet borti den samme legen som deg Honning! :hoho: ), så da er alt på plass. :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer hvis dere ikke får bygge da, sitter dere der med skjegget i postkassa og en fin tomt å gå tur på, men som ikke kan brukes til stort annet da? :klø :

God bedring! Kanskje det hjelper med :kaffekopp : og :sjokolade : ?

Først av alt: gratulerer så mye med mini i magen. :hjerte: Jeg så tickeren din her en dagen, men fikk ikke summet meg til å stikke innom dagboken din.

Ang. tomten: neida, vi kjøpte med forbehold om at vi får godkjent søknad. :Nikke: Vi betaler altså ingenting (og eier den ikke) før søknaden blir godkjent. Veldig greit egentlig, for vi har allerede en tomt vi ikke får bygge på. :lol:

Jeg tror det hjalp. :fnise:

Innom å hilser på deg :smilyblomst :

Så koselig med nytt besøk. :nigo: Selv om jeg er superdårlig til å komme innom de to ukene jeg er på jobb... :sjenert:

Kan du fortelle slimhinna di at den må fortelle min hvordan den skal oppføre seg? :sjenert :

:fnise: Det kan jeg. Min slimhinne er nemlig veldig godt oppdratt. :ler:

Hvordan har helgen vært?

:klemmer :

Helgen var kjempefiiin.

:danse : :hoppe : :strix : :bolledeig : :duskedame :

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen er over og det er jammen denne uken også plutselig. :bond: Tiden går så utrolig fort at jeg ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. :fnise: Jeg hadde en veldig fin helg hvor jeg egentlig ikke gjorde på så mye annet enn å henge på brakka med gode kolleger.

På mandag var jeg jo hos legen og ellers har dagene gått i ett. I morgen er det atter igjen :skaal: her på jobb og på fredag reiser jeg hjem.

Ellers er det ikke så mye annet som skjer her i gården. Eller jo!!! I går morges stakk jeg innom facebook en tur og så til min ekstremt store overraskelse at Deftones kommer til Norge i november. Jeg har ventet og ventet og håpt og håpt at de skulle komme i festivalsesongen og trodde alt håp var ute da de ikke gjorde det. Men altså, JEG SKAL SE DEFTONES I NOVEMBER!!!!! :strix::bolledeig::danser: Jeg og bestis hev oss rundt og kjøpte billetter med én gang og nå ligger de så fint til pynt på nattbordet mitt. :rødme: Årh, som jeg gleder meg!!!!!!! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlig at alt så bra ut! :strix: Lykke til med innsetting! Reiser på ferie på fredag, så da blir jeg lite å se her inne de neste to ukene! Gleder meg til å se hvordan det går med deg når jeg kommer hjem! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅJEEEE for konserter! :happy :

Hvor skal de spille hen?

:jepp:

De skal spille på Sentrum Scene. :hoppe:

Så herlig at alt så bra ut! :strix : Lykke til med innsetting! Reiser på ferie på fredag, så da blir jeg lite å se her inne de neste to ukene! Gleder meg til å se hvordan det går med deg når jeg kommer hjem! :goodbye :

Kanskje du kommer hjem til veldig gode nyheter? *håpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konseeeeeeeeeeert :skya:

Håper Sequax kommer hjem til virkelig gode nyheter :jepp:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg! Titter innom dagboka di igjen. Gratulerer med tomt!! Så spennende!

Jeg så at du leser Riftwar-sagaen. Fantastiske bøker, ikke sant? Empire-trilogien var det første jeg noen gang leste i fantasy-sjangeren, og etter det var jeg hekta!! Så hvis du ikke har lest den, så vil jeg anbefale den på det sterkeste!

Lykke til med innsetting! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...