Småkjekset Skrevet 6. september 2010 #2081 Del Skrevet 6. september 2010 Hvordan har helgen vært? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 7. september 2010 Forfatter #2082 Del Skrevet 7. september 2010 Utroooolig travelt for tiden. Er på jobb denne uken også, men jeg kan jo si at det blir innsetting neste tirsdag. Slimhinnen så veldig fin ut (jeg tror nok jeg ramlet borti den samme legen som deg Honning! ), så da er alt på plass. :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. september 2010 #2083 Del Skrevet 7. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. september 2010 Forfatter #2084 Del Skrevet 8. september 2010 Hva skjer hvis dere ikke får bygge da, sitter dere der med skjegget i postkassa og en fin tomt å gå tur på, men som ikke kan brukes til stort annet da? :klø : God bedring! Kanskje det hjelper med :kaffekopp : og :sjokolade : ? Først av alt: gratulerer så mye med mini i magen. Jeg så tickeren din her en dagen, men fikk ikke summet meg til å stikke innom dagboken din. Ang. tomten: neida, vi kjøpte med forbehold om at vi får godkjent søknad. Vi betaler altså ingenting (og eier den ikke) før søknaden blir godkjent. Veldig greit egentlig, for vi har allerede en tomt vi ikke får bygge på. Jeg tror det hjalp. Innom å hilser på deg :smilyblomst : Så koselig med nytt besøk. Selv om jeg er superdårlig til å komme innom de to ukene jeg er på jobb... Kan du fortelle slimhinna di at den må fortelle min hvordan den skal oppføre seg? :sjenert : Det kan jeg. Min slimhinne er nemlig veldig godt oppdratt. Hvordan har helgen vært? :klemmer : Helgen var kjempefiiin. :danse : :hoppe : :strix : :bolledeig : :duskedame : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. september 2010 Forfatter #2085 Del Skrevet 8. september 2010 Helgen er over og det er jammen denne uken også plutselig. Tiden går så utrolig fort at jeg ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg hadde en veldig fin helg hvor jeg egentlig ikke gjorde på så mye annet enn å henge på brakka med gode kolleger. På mandag var jeg jo hos legen og ellers har dagene gått i ett. I morgen er det atter igjen her på jobb og på fredag reiser jeg hjem. Ellers er det ikke så mye annet som skjer her i gården. Eller jo!!! I går morges stakk jeg innom facebook en tur og så til min ekstremt store overraskelse at Deftones kommer til Norge i november. Jeg har ventet og ventet og håpt og håpt at de skulle komme i festivalsesongen og trodde alt håp var ute da de ikke gjorde det. Men altså, JEG SKAL SE DEFTONES I NOVEMBER!!!!! Jeg og bestis hev oss rundt og kjøpte billetter med én gang og nå ligger de så fint til pynt på nattbordet mitt. :rødme: Årh, som jeg gleder meg!!!!!!! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. september 2010 #2086 Del Skrevet 8. september 2010 ÅJEEEE for konserter! :happy: Hvor skal de spille hen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 8. september 2010 #2087 Del Skrevet 8. september 2010 Så herlig at alt så bra ut! Lykke til med innsetting! Reiser på ferie på fredag, så da blir jeg lite å se her inne de neste to ukene! Gleder meg til å se hvordan det går med deg når jeg kommer hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. september 2010 Forfatter #2088 Del Skrevet 8. september 2010 ÅJEEEE for konserter! :happy : Hvor skal de spille hen? De skal spille på Sentrum Scene. Så herlig at alt så bra ut! :strix : Lykke til med innsetting! Reiser på ferie på fredag, så da blir jeg lite å se her inne de neste to ukene! Gleder meg til å se hvordan det går med deg når jeg kommer hjem! :goodbye : Kanskje du kommer hjem til veldig gode nyheter? *håpe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 8. september 2010 #2089 Del Skrevet 8. september 2010 Det hadde vært fantastisk!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. september 2010 #2090 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Konseeeeeeeeeeert Håper Sequax kommer hjem til virkelig gode nyheter Endret 8. september 2010 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 8. september 2010 #2091 Del Skrevet 8. september 2010 Så bra det blir innsetting til tirsdag! Og så moro med konsert! Herlig å ha noe sånt å glede seg til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 8. september 2010 #2092 Del Skrevet 8. september 2010 Konsert og snart innsetning Heier på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikke Skrevet 10. september 2010 #2093 Del Skrevet 10. september 2010 Hei på deg! Titter innom dagboka di igjen. Gratulerer med tomt!! Så spennende! Jeg så at du leser Riftwar-sagaen. Fantastiske bøker, ikke sant? Empire-trilogien var det første jeg noen gang leste i fantasy-sjangeren, og etter det var jeg hekta!! Så hvis du ikke har lest den, så vil jeg anbefale den på det sterkeste! Lykke til med innsetting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 13. september 2010 #2094 Del Skrevet 13. september 2010 Innom og krysser fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 13. september 2010 #2095 Del Skrevet 13. september 2010 Henger meg på pusilus jeg :pls: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ebitt Skrevet 13. september 2010 #2096 Del Skrevet 13. september 2010 Jeg også :pls: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 13. september 2010 #2097 Del Skrevet 13. september 2010 Tvi tvi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 13. september 2010 #2098 Del Skrevet 13. september 2010 Tenker på deg og sender de beste tanker! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 13. september 2010 #2099 Del Skrevet 13. september 2010 Lykke til i morgen! Krysser det som krysses kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 13. september 2010 #2100 Del Skrevet 13. september 2010 Lykke til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå