Gå til innhold

Spire! Hvor er du?

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Inne å heier litt for fryseforsøk denne mnd :duskedame: nå skal det bli Bellebaby :nigo:

Når jeg leste innlegget til Ananan så bytta jeg om på Bellebaby og det slo meg at babyen din blir en Babybel(le)! Altså, som i osten, siden de siste par bokstavene er stumme.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leste innlegget til Ananan så bytta jeg om på Bellebaby og det slo meg at babyen din blir en Babybel(le)! Altså, som i osten, siden de siste par bokstavene er stumme.. :fnise:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom en kjapp tur på jobb for å si: VI HAR KJØPT OSS TOMT! :strix: PM meg den som vil se den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du hadde en koselig lørdag. :hjerte :

Så bra det ordner seg med fryseforsøk denne måneden! :strix :

Inne å heier litt for fryseforsøk denne mnd :duskedame : nå skal det bli Bellebaby :nigo :

Håper også på at fryseforsøket går bra og at det blir en mini Belle tilslutt :hoppe :

MØKKATANTE!!! :kjefte :

Lykke til med fryseforsøket!! Ikke la denna tanta knekke deg! :jepp :

Når jeg leste innlegget til Ananan så bytta jeg om på Bellebaby og det slo meg at babyen din blir en Babybel(le)! Altså, som i osten, siden de siste par bokstavene er stumme.. :fnise :

Dere er så søte. Vi får krysse fingrene og håpe på det beste - selv om jeg helt har mistet alt som kan minne om forhåpninger. :lol: Kanskje det er til det beste? Blir ikke så skuffet da... :sjenert:

:fnise: Ja, det blir en BabyBelle. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for tomt! Jeg vil gjerne se, så send meg det på PM :jepp:

Håper fryseforsøket bærer frukter :jepp: Evt babybel(le) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi har altså kjøpt oss tomt. :nigo: Det skjedde egentlig veldigveldig fort, så jeg har ikke fått tid til å tenke så mye på det enda. Tomten er en naturtomt, noe som gjør at det ikke er garantert at vi får bygge. Vi har kjøpt tomten med forbehold om at søknaden vår blir godkjent, så det er jo ikke vår tomt helt enda da. Men kommunen har sagt at vi mest sannsynligvis vil få bygge, selv om det kan ta litt tid. Gleder meg uansett veldig til å titte på hvilke hus vi vil ha og sånn. :strix:

Ellers lite som skjer. Jeg har enda ikke reagert så veldig på progynovaen (heller omvendt fra forrige gang: nå får jeg ikke sove i det hele tatt :klaske: (noe som igjen fører til at jeg blir veldig trøtt, så det er jo på en måte det samme :lol: )) og så er jeg blitt syk. :forkjola: Hadde noen forferdelige feberdrømmer i natt og er stuptrøtt i dag. Det hjelper jo heller ikke at jeg er tett som en potte, har vondt i halsen og er semi-slakk på grunn av feberen. :sukk:

Ha en strålende (og forhåpentligvis sykdomsfri) torsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med tomt, det ser veldig flott ut :klem:

Huff da, det er ikke noe særlig at du har blitt syk :troest: Håper det kommer seg snart :kose:

Endret av MaiL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer hvis dere ikke får bygge da, sitter dere der med skjegget i postkassa og en fin tomt å gå tur på, men som ikke kan brukes til stort annet da? :klø:

God bedring! Kanskje det hjelper med :kaffekopp: og :sjokolade: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Så flott at det blir fryseforsøk snart da, bare 10 dager igjen til innsetning :strix: Krysser alt jeg har for dere :)

Gratulerer med tomt, spennende tider å drømme seg bort i huskataloger og alt som følger med. Håper dere får bygge der da, husbygging er veldig gøy! Slitsomt også da, men mest av alt veldig gøy!

God bedring til deg, håper formen er bedre i dag :kose: Vil gjerne se tomten :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at dere får bygge! Herlig å drømme seg bort i huskataloger og planer da. :hjerter:

Håper formen din er bedre nå. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ei veldig fin tomt ja, så får håpe at dere får lov til å bygge :)

Håper formen din kommer seg så du får ei fin helg, og at du sover bedre (enn meg) i natt ;)

Kan du fortelle slimhinna di at den må fortelle min hvordan den skal oppføre seg? :sjenert:

:fnise::Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...