^^Belle^^ Skrevet 30. juli 2010 Forfatter #1981 Del Skrevet 30. juli 2010 Som dere ser, så fant jeg strømkabelen til data. Den lå visst i kofferten. Innholdet i min ferdig pakkede koffert minus toalettsaker og undertøy: - 2 håndklær - 5 t-skjorter - 5 skjørt - 8 par sko - 10 bøker Viktig å prioritere. Men har jo planlagt å shoppe en del da, så den blir nok fullere på tilbakeveien. Forhåpentligvis 15 par sko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 30. juli 2010 Forfatter #1982 Del Skrevet 30. juli 2010 Og for 100 sider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 30. juli 2010 #1983 Del Skrevet 30. juli 2010 Kooooooos deg med sol og shopping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 2. august 2010 #1984 Del Skrevet 2. august 2010 Som dere ser, så fant jeg strømkabelen til data. Den lå visst i kofferten. :sjenert:Innholdet i min ferdig pakkede koffert minus toalettsaker og undertøy:- 2 håndklær- 5 t-skjorter- 5 skjørt- 8 par sko- 10 bøker:hoho: Viktig å prioritere. Men har jo planlagt å shoppe en del da, så den blir nok fullere på tilbakeveien. Forhåpentligvis 15 par sko. For et fantastisk innhold, slik ser kofferten min gjerne ut når vi drar på langtur til sol og varme også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. august 2010 #1985 Del Skrevet 2. august 2010 8 par sko?? Det er nesten fler par enn jeg eier det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 2. august 2010 #1986 Del Skrevet 2. august 2010 Gode prioriteringer, Pingting approves! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 5. august 2010 #1987 Del Skrevet 5. august 2010 8 par sko?? Det er nesten fler par enn jeg eier det.. Signerer! Jeg en av en million kvinner som ikke syns sko er det beste i verden, nemlig!! Har heller ingen håndveskefetish.....GOD! WHAT'S WROOOONG WITH MEEEEEE???!!!! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 5. august 2010 #1988 Del Skrevet 5. august 2010 8 par sko har jeg heller aldri klart å dra med meg på tur Jeg har vel så mange par, men ikke så veldig mye mer... Her i huset er det mannen som kjøper mest sko(!). Innom for å "feire" 100 sider forresten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. august 2010 #1989 Del Skrevet 5. august 2010 100 siders fest her jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. august 2010 #1990 Del Skrevet 5. august 2010 Signerer! Jeg en av en million kvinner som ikke syns sko er det beste i verden, nemlig!! Har heller ingen håndveskefetish.....GOD! WHAT'S WROOOONG WITH MEEEEEE???!!!! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. august 2010 Forfatter #1991 Del Skrevet 6. august 2010 alle sammen! Da var jeg tilbake. (Og herreguuud, går det an å ikke like sko og vesker? ) Jeg har hatt en kjempefin ferie, om enn litt for varmt faktisk. Vi klarte ikke å sitte i solen i mer enn 10 minutter om gangen, så noe veldig brun er jeg ikke blitt. Men det har vært utrolig avslappende - noe ferien skulle være. Kjempefin plass var det og utrolig deilig å bare komme seg litt bort. Jeg fikk shoppet en del (faktisk ingen sko, men to vesker ) både til meg og til min kjære. Gøy. Min kjære kommer hjem i morgen. Han skulle egentlig ikke ha kommet hjem før jeg reiser på jobb på søndag, men så ordnet det seg allikevel. En dag er uansett bedre enn ingen. Ingen planer i helgen altså, annet enn å kose med min kjære og henge med venninne som er hjemme i noen uker. :rødme: Nå skal jeg og det skal bli godt. Ha en fin fredags kveld alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. august 2010 #1992 Del Skrevet 6. august 2010 Jeg klarte og holde meg unna veskeshopping da vi var på tur, men dagen etter vi kom hjem var det en ny veske i hus gitt Sånn kan det gå Godt at du koste deg på tur, og for at kjære kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 7. august 2010 #1993 Del Skrevet 7. august 2010 Litt shopping må til Ha en fin dag, kos deg masse med din kjære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. august 2010 Forfatter #1994 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg klarte og holde meg unna veskeshopping da vi var på tur, men dagen etter vi kom hjem var det en ny veske i hus gitt Sånn kan det gå Godt at du koste deg på tur, og for at kjære kommer hjem. Det er ikke alltid så lett. Litt shopping må til Ha en fin dag, kos deg masse med din kjære Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. august 2010 Forfatter #1995 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg har hatt en kjempeherlig minihelg med min kjære. I går slappet vi av på sofaen (min kjære sovnet klokken halv 10 ) og i dag har vi vært ute og spist. Nå skal jeg straks reise til flyplassen og på jobb. Men, det er jo bare en uke så har jeg to uker heeeelt fri. Litt kjipt å bare se så lite av min kjære, men det var nå bedre enn ingenting. Jeg vet ikke hvor travelt det blir på jobb, og om jeg får mulighet til å stikke innom noe særlig her den kommende uken så dersom jeg ikke ''ser'' dere: ha en strålende uke alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 8. august 2010 #1996 Del Skrevet 8. august 2010 Så bra du har hatt en fin helg og ha en strålende uke du også to uker med fri er jo virkelig noe å se frem til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 10. august 2010 #1997 Del Skrevet 10. august 2010 En super helg Bare noen dager til på jobb nå, så er det ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. august 2010 Forfatter #1998 Del Skrevet 10. august 2010 Litt trist i dag. Fikk nettopp vite at bestekompis til min kjære og dama er gravid. Nå forstår jeg hvorfor hun var så ivrig etter å få vite hvordan det gikk forrige IVF. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 10. august 2010 #1999 Del Skrevet 10. august 2010 Litt trist i dag. Fikk nettopp vite at bestekompis til min kjære og dama er gravid. Nå forstår jeg hvorfor hun var så ivrig etter å få vite hvordan det gikk forrige IVF. Forstår godt du er trist jeg. Er ikke noe morro når dere sliter, og "alle" rundt blir gravide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. august 2010 #2000 Del Skrevet 10. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå