Gå til innhold

Spire! Hvor er du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

:vinke: Hei alle sammen!

Tiden går så utrolig fort når man koser seg. :nigo: Det var helt fantastisk å få mannen hjem igjen. :rødme: Men det er litt trist å tenke på at jeg reiser tilbake på jobb på søndag. *sukk* Vi har heldigvis fått gjort mye denne uken. Vi har vært på fylla to ganger ( :fnise: ), vi har fått sjøsatt den nye båten vår og vi har fått kost mye. :sjenert:

I dag - etter en heisatur på byen i går, med påfølgende nach :klaske: - har formen vært heller laber og vi har grodd fast i hver sin sofa med en halv dollypizza på hvert sitt fang. :ler: I morgen er det på 'an igjen med utdrikningslag for min kjære og kompis- :skaal: for meg. Kan ikke si det frister noe særlig akkurat nå, men det kommer seg vel i morgen. Håper jeg. :fnise: Jeg skal også se film med bror som skal lage risengrynsgrøt til meg. :sikle:

Nå er det natta (min kjære sover allerede søtt på sofaen :hjerte: ). :natti:

:klem: til alle som måtte rote seg innom her etter en sløv KG-uke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror dette er første gang jeg ser noen som nevner fylla og risengrynsgrøt i samme avsnitt! :hoho:

Skrevet

Det er godt å se at du koser deg masse med mannen hjemme igjen :hjerte:

Ha ei fortsatt fin-fin helg ;)

Skrevet

Jeg tror dette er første gang jeg ser noen som nevner fylla og risengrynsgrøt i samme avsnitt! :hoho:

:fnise: Hadde det vært samtidig også, så tror jeg jeg hadde måttet kaste inn håndkledet. :ler: Men bror lager en wicked risengrynsgrøt altså. :jepp:

Det er godt å se at du koser deg masse med mannen hjemme igjen :hjerte:

Ha ei fortsatt fin-fin helg ;)

:jepp: Kjempekos.

--------

Nå er det rett før kompis kommer og vi skal på fest. Hadde egentlig ikke så lyst til å drikke i dag også, men kompis insisterte. Jeg skal uansett ikke skryte på meg noe særlige innvendinger heller så... :fnise:

Ha en fin lørdag alle sammen! :klem:

Skrevet

Sliten i dag? :fnise:

:erter:

:fnise: Det var faktisk ikke så fælt i går som på fredag. Heldigvis. Det hadde vært noe å sitte på fly, buss og tog skikkelig dårlig. :sjenert:

Skrevet

Da var jeg tilbake på jobb på det solfylte østland. Hele uken (nesten) jeg var hjemme var det skikkelig drittvær så jeg må innrømme at det er litt herlig å kommer til finværet igjen. :sol:

Nå er det altså duket for to ukers knallhard jobbing før det braker løs med Tyrkiatur. *woop* Gleder meg veldig. :hoppe:

Jeg har forresten fått verdens største munnsår på overleppen og det ser ut som om jeg har fått meg en skikkelig på trynet. Gøy. :lol:

Skrevet

Hei! :vinke:

Innom og snoker litt...og fikk nå DESPERAT lyst på risengrynsgrøt!!

Skrevet

Hei! :vinke:

Innom og snoker litt...og fikk nå DESPERAT lyst på risengrynsgrøt!!

:fnise: Er det gravidcravingsene som kommer snikende? :ler:

Skrevet

Åh, nå fikk jeg og lyst på... :(

Skrevet

Kanskje, kanskje ikke...for Pingting fikk jo også lyst på! :ler: Gjett hvem som skal ha risengrynsgrøt til lunsj i dag og som hadde rømmegrøt til middag i går, a........ :fnise:

Skrevet

Åh, nå fikk jeg og lyst på... :(

:kose:

Kanskje, kanskje ikke...for Pingting fikk jo også lyst på! :ler: Gjett hvem som skal ha risengrynsgrøt til lunsj i dag og som hadde rømmegrøt til middag i går, a........ :fnise:

:fnise: Godt jeg kan påvirke noen til å være litt ''bondsk''. ''Spis graut, så blir du stor og staut'' fikk vi høre hver lørdag. :ler:

Skrevet

:dåne: Utrolig lite å gjøre på jobben disse to ukene. De fleste er jo på ferie, så vi sitter som regel og surfer på internett eller leser en bok. :lol: I går var internettet nede store parter av tiden og vi holdt på å dø av kjedsomhet. Gjett hvem som spilte alle spillene på dataen i tur og orden da? :fnise:

Ellers lite å meddele egentlig. Ikke så mye som skjer når jeg er her på jobb akkurat... Munnsåret mitt er fremdeles monsterstort (seriøst, jeg har problemer med å dekke det med et munnsårplaster :overrasket:) og mensen er på vei tror jeg. Tviler på at vi har klart det på ''gamlemåten'' egentlig, selv om vi har prøvd iherdig. :lur: Jeg har gitt opp håpet helt på å klare det uten hjelp så jeg tenker egentlig ikke så mye over det. Kanskje det er til det beste.

Ha en fin onsdag alle sammen! :klem:

Skrevet

Fikk lyst på risengrynsgraut jeg også nå :ler: det er lenge siden vi har hatt..

Skrevet

:kose:

:fnise: Godt jeg kan påvirke noen til å være litt ''bondsk''. ''Spis graut, så blir du stor og staut'' fikk vi høre hver lørdag. :ler:

Stor og staut er jeg!! :ler: Men det skyldes nok ikke bare grauten!!

*klandrer opphavet for mer-enn-robuste gener*

Skrevet

Fikk lyst på risengrynsgraut jeg også nå :ler : det er lenge siden vi har hatt..

:fnise: Jeg er ikke sånn kjempeglad i det egentlig. Men jeg elsker bestefar og bror sin tynne grøt, nesten grøtsuppe. :sikle:

Stor og staut er jeg!! :ler : Men det skyldes nok ikke bare grauten!!

*klandrer opphavet for mer-enn-robuste gener*

:fnise:

Skrevet

Æsj, skikkelig lite å gjøre på jobb for tiden. Ja, jeg er på jobb i dag også. Og når vi har ''kort dag'' jobber vi bare til klokken 3. :fnise: Uansett, i går gjorde jeg ikke annet enn å surfe på nettet fra klokken 11 til klokken 6. :overrasket: Det blir nok samme trulten i dag også gitt. :gjeiper:

Ellers PMSer jeg noe så utrolig. Jeg så Twister i går og holdt på å begynne å grine opptil flere ganger. :sjenert: ''Dorothy flies!'' :grine: Jeg regner med at mensen kommer i løpet av helgen for på mandag har jeg IKM.

Forresten, er jeg taper om jeg går på kino alene? Jeg har så lyst til å se Inception, men har ingen å gå med. Jeg er jo helt alene og forlatt ute på landet mellom Sandefjord og Larvik. :ler: Eller, det er faktisk bryllup i dag ute på gården hvor jeg bor. Så kanskje jeg skal drikke litt vin og spionere på festen ut stuevinduet? :fnise: Eller kanskje gjøre som the Weddingcrashers? :skratte:

Ha en finfin helg alle sammen! :klem:

Skrevet

Jeg synes ikke det er tapersk å gå på kino alene. Det er jo ikke akkurat som at det å se en film i mørket er voldsomt sosialt uansett.. ;) Men på den annen side hørtes det jo egentlig mye morsommere ut å crashe et bryllup! :ler:

Skrevet

Åh, jeg har alltid tenkt at det høres veldig deilig ut å gå på kino alene jeg - ihvertfall ikke tapersk! Så slipper du å dele på popcornet også! :tommelsmil::fnise:

Skrevet

Jeg synes ikke det er tapersk å gå på kino alene. Det er jo ikke akkurat som at det å se en film i mørket er voldsomt sosialt uansett.. ; ) Men på den annen side hørtes det jo egentlig mye morsommere ut å crashe et bryllup! :ler :

Godt å høre. :Nikke:

:fnise: Kanskje jeg skal crashe bryllup i dag og gå på kino i morgen? :ler:

Åh, jeg har alltid tenkt at det høres veldig deilig ut å gå på kino alene jeg - ihvertfall ikke tapersk! Så slipper du å dele på popcornet også! :tommelsmil : :fnise :

:fnise: Alene-popcorn er jo perfekt. Men da gjør jeg det. I morgen. Eller i kveld dersom jeg får spesielt lyst til det. :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...