Gå til innhold

Spire! Hvor er du?

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

:vinke: Hei alle sammen!

Tiden går så utrolig fort når man koser seg. :nigo: Det var helt fantastisk å få mannen hjem igjen. :rødme: Men det er litt trist å tenke på at jeg reiser tilbake på jobb på søndag. *sukk* Vi har heldigvis fått gjort mye denne uken. Vi har vært på fylla to ganger ( :fnise: ), vi har fått sjøsatt den nye båten vår og vi har fått kost mye. :sjenert:

I dag - etter en heisatur på byen i går, med påfølgende nach :klaske: - har formen vært heller laber og vi har grodd fast i hver sin sofa med en halv dollypizza på hvert sitt fang. :ler: I morgen er det på 'an igjen med utdrikningslag for min kjære og kompis- :skaal: for meg. Kan ikke si det frister noe særlig akkurat nå, men det kommer seg vel i morgen. Håper jeg. :fnise: Jeg skal også se film med bror som skal lage risengrynsgrøt til meg. :sikle:

Nå er det natta (min kjære sover allerede søtt på sofaen :hjerte: ). :natti:

:klem: til alle som måtte rote seg innom her etter en sløv KG-uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror dette er første gang jeg ser noen som nevner fylla og risengrynsgrøt i samme avsnitt! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dette er første gang jeg ser noen som nevner fylla og risengrynsgrøt i samme avsnitt! :hoho:

:fnise: Hadde det vært samtidig også, så tror jeg jeg hadde måttet kaste inn håndkledet. :ler: Men bror lager en wicked risengrynsgrøt altså. :jepp:

Det er godt å se at du koser deg masse med mannen hjemme igjen :hjerte:

Ha ei fortsatt fin-fin helg ;)

:jepp: Kjempekos.

--------

Nå er det rett før kompis kommer og vi skal på fest. Hadde egentlig ikke så lyst til å drikke i dag også, men kompis insisterte. Jeg skal uansett ikke skryte på meg noe særlige innvendinger heller så... :fnise:

Ha en fin lørdag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten i dag? :fnise:

:erter:

:fnise: Det var faktisk ikke så fælt i går som på fredag. Heldigvis. Det hadde vært noe å sitte på fly, buss og tog skikkelig dårlig. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var jeg tilbake på jobb på det solfylte østland. Hele uken (nesten) jeg var hjemme var det skikkelig drittvær så jeg må innrømme at det er litt herlig å kommer til finværet igjen. :sol:

Nå er det altså duket for to ukers knallhard jobbing før det braker løs med Tyrkiatur. *woop* Gleder meg veldig. :hoppe:

Jeg har forresten fått verdens største munnsår på overleppen og det ser ut som om jeg har fått meg en skikkelig på trynet. Gøy. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke:

Innom og snoker litt...og fikk nå DESPERAT lyst på risengrynsgrøt!!

:fnise: Er det gravidcravingsene som kommer snikende? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje, kanskje ikke...for Pingting fikk jo også lyst på! :ler: Gjett hvem som skal ha risengrynsgrøt til lunsj i dag og som hadde rømmegrøt til middag i går, a........ :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå fikk jeg og lyst på... :(

:kose:

Kanskje, kanskje ikke...for Pingting fikk jo også lyst på! :ler: Gjett hvem som skal ha risengrynsgrøt til lunsj i dag og som hadde rømmegrøt til middag i går, a........ :fnise:

:fnise: Godt jeg kan påvirke noen til å være litt ''bondsk''. ''Spis graut, så blir du stor og staut'' fikk vi høre hver lørdag. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne: Utrolig lite å gjøre på jobben disse to ukene. De fleste er jo på ferie, så vi sitter som regel og surfer på internett eller leser en bok. :lol: I går var internettet nede store parter av tiden og vi holdt på å dø av kjedsomhet. Gjett hvem som spilte alle spillene på dataen i tur og orden da? :fnise:

Ellers lite å meddele egentlig. Ikke så mye som skjer når jeg er her på jobb akkurat... Munnsåret mitt er fremdeles monsterstort (seriøst, jeg har problemer med å dekke det med et munnsårplaster :overrasket:) og mensen er på vei tror jeg. Tviler på at vi har klart det på ''gamlemåten'' egentlig, selv om vi har prøvd iherdig. :lur: Jeg har gitt opp håpet helt på å klare det uten hjelp så jeg tenker egentlig ikke så mye over det. Kanskje det er til det beste.

Ha en fin onsdag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kose:

:fnise: Godt jeg kan påvirke noen til å være litt ''bondsk''. ''Spis graut, så blir du stor og staut'' fikk vi høre hver lørdag. :ler:

Stor og staut er jeg!! :ler: Men det skyldes nok ikke bare grauten!!

*klandrer opphavet for mer-enn-robuste gener*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk lyst på risengrynsgraut jeg også nå :ler : det er lenge siden vi har hatt..

:fnise: Jeg er ikke sånn kjempeglad i det egentlig. Men jeg elsker bestefar og bror sin tynne grøt, nesten grøtsuppe. :sikle:

Stor og staut er jeg!! :ler : Men det skyldes nok ikke bare grauten!!

*klandrer opphavet for mer-enn-robuste gener*

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, skikkelig lite å gjøre på jobb for tiden. Ja, jeg er på jobb i dag også. Og når vi har ''kort dag'' jobber vi bare til klokken 3. :fnise: Uansett, i går gjorde jeg ikke annet enn å surfe på nettet fra klokken 11 til klokken 6. :overrasket: Det blir nok samme trulten i dag også gitt. :gjeiper:

Ellers PMSer jeg noe så utrolig. Jeg så Twister i går og holdt på å begynne å grine opptil flere ganger. :sjenert: ''Dorothy flies!'' :grine: Jeg regner med at mensen kommer i løpet av helgen for på mandag har jeg IKM.

Forresten, er jeg taper om jeg går på kino alene? Jeg har så lyst til å se Inception, men har ingen å gå med. Jeg er jo helt alene og forlatt ute på landet mellom Sandefjord og Larvik. :ler: Eller, det er faktisk bryllup i dag ute på gården hvor jeg bor. Så kanskje jeg skal drikke litt vin og spionere på festen ut stuevinduet? :fnise: Eller kanskje gjøre som the Weddingcrashers? :skratte:

Ha en finfin helg alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er tapersk å gå på kino alene. Det er jo ikke akkurat som at det å se en film i mørket er voldsomt sosialt uansett.. ;) Men på den annen side hørtes det jo egentlig mye morsommere ut å crashe et bryllup! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg har alltid tenkt at det høres veldig deilig ut å gå på kino alene jeg - ihvertfall ikke tapersk! Så slipper du å dele på popcornet også! :tommelsmil::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er tapersk å gå på kino alene. Det er jo ikke akkurat som at det å se en film i mørket er voldsomt sosialt uansett.. ; ) Men på den annen side hørtes det jo egentlig mye morsommere ut å crashe et bryllup! :ler :

Godt å høre. :Nikke:

:fnise: Kanskje jeg skal crashe bryllup i dag og gå på kino i morgen? :ler:

Åh, jeg har alltid tenkt at det høres veldig deilig ut å gå på kino alene jeg - ihvertfall ikke tapersk! Så slipper du å dele på popcornet også! :tommelsmil : :fnise :

:fnise: Alene-popcorn er jo perfekt. Men da gjør jeg det. I morgen. Eller i kveld dersom jeg får spesielt lyst til det. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...