Sequax Skrevet 14. mai 2010 #1681 Del Skrevet 14. mai 2010 Har ikke så mye tid til å svare dere, men ville bare innom og si: Uttak onsdag 19.mai Innsetting fredag 21.mai Kommer sterkere tilbake i morgen. (PS! Kick-Ass (filmen) er råbra! ) Krysser rumpeballer og hårstrå for deg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #1682 Del Skrevet 15. mai 2010 Krysser rumpeballer og hårstrå for deg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 15. mai 2010 #1683 Del Skrevet 15. mai 2010 God morgen, frøken! Hvordan går det med deg ? Da er eggbert på plass ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #1684 Del Skrevet 15. mai 2010 Staten Washington, eller DC? Jeg har vært i DC nemlig. Men husker ikke så mye av det da, så vet ikke om jeg har så mye å anbefale uansett. Så... hvorfor spurte jeg? Åh, HELDIGE deg som skal innom NASA-området! *dødsmisunnelig* Staten. Ja, det kommer til å bli skikkelig kult. Jeg tror ikke jeg har fått med meg dette individet en gang! *lete* Oh, jeez....found her... :dåne: Helt enig. Heihei Mye gøy å finne på i California og omegn! *Misunnelig* Jeg har bare vært der i jobbsammenheng, men har da fått med meg noe. I L.A. bør du absolutt ta en tur innom Six Flags hvis du liker denslags (berg-og-dalbaner). (Og Universal Studios, men det har du på lista allerede, ser jeg.) Kan også anbefale Sea World i San Diego. Men det er jo en par-tre timers kjøretur i "feil" retning hvis du ellers er på vei mot Oregon. Men der oppe i nord finnes det jo en del nasjonalparker som det sikkert kan være fint å besøke. Ønsker deg god tur! Tusen takk for tips! *noterer flittig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #1685 Del Skrevet 15. mai 2010 God morgen, frøken! Hvordan går det med deg ? Da er eggbert på plass ? God morgen! Nei, han er ikke på plass før på fredag. Skal ta ut på onsdag. Gruer meg veldig til uttak, men håper det går like greit som forrige gang. -------- Lørdag. Ingen svære planer egentlig. Jeg hadde tenkt meg en tur hjemom mamma og så skal jeg på kino med kompis i kveld. Robin Hood! Gleder meg! Legebesøket gikk veldig fint i går forresten. Eggene hadde ikke utviklet seg så mye som de hadde ønsket (kun én eggpose på venstre side, mer på høyre), så uttak blir utsatt til onsdag, og medisindosen blir guffet opp til 125 frem til søndag. Herregud nå gleder jeg meg til å slutte med nesesprayen. 1,5 måned, 3 ganger om dagen. Det blir mange ''pfffter''. Ha en strålende lørdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 15. mai 2010 #1686 Del Skrevet 15. mai 2010 Så gøy at dere planlegger USA-tur Når har dere tenkt å dra? Foreldrene mine, min søster og kjæresten skal til California i august, angrer egentlig litt på at vi valgte å dra på interrail i sommer i stedet... Men men... Nå nærmer det seg jo innsetting også! Spennende! Krysser alt jeg har for at det skal funke denne gangen! Ha en strålende lørdag du også, i dette fine været Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 15. mai 2010 #1687 Del Skrevet 15. mai 2010 Ahh, California <3 Jeg er forelsket i San Clemente, en liten surfeby.. *savn* Men det er kanskje ikke et veldig begivenhetsrikt sted nødvendigvis, jeg elsket det fordi det var så laid back. Dere får helt sikkert en fantastisk tur uansett hva dere bestemmer dere for. Jeg elsker USA og vil tilbake!! PS: Anbefaler brusen Mountain Dew Baja Blast, de selger den bare på Taco Bell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #1688 Del Skrevet 16. mai 2010 Så gøy at dere planlegger USA-tur Når har dere tenkt å dra? Foreldrene mine, min søster og kjæresten skal til California i august, angrer egentlig litt på at vi valgte å dra på interrail i sommer i stedet... Men men... Nå nærmer det seg jo innsetting også! Spennende! Krysser alt jeg har for at det skal funke denne gangen! Ha en strålende lørdag du også, i dette fine været Kjempegøy. Vi reiser vel rundt månedsskifte oktober/november. Åh, gleder meg! Å nei, interrail virker jo kjempegøy. Hvor skal dere? Jeg og søster har alltid hatt lyst til det, i Øst-Europa. :rødme: Ahh, California <3 Jeg er forelsket i San Clemente, en liten surfeby.. *savn* Men det er kanskje ikke et veldig begivenhetsrikt sted nødvendigvis, jeg elsket det fordi det var så laid back. Dere får helt sikkert en fantastisk tur uansett hva dere bestemmer dere for. Jeg elsker USA og vil tilbake!! PS: Anbefaler brusen Mountain Dew Baja Blast, de selger den bare på Taco Bell. Vi kjører forbi/gjennom mange sånne surfebyer. San Clemente ligger sør for LA da, så jeg tviler på at vi tar oss tid til det. Har jo også veldig lyst til å besøke San Diego fordi mange sier det er en kjempefin by, men jeg er så redd for å få for liten tid oppover. Ingenting er jo fastsatt uansett - vi skal ta det litt som det kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #1689 Del Skrevet 16. mai 2010 Filmen i går var kjempebra! Kompis ble skuffet fordi han ikke visste at det var historien om Robin Hood før han faktisk ble Robin Hood. Ifølge ham skulle filmen ha begynt når den sluttet. Dagen i dag har vært sløv. Bortsett fra at jeg har vært på trening da. Ellers har jeg kun sløvt på sofaen sammen med The Tudors. Det er så gøy! :happy: Ikke noe mer planlagt for dagen, annet enn at siste sprut og sprøytestikk skal feires med brask og bram. Herregud nå gleder jeg meg til å være ferdig! Morgendagen blir litt amputert for oss begge egentlig, siden det vi pleier å gjøre på 17.mai er å sitte på kaien og drikke pils. Men vi får nå gjøre det beste ut av det allikevel. Jeg måtte forresten krype til korset og flytte på et par hemper på bunaden min også. Men siden jeg ikke har gjort noe med den siden konfirmasjonen bør jeg være fornøyd med det. Ifølge søster skal jeg ihvertfall ikke passe den neste år, for da skal jeg nettopp ha fått baby. Det er ikke bare vi som er babysyke i familien gitt. Nå skal jeg tilbake til The Tudors. Ha en strålende søndagskveld alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 17. mai 2010 #1690 Del Skrevet 17. mai 2010 Så gøy med tur. Det er jo halve moroa å planlegge og glede seg. Og i tilfelle jeg ikke rekker innom: Masse lykke til med uttak og innsetting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemming Skrevet 17. mai 2010 #1691 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Jeg kan sende PM hvis du vil. Er rimelig sikker på at jeg fant henne, tenkte mer på de som ikke fant henne...! Lykke til med uttak og innsetting! Endret 17. mai 2010 av Lemming Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 17. mai 2010 #1692 Del Skrevet 17. mai 2010 Kjempegøy. Vi reiser vel rundt månedsskifte oktober/november. Åh, gleder meg! Å nei, interrail virker jo kjempegøy. Hvor skal dere? Jeg og søster har alltid hatt lyst til det, i Øst-Europa. :rødme: Åh, så kjekt Vi flyr til og fra Praha, mest fordi det er billig. Skal til Slovenia, Kroatia, Montenegro, Bosnia og Serbia Hatt en fin 17. mai? Skjønn kommentar fra din søster om at bunaden ikke skal passe neste år Neste år skal vi endelig begynne prøvingen og... fikk vite i går at en jeg kjenner er uplanlagt gravid, må innrømme jeg blir litt misunnelig... Eller, ikke på å være uplanlagt gravid, men at de er det allerede, skulle gjerne vært der jeg og... og jeg vet i allefall at du utrolig gjerne skulle vært der... verden er ikke helt rettferdig alltid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #1693 Del Skrevet 18. mai 2010 Så gøy med tur. Det er jo halve moroa å planlegge og glede seg. Og i tilfelle jeg ikke rekker innom: Masse lykke til med uttak og innsetting! Kjempegøy. Elsker å planlegge og lese reisebøker. Er rimelig sikker på at jeg fant henne, tenkte mer på de som ikke fant henne...! Lykke til med uttak og innsetting! Takketakk. Åh, så kjekt Vi flyr til og fra Praha, mest fordi det er billig. Skal til Slovenia, Kroatia, Montenegro, Bosnia og Serbia Hatt en fin 17. mai? Skjønn kommentar fra din søster om at bunaden ikke skal passe neste år Neste år skal vi endelig begynne prøvingen og... fikk vite i går at en jeg kjenner er uplanlagt gravid, må innrømme jeg blir litt misunnelig... Eller, ikke på å være uplanlagt gravid, men at de er det allerede, skulle gjerne vært der jeg og... og jeg vet i allefall at du utrolig gjerne skulle vært der... verden er ikke helt rettferdig alltid... Oi, den turen hørtes jo helt fantastisk ut! :rødme: Det er akkurat sånn vi har lyst til også. Jada, vi hadde en kjempekoselig 17.mai. Næh, så gøy. Håper dere slipper å slite sånn som oss. Og kanskje dere blir ''uplanlagt gravid'' med en gang dere begynner prøvingen? Men joda, skjønner følelsen veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #1694 Del Skrevet 18. mai 2010 Da var det arbeidsdag. Siste arbeidsdag faktisk, før jeg begynner opplæringen min på østlandet. Litt trist, men jeg vet jo at jeg kommer tilbake her da, etter sommeren. Vi hadde en kjempekoselig dag i går. Selv om det ikke ble utepils, ble det utejuice og utelettøl på oss. Eggløsningssprøyten ble tatt nesten i søvne, for vi kollapset på hver sin sofa klokken 9 i går kveld. Ingen planer i dag annet enn å lade opp (og grue meg) til i morgen. Jeg merker forresten noe forferdelig til doseøkningen på sprøyten. Brystvortene mine er nå konstant stive og jeg klarer såvidt å få på meg BH'en. Jeg vet ikke hvor mye jeg får sjans til å komme innom de nærmeste dagene, men jeg skal ihvertfall prøve å oppdatere dere på hvordan det går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 18. mai 2010 #1695 Del Skrevet 18. mai 2010 Ikke lenge igjen til uttak nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 18. mai 2010 #1696 Del Skrevet 18. mai 2010 Å, så gøy med California-tur! Var på roadtrip der i fjor! Gleder meg sykt til september...da fyker vi østover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #1697 Del Skrevet 18. mai 2010 Ikke lenge igjen til uttak nå (evt. for denne gangen vet jeg hva som venter meg ) Å, så gøy med California-tur! Var på roadtrip der i fjor! Gleder meg sykt til september...da fyker vi østover! Jaaaa. Det blir jo ikke bare California da. Oregon og Washington (staten) skal også besøkes. Vi kjører nemlig fra LA, via Las Vegas, til Seattle. Gleder meg! Hvor kjørte dere? Ja, det stemmer. Er SÅ misunnelig. Japan skal være ett av de nærmeste reisemålene våre også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 18. mai 2010 #1698 Del Skrevet 18. mai 2010 (evt. for denne gangen vet jeg hva som venter meg ) Jaaaa. Det blir jo ikke bare California da. Oregon og Washington (staten) skal også besøkes. Vi kjører nemlig fra LA, via Las Vegas, til Seattle. Gleder meg! Hvor kjørte dere? Ja, det stemmer. Er SÅ misunnelig. Japan skal være ett av de nærmeste reisemålene våre også. Det er så DIGG å reise!!! Vi var innom SFC, Yosemite, Grand Canyon, Las Vegas, Hoover Dam, LA og så opp kysten til SFC igjen ( innom Santa Barbara, HELT skjønn liten perle !!) Megakos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #1699 Del Skrevet 18. mai 2010 Det er så DIGG å reise!!! Vi var innom SFC, Yosemite, Grand Canyon, Las Vegas, Hoover Dam, LA og så opp kysten til SFC igjen ( innom Santa Barbara, HELT skjønn liten perle !!) Megakos! Reising er kjempegøy. Nestemann ut på vår liste er Kambodsja og Laos, men der vil vi ikke reise dersom jeg er gravid og sånn. Så står Japan for tur. Det har ihvertfall jeg bestemt. Mannen får bare henge seg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #1700 Del Skrevet 18. mai 2010 Vi skal forresten til Santa Barbara ja. Den ligger jo på veien oppover og jeg har både hørt og lest mye bra om byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå