Gå til innhold

Spire! Hvor er du?

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At dere fortjener det er det ingen tvil om! *tilbaketiljobb*

Hørtes det litt rart ut? :klø:

:fnise: Mente selvfølgelig at dere fortjener Å BLI GRAVIDE, ikke at dere fortjener ventetiden.. :gjeiper:

Sånn går det når det er litt hektisk på jobb, men jeg måå inn og se hvordan det går likevel. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes det litt rart ut? :klø:

:fnise: Mente selvfølgelig at dere fortjener Å BLI GRAVIDE, ikke at dere fortjener ventetiden.. :gjeiper:

Sånn går det når det er litt hektisk på jobb, men jeg måå inn og se hvordan det går likevel. :fnise:

Ingen fare. :fnise: Jeg tok det på aller beste måte. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, Bellissimo !

:klemmer:

Hihi, jeg liker virkelig alle kallenavnene du har på meg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har første lyspunkt oppstått: jeg er endelig meg selv igjen. Merker kjempegodt at jeg har sluttet på progynova, som gjorde meg supertrøtt. Sitat min kjære: ''det er godt å ha deg tilbake igjen vennen.'' :grine: Stakkars mann som må gå gjennom måneder med monster-Belle. Han fortjener virkelig ikke noe sånt. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har første lyspunkt oppstått: jeg er endelig meg selv igjen. Merker kjempegodt at jeg har sluttet på progynova, som gjorde meg supertrøtt. Sitat min kjære: ''det er godt å ha deg tilbake igjen vennen.'' :grine: Stakkars mann som må gå gjennom måneder med monster-Belle. Han fortjener virkelig ikke noe sånt. :rødme:

Det var godt å se lyspunkt for deg, og at mannen syns at det er deilig å ha deg tilbake :kose: Din kjære syns helt sikkert at det er verdt det med litt monster-Belle innimellom, og spesielt når du står med en positiv test i hånda..

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No pain, no gain vet du! :)

De er nå så fine de mannfolka, det er utrolig hva de gidder å holde ut med. :rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er nå så fine de mannfolka, det er utrolig hva de gidder å holde ut med. :rope:

haha! Det skulle jo egentlig være den smileyen her til slutt da: :rødme:

men den ble morsom, så jeg lar den stå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake fra MOnster-Belle situasjonen.. ja, de stakkars mennene av og til. Berg og dalebane, juhuuuuuuuuu :pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars mannfolk ? With all due respect, vennen, er det ikke du som må utsette kroppen din for alt ? Det minste han må kunne tåle er en større eller mindre grad av MONSTER-BELLE :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var godt å se lyspunkt for deg, og at mannen syns at det er deilig å ha deg tilbake :kose : Din kjære syns helt sikkert at det er verdt det med litt monster-Belle innimellom, og spesielt når du står med en positiv test i hånda..

:klemmer :

Ja, han er ihvertfall veldig flink til å håndtere meg i ulike humør. :fnise: Og det kommer til å være verdt det. :jepp:

No pain, no gain vet du! :)

De er nå så fine de mannfolka, det er utrolig hva de gidder å holde ut med. :rope :

:fnise: Jeg skjønner fremdeles ikke hvordan han klarer det.

haha! Det skulle jo egentlig være den smileyen her til slutt da: :rødme :

men den ble morsom, så jeg lar den stå :ler :

:fnise:

Velkommen tilbake fra MOnster-Belle situasjonen.. ja, de stakkars mennene av og til. Berg og dalebane, juhuuuuuuuuu :pasha :

:ler:

funny-dog-pictures-bringing-spring.jpg

:happy :

Tnååå, den var kjempesøt. :rødme:

Stakkars mannfolk ? With all due respect, vennen, er det ikke du som må utsette kroppen din for alt ? Det minste han må kunne tåle er en større eller mindre grad av MONSTER-BELLE :jepp :

:fnise: Det er sant det altså. Men han var bare så sår og lykkelig i går da han sa det. Får lyst til å grine bare jeg tenker på det, for jeg har ikke trodd det har vært SÅ fælt den siste måneden. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukk* Da har min kjære reist. :trist: Føles så teit at han reiser nå som jeg er tilbake til mitt gamle selv igjen. Stakkars mannen min. Han sa til meg i går at han var sjeleglad for at det faktisk var pillene som hadde gjort meg sånn, og at jeg ikke hadde blitt sånn. :fnise: Jeg trodde ikke det var SÅ fælt, men ser jo nå at jeg ikke har vært meg selv i det hele tatt. Det føles rett og slett som om jeg har våknet fra koma. Jeg hadde ikke behov for å sove middag i går, jeg var opplagt, smilende og la meg til normal tid. :strix:

Denne uken blir semi-travel. Vi skal ha nemlig ha visning på mandag og jeg tenkte jeg skulle være flink å rydde litt hver dag i stedet for å ta alt på søndag. :fnise: I tillegg kommer bestevenninne hjem på fredag, så vi skal finne på noe på kvelden. Jeg skal også bake muffins til ishockeylaget til kjæresten til svigermor (forstod noen det? :ler: ) til fredag. Tenkte bare jeg skulle lage sånne Toro-muffins fordi de hever seg og blir gigantiske og fine. I tillegg skal jeg lage Magnolia vaniljesmørkrem med ulike farger, bare for å gjøre dem litt finere og mer spennende. Jeg skal også ha melkesjokoladebiter inni forresten. :sikle:

Jeg har jo fortalt dere om min kjæres forfremmelse. Det viser seg at sommerferien vår blir helt kansellert på grunn av dette fordi han skal ha 3-ukers opplæring i Singapore i friperioden sin. Vi har et to-ukers vindu i august, men da skal vi selvsagt i bryllup. :roll: Så min kjære har ikke tid før i november. :overrasket: Jaja, da kan vi ihvertfall ta oss en skikkelig tur hvor som helst. Er enda veldig gira på road trip i USA jeg da. :sjenert:

Mensen er enda ikke kommet. :klø: Jeg regner med at den kommer i dag - det gjorde den sist forsøk også, altså to dager etter testedato - men dersom den ikke gjør det tror jeg jeg må gå til innkjøp av enda en graviditetstest. Bare for å være sikker liksom. :Nikke:

Dagens positivliste:

- Jeg er meg selv igjen :strix:

- Gresset titter frem både her og der :regn:

- Bestevenninnebesøk på fredag :skravle:

- Oslobesøk neste uke :reise:

- 10 dagers ferie fra og med neste fredag :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Mu-hu-fiiiihns! De der så sinnsykt gode ut! Får du til å legge kremen pent på og? Må du ha sånn sprøyte da? Hæ? Hæ? *ivrig*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:overrasket: Mu-hu-fiiiihns! De der så sinnsykt gode ut! Får du til å legge kremen pent på og? Må du ha sånn sprøyte da? Hæ? Hæ? *ivrig*

Jeg har faktisk aldri prøvd å lage dem. Men skal bare lage smørkremen nå da, bruker Toro ferdigmuffins siden jeg skal lage såpass mange. :jepp:

I oppskriften står det at man bare lager formen med en kniv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg vil ogsååååå!

Og vet du hva jeg så på butikken i går? Dinosaurformet kakestrø! D-i-n-o-f-o-r-m-e-t. Jeg vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg vil ogsååååå!

Og vet du hva jeg så på butikken i går? Dinosaurformet kakestrø! D-i-n-o-f-o-r-m-e-t. Jeg vil ha.

:overrasket: Dinosaurformet? Kulere enn det kan det vel ikke bli? :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...