Gå til innhold

Spire! Hvor er du?

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Å, mange !! :rødme: Route 66 fra Chigago til LA er en vinner! Det er temmelig dyrt å leie bil hvis du ikke tar en round trip; dvs. leverer den i Chicago igjen...men da blir det jo en helsikes biltur, da.

Hvis dere kjører route 66 ned til LA har dere jo mange valg for tilbaketur:

- opp kysten av California, inn i Oregon og Washington, og gjennom Montana og de andre nordstatene før dere kjører inn i Illinois igjen.

- LA og så østover gjennom New Mexico, Texas etc og så kutte ruten nordover når dere ønsker og gjennom midtstatene tilbake til Chicago.

- Kjøre hele veien gjennom til Florida og så opp østkysten og tilbake til Chicago.......

Uansett: laaaaaaaaaaaaaang reise i bil ;)

Jeg fant denne geniale siden da jeg drømte meg bort her en dag. :fnise: Synes jo alle ser kjempegøye ut jeg. :hjerter:

Uansett, takk for tips. Og ja, jeg ELSKER bilturer så det er nesten ingenting som blir for langt for meg. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fant denne geniale siden da jeg drømte meg bort her en dag. :fnise: Synes jo alle ser kjempegøye ut jeg. :hjerter:

Uansett, takk for tips. Og ja, jeg ELSKER bilturer så det er nesten ingenting som blir for langt for meg. :rødme:

Bare koselig! Du får la meg vite hva det blir til ! Når er det Eggbert-testing, forresten ? Er vel rett rundt hjørnet, nå ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare koselig! Du får la meg vite hva det blir til ! Når er det Eggbert-testing, forresten ? Er vel rett rundt hjørnet, nå ? :)

Ja, jeg skal det. Blir uansett ikke helt enda vi bestemmer oss.

:bond: Eggbert-testing er på mandag. *redd* Grugleder meg og vi har egentlig begge en dårlig følelse denne gangen. Men sist gang hadde vi en god følelse og da gikk det ikke. Da håper vi at en dårlig følelse egentlig er positivt da. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket nettopp med min kjære, som hadde quasigode nyheter. Altså, han skal bli promotert? Nei, hva heter det? Forfremmet. :fnise: Det innebærer to turer på tre uker til Singapore i sommer. :overrasket: Er så utrolig stolt av ham, for dette beviser jo bare noe jeg alltid har visst: at han er best. :ler: Det er ikke så ofte folk hopper over et ledd i forfremmelsesleddet, spesielt ikke ham som hverken har utdannelse eller noe særlig erfaring. Det er dette han alltid har villet, men han hadde ikke regnet med at det skjedde så raskt. Å, flinkisen min. :rødme:

Dette betyr jo at sommerplanene våre blir litt amputert. Han reiser 21.juni og er borte på bryllupsdagen vår :grine: . Meeen, dette betyr også at Hove er bankers. :nigo: Så får vi heller ta sommerferien i september eller noe. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skal det. Blir uansett ikke helt enda vi bestemmer oss.

:bond: Eggbert-testing er på mandag. *redd* Grugleder meg og vi har egentlig begge en dårlig følelse denne gangen. Men sist gang hadde vi en god følelse og da gikk det ikke. Da håper vi at en dårlig følelse egentlig er positivt da. :fnise:

Å, blir så veldig, veldig spennende!!!!!!! :klemmer:

Snakket nettopp med min kjære, som hadde quasigode nyheter. Altså, han skal bli promotert? Nei, hva heter det? Forfremmet. :fnise: Det innebærer to turer på tre uker til Singapore i sommer. :overrasket: Er så utrolig stolt av ham, for dette beviser jo bare noe jeg alltid har visst: at han er best. :ler: Det er ikke så ofte folk hopper over et ledd i forfremmelsesleddet, spesielt ikke ham som hverken har utdannelse eller noe særlig erfaring. Det er dette han alltid har villet, men han hadde ikke regnet med at det skjedde så raskt. Å, flinkisen min. :rødme:

Dette betyr jo at sommerplanene våre blir litt amputert. Han reiser 21.juni og er borte på bryllupsdagen vår :grine: . Meeen, dette betyr også at Hove er bankers. :nigo: Så får vi heller ta sommerferien i september eller noe. :Nikke:

Gratulerer masse til deg og din kjære ! Så du er gift, du ? :sjenert: Har litt følelsen av at jeg aldri kommer til å bli gift, for jeg er litt tradisjonell der og vil at mannen skal være den som frir. Og når man har en mann uten et eneste initiativholdig bein i kroppen...... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, blir så veldig, veldig spennende!!!!!!! :klemmer:

Gratulerer masse til deg og din kjære ! Så du er gift, du ? :sjenert: Har litt følelsen av at jeg aldri kommer til å bli gift, for jeg er litt tradisjonell der og vil at mannen skal være den som frir. Og når man har en mann uten et eneste initiativholdig bein i kroppen...... :fnise:

Jaaaa, kjempespennende. Heldigvis er timeplanen ganske full denne uken, så jeg håper tiden går fort.

Ja, jeg er gift ja. Vi giftet oss i fjor sommer. :rødme:

Vet du hva? Jeg også hadde en sånn mann, helt til han fridde. :fnise: Altså, han var commitmentfobe til de grader, før svigermor (faktisk) snakket ham til fornuft. Da hadde vi vært sammen i 5 år. Nå er det over 7,5 år. Herregud jeg føler meg gammel. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaaa, kjempespennende. Heldigvis er timeplanen ganske full denne uken, så jeg håper tiden går fort.

Ja, jeg er gift ja. Vi giftet oss i fjor sommer. :rødme:

Vet du hva? Jeg også hadde en sånn mann, helt til han fridde. :fnise: Altså, han var commitmentfobe til de grader, før svigermor (faktisk) snakket ham til fornuft. Da hadde vi vært sammen i 5 år. Nå er det over 7,5 år. Herregud jeg føler meg gammel. :fnise:

Hehe...ja, nå har vi det ikke helt fullstendig toppers for tiden heller, da, så at han frir den nærmeste tiden vet jeg med 100& sikkerhet at han ikke gjør... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...ja, nå har vi det ikke helt fullstendig toppers for tiden heller, da, så at han frir den nærmeste tiden vet jeg med 100& sikkerhet at han ikke gjør... :gjeiper:

:kose: Håper det bedrer seg fort som fy. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose: Håper det bedrer seg fort som fy. :jepp:

Enig i den!

Så fint å høre om forfremmelsen, Belle! :)

Når er det du drar egentlig? I kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hei Belle!

(<--- Nuni i ny drakt..)

Har fulgt med hele tiden, men jeg har ikke hatt noen bruker så det har ikke blitt lagt igjen noen spor!

Uansett, :hoppe: for Eggbert 2.0 !! Sikkert bare fint at dere har en dårlig følelse siden den gode følelsen ikke funket. :fnise: Nå blir dere jo bare ekstra superglad om h*n sitter! :jepp:

Så flink mannen er som har blitt forfremmet, og raskere enn forventet til og med! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i den!

Så fint å høre om forfremmelsen, Belle! :)

Når er det du drar egentlig? I kveld?

Jeg er dratt og ankommet for lenge siden. Sitter på hotellrommet nå, og bare venter på å sove egentlig. :natti: (<--- som vanlig :roll: )

Takk, jenter!! :klemmer : :klem1 : :hjerter_rundt :

:kyss:

:vinke: Hei Belle!

(<--- Nuni i ny drakt..)

Har fulgt med hele tiden, men jeg har ikke hatt noen bruker så det har ikke blitt lagt igjen noen spor!

Uansett, :hoppe: for Eggbert 2.0 !! Sikkert bare fint at dere har en dårlig følelse siden den gode følelsen ikke funket. :fnise: Nå blir dere jo bare ekstra superglad om h*n sitter! :jepp:

Så flink mannen er som har blitt forfremmet, og raskere enn forventet til og med! :duskedame:

Næh, så gøy å se deg igjen. :hoppe: Må innrømme at jeg ble litt trist da jeg så at du ''slettet deg''. :trist: Men nå er du tilbake og alt er bare fryd og gammen. Hvordan går det?

:fnise: Vi får håpe at den dårlige følelsen funker da. En av dem er jo uansett nødt til det. :ler:

Han er kjempeflink. Er utrolig stolt av ham. :rødme:

------------

Ja, altså, nå sitter jeg på hotellrommet, med verdens største baguette som selskap. Fra room service. :happy:

Natta jenter! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: Så flink din kjære er! Gratulerer! (Min kjære gjorde også et hopp på karrierestigen nå nettopp, mye tidligere enn forventet. Og det var kun pga erfaring, ikke utdannelse. Så skjønner den stolthetsfølelsen. :))

Sommerferie i september er ikke så dumt. Det har vi pleid å gjøre, og tenker å gjøre det i år også. Det er jo så deilig å komme seg litt vekk på høsten når mørket og kulda kommer krypende her hjemme. Godt å få et avbrekk på en ellers lang høst. :Nikke:

Bare en helg til testing nå. :hoppe:

Håper du koser deg i København. :nigo:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper danskene underholder deg i helga! :danser:

Blir veldig spennende på mandag.....når skal du inn ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Næh, så gøy å se deg igjen. :hoppe: Må innrømme at jeg ble litt trist da jeg så at du ''slettet deg''. :trist: Men nå er du tilbake og alt er bare fryd og gammen. Hvordan går det?

Det går fint :) Tok en liten pause, men må bare innrømme at jeg er avhengig så jeg er tilbake. :fnise:

Håper du og Eggbert storkoser dere i Køben! :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggrisen :rødme :

:jepp: Herlig!

:hoppe : Så flink din kjære er! Gratulerer! (Min kjære gjorde også et hopp på karrierestigen nå nettopp, mye tidligere enn forventet. Og det var kun pga erfaring, ikke utdannelse. Så skjønner den stolthetsfølelsen. : ))

Sommerferie i september er ikke så dumt. Det har vi pleid å gjøre, og tenker å gjøre det i år også. Det er jo så deilig å komme seg litt vekk på høsten når mørket og kulda kommer krypende her hjemme. Godt å få et avbrekk på en ellers lang høst. :Nikke :

Bare en helg til testing nå. :hoppe :

Håper du koser deg i København. :nigo :

:klemmer :

Ja, det stemmer det at din også fikk forfremmelse. Synes det er veldig sterkt gjort jeg, når det kun er fordi de er flinke til jobben sin. :Nikke:

Vi pleier alltid å reise på slutten av ferien, men september skal nok også funke fint. Herlig å ha noe å glede seg til.

2 dager. :redd:

:klem:

Håper danskene underholder deg i helga! :danser :

Blir veldig spennende på mandag.....når skal du inn ?

:fnise: Jeg ble ikke så mye underholdt gitt. Men gøy hadde vi allikevel.

Iiiiik! Jeg tester bare selv, og så ringer de til meg, så jeg skal ikke inn i det hele tatt.

Så bra med forfremmelse for din kjære da! Flink han er :hoppe :

Kos dere masse i København :kose :

Han er kjempeflink. :rødme:

Det går fint : ) Tok en liten pause, men må bare innrømme at jeg er avhengig så jeg er tilbake. :fnise :

Håper du og Eggbert storkoser dere i Køben! :fnise :

:klemmer :

:fnise: Tror de fleste blir avhengig av KG til slutt. :lol:

Vi koste oss kjempemye. :ler:

Tenk, bare to dager igjen nå... Jeg er SÅ spent :popcorn :

:redd: Jeg også. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, altså, nå er jeg tilbake og...mensmurringene har begynt. Så jeg tror rett og slett jeg snart får mensen. :sukk:

Min kjære er ute på livet i dag og jeg sitter hjemme med et fjell av snop og mat som selskap. Så i kveld skal jeg trøstespise vaniljefudge, fruktbrio, sjokoladekjeks, cashewnøtter, chilinøtter, kanelboller (med vaniljekrem RETT fra esken) og taco. I tillegg skal jeg trøstedrømme meg bort med de to reisebøkene jeg kjøpte på flyplassen i går: United States on the Road og Jordan, og Lawrence of Arabia. *sukk* Altså, jeg skal bade i min egen selvmedlidenhet. Som egentlig er prematur fordi ''man vet jo aldri''. :sjenert:

Jeg håper uansett matfjellet, bøkene og filmen får tankene mine over på noe annet. Det er jo tross alt lørdag, og jeg er hjemme igjen.

Dagens positivliste:

- Vaniljefudge :sikle:

- United States on the Road (som er helt perfekt til vårt eventuelle formål) :rødme:

- Kanelboller med vaniljekrem :sikle:

- Sjokoladekjeks :sikle:

- Anime :hjerte:

(det er visst ikke noe annet som ser lyst ut akkurat nå :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...