Gå til innhold

Spire! Hvor er du?

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Hei vennen!

Ikke meninga å skremme deg med at det er kort tid til testing ;) Det er jo godt at du skal på tur og har en del planer denne uka da, så går tida veldig fort :hoppe:

Det var smart å bruke kvinnedagen som unnskyldning til å slippe å lage middag. Så lur var ikke jeg :fnise:

Flink du var med bakinga i går da. Og de eplemuffinsa hørtes veldig gode ut. Er du fremdeles på detsøteliv og finner oppskrifter?

Ha en fin kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vennen!

Ikke meninga å skremme deg med at det er kort tid til testing ;) Det er jo godt at du skal på tur og har en del planer denne uka da, så går tida veldig fort :hoppe:

Det var smart å bruke kvinnedagen som unnskyldning til å slippe å lage middag. Så lur var ikke jeg :fnise:

Flink du var med bakinga i går da. Og de eplemuffinsa hørtes veldig gode ut. Er du fremdeles på detsøteliv og finner oppskrifter?

Ha en fin kveld :klemmer:

:fnise: Håper tiden flyr avgårde. Det tror jeg den gjør også altså. Heldigvis.

:sjenert: Jeg er slu jeg, vet du.

Eplemuffins var utrolig godt. :jepp: De tok litt lang tid, men det var bare så verdt det. Jeg er inne på det søte liv ja. Har limt inn link også, litt tidligere i boken.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*dagdrømmer om sol og opplevelser med god hjelp fra fantastiske Vagabond* :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Halvnaken mannfolkkalender på kontoret mitt :happy: (selvsagt måtte jeg få en skikkelig abs-kalender når de andre har puppekalender :lol: )

:ler: Klart du må ha det du også :) På pauserommet til sambos jobb er det fullt av kalendere med halvnakne damer...skikkelig koselig å sitte der å spise ;) Kanskje jeg skal lure inn noen lettkledde menn der også :ler:

Håper mannen lagde deilig middag til deg i går, fortjener det når det var kvinnedagen :Nikke:

Når reiser du på tur?

Ha en fin tirsdag :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur: Nå er jeg drittlei av å være trøtt hele tiden. Jeg klarte å la være å sove middag i går (noe som egentlig burde feires :fnise: ), men da klokken nærmet seg 9 klarte jeg såvidt å holde meg våken. :overrasket: Såem, jeg gikk faktisk og la meg klokken 9 i går. :sjenert: Føler meg uthvilt i dag da. :ler:

I går snakket jeg og min kjære om hvor vi har lyst til å reise i sommerferien - godt inspirert av reiselysten som ble trigget i meg av å lese Vagabond. Uansett, vi har bestemt oss for at dersom jeg blir gravid innen sommerferien så skal vi reise til et ''vestlig'' land. Altså, ikke bushen i Afrika eller Kambodsja - som er mitt drømmereisemål nummer 1. Dersom jeg ikke blir gravid skal vi kjøpe oss en globus, snurre den rundt og der pekefingeren lander reiser vi. Uansett hvor det er. Så lenge det ikke er Europa eller farlige land som Irak. Eller Afghanistan. Eller dusteland som Saudia Arabia hvor jeg må gå kledd i burka. :fnise:

Jeg tenkte jeg skulle sjekke billetter til diverse steder, og tenkte ''hmmm, Jordan er jo et kult sted å reise. De har jo Petra og alt det der''. Jeg sjekket pris og :dåne: , det er jo kjempebillig. 4000 kr tur/retur for en uke i Amman. Tenk så kult det hadde vært å si til folk at vi skulle på ferie til Amman da. Eller kanskje Damaskus? *drømme*

Ellers, av ''vestlige reisemål'', var vi inne på roadtrip gjennom USA, Romania (jeg har så lyst til å se slottet til Dracula) og Hawaii. Det blir uansett reise til et ''kult'' og relativt ukjent (upopulært?) sted eller storby, ikke noe kjedelig chartersted denne gangen nei. :happy: Datoen blir forresten rundt 1-års bryllupsdagen vår, for jeg tviler på at jeg klarer å få med meg min kjære på Hove. :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler : Klart du må ha det du også : ) På pauserommet til sambos jobb er det fullt av kalendere med halvnakne damer...skikkelig koselig å sitte der å spise ; ) Kanskje jeg skal lure inn noen lettkledde menn der også :ler :

Håper mannen lagde deilig middag til deg i går, fortjener det når det var kvinnedagen :Nikke :

Når reiser du på tur?

Ha en fin tirsdag :kose :

:fnise: Selvsagt. Øverste sjefen syntes egentlig det var litt kult at jeg hadde bedt om en slik en også, for da ble det på en måte likestilling på kontoret. :lol:

:Nikke: Han var veldig flink til å lage middag. Men jeg tror han gjørs på å vaske klærne mine feil. :fnise:

Jeg reiser i morgen kveld. Det er jo i jobbsammenheng da, men det blir kjempekoselig. Jeg har aldri vært ''sånn skikkelig'' i København før. Jeg og min kjære var bare innom på Tivoli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei nå ble jeg så gira på å reise at jeg glemte hele positivlisten min. Fy på meg. :sjenert:

Oi, jeg kan jo også si at jeg ikke har noen gravidsymptomer i det hele tatt denne gangen. Ikke annet enn at jeg er trøtt, men det er jo pillene. Og at jeg er sulten hele tiden, men det er jo stikkpillene. Så kanskje det er et godt tegn? :bond:

Dagens positivliste:

- Storrengjøring i klesskap :husarbeid:

- Reiselyst :reise:

- Plussgrader :skya:

- Reiselyst*2 :buss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå smitta du meg med reiselyst! (og satt ting litt i perspektiv: jeg la meg nesten et kvart døgn etter deg, jeg :ler:)

Dessuten synes jeg du er veldig søt som har skaprengjøring på positivlista di :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå smitta du meg med reiselyst! (og satt ting litt i perspektiv: jeg la meg nesten et kvart døgn etter deg, jeg :ler:)

Dessuten synes jeg du er veldig søt som har skaprengjøring på positivlista di :fnise:

:fnise: Jeg har mye reiselyststøv til overs jeg.

Jeg er et sovedyr. Sånn er det bare. :sjenert:

:lol: Skaprengjøring trengs virkelig, og så føles det mye mer som et valg enn en plikt når den står på positivlisten. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går snakket jeg og min kjære om hvor vi har lyst til å reise i sommerferien - godt inspirert av reiselysten som ble trigget i meg av å lese Vagabond. Uansett, vi har bestemt oss for at dersom jeg blir gravid innen sommerferien så skal vi reise til et ''vestlig'' land. Altså, ikke bushen i Afrika eller Kambodsja - som er mitt drømmereisemål nummer 1. Dersom jeg ikke blir gravid skal vi kjøpe oss en globus, snurre den rundt og der pekefingeren lander reiser vi. Uansett hvor det er. Så lenge det ikke er Europa eller farlige land som Irak. Eller Afghanistan. Eller dusteland som Saudia Arabia hvor jeg må gå kledd i burka. :fnise:

Åh, reiselysten begynte å stige her også nå :nigo: Jeg har vært i Afrika og har også veldig lyst å reise til Kambodsja. Jeg prøvte egentlig å få med kjære til Kambodsja og Vietnam på bryllupsreisa vår, men han var ikke så gira. Kjempekul ide å kjøpe globus og snurre og peke, og reise dit. Det fikk jeg også lyst til!! Det er så utrolig morro å reise :Nikke:

Om du ikke blir gravid så kommer dere hvertfall til å ha en kjempeflott tur å se fram til, det er jeg sikker på!! Men vi håper jo på at du er gravid nå da, og at det heller blir et vestlig reisemål ;)

At du ikke har noen symptomer er forhåpentligvis positivt. Jeg hadde ingen symptomer.. Krysser alt jeg har for deg uansett!!

Ha en fin kveld!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Jeg har mye reiselyststøv til overs jeg.

Jeg er et sovedyr. Sånn er det bare. :sjenert:

:lol: Skaprengjøring trengs virkelig, og så føles det mye mer som et valg enn en plikt når den står på positivlisten. :fnise:

:Nikke: Det gjør det, og så fornøyd man blir med seg selv når klesskapet er ryddet :biggrin:

Reising ja *drømme* har side opp og side ned av reisemål jeg har lyst å dra til i alle verdenshjørner. *trenger mere fri*

Kom til å tenke på her i dag at neste gang jeg skal utenlands er jeg kanskje gravid :sjenert: Det var en rar tanke, jeg ble litt satt ut jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, reiselysten begynte å stige her også nå :nigo: Jeg har vært i Afrika og har også veldig lyst å reise til Kambodsja. Jeg prøvte egentlig å få med kjære til Kambodsja og Vietnam på bryllupsreisa vår, men han var ikke så gira. Kjempekul ide å kjøpe globus og snurre og peke, og reise dit. Det fikk jeg også lyst til!! Det er så utrolig morro å reise :Nikke:

Om du ikke blir gravid så kommer dere hvertfall til å ha en kjempeflott tur å se fram til, det er jeg sikker på!! Men vi håper jo på at du er gravid nå da, og at det heller blir et vestlig reisemål ;)

At du ikke har noen symptomer er forhåpentligvis positivt. Jeg hadde ingen symptomer.. Krysser alt jeg har for deg uansett!!

Ha en fin kveld!! :klemmer:

Afrika er ikke jeg så lysten på. Det er mange andre steder jeg har lyst til å reise før det er et alternativ. Men Kambodsja. :rødme: Vet ikke helt hvorfor, men har alltid hatt lyst til å reise dit.

Ja, det er det vi tenker. Noe positivt må jo komme dersom prøverør går rett i dass. :fnise: Men jeg håper på et vestlig reisemål altså. :jepp:

:Nikke: Det gjør det, og så fornøyd man blir med seg selv når klesskapet er ryddet :biggrin:

Reising ja *drømme* har side opp og side ned av reisemål jeg har lyst å dra til i alle verdenshjørner. *trenger mere fri*

Kom til å tenke på her i dag at neste gang jeg skal utenlands er jeg kanskje gravid :sjenert: Det var en rar tanke, jeg ble litt satt ut jeg :fnise:

*kremt* Det hjalp visst ikke å skrive det på positivlista gitt. :sjenert:

Det er en kjemperar tanke. :fnise: Håper at det er tilfelle, for begge to. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, kvelden i kveld kan oppsummeres med: :veslejenta: og ingen :husarbeid: . Jepp, i dag var visst dagen for å være lat. Og så skylder jeg litt på Eggbert 2.0. :flekke::plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen ,Belle ! ( ja, morgen.. :fnise: )

Jeg har vært både her og der, så hvis du vil ha reisetips om USA

( inkl. Hawaii ), Canada, Japan, +++ så gi lyd ! :gjeiper:

Jeg har til og med flydd jorda rundt! Oslo-Frankfurt-Bangkok-Tokyo-Hawaii-LA-New York-Frankfurt-Oslo! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen ,Belle ! ( ja, morgen.. :fnise: )

Jeg har vært både her og der, så hvis du vil ha reisetips om USA

( inkl. Hawaii ), Canada, Japan, +++ så gi lyd ! :gjeiper:

Jeg har til og med flydd jorda rundt! Oslo-Frankfurt-Bangkok-Tokyo-Hawaii-LA-New York-Frankfurt-Oslo! :goodbye:

*misunnelig* Jeg har morgen klokken kvart over 6 jeg. *hmph*

Å, ja, det hadde vært kjempegøy. Tenker spesielt dersom det blir tur til USA. Har liksom ikke så stor kjennskap til det landet, bortsett fra California og Florida. :roll: Hvor ellers har du vært da? Utenfor Europa tenker jeg spesielt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld reiser jeg. :strix: Gleder meg litt, samtidig som at jeg stresser med å finne en god forklaring på hvorfor jeg ikke kan drikke. Penicillin høres liksom så teit og oppbrukt ut. *hmm* Noen forslag?

Jeg drømte forresten at jeg fikk positiv test i natt. *sukk* Tror nok jeg er litt mer stresset enn jeg vil innrømme, selv om det ikke er på langt nær så stressende som det var sist gang. Det er jo en utrolig fin drøm, og jeg våkner opp kjempelykkelig, men så husker jeg at det bare er en drøm og blir litt trist. Jaja, jeg håper at drømmen kommer i oppfyllelse på mandag. :jepp:

Dagens positivliste:

- Ut på tuuuur :reise: (<--- skulle egentlig ha vært et fly)

- Eggbert 2.0 er snart moden :skya:

- God lunsj med både muffins, prinsessestang og kyllingvinger som sjefen kom med :spise:

- Jeg kan sove helt til klokken 9 i morgen :natti:

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm... har vondt i hodet og har ikke lyst på vin? Ikke si noe og få mannen til å smugdrikke av glasset ditt? Æsj, de funker ikke så bra... eeeeeh. God tur ihvertfall! :nigo:

Ihihi, det er så spennende med Eggbert!

Siden jeg er hjemme og syk har jeg sittet på nrk sine nett-TV-siden i dag og ramlet over noen episoder av Jordmødrene. Der var det en far som tydeligvis hadde blitt rammet av ammetåka, han klarte å låse babyen inne i bilen! :blink:

(og litt :fnise: for det gikk jo veldig bra)

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*misunnelig* Jeg har morgen klokken kvart over 6 jeg. *hmph*

Å, ja, det hadde vært kjempegøy. Tenker spesielt dersom det blir tur til USA. Har liksom ikke så stor kjennskap til det landet, bortsett fra California og Florida. :roll: Hvor ellers har du vært da? Utenfor Europa tenker jeg spesielt på.

Nja..har vært mye i USA, egentlig. :)

Jeg kunne tenke meg å reise til Nepal og Tibet.....Kunne dessuten trengt å bli guida av noen spirituelle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... har vondt i hodet og har ikke lyst på vin? Ikke si noe og få mannen til å smugdrikke av glasset ditt? Æsj, de funker ikke så bra... eeeeeh. God tur ihvertfall! :nigo :

Ihihi, det er så spennende med Eggbert!

Siden jeg er hjemme og syk har jeg sittet på nrk sine nett-TV-siden i dag og ramlet over noen episoder av Jordmødrene. Der var det en far som tydeligvis hadde blitt rammet av ammetåka, han klarte å låse babyen inne i bilen! :blink :

(og litt :fnise : for det gikk jo veldig bra)

Næh, han skal ikke være med. Det er jobbtur. Æsj, jeg får fundere litt til. :fnise:

Jeg og min kjære har også sett den serien, men vi måtte rett og slett bare kaste inn håndkledet. Min bittebittelille fødselsangst (eller, fødselsbekymringer kan jeg kalle det for) ble ikke noe mindre av å se det. :redd:

:fnise: Hva skulle vi gjort uten disse mannfolka våre?

Nja..har vært mye i USA, egentlig. : )

Jeg kunne tenke meg å reise til Nepal og Tibet.....Kunne dessuten trengt å bli guida av noen spirituelle ; )

Har du noen tips til steder å reise, sånn midt inni landet? Nå tenker jeg på dersom vi finner ut at det blir roadtrip.

Nepal. :rødme: Tibet. :rødme: Men nei, Kambodsja først. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh, han skal ikke være med. Det er jobbtur. Æsj, jeg får fundere litt til. :fnise:

Jeg og min kjære har også sett den serien, men vi måtte rett og slett bare kaste inn håndkledet. Min bittebittelille fødselsangst (eller, fødselsbekymringer kan jeg kalle det for) ble ikke noe mindre av å se det. :redd:

:fnise: Hva skulle vi gjort uten disse mannfolka våre?

Har du noen tips til steder å reise, sånn midt inni landet? Nå tenker jeg på dersom vi finner ut at det blir roadtrip.

Nepal. :rødme: Tibet. :rødme: Men nei, Kambodsja først. :jepp:

Å, mange !! :rødme: Route 66 fra Chigago til LA er en vinner! Det er temmelig dyrt å leie bil hvis du ikke tar en round trip; dvs. leverer den i Chicago igjen...men da blir det jo en helsikes biltur, da.

Hvis dere kjører route 66 ned til LA har dere jo mange valg for tilbaketur:

- opp kysten av California, inn i Oregon og Washington, og gjennom Montana og de andre nordstatene før dere kjører inn i Illinois igjen.

- LA og så østover gjennom New Mexico, Texas etc og så kutte ruten nordover når dere ønsker og gjennom midtstatene tilbake til Chicago.

- Kjøre hele veien gjennom til Florida og så opp østkysten og tilbake til Chicago.......

Uansett: laaaaaaaaaaaaaang reise i bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...