Sequax Skrevet 19. februar 2010 #981 Del Skrevet 19. februar 2010 Nå er det en som har lagd en post om at hun er så skuffet over at kjønnet på babyen hennes er likt de to andre barna. Kjenner jeg blir helt varm inni meg. :dåne: Jeg veit... Gir deg en kjempe , jeg..... God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #982 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg veit... Gir deg en kjempe , jeg..... God helg!! *grøss* Uansett, takk for ! tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. februar 2010 #983 Del Skrevet 19. februar 2010 - Komle til middag i dag Misunnelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #984 Del Skrevet 19. februar 2010 Misunnelig!!! Komle er noe av det beste som finnes! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 19. februar 2010 #985 Del Skrevet 19. februar 2010 Misunnelig!!! Hva er komle ? Har jeg gått glipp av en kulinarisk perle ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #986 Del Skrevet 19. februar 2010 Hva er komle ? Har jeg gått glipp av en kulinarisk perle ? Nå ble jeg helt satt ut... Vel, komle blir også kalt for raspeballer. Eller kompe. Høres det mer kjent ut? Dette er ihvertfall komle. Årh som jeg gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 19. februar 2010 #987 Del Skrevet 19. februar 2010 Nå ble jeg helt satt ut... Vel, komle blir også kalt for raspeballer. Eller kompe. Høres det mer kjent ut? Dette er ihvertfall komle. Årh som jeg gleder meg. Raspeballer har jeg hørt om, da... Du trenger ikke disse meg, lizzom!! Oppskrift, please ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #988 Del Skrevet 19. februar 2010 Raspeballer har jeg hørt om, da... Du trenger ikke disse meg, lizzom!! Oppskrift, please ? Jeg pleier bare å kjøpe komlemel jeg. Hm...her. Det blir for avansert for meg å skulle mose poteter og alt det der. Men skal vi se. Oppskrift for eksempel. Vi pleier å ha en knok, pølser og flesk som tilbehør. Mamma har i tillegg poteter og kålrotstappe. Og så er selvsagt ketchup, smør og melk et selvskrevet tilbehør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 19. februar 2010 #989 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg pleier bare å kjøpe komlemel jeg. Hm...her. Det blir for avansert for meg å skulle mose poteter og alt det der. Men skal vi se. Oppskrift for eksempel. Vi pleier å ha en knok, pølser og flesk som tilbehør. Mamma har i tillegg poteter og kålrotstappe. Og så er selvsagt ketchup, smør og melk et selvskrevet tilbehør. Høres kjempegodt ut!!! God middag! Jeg skal ha svin indrefilet idag, med brokkoli til....litt tørt, men kjører lavkarbo.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #990 Del Skrevet 19. februar 2010 Høres kjempegodt ut!!! God middag! Jeg skal ha svin indrefilet idag, med brokkoli til....litt tørt, men kjører lavkarbo.... Syntes det hørtes godt ut jeg. Når jeg skal prøve å være sunn ( ) pleier jeg å steke meg en pose wokgrønnsaker og litt laks. Det er godt det. Men trenger litt saus da, så da blir det vel ikke så sunt allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 19. februar 2010 #991 Del Skrevet 19. februar 2010 Nå er det en som har lagd en post om at hun er så skuffet over at kjønnet på babyen hennes er likt de to andre barna. Kjenner jeg blir helt varm inni meg. :dåne: Slike mennesker fortjener virkelig ikke å få barn Skal vel bare være glad at de klarer å få tre barn da...uff... Tanta til sambo er sånn....helt hysterisk etter¨å få en jente.. Fjelltur blir liksom ikke det samme i år som det har vært før nei. Hatt snø siden desember liksom, så har ikke noe snøabstinenser jeg heller... men blir en lite fjelltur for meg i mars alikevel Skjønner godt at du lar være alkoholen nå ja, vil jo ikke risikere å ødelegge noe Ha en super helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora_A Skrevet 19. februar 2010 #992 Del Skrevet 19. februar 2010 ... bare innom og titter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 19. februar 2010 #993 Del Skrevet 19. februar 2010 *må lage komle/kompe/raspeball/potetball en dag snart* *sulten* Og jeg som akkurat har spist kyllingwok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. februar 2010 #994 Del Skrevet 19. februar 2010 Potetball, klubb, kløbb, raspeball, komle, kumle og kompe, kumpe, kodla, kudle, klot, kams, ball, baill, komperdøse, kumperdøse , kompadøs, ruter, ruta, raskekako, risk, klotremat, krumme, kromme... Kjært barn har mange navn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. februar 2010 #995 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Det er jo ikke helt det samme da! Kompe (som er den eneste riktige måten å stave og spise det på ), skal lages av raspede rå poteter, som blandes med mel og sånt, med en liten fleskebit i midten, kokes og spises med sukker på.. Endret 19. februar 2010 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phineas Skrevet 19. februar 2010 #996 Del Skrevet 19. februar 2010 Ville bare informere om at jeg er innom av og til og oppdaterer meg, og krysser fingre og tær for at alt klaffer snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 20. februar 2010 #997 Del Skrevet 20. februar 2010 God ....morgen? Vet ikke om du liker kaffe, men du liker ihvertfall motivational posters, så her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 20. februar 2010 #998 Del Skrevet 20. februar 2010 Ha en god helg, Belle! Håper du ikke spiste deg ihjel på KOOOOOOOOOOMLE i går ? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #999 Del Skrevet 22. februar 2010 Slike mennesker fortjener virkelig ikke å få barn :sinna : Skal vel bare være glad at de klarer å få tre barn da...uff... Tanta til sambo er sånn....helt hysterisk etter¨å få en jente.. Fjelltur blir liksom ikke det samme i år som det har vært før nei. Hatt snø siden desember liksom, så har ikke noe snøabstinenser jeg heller... men blir en lite fjelltur for meg i mars alikevel :sjenert : Skjønner godt at du lar være alkoholen nå ja, vil jo ikke risikere å ødelegge noe : ) Ha en super helg :kose : Kjenner jeg blir bare av å tenke på det. Jeg liker ikke snø jeg, så to måneder med snø + fjelltur er ikke noe jeg gleder meg til. :hallo : ... bare innom og titter. Så gøy med nytt besøk. *må lage komle/kompe/raspeball/potetball en dag snart* :sikle : *sulten* Og jeg som akkurat har spist kyllingwok :ler : Kjempekjempekjempegodt er det. Potetball, klubb, kløbb, raspeball, komle, kumle og kompe, kumpe, kodla, kudle, klot, kams, ball, baill, komperdøse, kumperdøse , kompadøs, ruter, ruta, raskekako, risk, klotremat, krumme, kromme... Kjært barn har mange navn? :fnise : Klotremat? Det er jo ikke helt det samme da! :riste : Kompe (som er den eneste riktige måten å stave og spise det på :fnise : ), skal lages av raspede rå poteter, som blandes med mel og sånt, med en liten fleskebit i midten, kokes og spises med sukker på.. :spise : Vi pleier ikke å ha dott i, som vi kaller fleskebiten i midten for. Men den jeg spiser på ferja, og som de kaller for sørlandskompe, den har dott i seg. Men sukker? :goodbye : Ville bare informere om at jeg er innom av og til og oppdaterer meg, og krysser fingre og tær for at alt klaffer snart! :jepp : Du er så søt! God ....morgen? :kaffekopp : Vet ikke om du liker kaffe, men du liker ihvertfall motivational posters, så her! :nigo : Nå er jeg blitt så vant med min nye jobbrutine at halv 1 slettes ikke er morgen. Og i og med at jeg føler meg såpass gammel når jeg ikke synes halv 1 er morgen, så har jeg lært å drikke kaffe. Så takk for det. :goodbye : Ha en god helg, Belle! Håper du ikke spiste deg ihjel på KOOOOOOOOOOMLE i går ? :gjeiper : Bare nesten. Årh, det er bare sååå godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. februar 2010 #1000 Del Skrevet 22. februar 2010 Halloen! Reagerte ikke på den potetballen med sukker en gang jeg. Jeg har nemlig funnet ut at pannekaker med bacon og litt sukker kan være jæ*** godt... Jeg skal på raspeballmiddag neste uke, blir bra Hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå