Gå til innhold

Spire! Hvor er du?

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Stemmer i med de andre her, dagene trenger ikke å være proppet til randen av aktiviteter for å være fine :)

Det er godt bare å ha tid til seg selv, roe ned og gjøre akkurat som en vil.

Håper du får en flott kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagen bør jo ikke ha så mye innhold for å være fin da : ) Liker best de dagene med lite innhold og mye tid til meg selv jeg :Nikke :

Moro med fotball da : ) Spilt i mange år selv jeg, men er noen år siden nå... bare vært med på sånne småcuper som er her jeg bor innimellom nå i det siste : ) Merker godt at formen ikke er som den var :ler :

Kos deg med spagetti, tv og bok og ikke minst brors klesvask ; )

Jeg synes de innholdsløse dagene er aller best jeg. :hjerte: Det er bare det at dagboken min blir så innholdsløs også da. :ler:

Gøy med fotball! :ball: Og formen er så absolutt ikke slik den var i mine glansdager. :fnise:

Hei Belle : )

Det er deilig med dager hvor det skjer lite syns jeg også. Her blir det samme som deg; middag, tv og bok i kveld :nigo : Og kanskje litt strikking...

Morro å komme igang med fotball da, selv om man er litt rusten. På en måte føles den gangsperren litt godt også, for man kjenner at man har trena bra ; )

Håper du får en fin kveld :kose :

I dag er jeg så gangsperr at jeg såvidt klarer å gå. :redd: Jeg tror aldri jeg har vært så stiv før, har jo vondt i hele kroppen. :dåne: Så ja, jeg kjenner veldig godt at jeg har trent. :ler:

Stemmer i med de andre her, dagene trenger ikke å være proppet til randen av aktiviteter for å være fine : )

Det er godt bare å ha tid til seg selv, roe ned og gjøre akkurat som en vil.

Håper du får en flott kveld :klemmer :

Tid til seg selv er kjempebra. :jepp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var fredagen her. Igjen. :overrasket:

Som jeg skrev ovenfor: i dag er jeg så støl at jeg såvidt klarer å gå. :haar: Jeg tror aldri jeg har vært så gangsperr i hele mitt liv. :fnise:

I går ble det spaghetti, bok og Star Trek med bror og kompiser. Kjempekoselig. Dagen i dag blir noenlunde den samme. Bror reiser jo i morgen, så da blir det kvalitetstid med ham. :rødme: Deriblant pizza til middag i dag. :ler:

Helgen blir helt lik forrige helg; bok, god mat og gjerne noen Ghibli-filmer. :hjerte:

Ha en strålende fredag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Percy Jackson i kveld. :bolledeig: Og jeg som trodde den hadde premiere på søndag. :sjenert: Elsker bøkene og gleder meg kjempemye til å se hvordan de blir på film. :skya:

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var første halvdel av helgen over. Har hatt en kjempekoselig start på helgen ihvertfall, med kino i går. Synes den var helt grei i forhold til boken, og ihvertfall mye bedre lagd bok-film i forhold til Harry Potter. Det kan også hende det var fordi jeg syntes skuespilleren som spiller Percy Jackson var så innmari pen. :sjenert::fnise:

Ellers kjørte jeg bror til flyplassen i dag. Vi nådde akkurat innsjekk fordi jeg tenkte visstnok helt feil da jeg slo på alarmen i går slik at den ringte når vi egentlig skulle ha kjørt. :klaske: Etterpå ble det god frokost hos søster, tur med hunden hun passer på og en liten shoppingrunde i byen. Alt dette før klokken var passert 12 idag. :ler:

Nå har jeg nettopp sett en Ghibli-film (Nausicaa of the Valley of the Wind) og har planer om å kose meg med en god bok resten av kvelden. :rødme:

I morgen skal jeg og søster besøke bestemor på sykehjemmet - hun har bursdag på mandag - og svigermor, for min kjære da liksom. Siden vår mamma ikke er hjemme i morgen får vi besøke hans. :fnise:

Ha en fantastisk herlig lørdagskveld alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som en fin helg! Spaghetti og Star Trek var en merkelig men kul kombo :fnise:

Kos deg med boka! Hva leser du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som ei veldig fin helg. Godt broren din rakk innsjekkinga :fnise:

Kos deg masse med god bok i kveld :klemmer:

Jeg hadde en kjempeherlig lørdag. :Nikke:

:klem:

Høres ut som en fin helg! Spaghetti og Star Trek var en merkelig men kul kombo :fnise:

Kos deg med boka! Hva leser du? :)

:ler: Det ble jo ikke spaghetti og Star Trek samtidig da. Uansett, alt passer til spaghetti. :fnise:

Jeg leser Princeps' Fury av Jim Butcher. Årh som jeg elsker den serien, Codex Alera altså. Nesten like bra som Harry Potter. :jepp: Og så leser jeg One Piece, litt sånn innimellom. :fnise:

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett, alt passer til spaghetti. :fnise:

Jordbæryoghurt? Risengrynsgrøt? Kaffe? Sjokoladeiskrem? Makaroni? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordbæryoghurt? Risengrynsgrøt? Kaffe? Sjokoladeiskrem? Makaroni? :fnise:

:fnise: Kanskje ikke alt da.

----

Siste halvdel av helgen min var også kjempefin. Jeg og søster fikk besøkt svigermor i går og vi fikk kjøpt litt take-away og kost oss med film og reservehund. :hjerte: I dag skal jeg gå tur med reservehund bort til videosjappa for å levere film. Dagens trim. :fnise:

Ellers: min kjære kommer hjem i dag! :hoppe: Det blir nok ikke før med siste flyet altså, så teknisk sett ser jeg ham ikke før i morgen. Gleder meg uansett til han kommer snikende under dyna til meg i natt. :rødme:

Ha en strålende mandag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal hente min kjære klokken 6 på flyplassen i dag. :hoppe: Et lyspunkt i min til nå crappy og fjortisdeppa dag. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da henter du han nå da jo! :hoppe: Høres jo ut som du hadde en veldig koselig helg, men det må jo være ekstra herlig å få din kjære hjem igjen. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt at din kjære kommer hjem i dag :danse :

:rødme:

Da henter du han nå da jo! :hoppe : Høres jo ut som du hadde en veldig koselig helg, men det må jo være ekstra herlig å få din kjære hjem igjen. :klemmer :

Helgen var koselig, men det er ingenting som slår min kjæres hjemkomst. :fnise:

Kos deg masse med kjære hjemme!! :hoppe :

:Nikke:

--------

Da var min kjære hjemme igjen, hele to dager før tiden. :hoppe: Det ble ikke så veldig mye kos i går fordi han alltid er så trøtt når han kommer hjem. Han jobber natt og reiser som regel på morgenen, så i går for eksempel hadde han bare fått 1 times søvn. :overrasket: Men bare det å vite at han er hjemme er en god-følelse og nå har vi 4 hele uker på å kose oss. :hjerte:

I dag skal jeg hente resten av medisinene mine på apoteket og vi skal besøke bestemor. Etter det blir det trening på meg. Jeg har nemlig bestemt meg for å droppe fotballen allikevel, på grunn av hele dette prøverørsgreiene. Jeg kan ikke gå på trening etter innsetting og dersom jeg eventuelt blir gravid, og da er det liksom liten vits. Det blir så teit å si at jeg skal begynne, men om to uker igjen må jeg ta meg 2 ukers pause. :klaske: Så jeg har bestemt meg for å bare trene hjemme på Wii'en og i treningsstudioet vårt. Jeg skal få inn en rutine at når min kjære går på trening, da skal jeg også trene. :Nikke:

Ellers snuser jeg og venninne på tanken om å ta oss en festivalsommer. Da blir det Hove. Årh, det hadde vært helt fantastisk. :rødme: Jeg håper bare at min kjære er med på det, men det skal vi nok klare. Hennes kjæreste og min kjære er Knoll og Tott, så dersom han er med så er min kjære mest sannsynligvis med også. :fnise:

Ha en strålende tirsdag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Så koselig med en hjemme-kjære! :jepp: Og det hørtes ut som flinke og fornuftige treningsplaner. Kjipt med fotballen da, men det er jo noe du alltids kan begynne med senere. Eller tvinge barna dine til å gjøre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:kaffekopp:

Så koselig med en hjemme-kjære! :jepp: Og det hørtes ut som flinke og fornuftige treningsplaner. Kjipt med fotballen da, men det er jo noe du alltids kan begynne med senere. Eller tvinge barna dine til å gjøre :fnise:

:fnise: Jeg er gift med verdens største fotballidiot, så han kommer ihvertfall til å prøve å tvinge dem. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? :klø: Mensen i dag? :overrasket: CD24? :hakeslepp: Nå forstår jeg ingenting. :vetikke: Lurer på om jeg skal ta kontakt med klinikken eller ei. Håper jeg får tak i min kjære før stengetid slik at han kan lese brevet jeg fikk. *ultramerkelig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok kontakt med klinikken jeg. Orket ikke å vente på at min kjære skulle stå opp. :sjenert:

Jeg begynner på progynova i morgen, skal inn til slimhinnekontroll neste fredag, 26.02, og innsetting i uke 9, 1-3.mars.

Utrolig merkelig syklus dette her. Har ikke kjent noe som helst til mensen, annet enn at jeg forstår nå i ettertid hvor fjortisdepresjonen min i går kom fra. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...