Gå til innhold

Spire! Hvor er du?

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Du er så søt som rett som det er blir overrasket over at dagene har gått så fort. :fnise:

Godt å få din kjære hjem igjen nå, tenker jeg. :hjerte: Du hadde jo ikke sett han siden i fjor! ;)

Stilig med tattoveringen da. Du får legge ut bilde av den her etter hvert. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var ei tøff tatovering ja, og kult å ta det nede på foten. Jeg er alt for pysete til sånt..

Kos deg masse nå som du har fått din kjære hjem :nigo:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra tatoveringen gikk fint, men kanskje litt upraktisk på denne tiden av året ja :ler: *lurer på hva du har tatovert jeg :sjenert: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke :

Her må jeg følge med!

Mario er supermorsomt, mannen og jeg er helt frelst på det nye til Wii. Også har vi den der gamle, gråe aller første Nintendoen, så vi spiller en del på den også! :rødme :

:hoppe: Så gøy med nytt besøk!

Ingenting kan slå Mario. :fnise: Vi (søsken) har den gamle gråe hjemme hos mamma. :hjerte:

Du er så søt som rett som det er blir overrasket over at dagene har gått så fort. :fnise :

Godt å få din kjære hjem igjen nå, tenker jeg. :hjerte : Du hadde jo ikke sett han siden i fjor! ; )

Stilig med tattoveringen da. Du får legge ut bilde av den her etter hvert. :jepp :

:fnise: Dagene bare fyyyyker avgårde. Blir like overrasket hver uke jeg, av at det plutselig er fredag. :sjenert: Tror nok det er fordi jeg trives så utrolig godt på jobb at det ikke er noe ork å gå på jobb slik det alltid har vært i studietiden.

Bilde kommer etter hvert ja. :nigo:

Det var ei tøff tatovering ja, og kult å ta det nede på foten. Jeg er alt for pysete til sånt..

Kos deg masse nå som du har fått din kjære hjem :nigo :

:hug :

:klem:

Såå tøff tatovering! Vil se bilde av den når den har grodd : )

:Nikke: Det skal du få!

Så bra tatoveringen gikk fint, men kanskje litt upraktisk på denne tiden av året ja :ler : *lurer på hva du har tatovert jeg :sjenert : *

Forferdelig upraktisk! Prøvde å finne sko som ikke gnagde i går, men det eneste jeg fant var tøfler, så da var jeg liksom like langt. :fnise: Da får jeg heller tasse rundt i sandaler med ullsokker oppi. :skratte:

Jeg har tatovert navnet til pappa på alvisk. Vi mistet ham for 8 år siden og jeg, søster og bror har tatt lik. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatovert navnet til pappa på alvisk. Vi mistet ham for 8 år siden og jeg, søster og bror har tatt lik. :rødme:

For en fin ting å gjøre. Hadde jeg turd å tatovere meg skulle jeg hatt noe til minne om pappaen min jeg også! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var det (plutselig) fredag igjen. :fnise:

Vi hadde besøk av venninne i hele går, det var så koselig. Jeg lagde middag til dem (venninne+kjære altså), vi så film (The Boat That Rocked :hjerte: ), spiste resten av julekakene og sladret så busta føyk. Herlig! I år er det nemlig tid for ungdomsskole-reunion (10 år siden vi gikk ut :sjokk: Jeg føler meg gammel!) og jeg skal være med å organisere litt. Som jeg sa til venninne: jeg har nettopp organisert et stort bryllup - da skal reunion ikke være noe problem. :fnise: Uansett, det skal bli gøy å treffe alle sammen igjen. Det er jo faktisk bare 3 stk fra ungdomsskolen som jeg er regelmessig med den dag i dag.

På lørdag skal jeg prøve å være mamma for en hel dag! :haar: Kjenner at jeg er litt nervøs, men jeg gleder meg veldig mye selvsagt. Jeg skal nemlig passe på fadderbarnet til min kjære, vi kan kalle ham for Lillemann fra nå. Foreldrene skal på fest og i stedet for at jeg skal sitte hjemme hos dem til klokken blir 2-3 kan han like godt sove hjemme hos oss. Da kan de få sove litt frempå på søndag også, og slippe å stresse for å komme seg hjem fordi jeg venter på dem.

Det lengste jeg har vært alene med en så liten en (Lillemann er 1,5 år snart) må være et par timer. Så jeg trenger nøyaktige instrukser på når han skal ha mat osv. :sjenert: Tror uansett det skal gå veldig fint. Bleier kan jeg skifte og mat skal jeg klare å få i ham. :ler:

Ellers har vi ingen planer. Min kjære skal på dagstur til nærmeste skitrekk i morgen og gjerne ut på byen på kvelden. After-ski som han kaller det for. :fnise: Tror uansett at det rykker litt i rockefoten hans siden han har vært borte på alle standard ut-på-byen-dager i julen og nyttår.

I dag blir det bare avslappings og gjerne noen filmer eller kanskje litt Mario. :hjerte: Det skal bli godt med en rolig-helg denne helgen, etter all :skaal: det ble forrige helg.

Ha en strålende fredag og helg alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fin ting å gjøre. Hadde jeg turd å tatovere meg skulle jeg hatt noe til minne om pappaen min jeg også! :rødme:

:jepp: Det er jo et minne som varer for livet. Er kjempefornøyd med min og synes den er nyyyydelig for jeg vet jo hva den står for. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om plutselig fredag ja :dåne: Det er kanskje ikke rart at den kom fort her, ettersom jeg kun har sovet hele uken :roll: Jeg skulle jo liksom få gjort mye papirarbeid og håndarbeid etter lapen. I stedet bytter jeg mellom å ligge i sengen eller på sofaen :sjenert:

For en fin ting du og søsknene dine har gjort :hjerte:

Håper du får en strålende helg :) Og, det går nok helt strålende når du skal passe Lillemann :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om plutselig fredag ja :dåne: Det er kanskje ikke rart at den kom fort her, ettersom jeg kun har sovet hele uken :roll: Jeg skulle jo liksom få gjort mye papirarbeid og håndarbeid etter lapen. I stedet bytter jeg mellom å ligge i sengen eller på sofaen :sjenert:

For en fin ting du og søsknene dine har gjort :hjerte:

Håper du får en strålende helg :) Og, det går nok helt strålende når du skal passe Lillemann :jepp:

:fnise: Det blir ofte sofa- og sengeligging når man er sykemeldt. Håper det går bra med deg, tross navleangst og sårrensing. :kose:

Jeg har jo alltid hatt lyst til å minne ham på en eller annen måte, men jeg har liksom aldri funnet ut av hva jeg ville ha. Da kom søster på idéen om alvisk. Vi googlet, jeg lærte meg å skrive det og tada! fiiiine tatoveringer. :hjerte:

Håper han er i live når han skal leveres på søndag. :sjenert: Neida, det skal nok gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du får en koselig helg. :jepp: Det går nok fint å passe Lillemann. Greit å få øvd seg litt da. ;)

Måtte tenke litt på om det var tid for reunion for meg også, men fant ut at det blir neste år. I år er det 10 år siden jeg ble konfirmert. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du får en koselig helg. :jepp: Det går nok fint å passe Lillemann. Greit å få øvd seg litt da. ;)

Måtte tenke litt på om det var tid for reunion for meg også, men fant ut at det blir neste år. I år er det 10 år siden jeg ble konfirmert. :lol:

:fnise: Jeg hadde ikke tenkt tanken engang jeg, før en ''invitasjon'' dumpet ned på facebooken. Såem, den standard: '' :overrasket: Tiden går så fort!'' gjelder nok i dette tilfellet også. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kose:

:klemmer:

Den følelsen har gått over nå :Nikke: , den pleier ikke å være tilstede så lenge av gangen ;) Dessuten er jeg ikke såååååå gammel :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tatoveringen er helt sikkert kjempenydelig! Der har du funnet en tatovering som du garantert ikke kommer til å angre på :hjerte: Kjempegod idé :Nikke:

God helg Belle! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:klemmer:

Den følelsen har gått over nå :Nikke: , den pleier ikke å være tilstede så lenge av gangen ;) Dessuten er jeg ikke såååååå gammel :ler:

:fnise: Nei, jeg vet. ;) Det er bare det at jeg sjelden føler meg noe særlig gammel fordi jeg ikke ser ut som om jeg er 25. Jeg må fremdeles vise leg når jeg kjøper øl og forrige helg var det en som trodde at jeg var 19 år. :skratte:

Den tatoveringen er helt sikkert kjempenydelig! Der har du funnet en tatovering som du garantert ikke kommer til å angre på :hjerte: Kjempegod idé :Nikke:

God helg Belle! :klem:

Jeg synes ihvertfall det. Liker godt ulike skrifttyper. Har en annen tatovering på et indisk skriftspråk også, og har planlagt å få fremtidige barns navn tatovert i atter en annen skrifttype. :hjerte:

God helg til deg også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det lørdag og jeg er småbakfull. :dåne: Jada, det ble en liten tur ut på oss i går. :sjenert: Bestekompis (egentlig min kjæres bestekompis, som også er blitt min bestekompis :rødme: ) kom på besøk og vi fant ut at vi skulle ta oss noen øl i byen. Det ble litt flere øl enn planlagt og til og med nattklubb. :skaal: Nå bor jeg i en forholdsvis liten by, så nattklubb er brukt veldig løst i denne sammenhengen. :skratte: Uansett, så gøy har ikke vi tre hatt det siden vi var i Barcelona bare oss. :hjerte:

Senere i dag skal vi passe Lillemann - selv om det nok bare blir en times tid fra han kommer her til han skal legge seg. Jeg har fått instrukser av far, så dette skal gå bra! :tommelopp:

Ellers ingen planer. Min kjære og kompis la seg ikke før klokken 9 i dag morges :overrasket: , og siden min kjære ikke sov natt til i går heller tror jeg det er en fare for at han kommer til å sove i hele dag. :fnise:

Ha en strålende lørdag og helg alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Nei, jeg vet. ;) Det er bare det at jeg sjelden føler meg noe særlig gammel fordi jeg ikke ser ut som om jeg er 25. Jeg må fremdeles vise leg når jeg kjøper øl og forrige helg var det en som trodde at jeg var 19 år. :skratte:

:ler:

Samme med meg.

Det er vel ikke så mange som tror jeg er nitten lengre, men jeg kan godt gå for å være rundt 6-7 år yngre enn jeg er ;)

Kos deg mad Lillemann og sovende Bellemann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...