Gå til innhold

Spire! Hvor er du?

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Ja, da var helgen over. Egentlig en veldig deprimerende helg, fordi mensensmertene kom for fullt da vi var på besøk hos vennepar. I går fant jeg bittebittelitt brunt blod på papiret de to-tre første gangene jeg var på do og trodde selvsagt at mensen var på vei. Da tok jeg en test, bare for å ha gjort det liksom, for jeg var jo bombesikker på at mensen kom til å komme allikevel. Jeg testet midt på dagen og den var selvsagt så negativ som den kunne bli. :sukk: Både jeg og min kjære var utrolig deppa i ca. halve går, helt til det viste seg at mensen ikke kom allikevel. :vetikke: Mensensmertene var borte, og no more blod.

Den pessimistiske delen av hjernen min tenker at mensen kommer snart, fordi jeg har aldri spottet slik før. Den optimistiske delen av hjernen tenker at dette kanskje var en festeblødning? Vi leste litt om dette i går, og vi fant ut at dette var en blødning som kom et par dager før IKM. Så nå vet vi ikke helt hva vi skal tro. Vi tør jo selvsagt ikke å håpe på noe heller, da blir vi garantert skuffet.

Jeg tenker også slik at jeg enda har gravidsymptomene mine: vonde pupper, stikninger i magen, alltid trøtt, unormalt stor appetitt og dobesøk oftere enn vanlig. Æsj, jeg er helt forvirret akkurat nå. På den ene siden har jeg så utrolig lyst til å tro at symptomer/bivirkninger og blødning faktisk betyr noe - i vår favør. Men jeg tør rett og slett ikke. Så hjernen min snurrer rundt på noe som dette: jo, dette går bra, vi har klart det. Nei, men dette trenger jo ikke å bety noe. Jo, det gjør det. Nei, det gjør det så absolutt ikke. *river ut store hårdotter* Var forresten på do nå nettopp: ingenting blod. Jeg gruer meg faktisk til å gå på do, i frykt for at det hele bokstavelig talt går rett i dass.

Så, for å summere opp. Mine tanker for tiden: :murvegg::bond::redd::klaske::sur::fise::troest: :dåne: :sexy: :slår: :rolleyes::pisk: :snø: :lete::trist::scorpis::kari:

:fnise:

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ganske sikker på at jeg hadde gått på veggen om jeg var i din situasjon, så jeg føler virkelig med deg! :klemmer:

Nå er det i hvert fall ikke lenge til du vet for sikkert om spiren sitter eller ikke, og det blir sikkert veldig godt uansett om det er svaret dere ønsker eller ikke. Løpet er uansett ikke kjørt!

Og om det viser seg at spiren ikke satt denne gang, så er det på en måte heldig at dere får vite det nå som det er så mye annet koselig å tenke på framover!

Og jeg skal ikke spille opp forventningene, men siden det bare har vært litt spotting som har forsvunnet igjen så trenger du i hvert fall ikke å gi opp håpet.. Men skjønner det er skummelt å håpe også :klø:

Dårlig med gode råd her, men jeg føler i hvert fall med deg og håper så inderlig på deres vegne! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske sikker på at jeg hadde gått på veggen om jeg var i din situasjon, så jeg føler virkelig med deg! :klemmer :

Nå er det i hvert fall ikke lenge til du vet for sikkert om spiren sitter eller ikke, og det blir sikkert veldig godt uansett om det er svaret dere ønsker eller ikke. Løpet er uansett ikke kjørt!

Og om det viser seg at spiren ikke satt denne gang, så er det på en måte heldig at dere får vite det nå som det er så mye annet koselig å tenke på framover!

Og jeg skal ikke spille opp forventningene, men siden det bare har vært litt spotting som har forsvunnet igjen så trenger du i hvert fall ikke å gi opp håpet.. Men skjønner det er skummelt å håpe også :klø :

Dårlig med gode råd her, men jeg føler i hvert fall med deg og håper så inderlig på deres vegne! :jepp :

:klem: Alle råd er gode vet du.

Min største frykt er at testen blir negativ i morgen i tillegg til at mensen ikke kommer. Da kommer julen til å bli helt forferdelig med tanke på at jeg ikke vet den ene eller andre veien. Jeg klarer så absolutt ikke å leve med denne frem-og-tilbake tenkingen lengre enn absolutt nødvendig.

Å :dåne : så spennende!!!

:jepp:

Tenke på dej Belle :klemmer :

Sende dej alt babystøve ej he på lager og kryssa fingrane for at spiren sitte :duskedame : :duskedame : :duskedame :

Da :pasha: jeg meg litt i babystøvet ditt! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sånn for å få litt positivitet inn i dagboken min: Avatar var helt fantastisk! :dåne: Den MÅ dere bare se folkens!

I tillegg: 4 ganger på do på like mange timer. :sjenert: Men jeg tror bare det er de 3 koppene med kaffe jeg har drukket. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, føler med deg jeg også! Hadde sikkert gått rundt meg selv hvis det var jeg som ventet på noe sånt... Skjønner at følelsene er høyt og lavt når dere har ventet så lenge... Håper virkelig det har klaffet :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sånn for å få litt positivitet inn i dagboken min: Avatar var helt fantastisk! :dåne: Den MÅ dere bare se folkens!

I tillegg: 4 ganger på do på like mange timer. :sjenert: Men jeg tror bare det er de 3 koppene med kaffe jeg har drukket. :ler:

Har også vært og sett Avatar, den var kjempekul ja! :jepp:

Håper du ikke var like tissetrengt gjennom de nesten 3 timene filmen varte. :fnise:

Noen som sa julemodus på jobb? :ler: Fra normalt 0 til x-antall KG-pauser i dag :gjeiper:

Endret av Nuni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også vært og sett Avatar, den var kjempekul ja! :jepp:

Håper du ikke var like tissetrengt gjennom de nesten 3 timene filmen varte. :fnise:

Noen som sa julemodus på jobb? :ler: Fra normalt 0 til x-antall KG-pauser i dag :gjeiper:

Jeg begynte vel på bli tissetrengt etter en halv time eller noe. :skratte: Da ble det slutt på vanndrikking gitt. Men det gikk bra, heldigvis!

Veeeldig julemodus her også... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh jeg håper virkelig at blødningen ikke var noe negativt! Siden det ikke har kommet mer så er det hvertfall positivt. Håper virkelig at du får den fineste julen noen gang!

Krysser fingrene alt jeg kan i morgen :kose::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:riste: Negativ test i dag morges. Tok en digital en, så ikke noe rom for tolkning - ''ikke gravid'' lyste mot meg klart og tydelig. :trist: Jeg fikk også litt lyserosa på papiret, så jeg regner med at mensen er på vei. Jeg tok i en tampong og var og sjekket den nå nettopp, men da var det ingenting blod på den i det hele tatt. Håpet mitt er uansett knust og jeg orker bare ikke å la meg tro at det kan ha gått selv om testen i dag var negativ.

Nå gruer jeg meg bare til sykehuset ringer og at jeg må sitte og forklare at det ikke funket. Håper jeg ikke begynner å hylgrine her jeg sitter på jobb. Årh, det er så utrolig urettferdig dette her! Så, bare på trass, skal jeg drikke så mye kaffe på jobb i dag som jeg bare orker. :sjenert: En liten sånn ''up yours'' til hele jævla dritten. :slår:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Uffda, dette var ikke noe ålreit :klem:

Håper det ikke går så altfor lang tid til dere kan prøve igjen!

Også håper jeg at julefeiringen tar tankene vekk fra hele greia, og at du nyter ett (eller så mange du vil) glass med champagne på nyttårsaften!

Endret av Nuni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... Så utrolig trist! :tristbla:

Klarer ikke finne noe fint å si som gir mening så: jeg skjønner at du er lei deg, skuffet, såret, sint og trist. Barnelaging er en urettferdig affære!

Håper du og mannen klarer å få en fin jul og at dere er flinke å ta vare på hverandre nå de nærmeste dagene!

:klem: fra en som vet hvordan du har det og som er sikker på at 2010 er året det ordner seg for snille piker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange :klem: og trøstende ord alle sammen!

Da har jeg snakket med sykehuset. Hun jeg snakket med sa at det ikke var så unormalt at mensen lot vente på seg et par dager. Men dersom jeg ikke fikk den på noen dager skulle jeg ta enda en test og evt se. Blodprøve ble det dersom jeg ikke fikk en skikkelig mens. Så da får vi bare vente og se - selv om jeg har absolutt ingen forhåpninger om at dagens test var falsk negativ, det hadde ikke hun heller.

Det blir innsetting igjen neste syklus (altså ikke denne) på grunn av jul og nyttår. Da slipper jeg forhåpentligvis de fleste medisinene, de skal bare følge med på EL ved hjelp av UL og tester og sette inn et par dager etter EL. Det er også da 2 egg som blir satt inn.

Jeg skal nok klare å legge dette litt bak meg i julen. Vi har jo forberedt oss på dette siden starten egentlig, det er bare et utrolig bittert slag å få i trynet akkurat der og da. Jeg har også fått snakket med mamma, søster og bestevenninne som alltid klarer å få meg til å føle meg bedre. :rødme: Jeg gleder meg uansett til en bivirkningsfri jul - selv om puppene mine fremdeles er forferdelig vonde. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...