Gå til innhold

Spire! Hvor er du?

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor har du abstinenser? Du må oppdatere meg :hoppe :

:popcorn :

Jeg har sluttet å snuse. :sjenert: Fikk beskjed av doktoren at jeg burde slutte når jeg begynte på hormonene. Egentlig like greit, for jeg har prøvd å slutte tidligere men ikke fått det til. Nå er jeg NØDT liksom, og har verdens beste motivasjon for å gjøre det. :hjerte:

Det går forresten veldig mye bedre i dag. Tror nok det er den første dagen som er verst - håper det ihvertfall, for gårsdagen var rett og slett jævlig. Nå klarer jeg å slutte å tenke på at jeg vil ha snus hele tiden, og glemmer det ut av og til. :fnise: Selv om jeg føler meg litt :bond: her jeg sitter.

Min kjære var helt overrasket over at jeg faktisk hadde klart å holde ut hele gårsdagen. Takk for det vennen, liksom. :klaske::fnise:

Nå har jeg forresten kommet til den konklusjonen som jeg egentlig alltid har hatt: nesespray i alle slags former er noe herk! Når jeg er syk går jeg heller rundt og er pottetett både i hodet og i nesen enn å ta nesespray. *grøss* Tror nok jeg har gruet meg mer til nesesprayen enn til sprøytene. :sjenert: Det er bare så utrolig ekkelt å få noe opp i nesa, samtidig som det renner ned i munnen og smaker pyton. *dobbeltgrøss* Meeeen, jeg skal ikke klage. Det må jo gjøres, og jeg er utrolig glad for endelig å ha startet.

Jeg har forresten ikke kjent noenting til bivirkninger enda, og det er jo bra! Håper det holder seg slik...selv om jeg egentlig ikke tror noe på det. :ler:

I dag blir det ikke noen store sprell - jeg skal på butikken etter jobb, det er vel det eneste. Ellers skal jeg storkose med sofaen resten av kvelden, og bare gleeeede meg til en rolig helg! Det er jo torsdag allerede! :overrasket:

Ha en strålende torsdag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det går bedre i dag :jepp: jeg synes du er flink jeg :kose:

Og ja tenk snart helg igjen, ukene går så fort! Men det er litt godt også da, plutselig så har Belle en liten spire i magen :hoppe:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det går bedre i dag :jepp: jeg synes du er flink jeg :kose :

Og ja tenk snart helg igjen, ukene går så fort! Men det er litt godt også da, plutselig så har Belle en liten spire i magen :hoppe :

:klemmer :

Jeg også synes jeg er flink. :sjenert::fnise:

Ja, tenk, plutselit så skjer det! :rødme:

-----

Jeg snakket med min kjære i dag morges og vi skal til Riga. :hoppe: Han har nemlig hatt lyst til å springe enda et maraton (var i London i 2006 tror jeg, ikke spør meg hvorfor han velger å gå gjennom den torturen en gang til... :dåne: ) og har tittet litt rundt på hva som passer og slikt. Og går dette i boks, reiser vi sammen med et vennepar i slutten på mai neste år. :bolledeig: Har alltid hatt lyst til å reise dertil, så det skal bli kjempegøy!

Ellers, nå er det snart helg, abstinensene er nesten helt borte, jeg kjenner ingen symptomer på nesesprayen (har blitt ganske flink også nå, så nå renner det nesten ingenting ned i munnen :5: ) og jeg har iiiingen planer i helgen. Gleder meg til en rolig helg på sofaen. :hjerte: Eneste planene jeg har er middag hos mamma i dag og kanskje litt shopping i morgen. Jeg trenger nemlig nye gensere, men finner ingenting i dagens 80-talls mylder av paljetter og neonfarger. :bond:

Ha en strålende fredag og en glitrende helg alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riga hørtes fantastisk ut. Jeg har en samboer som ikke er fan av å reise :sukk: men som er treningsnarkoman, så kanskje jeg skal fremlegge ideen om å løpe maraton et sted! :lur: Genialt Belle :hoppe: :hoppe: jeg øyner et håp! ;)

Ha en strålende helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riga hørtes fantastisk ut. Jeg har en samboer som ikke er fan av å reise :sukk: men som er treningsnarkoman, så kanskje jeg skal fremlegge ideen om å løpe maraton et sted! :lur: Genialt Belle :hoppe: :hoppe: jeg øyner et håp! ;)

Ha en strålende helg :klem:

Liker ikke å reise??? :overrasket: Da MÅ du bare få ham med på noe slikt. :Nikke: De har maraton rundt om i hele verden egentlig. Svigerfar (som har rundet sitt 50. maraton :dåne: ) har løpt i Beijing, Hawaii, USA, Thailand, halve (om ikke hele :ler: ) Europa +++. Så mulighetene er enorme for å reise.

Jeg vil jo helst at vi reiser til et eksotisk sted som for eksempel Hawaii, men som min kjære sier: ''jeg hadde dødd dersom jeg hadde vært nødt til å springe i den varmen''. :fnise:

Må forresten tipse om å løpe et stort maraton første gang (og ikke Stavanger maraton liksom...). Tror ingen kan skjønne hvor langt det egentlig er før man har opplevd det selv, da er det godt å ha mange hundretusen tilskuere som heier på deg. Som min kjære også sier: ''det er 10 % kropp og 90 % viljestyrke''. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja dette skal jeg jammen sjekke opp i :jepp: Han er desverre håpløst hjemmekjær :murvegg: skulle ønske jeg var like sprek selv, hadde jeg vært sprek nok til å løpe også hadde det nok vært lettere - men jeg er ikke laget for sånt :sjenert:

Det lengste vi er avgårde er Sverige, da han skal gå vasaloppet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe: Så flink du er til å kutte ut snusen! Det er jo verdt det som du selv sier, men per i dag hadde ikke jeg klart å slutte (er snuser jeg også ja :sjenert:

Herlighet for en sprek svigerfamilie du har da! Du er bare med som tilskuer på maraton da eller?

Håper du har det fint! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette skal jeg jammen sjekke opp i :jepp: Han er desverre håpløst hjemmekjær :murvegg: skulle ønske jeg var like sprek selv, hadde jeg vært sprek nok til å løpe også hadde det nok vært lettere - men jeg er ikke laget for sånt :sjenert:

Det lengste vi er avgårde er Sverige, da han skal gå vasaloppet :fnise:

Det er også mange smådistanser på slike maratonløp vet jeg. Som for eksempel 1 mil osv. Nei, du bare MÅ få ham med deg bittelitt lengre enn Sverige ihvertfall. :fnise:

:klappe: Så flink du er til å kutte ut snusen! Det er jo verdt det som du selv sier, men per i dag hadde ikke jeg klart å slutte (er snuser jeg også ja :sjenert:

Herlighet for en sprek svigerfamilie du har da! Du er bare med som tilskuer på maraton da eller?

Håper du har det fint! :klem:

Jeg er litt stolt over meg selv, jeg må innrømme det. :sjenert: Jeg har prøvd mange ganger før og ikke klart det (har da trappet ned), men nå MÅTTE jeg bare. Og jeg sluttet helt med en gang, tror det er veien å gå for meg.

Ja, han er helt utrolig, svigerfar. Han begynte vel med maraton for bare 6-7-8 år siden, og springer ca. 5-10 i året. :hakeslepp: Jeg er IKKE noen maratonløper for å si det slikt. :skratte: Tror jeg har nok med å ta bilder og heie. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud så flink du er. Skulle ønske legen sa det til oss gravide også at DU MÅ SLUTTE. Røyker fortsatt jeg : :snurt: skulle likt å ha sluttet men det er vanskelig når mane r så vant til den hersens røyken :kjefte:

Det er jo helt utrolig om du klarer og kutte ut for alltid da :hoppe: du er på god vei iallfall ;) Hehe ikke store planene for dagen her heller, skal hjelpe et vennepar med noe matlagings styr i dag. De skal lage mat til en hel bøling så de trengte litt hjelp. Får bare håper ryggen min ikke tar livet av meg :gjeiper: Så deilig at dere har fått begynt på hormonene så er dere et skritt nærmere belle baby :dusekdame:

;):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er som har kuttet snusen. Heier på deg videre. :duskedame:

Maraton?! :dåne: Gøy med Riga-tur da! :hoppe:

Håper du får en fin helg. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud så flink du er. Skulle ønske legen sa det til oss gravide også at DU MÅ SLUTTE. Røyker fortsatt jeg : :snurt : skulle likt å ha sluttet men det er vanskelig når mane r så vant til den hersens røyken :kjefte :

Det er jo helt utrolig om du klarer og kutte ut for alltid da :hoppe : du er på god vei iallfall ; ) Hehe ikke store planene for dagen her heller, skal hjelpe et vennepar med noe matlagings styr i dag. De skal lage mat til en hel bøling så de trengte litt hjelp. Får bare håper ryggen min ikke tar livet av meg :gjeiper : Så deilig at dere har fått begynt på hormonene så er dere et skritt nærmere belle baby :dusekdame :

; ) :klemmer :

Huff, jeg vet hvor vanskelig det er å slutte med slike ting. :bond:

Det er kjempeherlig å ha kommet i gang, spesielt nå når jeg ikke har noen bivirkninger. :hoppe:

Flink du er som har kuttet snusen. Heier på deg videre. :duskedame :

Maraton?! :dåne : Gøy med Riga-tur da! :hoppe :

Håper du får en fin helg. :klemmer :

Tror jeg trenger litt :duskedame: etter den helgen jeg har hatt. :sjenert:

Ja, jeg vet. Hvorfor han velger å gjennomgå den torturen enda en gang forstår jeg meg ikke på, men har er fast bestemt på dette. :vetikke:

:klappe :

Så flink du er med snus-slutt :jepp :

Håper du får en fin mandag :klemmer :

Tusen takk. :sjenert:

---------------

Ja, da har jeg oppdaget at snusabstinensene var verre enn jeg først hadde antatt. :bond: Jeg fant nemlig ut i helgen at jeg ikke klarer å slappe av uten snusen. Altså, jeg klarer ikke å roe meg ned med en bok eller en tv-serie, og jeg er halvrastløs absolutt hele tiden. :bond: Det betyr også at jeg kjeder meg noe forferdelig - HELE tiden - og jeg gikk og la meg klokken halv 10 på fredag og klokken halv 11 på lørdag. :overrasket: Så, jeg har altså hatt en dritthelg - for å si det mildt. :fnise: Håper bare det blir bedre etterhvert (det MÅ det jo...).

Ellers kjenner jeg ingenting til sprayen enda! :hoppe: (annet enn at jeg er litt småsvimmel hele tiden) Men jeg skal ikke ta gledene på forskudd altså. Jeg er totalt forberedt på alskens bivirkninger. :sjenert:

Forresten, maraton-planene er blitt forandret. Min kjære og en kompis hadde jo planlagt å løpe Riga maraton. Min kjære ble litt for ivrig og satte det hele i gang, inviterte svigerfar osv. Men så kom jo kompis på at dama hans var midt i eksamensstyret når Riga maraton er. Så da blir det visst to reiser neste vår. :hoppe: Først blir det maraton i Hamburg i april sammen med kompis og dame (evt. liten 1,5 åring :hjerte: ), så blir det halvmaraton i Riga i mai sammen med svigerfar + stemor og sikkert mamma + kjæreste (evt. 12 åring). Min kjære måtte jo uansett være såpass realistisk at han ikke klarer to maraton på en måned. :dåne: :fnise:

Årh, dette skal bli så gøy! :skya:

Ellers, trening i kveld. Det er like greit egentlig, for jeg klarer jo ikke å slappe av uansett. :skratte:

Ha en strålende mandag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint at du ikke har noen særlige bivirkninger!! :hoppe:

Håper det fortsetter sånn!

...og den snusen klarer du det uten vet du.. You can do it!! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du ikke har noen særlige bivirkninger!! :hoppe:

Håper det fortsetter sånn!

...og den snusen klarer du det uten vet du.. You can do it!! :duskedame:

Årh, det er superdeilig uten bivirkninger!

Takk for :duskedame: ! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen det du beskriver med rastløshet fra når kjære prøver å kutte ned på røykingen. :fnise:

Men det blir garantert bedre, bare du kommer over den verste kneika med abstinenser. Heier på deg videre. :duskedame:

Godt du har sluppet bivirkninger hittil da! :hoppe: Krysser fingrene for at det fortsetter sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjenner igjen det du beskriver med rastløshet fra når kjære prøver å kutte ned på røykingen. :fnise :

Men det blir garantert bedre, bare du kommer over den verste kneika med abstinenser. Heier på deg videre. :duskedame :

Godt du har sluppet bivirkninger hittil da! :hoppe : Krysser fingrene for at det fortsetter sånn.

Blærk, abstinenser er noe herk. Men det går bedre for hver dag som går, så jeg håper bare det aller verste er over nå. Jeg orker bare ikke enda en helg som jeg hadde denne helgen. :dåne:

----------------

Som jeg skrev over, det går myyyye bedre med meg nå. Selv om jeg er litt mer rastløs enn jeg pleier å være, så tenker jeg ikke så veldig mye på snusen lengre. Jeg har jo klart og holdt meg i en hel uke nå! :overrasket::hoppe:

Jeg har derimot begynt å kjenne litt bivirkninger av sprayen. :dry: Ikke så fælt som da jeg gikk på pergo, heldigvis. ''Bare'' litt hetetokter, grettenhet og vondt i magen. Jeg føler meg også svimmel hele dagen, akkurat som om jeg er småfull hele tiden. :fnise: Jaja, så lenge det ikke blir verre så klarer jeg fint å leve med det. :Nikke:

I går gikk jeg, søster og mamma tur i nesten 1,5 time. Det er så herlig å komme seg ut! Ellers har jeg ingen planer for resten av uken. Jeg må derimot rydde og vaske bilen, for det er lenge siden det. :flau: Vi har jo nettopp hatt visning, så leiligheten er så ryddig og fin som den kan bli, men kanskje det blir litt baking? Bestefar har bursdag i dag så jeg tenkte jeg skulle lage muffins til ham til selskap på lørdag. Ellers tenkte jeg jeg kunne bake noen grove rundstykker som jeg har hatt stående i en evighet. Noe må jeg jo gjøre med rastløsheten min. :fnise:

Ha en strålende tirsdag alle sammen! (onsdag? ja, definitivt onsdag. :skratte: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe rastløs ja, kjenner til den her også. Men det er kjipt å prøve å gjøre noe når ryggen krangler, men blir en del sitting alene og stirre :murvegg: Hehe onsdag er det i dag ja, ikke lett med alle disse dagene som flyr av sted. Synes tiden går fort nå og raskere går det sikkert frem mot jula, plutselig er vi i januar :sjokkbla:

Ellers håpe jeg abstinensene tar veien og graviditeten tar over :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Halla! Innom og oppdaterer meg litt igjen jeg ;)

Så spennende at ting begynner å skje! Og så flink som du er til å slutte med snus! ;) KÅM ÅÅÅÅÅN, JU KÆNN DUUU ITTTT!!!

Popper innom igjen ved en senere anledning for å følge med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe rastløs ja, kjenner til den her også. Men det er kjipt å prøve å gjøre noe når ryggen krangler, men blir en del sitting alene og stirre :murvegg : Hehe onsdag er det i dag ja, ikke lett med alle disse dagene som flyr av sted. Synes tiden går fort nå og raskere går det sikkert frem mot jula, plutselig er vi i januar :sjokkbla :

Ellers håpe jeg abstinensene tar veien og graviditeten tar over :5 :

Huff, kan tenke meg det er noe dritt når du vil gjøre noe, men kan ikke på grunn av den hersens ryggen. :troest:

Dagene går så utrolig fort at jeg ikke klarer å følge med i svingene. :overrasket:

Det hadde vært noe det, at graviditeten hadde tatt over for abstinensene. :hjerte:

:goodbye :

Halla! Innom og oppdaterer meg litt igjen jeg ; )

Så spennende at ting begynner å skje! Og så flink som du er til å slutte med snus! ; ) KÅM ÅÅÅÅÅN, JU KÆNN DUUU ITTTT!!!

Popper innom igjen ved en senere anledning for å følge med ; )

:vinke:

Så gøy at du titter innom.

Det er kjempespennende! :hoppe:

:klem:

------

Nå er det torsdag, igjen. Herregud, hvor blir dagene av? :klø: Jeg er så forvirret for tiden (tror sprayen har litt av grunnen - føles som om jeg ikke er meg selv i det hele tatt :vetikke: ) at jeg glemte å gratulere min kjære med dagen i dag morges da han ringte. :flau: Har så utrolig dårlig samvittighet! Jeg fikk jo til slutt gjort det da, men han måtte minne meg på det. :sjenert: Jeg som ALDRI glemmer bursdager (nå sier jeg ALDRI, og jeg mener ALDRI! :fnise: ). :riste: Jaja, jeg får gjøre det opp for ham når han kommer hjem neste uke. :hjerte:

Dagen i går var ikke en bra dag forresten. Jeg brøt ut i krampegråt da jeg så på en tv-serie (som, til mitt forsvar, var litt trist altså), så jeg reagerer tydeligvis mer på sprayen enn jeg trodde. (Det falt forresten et par tårer i dag på vei til jobb, fordi min kjære måtte minne meg på at det var bursdagen hans :sjenert: ) Da var jeg bare nødt til å gjøre noe. Så, jeg ilte til kjøpesenteret og fylte på med esker, ingredienser, utstyr og muffinsbrett - nå er nederste hylle på kjøkkenet blitt forvandlet til bakehyllen min. Noe må jeg jo gjøre for å muntre meg selv opp/bruke opp rastløsheten min. :fnise: Da bakte jeg Bran Muffins og Sjokoladekuler. Gå inn her og søk på dem. Muffinsene var utrolig gode (og superlette å lage), men sjokoladekulene har jeg ikke smakt enda. Så jeg har bestemt meg: jeg skal bli en bakedame. :ler: Eller, mer spesifikt, muffinsdame. Jeg er ikke så glad i vanlige muffins, men inne på den siden der har de jo muffinser i alle slags former og smaker. :sikle:

Til bestefar på lørdag skal jeg, i tillegg til vanlige muffins, lage After Eight Kaker (søk på den samme siden). Så, bakedamen er i gang! :fnise:

Huff, det ble langt dette her. Men akk så godt å få ut. :Nikke:

Ha en strålende torsdag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...