lavendel28år Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Skal snart ha utredning for barnløshet. Hvilken gynekolog anbefaler dere i Oslo, Asker, eller Bærum? Vil ha noen som er hyggelige og som ikke alt tar så innmari lang tid. at man feks må vente en måned på alle mulige svar osv....
LilleEkorn Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Jeg har brukt Anne Stensløkken hos Balder Klinikken, hun er superhyggelig! Hun er er spesialist i kvinnesykdommer og barnløshet. Balderklinikken er privat, det er kort ventetid og den ligger i Oslo sentrum. Lykke til Lavendel28
Håpet Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 (endret) Smestadgynekologene vil jeg anbefale! Endret 29. januar 2009 av Håpet
Tropehus Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 Smestadgynekologene vil jeg anbefale! Støtter meg på denne! Jeg har dr. Mortensen og er veldig fornøyd med han. Har flere venninner som går der også og alle er fornøyde. Rene og pene lokaler, hyggelige sentralborddamer og kort ventetid. De har både driftstilskudd og tar private ting på tirsdagskvelder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå