Gå til innhold

Vet noen hvem du er?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har dere noen gang kjent igjen brukere eller gjester her inne på KG?

Jeg har aldri kjent igjen noen, men er livredd for at noen skal kjenne meg igjen. Ser jo at endel som skriver her inne lett (?) kunne bli gjenkjent, da de skriver navn på barna sine/legger ut bilde av seg selv/beskriver livene sine veldig detaljert etc.

Jeg snakker aldri om KG med familie/venner av "frykt" av at de skal gå innom her og finne innlegg jeg har skrevet. Er vel kanskje litt paranoid?

Tror ikke noen jeg kjenner er innpå her, men har jo heller egentlig ikke peiling.

Derfor skriver jeg alltid som gjest når jeg er her inne. Jeg er her inne hver dag, og sikkert mer enn andre brukere. Men er for feig til å lage meg min egen profil..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det lurer jeg også på. Om noen vet hvem jeg er, altså. Jeg er mindre redd for å bli gjenkjent nå enn tidligere, men jeg har ingen spesiell drøm om å bli gjenkjent heller.

Jeg har heller aldri gjenkjent noen.

Skrevet

Jeg kjenner noen her inne, men er ikke redd for at de skal se hva jeg har skrevet. Utleverer ikke meg selv eller andre, som jeg skal være redd for at de skal se.

Skrevet (endret)

Jeg håper ingen vet hvem jeg er her, i hvert fall! Skriver veldig åpent her, men prøver å holde det litt "generelt", altså uten detaljer. Også bytter jeg om, f.eks hvis en venn har gjort noe, skriver jeg venninne også videre. Kanskje litt paranoid jeg også :sjenert: Utlever ikke noen, men skriver åpent om følelser og da er det litt godt at ingen vet hvem jeg er.

Har forresten ikke gjenkjent noen her heller.

Endret av dalieo
Skrevet

Jeg har kjent igjen en bruker her inne, noe som er særdeles pinlig for vedkommende, derfor har jeg ikke fortalt det...

Jeg prøver å holde meg unna innleggene til denne brukeren, og går fort ut av en tråd dersom jeg ser vedkommende har svart der.

Ellers kjenner jeg noen her inne, og utleverer ikke meg selv noe særlig. Ikke ting jeg ikke vil andre skal vite hvertfall. Men jeg har vel lagt inn et eller to innlegg som gjest...

Skrevet

Ja jeg vet hvem noen er og omvendt.. men jeg tenker ikke så mye over det. Jeg gjorde det på begynnelsen men best å passe på hva man sier av og til.

Gjest Elastica
Skrevet

Jeg har aldri kjent noen igjen her inne, selv om jeg vet identiteten til mange etterhvert.

Om noen vet hvem jeg er utenom de jeg har blitt kjent med gjennom kg? Tja, det er mulig. Så langt er det imidlertid ingen som har sagt fra om det, men det er absolutt en mulighet for at man blir gjenkjent. Men så har jeg tatt det standpunktet at jeg ikke skriver ting som kan bli problematisk for meg, dersom jeg blir gjenkjent.

Samtidig må jeg si at jeg synes det hadde vært greit, om noen hadde gjenkjent meg, at de sa fra. :sjenert:

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at ingen har kjent meg igjen, men det kan jeg jo ikke vite så lenge jeg ikke får beskjed. De som kjenner meg irl, ville nok fort visst at det var meg hvis de leste dagboken og sånn. Men har ikke registrert noen fra hjembyen min her ennå, feks.

Jeg har ikke kjent igjen noen jeg *kjenner*, men noen "jeg vet hvem er".

Også har jeg vært på treff og møtt KG-folk som jeg ikke kjente fra før.

Hvis noen hadde kjent meg igjen hadde det ikke gjort meg så veldig mye, jeg kan stå inne for det jeg har skrevet her.

Skrevet

Jeg har ikke kjent igjen noen her, men blitt kjent med et par stykker :)

Jeg er ikke redd for å bli gjenkjent heller. :fnise:

Skrevet

Har blitt "kjent" med folk her inne, men ingen jeg kjente fra før. Prøver å være litt mindre åpen feks i dagboka, men det er ikke så lett. Noen detaljer utelater jeg da. Så vidt jeg vet er det ingen her som kjenner meg i virkeligheten.

Skrevet

Har blitt "kjent" med noen, og har blitt gjenkjent en gang=) Som jeg vet om hvertfall! Men det er helt greit. Skriver ikke noe hemmelig eller om noe som kan sette meg i vansklige situasjoner dersom flere gjenkjenner meg. Er jo selvfølgelig greit å kunne være anonym, men er ikke paraniod nei!

Selv har jeg ikke gjenkjent noen her inne.

Skrevet

Har kjent igjen to brukere her inne. Den ene skrev veldig personlig; prøvde veldig på å få barn mens ingen andre visste det, skrev om når hun og samboeren hadde sex, hvordan utfloden hennes så ut osv. Og så kjente jeg altså igjen henne. Den andre er veldig åpen på nett, og har samme nick flere steder, og har bilde av seg selv etc, så det var ikke så vanskelig.

Skrevet

Er flere jeg kjenner gjennom nick og bilde som noen nevner over her. Er et par jeg også kjenner igjen utenom pga opplysninger de har gitt, men jeg velger å ikke si noe til de og holder meg unna å lese deres innlegg mest mulig.

Gjest Wrangler
Skrevet

Min søster er her! Begge vet hvem vi er da.

Men ellers ikke. Tidligere visste min kjæreste mitt nick og dagbok, men har slettet den gamle dagboken og fått nytt nick. Men om han virkelig prøver så finner han nok ut hvem jeg er. Men det får gå.

Skrevet

Noen (sambo og bestevenn + en til som ikke er her) vet nicket mitt, og sambo leser i alle fall her jevnlig. Han har også bruker, som jeg vet navnet på, så sånn sett er jeg ikke anonym. Ellers prøver jeg å holde meg noen lunde anonym. Ikke bilder eller info som kan gjøre andre helt sikker på hvem jeg er. Går selvsagt an å få en god anelse, men helt sikker blir de nok ikke.

Har kjent igjen noen fra andre fora, men ikke noen fra "virkeligheten", for å kalle det det.

Skrevet

Jeg har ikke ønske om å bli gjenkjent, men det ville ikke vært noen krise. Jeg kan stå for alt jeg har skrevet her, og utleverer meg bare så mye som jeg synes er greit. Jeg skriver aldri detaljert om venner eller familie, skal man fortelle noe om andre synes jeg det er riktig å anonymisere.

De som har bilde av seg selv, skriver navn og slikt har vel ikke noe ønske om å være anonym, og det er jo helt valgfritt.

Skrevet (endret)

Jeg vet om en som har brukt noen jeg kjenner som eksempel på en problemstilling, men jeg aner ikke hvem h*n er. Ellers tror jeg bare at det er medlemmer jeg har blitt kjent med via KG som vet hvem jeg er.

Endret av Mrs. K
Skrevet

Har kjent igjen ei av mine tidligere nære venninner, men ikke sagt noe til henne. Og hun har ikke kjent igjen meg, for da hadde hun sagt i fra.

Skrevet

Jeg har kjent igjen et par stykker. Ingen jeg kjenner godt - mer bekjente. Jeg må innrømme at jeg synes det er litt morsomt å lese deres innerste tanker. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...