Gå til innhold

erfaring fra rocka.no

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

jeg og min kjære tenkte å bestille sofa fra rocka.no, det er jo 55% på mange av sofaene der, men er det noen som vet hvordan kvaliteten på den huden er??

vi skal bestile denne hvite califorinia

hvit hud california sofa

Endret av coth
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen personlig erfaring nei, men hele den siden der fikk meg til å blir fryktelig skeptisk. Avslag på 55% og info om at prisene stiger med 15% fra 1.3. ...virker for meg som om det skal lokkes voldsomt her ja.

Jeg hadde aldri i livet kjøpt en sofa i hud uten å se den i virkeligheten først.

Skrevet
Jeg har ingen personlig erfaring nei, men hele den siden der fikk meg til å blir fryktelig skeptisk. Avslag på 55% og info om at prisene stiger med 15% fra 1.3. ...virker for meg som om det skal lokkes voldsomt her ja.

Jeg hadde aldri i livet kjøpt en sofa i hud uten å se den i virkeligheten først.

det er jo tross alt dårlige tider, så kanskje ikke så rart at de har over 50% for å ikke kanskje gå konkurs? slik at utgifter og andre kostnader kan gå opp i opp..

men ja selvsagt litt skeptisk til å kjøpe en sofa uten å sett den, men billig var det jo uansett.. så eneste som kanskje er negativt er at den enten ikke er fantastisk å sitte i eller at den ikke har like god kvalitet.. men for 15tusen så er ikk det så ille syns vi da.

Skrevet
så eneste som kanskje er negativt er at den enten ikke er fantastisk å sitte i

For en sofa så er dette det aller, aller viktigste mener nå jeg. God sittekomfort og godt design/god kvalitet. Sittekomforten vet du jo ikke noe om før du har sittet i den, designet får du jo til en viss grad inntrykk av på bildet, kvaliteten er også vanskelig å vurdere utifra et bilde.

Skrevet

Vet ikke om du bor langt unna, men de har jo showroom i sarpsborg hvor du kan komme og se på produktene deres..

Skrevet

fra rocka.no

Fra Mandag 20/10-08 lanserer vi WOW Sjekk prisen!

ROCKA arbeider aktivt med å holde prisene lave slik at du kan leve den livsstilen du ønsker og har mulighet til å unne deg flotte møbler som du kan ha glede av i mange år fremover uten at lommeboka blir ribbet. Som vi sier hos ROCKA, "LIVE YOUR DESIRES".

WOW Sjekk prisen! er et lavpristilbud til deg, slik at du kan handle når du ønsker, hele året uten å gå glipp av gode tilbud. Vi står selv for produksjonen av våre møbler og har ingen fordyrende mellomledd å ta hensyn til. Det er slik vi kan tilby deg en fast lavpris på møblene.

-

Skrevet
Vet ikke om du bor langt unna, men de har jo showroom i sarpsborg hvor du kan komme og se på produktene deres..

vi bor pa sorlandet, og det er liksom langt a kjore for en sofa.. hmm

men den sofaen kommer vi kun til a bruke nar vi har gjester; for ikke den vi kommer til a bruke nar vi skal se pa tv, den har vi plassert i andre siden av romme med to gode sofa stoler. vi har likso, ikke tenkt a se pa tv med gjestene :P men selvsagt er jo en fordel om sofan er behagelig a sitte i, men er det ikke uansett sann angrefrist-30 dager ellernoe??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...