Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Jeg skal ta en tur til peppes på tirsdag, men lurer på hvor mye kalorier det er i en medium pizza. Jeg hadde tenkt til å bestille Rio Grande, men jeg finnes ikke ut hvor mange kalorier det er i en medium rio grande. De opplyste om næringsinnhold på hjemmesiden før, men den tabellen er borte nå. Så, er det noen der ute som vet hvor mange kalorier det er i en medium (30 cm) rio grande? Takk
Chanel.No5 Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 Ett stykke inneholder ca. 380 kcal. Men så er de sabla gode også da... Med rømme på...
Annikken Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 Pizza er bare hvitt mel, fryste grønnsaker, ost og halvfabrikatakjøtt, men dæven så godt!! :D Dersom du er bekymret for kaloriene vil jeg heller anbefale deg å ta salatbuffeten isteden. Om du skal spise pizza - kjøp akkurat den du vil ha, skyll den ned med mengder dressing og ta heller en ekstra lang treningsøkt dagen etter Skal du synde, gjør det med stil, for det er det pizza er - skikkelig synde-bombe
Chanel.No5 Skrevet 27. januar 2009 #5 Skrevet 27. januar 2009 Pizza er bare hvitt mel, fryste grønnsaker, ost og halvfabrikatakjøtt, men dæven så godt!! :D Dersom du er bekymret for kaloriene vil jeg heller anbefale deg å ta salatbuffeten isteden. Om du skal spise pizza - kjøp akkurat den du vil ha, skyll den ned med mengder dressing og ta heller en ekstra lang treningsøkt dagen etter Skal du synde, gjør det med stil, for det er det pizza er - skikkelig synde-bombe Hehe, godt sagt, skal man først kjøre løpet er det bare til å kjøre det fullt ut og heller ta å rette litt opp igjen dagen etter om samvittigheten henter en inn..
Gjest skorpio Skrevet 27. januar 2009 #6 Skrevet 27. januar 2009 (endret) Ett stykke inneholder ca. 380 kcal. ETT STYKKE? Altså, en bit?? :sjokkert: :sjokkert: Jeg spiser jo lett fire slicer! - Med rømme! Endret 27. januar 2009 av skorpio
Jade Skrevet 27. januar 2009 #7 Skrevet 27. januar 2009 Bare husk, at hvis du trøkker i deg dobbelt så mange kalorier (for å kjøre det fullt ut), så må du trene dobbelt så mye for å bli kvitt de igjen. Dvs. kjøre det "fullt ut" med trening også. I tillegg ville jeg hatt noen skikkelig sunne men kalorifattige middager de neste dagene.
Chanel.No5 Skrevet 27. januar 2009 #8 Skrevet 27. januar 2009 ETT STYKKE? Altså, en bit?? :sjokkert: :sjokkert: Jeg spiser jo lett fire slicer! - Med rømme! Det tok ikke livet av deg da du ikke ante antall kalorier så det gjør det nok ikke nå som du vet det heller =) Kos deg med fire biter med rømme du ved neste peppes-besøk =)
Chanel.No5 Skrevet 27. januar 2009 #9 Skrevet 27. januar 2009 Bare husk, at hvis du trøkker i deg dobbelt så mange kalorier (for å kjøre det fullt ut), så må du trene dobbelt så mye for å bli kvitt de igjen. Dvs. kjøre det "fullt ut" med trening også. I tillegg ville jeg hatt noen skikkelig sunne men kalorifattige middager de neste dagene. Det er jo ett godt forslag her. En kan jo alltids kalle det for spisedagen (om en vanligvis har dette på fredag/lørdag e.l. ). Det må jo ikke være på en lørdag at en har sin kosedag, men kanskje ikke i tillegg til en spisedag om en jobber med vektnedgang, men istedenfor den sedvanlige lørdagskosen... 1
Gjest skorpio Skrevet 27. januar 2009 #10 Skrevet 27. januar 2009 Det tok ikke livet av deg da du ikke ante antall kalorier så det gjør det nok ikke nå som du vet det heller =) Kos deg med fire biter med rømme du ved neste peppes-besøk =) Hehe, takk!
Gjest alt i moderasjon Skrevet 27. januar 2009 #11 Skrevet 27. januar 2009 Jeg skal ta en tur til peppes på tirsdag, men lurer på hvor mye kalorier det er i en medium pizza. Jeg hadde tenkt til å bestille Rio Grande, men jeg finnes ikke ut hvor mange kalorier det er i en medium rio grande. De opplyste om næringsinnhold på hjemmesiden før, men den tabellen er borte nå. Så, er det noen der ute som vet hvor mange kalorier det er i en medium (30 cm) rio grande? Takk Synes ikke du skal spørre deg om slike ting, så lenge det ikke er snakk om overtidsmat som du spiser omtrent hver dag ... Å spise usunt en gang i blant gjør ingenting.
Chanel.No5 Skrevet 27. januar 2009 #12 Skrevet 27. januar 2009 Synes ikke du skal spørre deg om slike ting, så lenge det ikke er snakk om overtidsmat som du spiser omtrent hver dag ... Å spise usunt en gang i blant gjør ingenting. Helt enig... Det er lov å kose seg=)
Rødtoppen86 Skrevet 27. januar 2009 #13 Skrevet 27. januar 2009 Nei, ikke tenk på kaloriene hvis du ellers er flink til å spise sunt. Som nevnt tidligere her, så gjør ikke en pizza fra eller til noe, men hvis du spiser en pizza her og en hamurger der slik at du får et overskudd av kalorier på hele uken, så er det verre. Du vil ikke legge på deg fem kg av en pizza såfremt det bare er denne ene pizzaen i ny og ned
Muffinsdilla Skrevet 28. januar 2009 #14 Skrevet 28. januar 2009 Spis og kos deg den ene gangen! Hvis man spiser sunt resten av tida overlever man en usunn dag! Kos deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå