Gå til innhold

Voldtekt i parforhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er i begynnelsen av 30 årene... Kvinne.. Og for tiden singel.. Og, det har jeg vært en stund...

Jeg skulle så gjerne fått meg en elsker.. siden jeg er veldig glad i sex..

Til vanlig.. Nå er jeg bare redd menn... De er hensynsløse "alle sammen"..

Jeg tør bare ikke stole på en mann igjen..

Min eks "voldtok" meg når han var kåt..

Han mente det var hans rett å bruke meg som han ville.. Når han ville..

Det var vistnok også ekstra deilig for han at jeg ikke var våt når han stakk den inn..

Spørsmålet sier seg selv..

Hvordan få lyst på sex igjen etter disse opplevelsene????

Jeg savner sex :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Numb!

Først og fremt vil jeg si at jeg er veldig lei meg på dine vegne. Jeg er mann så jeg kan desverre ikke sette meg inn i samme situasjon som deg, men jeg vil nok tro at du burde kanskje prøve å date en eller flere menn over lengre tid så du har god tid på å føle deg trygg på han. Alle menn er ikke som han!

Bare ta deg skikkelig god tid på å slappe av rundt en mann. La han ta deg med ut på middager, kino ++

Skrevet

Går du til terapi/har du noen å snakke med?

Tror også åpenhet er viktig, slik at en evt. mann vet hvordan du har det, slik at han ikke prøver å presse deg til noe du kanskje ikke vil.

Ellers: Det hørtes ikke noe fint ut. Bra du kom deg bort fra ham. :klem:

Gjest gjest jente
Skrevet
Jeg er i begynnelsen av 30 årene... Kvinne.. Og for tiden singel.. Og, det har jeg vært en stund...

Jeg skulle så gjerne fått meg en elsker.. siden jeg er veldig glad i sex..

Til vanlig.. Nå er jeg bare redd menn... De er hensynsløse "alle sammen"..

Jeg tør bare ikke stole på en mann igjen..

Min eks "voldtok" meg når han var kåt..

Han mente det var hans rett å bruke meg som han ville.. Når han ville..

Det var vistnok også ekstra deilig for han at jeg ikke var våt når han stakk den inn..

Spørsmålet sier seg selv..

Hvordan få lyst på sex igjen etter disse opplevelsene????

Jeg savner sex :tristbla:

Jeg har opplevd det samme som deg for mange år siden med en X .Men det ødela ikke sexlivet mitt fremover .Jeg kom meg igjennom det etterhvert og har det helt fint med min nye samboer sexuelt .Grunnen til at jeg kom meg ifra voldtekten uten alvorlige men var nok at jeg var veldig sexuelt moden og trygg FØR voldtekten skjedde .Hadde nok vært mye vanskeligere om jeg var veldig ung og uerfarn .Så jeg hadde en god solid sterk grunnmur ( sexuelt ) -som han ikke greide å ødelegge heldigvis .Han kunne voldtatt meg 100 ganger -men han ville aldri greid å knuse meg -såpass sterk er jeg .Er kunn voldtektsmannen jeg er redd i dag - ikke andre menn generelt . Er litt mer skeptisk til menn selvsagt .Men ikke så engstelig .Voldtekten var veldig brutal -og smertefull -virket som han ville jeg skulle ha det mest mulig vondt .Av og til kan jeg merke

uforklarlige plutselige " smerter " kommer i skjeden -akkurat som om kroppen husker voldtekten og følesen .Men smertene går over etter noen minutt .Så er jeg bra igjen og kan ha bra sex likevell etterpå .Smertene oppstår en sjelden sjelden gang -rett før jeg skal ha sex .Men da tar jeg pause og venter .Til jeg er normal igjen og avslappet .Ellers plager det meg ikke . Er heldigvis sjelden de kommer disse smertene .Og nå nesten aldri .Har et topp sexliv i dag og får lett vaginale orgasmer også .Så han greide ikke knekke denne jenta -uansett hvor hardt han prøvde : ) I dag syns jeg bare synd på voldtektsmannen ( min x ) han er bare en TAPER på alle plan i livet og kommer alltid til å være det .Mens jeg har jobbet meg opp og frem her i verden og har etablert meg godt .Har det kjempefint i dag - nå som jeg er kvitt X som forfulgte meg i flere år faktisk og oppsøkte meg (også ETTER voldtekten )

Du kommer til å glemme dette etterhvert og ha all mulighet til å få et bra sexliv senere .Når du får en ny og snill kjæreste og kommer i et nytt godt forhold . Så glemmer du dette .Men det kan ta litt tid .Jeg brukte nok minst 2-3 år på å glemme dette helt .Var psykisk smertefult -da jeg egentlig var glad i voldtektsmannen -sjokket over at han kunne behandle meg så jævlig ...er der enda .For vi hadde også et bra sexliv da vi var kjærester .Så helt uforståelig at han plutselig kunne oppføre seg som et monster, så uberegnelig .Huff .Eneste jeg er engstelig for -er å sove alene og være alene hjemme .Frykter innbrudd osv av X kjæresten fortsatt .Han hadde jo for vane å snike seg inn i huset natterstid . Etter det var slutt . Lykke til - går nok bare bra me deg -men det vil ta litt tid !

Skrevet

Hei kjære deg!

Får vondt inn i meg når jeg leser innlegget ditt.

Jeg er enig med alle her som har svart, det å snakke med noen om det kan hjelpe.

Også å ta deg god tid på å bli kjent med en mann, bli trygg og være åpen. Fortelle hva du har opplevd, selv om det er vondt.

Jeg håper virkelig at du får et godt og trygt sex liv igjen, og kan stole på menn igjen.

:klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...