Gå til innhold

Sinnsykt ømme pupper ?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

for å drepe den spekulasjonen i starten, NEI... jeg er definitivt ikke gravid ;)

har i lengre tid hatt sinnsykt ømme pupper, fatter bare ikke hvorfor. har hatt dette "problemet" i over et halvt år nå, har hatt en ganske jevn vektreduksjon det siste halvannet året men ikke mer en litt under en kilo i måneden. bh'er og sånne ting passer og sitter godt, har ikke en jobb som gir mye "puppesleng" og driver ikke med aktiviteter som jogging og andre ristende aktiviteter.

bruker p-sprøyte men den har jeg gått på i rundt ti år og det virker jo snodig om den plutselig skal gi ømme reaksjoner først nå ?

kjenner heller ingen mystiske kuler i vevet, alt kjennes normalt ut men jeg er utrolig trykkøm over det hele.

noen som har opplevd noe lignende ?

Endret av minienthe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid fått ømme bryster når jeg skal ha mensen, får det fremdeles når jeg gr på p-piller. Kan det være noe sammenheng der?

Ellers så vet jeg ikke... :)

Skrevet
Jeg har alltid fått ømme bryster når jeg skal ha mensen, får det fremdeles når jeg gr på p-piller. Kan det være noe sammenheng der?

Ellers så vet jeg ikke... :)

nå har ikke jeg hatt mensen på over ti år pga p-sprøyte men jeg skjønner tanken din. men dette er hele tiden, ikke bare i de periodene i måneden.

Skrevet
nå har ikke jeg hatt mensen på over ti år pga p-sprøyte men jeg skjønner tanken din. men dette er hele tiden, ikke bare i de periodene i måneden.

Hmmm, kan jo være noe med hormonene da. Hvis det er veldig plagsomt skader det ikke å ta en tur til legen å spørre. bedre å være litt hypokonder i blant enn å gå å undre seg ihjel ;)

Skrevet

joda, vet jo det. bare føler at jeg flyr ned døra på legekontoret for tiden (andre ting).

bare litt snodig om det skal være hormonene etter ti år og hvis jeg må slutte på sprøyta så blir det sterilisering neste for da er det ingenting igjen jeg kan bruke :sjenert:

Skrevet

Eller pessar? Men det er ikke like sikkert da, men kombinert med ovusoft el (tvilsomt at det går kjapt i rute etter 10 år i hi) er det ikke så verst.

(første innlegg sier du at graviditet ikke er mulig, og så antyder du at du bruker det som prevensjon. Vel, jeg er paranoid på hormonpreventiver (derfor jeg kuttet de ut :ler: ), men jeg hadde vurdert å teste i det minste...)

Skrevet
Eller pessar? Men det er ikke like sikkert da, men kombinert med ovusoft el (tvilsomt at det går kjapt i rute etter 10 år i hi) er det ikke så verst.

(første innlegg sier du at graviditet ikke er mulig, og så antyder du at du bruker det som prevensjon. Vel, jeg er paranoid på hormonpreventiver (derfor jeg kuttet de ut :ler: ), men jeg hadde vurdert å teste i det minste...)

pessar er ikke et alternativ, alt for usikkert og fomlete i bruk.

og med tanke på graviditet, har hatt denne ømheten i over seks måneder og da burde jeg etterhvert begynt å få en anseelig mage og litt andre tegn ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...