Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg synes ikke det.

Men et slikt spørsmål er uansett vanskelig å svare på, egentlig. Det har jo mye å si hva slags type man er, stil, utstråling, utseende osv.

Skrevet
Nei, jeg synes ikke det.

Men et slikt spørsmål er uansett vanskelig å svare på, egentlig. Det har jo mye å si hva slags type man er, stil, utstråling, utseende osv.

Hvorfor likte du den ikke?

Skrevet

Jeg likte den heller ikke. Syns den er for femi og jålete.

Skrevet

Nei, overhodet ikke. For langt og sleskete. Synes ikke gutter skal ha en lugg som ser ut som den er fønet og formet og sprayet i en halvtime.

Skrevet
Hvorfor likte du den ikke?

Jeg likte den ikke fordi den er for lang, for feminin og for lite "tilfeldig". Jålete sveis på en gutt!

Skrevet

han kledde den hvertfall ikke. Bare ha kort hår han :)

Men jeg er ikke så veldig begeistra for langt hår på gutter

Skrevet

Nei nei nei! Sleskt!

Skrevet

Jeg har generelt ikke noe mot langt hår på gutter, men den frisyren der er IKKE fin! Feminin, slesk, og utdatert...

Skrevet

Sleskt er det første ordet som slår meg...

Skrevet

Jeg likte den ikke. Er ikke stor fan av gutter med langt hår.

Skrevet

Har ikke noe imot gutter med langt hår, men ikke hår som det ser ut som om de har sittet og orndet i en time før de gikk ut.

Skrevet

For det første får jeg angst uansett hvordan den ekle mannen ser ut (men det er jo min greie).

Men dette er ikke stilig i det hele tatt. Får litt sånn Il Divo-følelse. Og det er ikke positivt.

Har ikke problemer med menn med langt hår, men liker verken den glatte gele bakover-sveisen eller denne hårfønergutten.

Skrevet

Hva er så galt med menn fikser seg litt da? Dere kvinner får jo gjøre så mange manneting hver dag mens vi menn aldri for muligheten til å slippe den feminine side løs!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...