Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Kråkaa
Skrevet

Bruker du fingrene? Svamp? Våt eller tørr svamp? Malekost eller hundens hale..?

Videoannonse
Annonse
Gjest Grafica
Skrevet

Bruker kost fra MAC de dagene jeg har behov for "full fondation". De dagene huden min bare trenger å jevnes ut littegranne blander jeg 50/50 fuktighetskrem og foundation, og da bruker jeg fingrene.

Skrevet

Jeg synes resultatet blir best når man bare bruker fingrene.

Skrevet

Bruker alltid fingrene :)

Skrevet
De dagene huden min bare trenger å jevnes ut littegranne blander jeg 50/50 fuktighetskrem og foundation, og da bruker jeg fingrene.

Oi, det var lurt! *notere*

Er fan av svamp jeg da, synes det blir lettere ujevnt med fingrene. Kost har jeg ikke prøvd, det kan altså anbefales?

Skrevet

Bruker svamp. Væter svampen, kliner det ut i trynet og finpusser med fingrene.

Gjest Raptuza
Skrevet

Blandar fuktighetskrem, solfaktorkrem og foundation i hånda og smører utover med fingertuppane. Blir litt transparent.

Skrevet

Bruker aldri flytende foundation, men når jeg gjorde det brukte jeg alltid fingrene. Varmen fra hendene gjør at resultatet blir mye bedre enn ved f.eks. svamp synes jeg.

Skrevet
Varmen fra hendene gjør at resultatet blir mye bedre enn ved f.eks. svamp synes jeg.

Enig! Synes det blir mye mer jevnt da enn ved å bruke svamp. Men har aldri prøvd kost da. Tar ikke det innmari lang tid? :klø:

Skrevet
Enig! Synes det blir mye mer jevnt da enn ved å bruke svamp. Men har aldri prøvd kost da. Tar ikke det innmari lang tid? :klø:

Det tar mye kortere tid ved å bruke kost synes jeg.

Men bruker mest fingrene til å gjevne ut og kost til overgangene i panne og nederst ved kinn/hake.

Gjest Grafica
Skrevet

Synes kost går mye kjappere! Også suger ikke den opp like mye foundation som en svamp, så det er mer økonomisk også. Jeg drar en stripe foundation på hvert kinn, på nesa og panna, og så bruker jeg kosten til å dra det jevnt utover. Aldri fått så jevnt resultat som med kost. Men det er viktig å ha en god foundation og, såklart...

Skrevet

Jeg bruker både svamp og fingre, men tror jeg skal prøve meg på kost nå. Mange som er veldig fornøyde med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...