Nessa! Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Kort å godt. Hva fikk deg til å tro på bibelen ( Bli frelst ) Til dem som er Kristen da ?? Fortell historien din! Takk
Brunhilde Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 Ikke noe kan få meg til å tro på bibelen og dens eventyr, så jeg regner med at det betyr at jeg er en av de du ikke vil ha svar fra i denne tråden. Siden dette er et åpent forum velger jeg å svare allikevel.
Nessa! Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2009 Ikke noe kan få meg til å tro på bibelen og dens eventyr, så jeg regner med at det betyr at jeg er en av de du ikke vil ha svar fra i denne tråden. Siden dette er et åpent forum velger jeg å svare allikevel. Djiiiis
Haris Pilton Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 Troen min på Gud kom først, og gjennom troen på Gud kom troen på Bibelen. Det var aldri sånn at jeg leste i Bibelen og tenkte "ahh ja dette var lurt skrevet" eller hørte om Gud i kirka og tenkte "ahh ja det var lurt sagt" og dermed trodde. Jeg måtte oppleve Gud først, og så kom alt det andre etter hvert.
Noli Skrevet 28. januar 2009 #5 Skrevet 28. januar 2009 Jeg måtte oppleve Gud først, og så kom alt det andre etter hvert. Jepp. Perfekt beskrivelse.
Brunhilde Skrevet 28. januar 2009 #6 Skrevet 28. januar 2009 Djiiiis Du skal ikke misbruke guds navn? Er kanskje ikke så viktig det, hvis du bare kan få ut litt gugge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå