Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Jeg begynner å bli lei av at velværeforumet ofte er ganske kaotisk å finne fram i, siden det er mye sminke og hud og hårpleie og klær og sko om hverandre. På ris og ros-sidene har jeg kommet med et forslag om å dele dette forumet i to- ett for mote, klær, sko osv, og ett for sminke, hår, og andre velværeting Synes du det er en god idé? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=388854
desert_rose Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Støtter dette 100%. En mer oversiktlig inndeling hadde gjort seg. Synes ofte det blir altfor mye sammensurium av veldig ulike emner, temaer og tråder. Håper det blir gjennomført.
En som vet Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 Egentlig det samme for meg, synes det er greit sånn det er nå også!
Gjest *lucky* Skrevet 27. januar 2009 #6 Skrevet 27. januar 2009 Ja det hadde vært fint. Se for eks på dette forumet http://pret-ty.se/2/index.php?PHPSESSID=fc...mp;action=forum Mye lettere å finne frem! Savner et norsk forum som likner på dette, noen som vil starte kanskje?? Kanskje du Hilly siden du allerede har en så fin blogg. Det virker jo som du kan mye om dette!
Hilde Christina Skrevet 27. januar 2009 #7 Skrevet 27. januar 2009 ^ Haha, da må jeg pensjonere meg Har dessverre ikke tid til å både drive bloggen min og et forum. Dette forumet + forumet på mote.no for de yngre holder sikkert i massevis.
Gjest Gjest_Lull_* Skrevet 27. januar 2009 #11 Skrevet 27. januar 2009 Enig! Det hadde vært mye greiere!
lovenemo Skrevet 27. januar 2009 #13 Skrevet 27. januar 2009 Sjekk linken i første innlegg Det blir delt!
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2009 #14 Skrevet 27. januar 2009 Jeg håper virkelig det blir delt opp. Er lei av å komme over tema som gummistøvler, softshell jakker og glidelås når jeg vil lese om sminke og kremer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå